Exactly. Vrienden van mij die niet zo van hs houden, vinden het op zo'n festival veel beter te pruimen dan in de RAI of welke indoorlocatie dan ook.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:15 schreef 16meter het volgende:
Op Emporium kun je ook trance, house, techno etc.. horen. Misschien handig als de hardstyle toch niet zo bevalt bij de 'nieuwkomers'. En zo'n festival beleving (vooral met mooi weer) is natuurlijk totaal anders dan 't zaaltje van Central Studios.
Ben er niet geweest maar wat een geniale line-up in de the basement zeg!quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:53 schreef Sc0tTy het volgende:
zoo gister naar prspct geweest in watt, was wel vet, ff in hde hardcore zaal los gegaan en voor de rest alleen in de dnb main zaal.
uber vet toen opeens een remix van een nc nr kwam en daarna een remix van knock joe down, toen ff hard losch gegaan
edit: eldani je mix staat aan
Gefixt!quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mag ik mss ook een linkje in mijn PM box van Eldani's mix? Zit kennelijk nog steeds niet in de PM lijst
En kan ik eventueel wel mix van bouwen als nodig is.quote:Edit: Kan iedereen ook even zijn top 3 plaatjes van 2009 posten in het [Hardstyle] Best of 2009 Topique ?
Dan kunnen we daar ook een mooi toplijstje van samenstellen.
Dat dusquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mag ik mss ook een linkje in mijn PM box van Eldani's mix? Zit kennelijk nog steeds niet in de PM lijst
is wel leuk om te lezen herinner ik me (al weer twee jaar terug dat ik het heb gelezen..) maar ik herinner me ook dat je hem tussen de soep en de kalkoen wel uit kunt lezen zeg maarquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef mstx het volgende:
Net een mooi kerstkado gekregen![]()
[ afbeelding ]
Ik zat even te twijfelen of ik mijn rokkostuum aan zou doen, die heb ik namelijk wel en ik vind het een verschrikkelijk mooi ding. Echter, dit lijkt me wel erg heet om op los te gaan.Ik denk dat ik een random clubdasje uit mijn verzameling haal en verder aanvul met een net overhemd en een vestje ofzo. Wat jullie?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:17 schreef de_huig het volgende:
wat verder nog op kwam borrelen zo tijdens de kerst..wat doen de heren hier aan naar qountdown? Ik wil me wel enigszins aan de dresscode houden, maar het moet wel comfortabel zitten zeg maarniet te warm, geen mouwen die naar beneden rollen en dat soort shit
iemand tips nav vorig jaar?
Staat nou allemaal al heel mooi online hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:52 schreef Blaxje het volgende:
Probeer ik heel die mix secuur op te nemen, loopt de software vast met nog tien minuten te gaan. Sterf
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Staat nou allemaal al heel mooi online hoor.
Yesh, hail to lsdbquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad.Achja. Even downloaden in HQ zo. Fijn mixje.
Voor mij hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dat heet PC mixquote:Op zondag 27 december 2009 01:58 schreef Silvanovisch het volgende:
Vind de manier van mixen van The Pitcher echt matig tot slecht.. Geen moment waarop je echt los kunt.. Overgangen komen veel te snel.. Beetje het niveau ala The Prophet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |