JA JA JA release het harde nrquote:DBSTF schreef:
For fun working on a really HARD track.. maybe we will put it also on vinyl hahaha!
die 2 wil ik ook wel weer een keer horenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:21 schreef Dalton_ het volgende:
Komend weekend waarschijnlijk lokaal feestje met psyko punkz en b-front!
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:33 schreef ElDani het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De nieuwe DBSTF: Zeg het maar. Ik vind hem aardig, maar niet meer dan dat.
Alone heb ik alleen niks mee, zit weinig power in de track. Together is iets beter als Alone maar doet mij maar gewoon de andere plaatjes van D&Squote:Op donderdag 17 december 2009 11:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vind zowel Together als Alone echt helemaal niks aan..
quote:
Check!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef poiuytr het volgende:
Nog mensen hier die 2e kerstdag richting Zak gaan?
Noisecontrollers, Luna & Korsakoff komen, ik twijfel nog zondag 27e wel aanwezig bij DM
Hoop dat Audio Psychos weer wat beter hun best doen. Na een goed optreden in Ede heb ik nog steeds hoop dat deze heren het gaan maken. Alleen al om platenkeus in Ede toen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef LeonH het volgende:
Vanavond weer naar Harder: Noisecontrollers, Beat Providers, Audio Psychos, Sebulba, Dweazle en nog 2 regionale
Je mag mijn "Zatox is een vies mannetje" wel gebruiken hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dit weekend weer een hardstyleloos weekend.
Zatox shirtje ontwerpen
Zatox, a dirty little manquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Je mag mijn "Zatox is een vies mannetje" wel gebruiken hoorer zit geen copyright op mijn opmerkingen
Wat dat betreft lijken jullie wel op elkaarquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijken jullie wel op elkaar
checkquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dit weekend weer een hardstyleloos weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |