Ik vind het knap hoorquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef Dalton_ het volgende:
de voorpret is in ieder geval begonne
het zag er 3 maandjes terug al naar uit dat er weinig/geen lui uit de groep naar Qountdown zouden gaan, maar heb voor de zekerheid maar een kaartje gekocht toen de verkoop begon... nu gaat het dus inderdaad niet door en gaan we ergens anders heen met iedereen, dus niet echt last minute changequote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor... kzou hard schelden als mijn plannen zo op het laatste moment gewijzigd zouden worden
quote:
Is Sarah dan te voorbarig geweest of had het eigenlijk nog niet "uitgelekt' mogen worden?quote:Scantraxxnl
Scantraxx release information: JDX - Live the moment release date is still unknown. Scantraxx will let you know the correct date soon...
ik gok op het 2equote:Op woensdag 16 december 2009 15:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
[..]
Is Sarah dan te voorbarig geweest of had het eigenlijk nog niet "uitgelekt' mogen worden?
Dat is wel dikke shit iddquote:Op woensdag 16 december 2009 16:17 schreef ElDani het volgende:
Blijft zo'n geniale track! Ik hoop dat Kamui weer snel eens opent op een Q-event..
Of nog beter: Yoji! Die gast is zo'n held! Die hoop ik ook echt nog eens een keer te zien. Als je dit soort shit draait: Vet gewoon!
Minder schakelen dan vanaf dit:quote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
klinkt niet on aardig maar het was even terug schakelen aangezien ik :
aan 't luisteren was
Wat is dat dan voor rotzooiquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:46 schreef Koepert het volgende:
Kom je in de gerelateerde van OA dit tegen![]()
quote:
Nope, want ik luister ook heel veel naar John Mayerquote:Op woensdag 16 december 2009 17:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Iedereen is die vage shizzle aan het luisteren....
Ik luisterde vandaag in de auto:
Ben ik nou homo![]()
@T-force Congrats man, ben erg benieuwd. Neem je je setje op?
x2quote:Op woensdag 16 december 2009 16:17 schreef ElDani het volgende:
Blijft zo'n geniale track! Ik hoop dat Kamui weer snel eens opent op een Q-event..
Of nog beter: Yoji! Die gast is zo'n held! Die hoop ik ook echt nog eens een keer te zien. Als je dit soort shit draait: Vet gewoon!
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:46 schreef Koepert het volgende:
Kom je in de gerelateerde van OA dit tegen![]()
Dat is OOK muziek.. Niet jouw smaak misschien, maar wel de mijnequote:
Ik hoor een gedeelde set aankomen?? Of in ieder geval een TL?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:17 schreef T-Force het volgende:
Whoei![]()
Laatst ingeschreven voor een DJ-Contest in Club Factory in Bree (Belgie).
Ik ben samen met 16 andere Hardstyle-DJ's verkozen om daar te strijden voor behoorlijk wat prijzen!
In totaal waren er 473 inzendingen, voor 3 verschillende contests:
-House/Techno/Electro/Minimal
-Hardcore/Early Hardcore/Early Rave/Oldskool
-Hardstyle/Early Hardstyle
Ben toch best trots op m'n eigen dat ik mag draaien daar![]()
Ik bedoel, ik bij nu eigenlijk pas iets meer als 1 jaar serieus bezig met plaatjes spinnen.
Draaien is sowieso chill, maar je kunt er ook nog wat mee winnen![]()
Volgende prijzen gaan te winnen zijn;
2x Grooveboxen van Pioneer
3x Ipod 16gb
2 Hoofdtelefoons van Technics
2 Cdtasjes
Dus ik ben vandaag in ieder geval in een goeie bui!
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef NLS04 het volgende:
Hier is het nog steeds niet duidelijk wat we met oud en nieuw gaan doenDrinken Hardstyle zit er waarschijnlijk niet (meer) in. Nope, rest vd vrienden vind t niks. Heerlijk zown pro-actieve vriendengroep..
Andere smaak, t went
En laat ik degene die willen roepen dat ik zelf ook niks onderneem voorzijn, ik heb geruime tijd geleden qountdown voorgesteld![]()
Track van de dag : Ran-D - Escapism![]()
![]()
![]()
Ooh! Ik kan nog wel wat oudere setjes rondpm'en hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 19:48 schreef ElDani het volgende:
Ik hoor een gedeelde set aankomen?? Of in ieder geval een TL?
JA JA JA release het harde nrquote:DBSTF schreef:
For fun working on a really HARD track.. maybe we will put it also on vinyl hahaha!
die 2 wil ik ook wel weer een keer horenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:21 schreef Dalton_ het volgende:
Komend weekend waarschijnlijk lokaal feestje met psyko punkz en b-front!
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:33 schreef ElDani het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De nieuwe DBSTF: Zeg het maar. Ik vind hem aardig, maar niet meer dan dat.
Alone heb ik alleen niks mee, zit weinig power in de track. Together is iets beter als Alone maar doet mij maar gewoon de andere plaatjes van D&Squote:Op donderdag 17 december 2009 11:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vind zowel Together als Alone echt helemaal niks aan..
quote:
Check!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef poiuytr het volgende:
Nog mensen hier die 2e kerstdag richting Zak gaan?
Noisecontrollers, Luna & Korsakoff komen, ik twijfel nog zondag 27e wel aanwezig bij DM
Hoop dat Audio Psychos weer wat beter hun best doen. Na een goed optreden in Ede heb ik nog steeds hoop dat deze heren het gaan maken. Alleen al om platenkeus in Ede toen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef LeonH het volgende:
Vanavond weer naar Harder: Noisecontrollers, Beat Providers, Audio Psychos, Sebulba, Dweazle en nog 2 regionale
Je mag mijn "Zatox is een vies mannetje" wel gebruiken hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dit weekend weer een hardstyleloos weekend.
Zatox shirtje ontwerpen
Zatox, a dirty little manquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Je mag mijn "Zatox is een vies mannetje" wel gebruiken hoorer zit geen copyright op mijn opmerkingen
Wat dat betreft lijken jullie wel op elkaarquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijken jullie wel op elkaar
checkquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dit weekend weer een hardstyleloos weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |