Zo! Weer helemaal uitgerust van Thunderdome. Was weer een goei feestje, maar wel een aantal puntjes kritiek:
* Industrial was te klein, maar zo erg was dat niet, want het geluid was te lekker en het ging helemaal los daar

Heerlijk setje van Meagashira gehoord! En nog even bij Unexist wezen kijken, klonk allemaal heerlijk.
* Geluid bij de Early was niet goed

Echt wel balen, want heb daar toch best vaak gestaan. Oohja...en Vince is en blijft een held. Die kerel kan mixen

ON-GE-LOFELIJK!
* Sfeer was helaas niet optimaal. Kerels die je bier jatten enzo. Er hing sowieso een beetje een vage sfeer. Beetje aggresief misschien? Het zal wel liggen aan het feit dat het niet in Brabant georganiseerd was. Brabantse gezelligheid
Laser die in de Early hing was echt superdik! Eigenlijk te groot voor de grootte van de zaal, maar dat maakt het wel weer episch

Lasershow/Lichtshow bij de main was ook echt gruwelijk weer! En het geluid bij de main was ook echt goed. Kwam gewoon richting de HMH wat mij betreft
Verder wil ik nog wel even vermelden dat Nexes echt geweldig draaide. Endymion vs. Noize Suppressor LIVE was ook weer knallen en DaY-mar vs. Negative A was echt gruwelijk. Neophyte LIVE was 1 grote zatte bedoeling. Hersenloos gebeuk. Wel geschikt voor het einde dus
Terugreis was dramatisch

Was niet genoeg sneeuw gevallen voor een sneeuwballengevechtmeeting

en de trein van Utrecht naar Den Bosch stopte 1 km voor station Den Bosch. Na een half uur stilstaan bleek dat ze Den Bosch niet inkonden en de trein terug moest rijden naar Utrecht

Een hele hoop mensen flipte hem toen, en de sfeer werd langzaamaan grimmiger. Mensen gingen massaal roken in de trein, het werd warm en er kwam wat claustrofobie naar boven drijven bij mij

Na ongeveer een uur brak de hel los. Noodremmen werden kapotgebroken met als resultaat verschillende soorten alarmen in de trein. Best wel een beetje paniek en toen volgde een stroom gabbers die naar buiten sprong en naar station DB wandelden. 1 km in de sneeuw tot aan je enkels is geen pretje, iedereen was doorweekt. In DB bleek dat er geeneen trein meer reed, en ook de bussen kwamen niet meer. Ouders van een maat gebeld die hebben ons opgehaald. We waren om half 12 thuis, verkleumd door de kou

WAT een terugreis zeg...die gaan we niet meer vergeten
Zo, nu even wat anders:
Qlimax DVD previews zien er echt super uit

Ik heb er veel hoop op dat dit de beste Party-DVD ooit gaat worden
Headhunterz - Psychedelic is gruwelijk

Ik hoop ook op The Pitcher - Grindin' 2009 edit
Nieuw filmpje van HS-Magazine. Vond hem alleen tegenvallen. Deze presentator doet het NOG minder goed als die andere:
Bekijk deze YouTube-videoVerder worden er 3 nummers van Beat Providers gereleased op A2-Records. Ik vind ze alle 3 echt supergaaf
Abandoned

:
Bekijk deze YouTube-videoMagnetik

:
Bekijk deze YouTube-videoIntensive Care

:
Bekijk deze YouTube-videoZo, dat was wel weer genoeg voor nu

EDIT:
Nieuwe Pavo staat online op Fusion-YT Channel
Bekijk deze YouTube-video