GHFquote:Op donderdag 24 december 2009 16:51 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vaag gedoe, lekkere vrijheid van meningsuiting daar...
Inderdaad em dee em aa je hebt gelijk. Op het geval showtek na natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 17:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Nee geef mij dan maar het volk hier op Fok! Lekker gezellig en vol met liefhebbers die gewoon lekker willen feesten in plaats van "nu-style" producers afkraken.
Veel plezier en van hetzelfde natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 16:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Verder; sta ik op het punt om weer naar 't "zonnige" zuiden te rijden voor de kerstdagen, dus wil bij deze all you HardstyleMotherFOK!Kers een prettige kerst wensen dat zalig nieuwjaar doe ik in de HMH wel![]()
Ik deel deze mening. Daarom: Idem Rip.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Veel plezier en van hetzelfde natuurlijk.
Sowieso echt een afschuwelijke hekel aan de term nu-style. Hardstyle = Hardstyle. Dat je geliefde early-achtige stijltje veranderd is kunnen we nou ook niet heel veel aan doen, dus waarom dan persé zo moeilijk doen?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
GHF![]()
![]()
Dat volk daar is wel zo irritant.
Nee geef mij dan maar het volk hier op Fok! Lekker gezellig en vol met liefhebbers die gewoon lekker willen feesten in plaats van "nu-style" producers afkraken.
Zany schijnt ook laat te komen ivm een set in de time-out. Dus wie weet zijn ze wel van 12 tot 1 bezig?quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:25 schreef Dalton_ het volgende:
vroegah-style, nu-style, zo blijft het leuk.. stilstand is achteruitgang![]()
Ik geef Luna weer een goede kans af te sluiten op qountdown, aangezien die tot 4 uur in Zeeland moet draaien
Valt iets voor te zeggen, aangezien Luna vorig jaar ook al heeft afgesloten.. En als opener? Er staat niet echt iemand op als Fausto zoals vorig jaar.. Beat providers mischien.. Ben benieuwd, zullen het wel zien de komende dagen!quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:34 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik zou hem dan eerder van 12 tot 1 neerzetten, want Zany schijnt af te sluiten..
Ook DBSTF zal dus laat komen. B-Front schijnt van 4 tot 5 te komen, dus dan DBSTF er achteraan?
Wat Partyflock (en verder bijna niemand) heeft overgenomen is dat die Q-Dance Showcase dus de 4 "onbekendere artiesten" zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:42 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Valt iets voor te zeggen, aangezien Luna vorig jaar ook al heeft afgesloten.. En als opener? Er staat niet echt iemand op als Fausto zoals vorig jaar.. Beat providers mischien.. Ben benieuwd, zullen het wel zien de komende dagen!
Heb nu ook mijn verstuurde en verwijderde berichten opgeruimd dus nu zou het moeten lukkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
Volgens de PM-sectie lieg je haha.
Emprorium is prima, kunnen ze ook naar andere areas als het niets is. Verder komt er op 3 april weer Knock Out!, op sich ook een mooi concept.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:12 schreef Beach het volgende:
Wat is een leuk feest om april/mei heen te gaan met iemand die nog nooit naar een hs feest is geweest?
wat hij zegt.quote:
Utrecht is fantastisch, goed bereisbaar danquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:30 schreef ElDani het volgende:
[..]
Emprorium is prima, kunnen ze ook naar andere areas als het niets is. Verder komt er op 3 april weer Knock Out!, op sich ook een mooi concept.
Sector 01 is dan ook, alleen denk ik minder toegankelijk voor een nieuwkomer.
In Qontrol kan ook nog, voor de Q-ervaring.
Ook is er een Euphoria in mei in Utrecht.. Misschien ook interessant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |