Ik zat even te twijfelen of ik mijn rokkostuum aan zou doen, die heb ik namelijk wel en ik vind het een verschrikkelijk mooi ding. Echter, dit lijkt me wel erg heet om op los te gaan.Ik denk dat ik een random clubdasje uit mijn verzameling haal en verder aanvul met een net overhemd en een vestje ofzo. Wat jullie?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:17 schreef de_huig het volgende:
wat verder nog op kwam borrelen zo tijdens de kerst..wat doen de heren hier aan naar qountdown? Ik wil me wel enigszins aan de dresscode houden, maar het moet wel comfortabel zitten zeg maarniet te warm, geen mouwen die naar beneden rollen en dat soort shit
iemand tips nav vorig jaar?
Staat nou allemaal al heel mooi online hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:52 schreef Blaxje het volgende:
Probeer ik heel die mix secuur op te nemen, loopt de software vast met nog tien minuten te gaan. Sterf
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Staat nou allemaal al heel mooi online hoor.
Yesh, hail to lsdbquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad.Achja. Even downloaden in HQ zo. Fijn mixje.
Voor mij hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mag ik mss ook een linkje in mijn PM box van Eldani's mix? Zit kennelijk nog steeds niet in de PM lijst
Dat heet PC mixquote:Op zondag 27 december 2009 01:58 schreef Silvanovisch het volgende:
Vind de manier van mixen van The Pitcher echt matig tot slecht.. Geen moment waarop je echt los kunt.. Overgangen komen veel te snel.. Beetje het niveau ala The Prophet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |