abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 december 2009 @ 17:55:41 #276
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_75845071
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef ElDani het volgende:
Jaarmix bijna af. Tot nu toe: 5 uur 22 minuten. Komt nog +/- 20 minuten bij + een intro.

edit: AF! 6 uur en 5 minuten!

Nu nog intro fixen, dan zijn we klaar. Zoek nog steeds naar een mooi geluidsfragment of een mooi geluid.
whehe kenker, das nie kort btw wel 192kbit uppen hea gaat die zeker op de ipod samen met de mixjes van bartman en nls04

volgend weekend in Brussel:

Ik kan niet wachten !

[ Bericht 29% gewijzigd door Sc0tTy op 20-12-2009 18:05:30 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 20 december 2009 @ 18:00:30 #277
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_75845266
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef poiuytr het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Psychedelic? Ik vind het echt een zeer dikke plaat en wacht erop tot dat ie in goede kwaliteit ergens te vinden is.
Vind Dreamcatcher beter , Psychedelic doet me niet zoveel.
Maar kan wellicht veranderen na vaker horen in goede kwaliteit.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zondag 20 december 2009 @ 18:13:04 #278
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_75845656
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef poiuytr het volgende:

Wat vinden jullie eigenlijk van Psychedelic? Ik vind het echt een zeer dikke plaat en wacht erop tot dat ie in goede kwaliteit ergens te vinden is.
Inderdaad een dikke plaat, jammer dat ie nog niet uit is.
  zondag 20 december 2009 @ 19:08:32 #279
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_75847602
Vannacht Noisecontrollers in Gemert. Niet speciaal veel van verwacht, maar wat een heldenset. Hoopte op wat nieuwe NC promos, maar als dan oook nog Psychedelic, Live For The Moment & een plaat waar ik de naam alweer van vergeten ben voorbijkomen, achter elkaar, naast een grote lading andere nieuwe platen, maak je mijn avond.
Vette zaal ook nog, geluid was snoeihard, lichteffecten zeeer nice. Prima avond.
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
  zondag 20 december 2009 @ 20:16:51 #280
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_75850485
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:08 schreef LtNoX het volgende:
Vannacht Noisecontrollers in Gemert. Niet speciaal veel van verwacht, maar wat een heldenset. Hoopte op wat nieuwe NC promos, maar als dan oook nog Psychedelic, Live For The Moment & een plaat waar ik de naam alweer van vergeten ben voorbijkomen, achter elkaar, naast een grote lading andere nieuwe platen, maak je mijn avond.
Vette zaal ook nog, geluid was snoeihard, lichteffecten zeeer nice. Prima avond.
Time Out
pi_75853245
Gister afgesneden tijdens het inhalen.. nissan sunny van m'n moeder total loss
pi_75856760
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef 16meter het volgende:
Had jij laatst niet ook al een scooter kaduuk gereden?

Verder hier behoorlijk hardstyle loos de laatste tijd. Sinds ik werk loop ik echt gigantisch achter met mijn vinylverzameling. Jaarmixje gaat er dus jaar niet inzitten Verder zal mijn eerste feestje pas weer HardBass worden denk (Neem aan dat Bartman en Huig ook zeker weer van de partij zijn !)
Partyagenda;
Outdated....
pi_75866754
Ja, scooter was een paar weken geleden.. maar dat was alleen wat kapschade.

Té veel debielen op de weg.
pi_75867318
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef 16meter het volgende:
Lekker dan zeg. Ik weet al wel wat mijn moeder zou doen als ik met een auto van haar total loss aan kom zetten.. Oorlog.
Ik wil vandaag eigenlijk ook nog naar Delft reizen, maar met alleen maar stoptreinen kan dat nog leuk gaan worden..

Zit ik mijn jaarmix te luisteren. Dacht ik met 82 tracks wel rond te zijn. Ben ik gewoon Animated Audio & Gangsta vergeten. Die moet ik dus later nog even bijplakken.

[ Bericht 6% gewijzigd door ElDani op 21-12-2009 08:40:00 ]
Mixes onder de naam Khadber
pi_75867536
Nog 2 daagjes en dan vakantie!

Kwam deze nog tegen op lsdb , vond 'm erg fijn voor de maandag morgen

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 21 december 2009 @ 08:58:58 #286
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75867639
Gifje kan k niks mee (oude systemen hier )

Maar k geloof je op je woord boy.

Gangsta niet inplakken? Tsk tsk tsk..

Wat ik trouwens zat te denken.. Ikzelf mix dus niet, heb ook zulke programma's eigenlijk niet, maar dan krijg je neem ik aan n overzicht van de verschillende audio-sporen. als je een bestaande track erin zet krijg je dat ook? In dat geval zou je dan, in theorie, dus Showtek-tracks in je programma's inladen, het 'vocalspoor' isoleren en eruit knippen. Of is dat te simpel gedacht? (copyright vergrendeling, spoor-'verweving' ofzo)
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_75867879
quote:
Op maandag 21 december 2009 08:58 schreef Koepert het volgende:
Wat ik trouwens zat te denken.. Ikzelf mix dus niet, heb ook zulke programma's eigenlijk niet, maar dan krijg je neem ik aan n overzicht van de verschillende audio-sporen. als je een bestaande track erin zet krijg je dat ook? In dat geval zou je dan, in theorie, dus Showtek-tracks in je programma's inladen, het 'vocalspoor' isoleren en eruit knippen. Of is dat te simpel gedacht? (copyright vergrendeling, spoor-'verweving' ofzo)
Je krijgt je hele track gewoon op 1 spoor, tenzij je het bronbestand hebt voor fruityloops of iets dergelijks. DUs in principe moet je dan de vocal uit de track isoleren, en dat is heel moeilijk. Meestal heb je dan een rustig punt in je track nodig en dan nog kijken of je er wat uit kan filteren.
  maandag 21 december 2009 @ 09:39:12 #288
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_75868406
Remcore, ik heb je bankrekening gespekt,
heb ook rabo dus ik denk dat het er meteen op staat !
pi_75868433
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:39 schreef Dalton_ het volgende:
Remcore, ik heb je bankrekening gespekt,
heb ook rabo dus ik denk dat het er meteen op staat !
prima, heb dit weekend weinig internet gezien; dus ga vanavond gelijk ff kijken
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_75868809
The Pitcher website:
quote:
Special for you..!

Check our site around xmas, we're busy with a GREAT gift for you..!

Enjoy the music.

The Pitcher.
Binnekort dus een gratis release van de man? (Sleeping/Grindin' edit? Summertime Re-Amp?)
pi_75871331
Zo! Weer helemaal uitgerust van Thunderdome. Was weer een goei feestje, maar wel een aantal puntjes kritiek:

* Industrial was te klein, maar zo erg was dat niet, want het geluid was te lekker en het ging helemaal los daar Heerlijk setje van Meagashira gehoord! En nog even bij Unexist wezen kijken, klonk allemaal heerlijk.
* Geluid bij de Early was niet goed Echt wel balen, want heb daar toch best vaak gestaan. Oohja...en Vince is en blijft een held. Die kerel kan mixen ON-GE-LOFELIJK!
* Sfeer was helaas niet optimaal. Kerels die je bier jatten enzo. Er hing sowieso een beetje een vage sfeer. Beetje aggresief misschien? Het zal wel liggen aan het feit dat het niet in Brabant georganiseerd was. Brabantse gezelligheid

Laser die in de Early hing was echt superdik! Eigenlijk te groot voor de grootte van de zaal, maar dat maakt het wel weer episch Lasershow/Lichtshow bij de main was ook echt gruwelijk weer! En het geluid bij de main was ook echt goed. Kwam gewoon richting de HMH wat mij betreft

Verder wil ik nog wel even vermelden dat Nexes echt geweldig draaide. Endymion vs. Noize Suppressor LIVE was ook weer knallen en DaY-mar vs. Negative A was echt gruwelijk. Neophyte LIVE was 1 grote zatte bedoeling. Hersenloos gebeuk. Wel geschikt voor het einde dus

Terugreis was dramatisch Was niet genoeg sneeuw gevallen voor een sneeuwballengevechtmeeting en de trein van Utrecht naar Den Bosch stopte 1 km voor station Den Bosch. Na een half uur stilstaan bleek dat ze Den Bosch niet inkonden en de trein terug moest rijden naar Utrecht Een hele hoop mensen flipte hem toen, en de sfeer werd langzaamaan grimmiger. Mensen gingen massaal roken in de trein, het werd warm en er kwam wat claustrofobie naar boven drijven bij mij Na ongeveer een uur brak de hel los. Noodremmen werden kapotgebroken met als resultaat verschillende soorten alarmen in de trein. Best wel een beetje paniek en toen volgde een stroom gabbers die naar buiten sprong en naar station DB wandelden. 1 km in de sneeuw tot aan je enkels is geen pretje, iedereen was doorweekt. In DB bleek dat er geeneen trein meer reed, en ook de bussen kwamen niet meer. Ouders van een maat gebeld die hebben ons opgehaald. We waren om half 12 thuis, verkleumd door de kou WAT een terugreis zeg...die gaan we niet meer vergeten

Zo, nu even wat anders:
Qlimax DVD previews zien er echt super uit Ik heb er veel hoop op dat dit de beste Party-DVD ooit gaat worden

Headhunterz - Psychedelic is gruwelijk

Ik hoop ook op The Pitcher - Grindin' 2009 edit

Nieuw filmpje van HS-Magazine. Vond hem alleen tegenvallen. Deze presentator doet het NOG minder goed als die andere:

Bekijk deze YouTube-video

Verder worden er 3 nummers van Beat Providers gereleased op A2-Records. Ik vind ze alle 3 echt supergaaf
Abandoned :

Magnetik :

Intensive Care :

Zo, dat was wel weer genoeg voor nu

EDIT:
Nieuwe Pavo staat online op Fusion-YT Channel

maandag 21 december 2009 @ 11:21:21 #292
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75871677
En daarom, beste T-Force, ben ik dus niet naar Utrecht gegaan... Haha.. Echter, uiteindelijk wel van Emmen naar Groningen gereden.. Leuke avond/nacht gehad, maar wat n weer.. 50/70 op de snelweg, 20 in de stad. Maar hey, ik had n warme kachel en beukende muziek.. dus dat was goed. Normaal 45min tot n uur onderweg, nu 2 uur en n beetje
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_75872816

De kersthit van 2009 van AVIO dus..

En deze mag ik wel --- Het beukende einde dan ---
pi_75873043
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:

En deze mag ik wel --- Het beukende einde dan ---
Synthaclaus, alleen die naam al thuis maar eens luisteren...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_75874096
Ben blij dat ik toch naar de Q-dance feestjes ga. Lees op PF dat Thunderdome en Dirty Dutch echt uitermate slecht georganiseerd waren.

Mij zou je nooit vinden op zo'n chuckie feest. Totaal niet mijn volk. Lees ook dat er heel wat matpartijen waren.
pi_75875401
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben blij dat ik toch naar de Q-dance feestjes ga. Lees op PF dat Thunderdome en Dirty Dutch echt uitermate slecht georganiseerd waren.

Mij zou je nooit vinden op zo'n chuckie feest. Totaal niet mijn volk. Lees ook dat er heel wat matpartijen waren.
Ik heb er wel over nagedacht om naar Dirty Dutch te gaan. Achteraf toch maar niet. Juiste beslissing dus gezien wat er allemaal geschreven is. Ook Thunderdome inderdaad slecht ontvangen. Misschien te veel geld willen pakken?

edit: dit blijft toch zo'n geile plaat!

Als hij eerder uitgekomen was met plezier in de jaarmix gestopt!

Nog een editje dan maar:
quote:
RT @d0rh4ns @djheadhunterz W O R D ! btw: any plans on finally releasing 'sutra'?! -We agreed with the original writers of the vocal so yes!
Sutra dus met vocals.

[ Bericht 16% gewijzigd door ElDani op 21-12-2009 13:52:39 ]
  maandag 21 december 2009 @ 14:29:38 #297
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_75879379
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef LeonH het volgende:

[..]

Geloof dat dit een wat oudere versie is...
Stukken beter het doet me vaag denken aan de Alpha twins en dat is positief
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Het beukende einde dan ---
Ik denk dat ze het alleen gebruiken voor dat filmpje om iedereen een fijne kerst te wensen..
maar dat einde Daar hou ik van

Edit: We do NOT have a playable version of the music in this video. It was only made for this purpose (nothing serious)! aldus AVIO

Sutra doet me helemaal niets.. echt helemaal niets... en als ik zeg niets dan bedoel ik ook niets
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 21 december 2009 @ 17:06:04 #298
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_75886052
Die plaatjes van Gostosa vind ik wel okay opzich .
There is no rehab for stupidity.
  maandag 21 december 2009 @ 17:27:21 #299
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_75886922
bijna vol!
Tics van je petten.
pi_75887024
Maak hem vol zou ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties