GHFquote:Op donderdag 24 december 2009 16:51 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vaag gedoe, lekkere vrijheid van meningsuiting daar...
Inderdaad em dee em aa je hebt gelijk. Op het geval showtek na natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 17:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Nee geef mij dan maar het volk hier op Fok! Lekker gezellig en vol met liefhebbers die gewoon lekker willen feesten in plaats van "nu-style" producers afkraken.
Veel plezier en van hetzelfde natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 16:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Verder; sta ik op het punt om weer naar 't "zonnige" zuiden te rijden voor de kerstdagen, dus wil bij deze all you HardstyleMotherFOK!Kers een prettige kerst wensen dat zalig nieuwjaar doe ik in de HMH wel![]()
Ik deel deze mening. Daarom: Idem Rip.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Veel plezier en van hetzelfde natuurlijk.
Sowieso echt een afschuwelijke hekel aan de term nu-style. Hardstyle = Hardstyle. Dat je geliefde early-achtige stijltje veranderd is kunnen we nou ook niet heel veel aan doen, dus waarom dan persé zo moeilijk doen?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
GHF![]()
![]()
Dat volk daar is wel zo irritant.
Nee geef mij dan maar het volk hier op Fok! Lekker gezellig en vol met liefhebbers die gewoon lekker willen feesten in plaats van "nu-style" producers afkraken.
Zany schijnt ook laat te komen ivm een set in de time-out. Dus wie weet zijn ze wel van 12 tot 1 bezig?quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:25 schreef Dalton_ het volgende:
vroegah-style, nu-style, zo blijft het leuk.. stilstand is achteruitgang![]()
Ik geef Luna weer een goede kans af te sluiten op qountdown, aangezien die tot 4 uur in Zeeland moet draaien
Valt iets voor te zeggen, aangezien Luna vorig jaar ook al heeft afgesloten.. En als opener? Er staat niet echt iemand op als Fausto zoals vorig jaar.. Beat providers mischien.. Ben benieuwd, zullen het wel zien de komende dagen!quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:34 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik zou hem dan eerder van 12 tot 1 neerzetten, want Zany schijnt af te sluiten..
Ook DBSTF zal dus laat komen. B-Front schijnt van 4 tot 5 te komen, dus dan DBSTF er achteraan?
Wat Partyflock (en verder bijna niemand) heeft overgenomen is dat die Q-Dance Showcase dus de 4 "onbekendere artiesten" zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:42 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Valt iets voor te zeggen, aangezien Luna vorig jaar ook al heeft afgesloten.. En als opener? Er staat niet echt iemand op als Fausto zoals vorig jaar.. Beat providers mischien.. Ben benieuwd, zullen het wel zien de komende dagen!
Heb nu ook mijn verstuurde en verwijderde berichten opgeruimd dus nu zou het moeten lukkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
Volgens de PM-sectie lieg je haha.
Emprorium is prima, kunnen ze ook naar andere areas als het niets is. Verder komt er op 3 april weer Knock Out!, op sich ook een mooi concept.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:12 schreef Beach het volgende:
Wat is een leuk feest om april/mei heen te gaan met iemand die nog nooit naar een hs feest is geweest?
wat hij zegt.quote:
Utrecht is fantastisch, goed bereisbaar danquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:30 schreef ElDani het volgende:
[..]
Emprorium is prima, kunnen ze ook naar andere areas als het niets is. Verder komt er op 3 april weer Knock Out!, op sich ook een mooi concept.
Sector 01 is dan ook, alleen denk ik minder toegankelijk voor een nieuwkomer.
In Qontrol kan ook nog, voor de Q-ervaring.
Ook is er een Euphoria in mei in Utrecht.. Misschien ook interessant?
Exactly. Vrienden van mij die niet zo van hs houden, vinden het op zo'n festival veel beter te pruimen dan in de RAI of welke indoorlocatie dan ook.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:15 schreef 16meter het volgende:
Op Emporium kun je ook trance, house, techno etc.. horen. Misschien handig als de hardstyle toch niet zo bevalt bij de 'nieuwkomers'. En zo'n festival beleving (vooral met mooi weer) is natuurlijk totaal anders dan 't zaaltje van Central Studios.
Ben er niet geweest maar wat een geniale line-up in de the basement zeg!quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:53 schreef Sc0tTy het volgende:
zoo gister naar prspct geweest in watt, was wel vet, ff in hde hardcore zaal los gegaan en voor de rest alleen in de dnb main zaal.
uber vet toen opeens een remix van een nc nr kwam en daarna een remix van knock joe down, toen ff hard losch gegaan
edit: eldani je mix staat aan
Gefixt!quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mag ik mss ook een linkje in mijn PM box van Eldani's mix? Zit kennelijk nog steeds niet in de PM lijst
En kan ik eventueel wel mix van bouwen als nodig is.quote:Edit: Kan iedereen ook even zijn top 3 plaatjes van 2009 posten in het [Hardstyle] Best of 2009 Topique ?
Dan kunnen we daar ook een mooi toplijstje van samenstellen.
Dat dusquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mag ik mss ook een linkje in mijn PM box van Eldani's mix? Zit kennelijk nog steeds niet in de PM lijst
is wel leuk om te lezen herinner ik me (al weer twee jaar terug dat ik het heb gelezen..) maar ik herinner me ook dat je hem tussen de soep en de kalkoen wel uit kunt lezen zeg maarquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef mstx het volgende:
Net een mooi kerstkado gekregen![]()
[ afbeelding ]
Ik zat even te twijfelen of ik mijn rokkostuum aan zou doen, die heb ik namelijk wel en ik vind het een verschrikkelijk mooi ding. Echter, dit lijkt me wel erg heet om op los te gaan.Ik denk dat ik een random clubdasje uit mijn verzameling haal en verder aanvul met een net overhemd en een vestje ofzo. Wat jullie?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:17 schreef de_huig het volgende:
wat verder nog op kwam borrelen zo tijdens de kerst..wat doen de heren hier aan naar qountdown? Ik wil me wel enigszins aan de dresscode houden, maar het moet wel comfortabel zitten zeg maarniet te warm, geen mouwen die naar beneden rollen en dat soort shit
iemand tips nav vorig jaar?
Staat nou allemaal al heel mooi online hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:52 schreef Blaxje het volgende:
Probeer ik heel die mix secuur op te nemen, loopt de software vast met nog tien minuten te gaan. Sterf
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Staat nou allemaal al heel mooi online hoor.
Yesh, hail to lsdbquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad.Achja. Even downloaden in HQ zo. Fijn mixje.
Voor mij hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dat heet PC mixquote:Op zondag 27 december 2009 01:58 schreef Silvanovisch het volgende:
Vind de manier van mixen van The Pitcher echt matig tot slecht.. Geen moment waarop je echt los kunt.. Overgangen komen veel te snel.. Beetje het niveau ala The Prophet..
Jaloers isquote:Op zondag 27 december 2009 13:35 schreef Muta het volgende:
Bijna Qountdown!!!!
Oh dat wordt mijn vetste feest ooit, nieuw jaar is al zo speciaal, met hardstyle 2009 uit, en 2010 beginnen met fucking al die helden!!
kan niet wachten!
quote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef JortK het volgende:
Ik kom deze net toevallig tegen, en krijg gewoon weer kippenvel:
Deze remix is echt super dik, kippenvel over heel mijn lichaamquote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef JortK het volgende:
Ik kom deze net toevallig tegen, en krijg gewoon weer kippenvel:
Vandaag ook al 3 keer mogen horen en hij is inderdaad heerlijkquote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef MrDice het volgende:
Man man man, wat is die set van de Pitcher dope shit. Lekker gemixed en uiteraard alleen maar zalige klappertjes van het label van 2009!![]()
Embrace the new sound of the Noisecontrollers! We gonna nok joe dowwwwwwn... Innocent!
Innocent is ook echt zo dik hè. Pffffquote:Op zondag 27 december 2009 19:36 schreef MrDice het volgende:
Man man man, wat is die set van de Pitcher dope shit. Lekker gemixed en uiteraard alleen maar zalige klappertjes van het label van 2009!![]()
Embrace the new sound of the Noisecontrollers! We gonna nok joe dowwwwwwn... Innocent!
Vreselijk dikke plaatquote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Innocent is ook echt zo dik hè. Pffff
x2quote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Innocent is ook echt zo dik hè. Pffff
quote:Op zondag 27 december 2009 15:37 schreef poiuytr het volgende:
Hoe was Zak gisteren jongens?
De muziek, of het uitzicht?quote:Op maandag 28 december 2009 11:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Bij Korsakoff spartelden m'n bovenbeenspieren tegen dus heb haar van een afstandje bekeken, maar twas zeer vermakelijk
* harde plasser heeftquote:Op maandag 28 december 2009 12:08 schreef Sethje het volgende:
06:00 - 07:00 Luna & Crypsis
Deelt deze ervaringquote:
Ach, we geven Gostosa en het mixen van The Prophet maar nog een kansje, wie weet komt er nog wat leuks uit rollen.quote:Op maandag 28 december 2009 13:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Deelt deze ervaring
TT =![]()
mooie eetpauze tussen 2.00 en 3.00
Bovenzaal sluit meestal wat eerder, Blackbox zal gewoon tot 7:00 beuken zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 14:14 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ach, we geven Gostosa en het mixen van The Prophet maar nog een kansje, wie weet komt er nog wat leuks uit rollen.
Ik heb trouwens het gevoel dat Luna & Crypsis maar een half uur hardstyle mogen draaien, gezien dat Endymion om 6.30 stopt. Wel zonde van die 2 helden dat ze maar zo kort zouden mogen!
Ik bedoel meer van dat ze maar een half uur hardstyle mogen en dan een half uur hardcore moeten draaien, of iets in die trant. Zou zonde zijn, ik wil best een uur hardstyle van die helden, die hardcore kan me over het algemeen wel gestolen worden.quote:Op maandag 28 december 2009 15:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Bovenzaal sluit meestal wat eerder, Blackbox zal gewoon tot 7:00 beuken zijn.
Ah op die manier, zal vast met Hardcore afgesloten worden inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van dat ze maar een half uur hardstyle mogen en dan een half uur hardcore moeten draaien, of iets in die trant. Zou zonde zijn, ik wil best een uur hardstyle van die helden, die hardcore kan me over het algemeen wel gestolen worden.
TILLT! Records dus, ben benieuwd wat het gaat worden. En zoals iemand hier laatst ook al riep misschien een sublabel van Fusion?quote:14. Wat kunnen we van je verwachten in
het komende jaar?
Zoals gezegd, een nieuw Neophyte album dus. Het plan is hier ook weer een World Tour aan te koppelen, maar we moeten even kijken of dat wel allemaal lukt qua planning. Op hardstyle gebied gaan we beginnen met een totaal nieuwe label, TILLT! Records genaamd. We gaan hier een frisse start op hardstyle gebied mee maken. De eerste release wordt het Hardbass anthem voor komende februari, van mij samen met Zany!
Daar ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op maandag 28 december 2009 15:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
TILLT! Records dus, ben benieuwd wat het gaat worden. En zoals iemand hier laatst ook al riep misschien een sublabel van Fusion?![]()
quote:Anthem
Het Hard Bass anthem wordt dit jaar geproduceerd door niemand minder dan Zany en The Beholder. Een stuk hiervan was al te horen in de Hard Bass trailer en de reacties stroomden binnen!
b2s sprak een woordje met de mannen over het anthem en ook wat we van hun live act kunnen verwachten:
“De samenwerking tussen is ons ontstaan door toch wel onze gezamenlijke interesse voor de iets hardere en duistere muziek. Hierdoor hebben we een reeks platen samen geproduceerd en uiteindelijk is hierdoor een splinternieuwe live-act geboren. We zijn een poos geleden gevraagd om het anthem voor Hard Bass te maken. Dat vinden we natuurlijk super vet vinden om te doen! Iedereen kan er dan ook vanuit gaan dat het echt track wordt wat bij Hard Bass past!
We zullen tijdens de live-act alleen de nummers doen die we samen geproduceerd hebben, we worden daarbij ondersteund door MC DV8 en Alee. We gaan ervoor zorgen dat het een echte live-act wordt waar leven in zit, met als het even lukt een stage dive hier of daar! De live-act zal zeer zeker gaan knallen en een zorgen voor een goede vertegenwoordiging van Team Blue!”
Nego had het over dat er geen sublabels kwamen, maar dat er gewoon een killingspree aan Fusion platen kwam, oftewel 1 per 2 weken.quote:Op maandag 28 december 2009 15:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
TILLT! Records dus, ben benieuwd wat het gaat worden. En zoals iemand hier laatst ook al riep misschien een sublabel van Fusion?![]()
En hoezo moet dat dan op een apart label, kan Fusion niet gewoon een maand of 2 inlassen om gedurende die periode iedere 2 weken een plaat uit te poepen?quote:Op maandag 28 december 2009 17:46 schreef ElDani het volgende:
[..]
Nego had het over dat er geen sublabels kwamen, maar dat er gewoon een killingspree aan Fusion platen kwam, oftewel 1 per 2 weken.
Omdat Seismic uit elkaar gevallen is. Beholder & Max Enforcer zorgen niet meer voor dat label, vandaar dat 31 bijv van Brian NRG is, wat totaal niet voor de oude Seismic Sound stond.quote:Op maandag 28 december 2009 17:47 schreef T_Killer het volgende:
[..]
En hoezo moet dat dan op een apart label, kan Fusion niet gewoon een maand of 2 inlassen om gedurende die periode iedere 2 weken een plaat uit te poepen?
Het enige wat ik zeker weet is dat Hard Bass anthem 2010 de eerste TILLT plaat word. Van Zany & The Beholder dus.quote:A lot of things are happening right now. Seismic has a new label manager. So Beholder, Balistic and Max Enforcer are not doing it anymore. So I just want to say I totally want to distance myself from Seismic, but that’s not the only reason. Good things are happening now. I can’t tell you everything but we are starting something new. More info will follow… J
That is also the reason why I didn’t release any tracks the last months. But a lot of new stuff is coming! I made a E.P. with Mc Jeff! I also made a E.P. with a new name in the scene, “Waverider”, and I’m doing a remix, but more info about that soon...
I know it’s all a bit mysterious but you just have to trust me on that! In January you are going to hear from Digital Punk again and again and again…..
Zatox wordt wel een beetje eentoning zegquote:Op maandag 28 december 2009 17:59 schreef ElDani het volgende:
edit: De laatste van de Zatox 4-tracker.. En wat voor 1!
Bekijk deze YouTube-video
Om je post toch nog zinvol te maken?quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Om je post toch nog zinvol te maken?![]()
....
Ze draaiden trouwens ook nog JDX&Sarah's - Live The Moment ... het haalt er wel even de vaart eruit maar wat een plaatje![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 15:37 schreef poiuytr het volgende:
Vanavond naar DM, keer die nieuwe platen van A-lusion in het echt horen
ik was zeker van de partij afgelopen zondag, was om half 11 al present omdat m'n vriendin kwart voor 11 moest beginnen met werkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:51 schreef poiuytr het volgende:
Remcore zondag nog na DM geweest? Heb je namelijk niet gezien ik stond hele tijd vooraan. Vond het wel weer een lekker feestje.
Slim Shore beukte al behoorlijk hard zeg terwijl die als 2e moest beginnen en daarna A-lusion en Scope moesten draaien, had hem nog maar paar keer vaker horen draaien maar het is zeker geen straf om deze man te mogen aanschouwen.
jaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!! die plaat is zo vet, echt de 'oude' NC-soundquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Noisecontrollers - Macabre
nu op 2 in HHZ top 10 voor januari, release ?![]()
Hier is wel interesse voor 2 stuks.. Groot (lees erg onwijs groot) struikelblok is alleen de reis vanuit arnhem/ nijmegen richting de HMH en terug. Ik wil echt niet rijden en mn maat heeft vorig jaar gereden en dat was hem niet erg goed bevallen..quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:17 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ik heb 2 kaarten over voor QountDown
normale prijs
pm meee
EDIT:
5 Kaarten zelfs, kom maar door kom maar door
Maar das geen probleem aangezien de deuren om 20.00 open gaan en de muziek om 21.00 begint, juist vanwege deze dienstregeling in het OVquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:25 schreef NLS04 het volgende:
En wat ik zo op de NS site zie zullen we met de laatste trein al om kwart over 8 ofzo voor de HMH staan![]()
HAHa , te grappig dat ze dit soort dingen erop zettenquote:
Waarom rekenen, er zijn genoeg programma's die met point en click cue punten aangeven in een mp3 file. Ik gebruikte vroeger nog wel eens nero (naam van het programma vergeten) waarbij je gewoon in een grote mp3 aan kon geven. hier CUE point, hier en hier. Ben je binnen een paar minuten wel klaar als je de set al een keer gehoord hebtquote:Op woensdag 30 december 2009 02:37 schreef Sc0tTy het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw dat doet gewoon pijn Zatox - Creation ... wat een klapper weer !
edit: Khadber/Eldani ben een .cue aan et maken voor je mix, toch wel handig met zoveel tracksis alleen best een klote werk telkens pause en dan de tijd berekenen
edit2:
TRACK 24 AUDIO
TITLE "Feel Good (Gentalica Remix)"
PERFORMER "Alphaverb"
INDEX 01 103:00:00
zo das wel genoeg voor van8 morge weer verder
joe, ja 16meter is eerst, we hebben nog 4 kaarten atm dus het hangt af van hoeveel 16m er wilt!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hier is wel interesse voor 2 stuks.. Groot (lees erg onwijs groot) struikelblok is alleen de reis vanuit arnhem/ nijmegen richting de HMH en terug. Ik wil echt niet rijden en mn maat heeft vorig jaar gereden en dat was hem niet erg goed bevallen..En wat ik zo op de NS site zie zullen we met de laatste trein al om kwart over 8 ofzo voor de HMH staan
![]()
Zijn hier nog fokkers die vanuit deze hoek (Arnhem of Nijmegen) richting de HMH gaan en 2 plekken over hebben in hun auto? Meebetalen aan de benzine doen we graag
Ze hadden op PF al gemeld dat er een Macabre edit zou komen.. DIe komt dus uit?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Noisecontrollers - Macabre
nu op 2 in HHZ top 10 voor januari, release ?![]()
Bedankt voor je PB maar we hebben de knoop doorgehakt (quote:Op woensdag 30 december 2009 12:51 schreef HarryVanDeTap het volgende:
joe, ja 16meter is eerst, we hebben nog 4 kaarten atm dus het hangt af van hoeveel 16m er wilt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |