Mogen er verzoekjes qua stijl van produceren ook ingediend worden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef LeonH het volgende:
Pas als ik een plaatje of 6/8 af heb ga ik wat demo's rondsturen naar wat labels enzo
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Mogen er verzoekjes qua stijl van produceren ook ingediend worden?![]()
maak een anti-climax track
maak een wat rauwere track..![]()
Denk wel aanwezig jahquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef poiuytr het volgende:
Nog mensen hier die 2e kerstdag richting Zak gaan?
Noisecontrollers, Luna & Korsakoff komen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef poiuytr het volgende:
Nog mensen hier die 2e kerstdag richting Zak gaan?
Noisecontrollers, Luna & Korsakoff komen, ik twijfel nog zondag 27e wel aanwezig bij DM
Erg fijn ! Eindelijk wat HQ filmpjes die ik kan laten zien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hardstyle Masterz beukt ook hard door trouwens
Op het Q-Dance Youtube Kanaal trouwens vette previews van de Qlimax DVD
Deepack
Noisecontrollers
Helaas. Nee. OV met deze weersvoorspellingen ga k niet doen. (Emmen- Utrecht sowieso kutverbinding qua treinen) En rijden? Neuh toch maar niet..quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:07 schreef T-Force het volgende:
Koepert nog aanwezig vanavond? Jou kan ik vrij makkelijk vinden denk ik
Zonde man, en ja, makkelijk herkend. Nou vrij groot en breedquote:
Serieus? lachequote:Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef T-Force het volgende:
sneeuwballengevechtmeeting om 07.30 op de parkeerplaats![]()
Dat vraagt om uitleg ...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik kots nog ff op Jeff E voordat ik wegga..Jeff E
!
Por que? Hij MC't eens wat anders dan de 'standaard' MC'squote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
!
is geen mc, maar die debiel van Q-dance radio. Wat een achterlijke vent is dat!quote:Op zondag 20 december 2009 11:16 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Por que? Hij MC't eens wat anders dan de 'standaard' MC's
Die mongool moeten ze gelijk van de radio afhalen, totaal geen verstand van Hardstyle en zijn engels is zeer slecht! Irriteer me altijd dood aan hem!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
!
Mee eens, vette track!quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef poiuytr het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Psychedelic? Ik vind het echt een zeer dikke plaat en wacht erop tot dat ie in goede kwaliteit ergens te vinden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |