ik had al het idee dat ik een aantal Second Identity platen hoorde tijdens A-lusion & Scope DJ bij Dangerouzmind zondagquote:Op woensdag 30 december 2009 16:09 schreef ElDani het volgende:
Scope DJ's twitter:
[..]
Zo dan! Gaat hard daar!
plz tel mequote:Op woensdag 30 december 2009 08:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Waarom rekenen, er zijn genoeg programma's die met point en click cue punten aangeven in een mp3 file. Ik gebruikte vroeger nog wel eens nero (naam van het programma vergeten) waarbij je gewoon in een grote mp3 aan kon geven. hier CUE point, hier en hier. Ben je binnen een paar minuten wel klaar als je de set al een keer gehoord hebt
quote:Aanstaande zaterdag worden er een aantal specials op Q-dance Radio uitgezonden. Waaronder een Scantraxx Jaaroverzicht, gemixed door Frontliner.
De programmering begint om 18.00 uur met het Scantraxx Jaaroverzicht, gemixed door Frontliner.
Daarna, om 19.00 uur, wordt de herhaling van de Jaarmix van Fusion herhaald, samengesteld en gemixed door The Pitcher.
En omdat Qountdown niet live uitgezonden wordt tijdens nieuwjaarsnacht, zal de gehele nacht alsnog te beluisteren zijn vanaf 20.00 uur op Q-dance Radio.
Beter... want die track van hun die als preview op Youtube is niet zo bijzonder en zeker niet hard.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had al het idee dat ik een aantal Second Identity platen hoorde tijdens A-lusion & Scope DJ bij Dangerouzmind zondagwelke ik herkende als een SI plaat klonken goed, mooi hard
quote:Waaronder een Scantraxx Jaaroverzicht, gemixed door Frontliner.
Als je voor de booth voor licht/ geluid stond tijdens het einde van Deepack moet je me bijna wel gezien hebben, ik ging als een gek tekeer toen Get Hit erop werd gegooid. Ik kwam er speciaal voor terug van de wcquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik was zeker van de partij afgelopen zondag, was om half 11 al present omdat m'n vriendin kwart voor 11 moest beginnen met werkenen ben rond half 4 naar huis gegaan, toen hadden we het beide gewoon op... Slim Shore inderdaad hele vette beukende set, A-lusion & Scope DJ gingen op dezelfde voet verder
Deepack niet heel super de luxe denderend en wat ik van Zany mee heb gekregen beviel weer als vanouds
PS: ik stond trouwens bijna de hele avond voor de booth van licht/geluid, meestal in het midden, dus ook recht voor de DJ-booth (vanuit de DJ gezien aan de overkant van de kuil)
Waren er wel een aantal langs gekomen ja, achteraf nog wel even met Dennis en Onne gepraat maar hier eigenlijk niet over. Villain zij er geloof ik ook nog een paar keer wat over.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had al het idee dat ik een aantal Second Identity platen hoorde tijdens A-lusion & Scope DJ bij Dangerouzmind zondagwelke ik herkende als een SI plaat klonken goed, mooi hard
Dat was ook gelijk het eerste wat ik dacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:05 schreef 16meter het volgende:
Barry staat niet echt bekend om z'n geweldige mixwerk (zacht uitgedrukt), maar zal wel een PC mixje zijn.
pogo. Vind t ook zeer irritant, kun je niet meer losgaanquote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
vlgs mij is daar een naam voor maar kan er niet op komen
[..]
Mwah dat zal welquote:Op woensdag 30 december 2009 18:05 schreef 16meter het volgende:
Barry staat niet echt bekend om z'n geweldige mixwerk (zacht uitgedrukt), maar zal wel een PC mixje zijn.
Ik vind dit een van zijn minste producties tot nu toe, geef me meer dingen als I will growl en Money talks Bullshit walks, Just a detail etcquote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef ElDani het volgende:
officiele preview van Tuneboy - Overkill
Undersound meets Killzonequote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef ElDani het volgende:
officiele preview van Tuneboy - Overkill
Ik vind het een superplaat! Lekker zomers en echt een "feelgood" track.
Zou het denk ik alleen beter gedaan hebben dus op de zomerfestivals
Zo die Pitcher Vs. B-Front zetten even een reeksje neerquote:Op woensdag 30 december 2009 20:56 schreef Dark_Killah het volgende:
Lekker bezig op die stream. Iedereen die naar Qountdown gaat veel plezier.
01. Zany & Dozer - Fruxaqquote:Op woensdag 30 december 2009 21:46 schreef Jantje12345 het volgende:
Weet iemand welk plaatje voor Face The Enemy werd gedraaid op fear.fm stream? BVD.
Dankje!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:47 schreef ElDani het volgende:
[..]
01. Zany & Dozer - Fruxaq
02. Noisecontrollers vs. Zany - Diffusion
03. Headhunterz - Subsonic (Late Night Edit)
04. Zany Vs. Noisecontrollers - Paranoid
05. Zany - Angel Of The Sun
06. Zany Vs. The Beholder - Euphoria
07. Titan - Nightmare (B-kant van Titan - Strength & Fury, nog niet uit)
08. Brennan Heart - Face The Enemy (Short Mix)
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:51 schreef Groningert het volgende:
Klinkt idd niet slecht!
behalve dat een vriend van me out ging na zijn eerste keer xtc
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:22 schreef NLS04 het volgende:
Bedankt voor je PB maar we hebben de knoop doorgehakt () en besloten toch maar naar de matrix te gaan.
Hardbassquote:Op woensdag 30 december 2009 16:09 schreef ElDani het volgende:
Scope DJ's twitter:
Zo dan! Gaat hard daar!
Welkom, en blijf vooral deze reeks volgen/postenquote:
quote:Hardstyle DJ babe Dailucia zwanger
DJ en model Dailucia is in blijde verwachting van haar eerste kindje. De 24-jarige Claudia Stegeman uit Vaassen was in 2008 al eens kandidaat in de televisieshow Hollands Next Top Model, maar ambieerde liever een carrière als DJ. Als Dailucia werd ze in korte tijd een bekende naam op grote hardstyle evenementen als Defqon1 en Q-Base.
De zwangerschap komt voor de blonde DJ als een grote verrassing. Bij Dailucia werd twee jaar geleden een tumor in haar baarmoeder geconstateerd waarvan ze pas na een operatie en diverse chemokuren door de artsen genezen werd verklaard. Haar lichamelijke conditie was destijds nog niet voldoende voor de opnamen voor Holland Next Top Model en ze werd daarom vroegtijdig naar huis gestuurd. Als DJ maakte ze echter vanaf begin 2009 een droomstart. Zo werd ze gevraagd voor een fotoreportage in het magazine FHM, kreeg ze een contract aangeboden bij een platenmaatschappij en boekingskantoor, en kreeg ze de kans zich te bewijzen als DJ op een aantal grote evenementen. Het was dus een turbulent jaartje voor Dailucia die op de valreep ook nog eens haar zwangerschap aankondigt.
"Dit jaar is heel bizar verlopen voor mij. Het ging opeens ontzettend hard met het draaien en produceren toen ik opeens te horen kreeg dat ik zwanger was. Dit was een grote schok voor mij omdat de kans dat ik ooit nog zwanger zou worden niet zo groot was, maar tijdens het overstappen op een andere anticonceptiepil is het dus wel gebeurt. Ondanks dat ik helemaal wilde gaan voor mijn carrière als DJ kon ik gewoon niet anders dan dit geschenk te nemen zoals het is. Gelukkig heeft mijn platenmaatschappij toegezegd mij volledig te zullen steunen. De periode dat ik niet achter de draaitafels kan staan zal ik me concentreren op het produceren en ontwikkelen van mijn eigen sound. Het is de bedoeling dat ik tussendoor nog platen ga uitbrengen en met het vaste team en ook andere artiesten in de studio duik om aan een album te werken. Hopelijk sta ik straks in April weer op het podium en kan ik als troste mama weer snel de draad oppakken!" aldus de zwangere Dailucia.
Dailucia draait haar laatste set met Oud & Nieuw tijdens het uitverkochte Qountdown in de Heineken Music Hall in Amsterdam.
D-Mind ultimate Noisecontrollers Mash Upquote:Op woensdag 30 december 2009 22:13 schreef T-Force het volgende:
Whoei!!
Edit van Attack again ofzo![]()
Nee hoor, 1 grote NC-Mash-up![]()
![]()
Hier ook , hoefde niet te werken maar niemand ging meequote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef T-Force het volgende:
Net klaar met werken en helaas geen maten meer gevonden die mee wouden gaan naar de Fear.FM Farewell -Party![]()
Dan maar luisteren via de stream, klinkt ook weer super![]()
D-Mind sprak me eerst niet aan, maar de laatste tijd is hij erg goed bezig!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
D-Mind ultimate Noisecontrollers Mash Up
Dopequote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef Beach het volgende:
Ik ben vast niet de enige; maar ik neem alles op van fearfm en plaats het op lsdb.
Ik wou net zeggen! Dit is wel de beste Anthem van DefQon.1 ooit volgens mijquote:Op woensdag 30 december 2009 22:51 schreef Sc0tTy het volgende:
whehe gaat wel leuk worden
showtek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
( al is dit overigens wel een lekkere plaat
![]()
)
get waisted en maximum force zijn anders ook errug lekkahquote:Op woensdag 30 december 2009 22:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen! Dit is wel de beste Anthem van DefQon.1 ooit volgens mij
Gebeurd idd niet snel. Volgens mij had hij 2/3 pillen op(voor een eerste keer..), die hij buiten had gekocht, waarschijnlijk niet getest dus. Verder had hij binnen bijna niks gedronken zei hij, dat kan de oorzaak zijn geweest dus. Was echt verbaasd toen ik hoorde dat hij out was gegaan, z'n vader lag in het ziekenhuis(week daarna overleden) en hij ging met een kutgevoel daarheen, nadat hij die pil had genomen zag hij er zó gelukkig uit, prachtig! Maar dus verkeerd afgelopen.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Geteste pillen of niet en in welke hoeveelheid?
Lijkt me dat je niet echt snel out kan gaan van xtc namelijk...
Hij maakt er een soort jumpset van, wel grappig!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:00 schreef T-Force het volgende:
Gewoon normaal doen...geen pillen = geen probleem![]()
Achja, ik drink wel op een feestje, ieder z'n ding dan maar
EDIT: Get wasted & Maximum Force zijn zeker wel fijn, maar ik vind Colours toch net even wat beter.
En ik weet niet wat Pavo nu aan het doen is, maar ik vind het een beetje zo van opbouw opbouw opbouw...pavo...afbouw...Maar ach, zometeen J&W, dus komt alles goed
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef Beach het volgende:
Ik ben vast niet de enige; maar ik neem alles op van fearfm en plaats het op lsdb.
Huh, ben ik zo dom? Die heb ik niet langs horen komenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
- genoeg luisterplezier, me dunkt .... B-front vs. The Pitcher @ FearFM Farewell heb ik alvast
![]()
Feel my Fire
Ai klinkt kut man, denk combinatie misschien slechte pillen + niet drinken of wat dan ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:57 schreef Groningert het volgende:
[..]
Gebeurd idd niet snel. Volgens mij had hij 2/3 pillen op(voor een eerste keer..), die hij buiten had gekocht, waarschijnlijk niet getest dus. Verder had hij binnen bijna niks gedronken zei hij, dat kan de oorzaak zijn geweest dus. Was echt verbaasd toen ik hoorde dat hij out was gegaan, z'n vader lag in het ziekenhuis(week daarna overleden) en hij ging met een kutgevoel daarheen, nadat hij die pil had genomen zag hij er zó gelukkig uit, prachtig! Maar dus verkeerd afgelopen.Inmiddels heeft hij het al vaker gehad, en is het bij alle andere keren wél goed gegaan.
![]()
Hopen op iets moois iig morgen!
Promo's moeten ze nou eenmaal volgooien met samples. Dat hoort erbij, kun je moeilijk over doen of niet, maar helaas. Je kunt er niets aan doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:09 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die helemaal wordt verkloot door Fear-FM vocals/samples/onzinAchja, hoort erbij he
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:09 schreef T-Force het volgende:
Die helemaal wordt verkloot door Fear-FM vocals/samples/onzinAchja, hoort erbij he
Ja, te vaak New Kids/Hans Teeuwen/Ome Henk gehoord.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:14 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
frikandellen-gelul
Tijdens A-LUNAsion @ Neerlands Trots hoorde ik voor het eerst Hans Teeuwen er doorheen komen, maar heb 'm sindsdien door meerdere setjes horen komen ... de lolligheid is daar nu ook wel weer vanaf
had het ook nog niet eerder meegemaakt nee, schrok eerst ook best wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ai klinkt kut man, denk combinatie misschien slechte pillen + niet drinken of wat dan ook.
Heb verder nog nooit echt meegemaakt dat iemand out ervan ging.
Veel plezier in elk geval morgen @ Qountdown, en rustig aan haha
Iddquote:Op donderdag 31 december 2009 01:04 schreef Sc0tTy het volgende:
![]()
![]()
![]()
voorbij !
![]()
![]()
![]()
farewell fearfm we zullen je missen!
x2quote:Op donderdag 31 december 2009 09:21 schreef 16meter het volgende:
Ik wens iedereen een mooi, gezellig en vooral knallend uiteinde, maak er wat van!
quote:Qountdowners : misschien tot vanavond
Leuk lijstje al vind ik persoonlijk het gemis van Overclipping onverstelbaar en crap attack ook zo hoog?quote:001. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
002. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
003. Frontliner - The First Cut
004. D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - Sound Of The Thunder
005. Pavo - Communicate
006. D-Block & S-te-Fan ft. High Voltage - Shiverz
007. Headhunterz - Scrap Attack (Defqon.1 Anthem 2009)
008. Noisecontrollers - Astral
009. Noisecontrollers - Attack Again
010. The Pitcher - I Just Can't Stop
011. Donkey Rollers - Innocent
012. Tatanka & Zatox - Gangsta
013. Low-E vs Alter Egosz - W.T.F.
014. Noisecontrollers - Yellow Minute
015. Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete (In Qontrol Anthem 2009)
016. Technoboy - Ti Sento
017. Headhunterz - Megasound
018. Proppy & Heady - Summer Of Hardstyle
019. Headhunterz - Rock Civilization (Technoboy's Undersound Mix)
020. Zatox - Vintage
021. Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
022. Wildstylez - Push That Feeling
023. Pavo - Raven
024. The Pitcher - Serenity
025. Frontliner - Sunblast
026. Noisecontrollers - Promises
027. Bioweapon - Move Your Body
028. D-Block & S-te-Fan - The Nature Of Our Mind (Qlimax 2009 Anthem)
029. Zatox meets The R3bels - Choir
030. DJ Phil TY - A Kay A (Ehm..... Mix)
031. Josh & Wesz - Like Thiz
032. The Prophet - Recession
033. Ran-D - Living For The Moment
034. Brennan Heart - City Of Intensity (Decibel 2009 Anthem)
035. Showtek - We Speak Music
036. Zany meets The Beholder - Do You Want Heavy!?
037. Brennan Heart ft. Shanokee - Feel U Here
038. Noisecontrollers - Revolution Is Here
039. Ivan Carsten - You Try To Play Me
040. The Pitcher - Another Day In My Life
041. Wildstylez - The Phantom Beat
042. Zatox - I Hate U
043. Crypsis ft. Sasha F - Get Hit
044. Hardstyle Masterz vs Max Enforcer - Rambo Is A Pussy
045. D-Block & S-te-Fan - Dreamers Of Dreamz
046. Headhunterz - The Fear Of Darkness
047. Showtek - World Is Mine
048. Killer Clown - Silentium
049. Hardstyle Masterz vs Max Enforcer - Respect
050. Noisecontrollers - Confucious
051. TNT - Double Dutch Darkies
052. Zany - Maximum Force
053. Noisecontrollers - Samara
054. D-Block & S-te-Fan ft. Wildstylez - The Human Soul
055. The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed (Hard Bass 2009 Anthem)
056. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
057. Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix)
058. Zatox - The Noisemaker
059. Wildstylez - Single Sound
060. Deepack vs D-Block & S-te-Fan - In Other Wordz
061. Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
062. Wildstylez - Music Or Noize
063. D-Block & S-te-Fan ft. Isaac - Music Is Why
064. Davide Sonar - Natural
065. Zatox & Activator - Oxygen
066. D-Block & S-te-Fan - Supernova
067. Davide Sonar - Believe
068. Ivan Carsten - Bumpin Hard (Tuneboy Remix)
069. Brennan Heart - Face The Enemy
070. Low-E vs Alter Egosz - Vendetta
071. Bass Modulators - NRGizer
072. Technoboy meets Ruffian - The Undersound
073. Frontliner - Expressionz
074. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
075. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
076. Deepack vs D-Block & S-te-Fan - Rock Diz
077. Brennan Heart - Musical Impressions
078. Noisecontrollers - Surge Of Power
079. The R3bels - Keep The Rhythm
080. Tat & Zat - Proud To Be Loud
081. Tuneboy - Re-Generate It (Original Mix)
082. A-lusion - Visual Perception
083. Frontliner - Time
084. Zany & DV8 - Vision
085. The Pitcher - Strange Love
086. Zany - Animated Audio
087. Alphaverb - The Otherside
088. Headhunterz - Muzikal Revolution
089. The KGBs - Channel KGBs (TNT mix)
090. Ran-D & Alpha Twins - Say Yeah
091. Squarehead - The Gathering (Hardstylers United Anthem)
092. Gostosa - Never Say Never
093. Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)
094. Activator - Lullaby
095. Frontliner & Ruthless - One Bananaz
096. Brennan Heart a.k.a. Blademasterz - One Blade (Noisecontrollers Remix)
097. D-Block & S-te-Fan ft. Josh & Wesz - Let It Go
098. Psyko Punkz - Ghostclass
099. Donkey Rollers - Justice 4 All
100. R3zonance - Weapon (The R3bels & Zatox Mix)
Tot vanavondquote:Op donderdag 31 december 2009 09:21 schreef 16meter het volgende:
Ik wens iedereen een mooi, gezellig en vooral knallend uiteinde, maak er wat van!
Qountdowners : misschien tot vanavond
Gaate gij niet mee?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:33 schreef CrustyClown het volgende:
Voor de mensen die vanavond op QountDown zijn,. veel plezier en verveel bartman en huig maar flink voor meIk ga vanavond rustig in Utrecht in de kroeg wat biertjes doen.
Oe nou kan ik helemaal niet wachten tot vanavondquote:Op donderdag 31 december 2009 11:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zal eens iets vervelend in je nek leggen :p
deze post komt live vanaf het toilet, toch nog een nieuwe mijlpaal zo vlak voor 2010
Haha dat is relaxt hequote:Op donderdag 31 december 2009 11:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
deze post komt live vanaf het toilet, toch nog een nieuwe mijlpaal zo vlak voor 2010
Zany ownt altijd hard met zijn setjes, deze was inderdaad weer 1 in dat rijtjequote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Als je voor de booth voor licht/ geluid stond tijdens het einde van Deepack moet je me bijna wel gezien hebben, ik ging als een gek tekeer toen Get Hit erop werd gegooid. Ik kwam er speciaal voor terug van de wc
Voor het eerst sinds lange tijd (geloof Qlimax 08) weer eens Zany gehoord en wat kan die man draaien zeg ging het hard los!
had geen zin om helemaal naar de DJ-booth toe te lopen om ff te praten, dus mooi blijven staan op m'n goede plekkie daar in de zaalquote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Waren er wel een aantal langs gekomen ja, achteraf nog wel even met Dennis en Onne gepraat maar hier eigenlijk niet over. Villain zij er geloof ik ook nog een paar keer wat over.
voor de mensen die vanavond in utrecht zijn..verveel crusty vanavond maar flink voor mequote:Op donderdag 31 december 2009 10:33 schreef CrustyClown het volgende:
Voor de mensen die vanavond op QountDown zijn,. veel plezier en verveel bartman en huig maar flink voor meIk ga vanavond rustig in Utrecht in de kroeg wat biertjes doen.
nee dat ga je nietquote:Op donderdag 31 december 2009 11:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gaate gij niet mee?Maar zal die 2 ff flink vervelen
091. Squarehead - The Gathering (Hardstylers United Anthem)quote:Op donderdag 31 december 2009 12:18 schreef Dalton_ het volgende:
Ik vind dat als je over het gehele jaar 2009 kijkt de vetst platen er toch zeker tussen staan.. mis idd overclipping maar voor de rest een aardige weergave.. Al komt dat mischien omdat ik niet geboren ben om wild te worden van B2BW
Dat was die onbekende plaat waar ik gisteren zei dat hij zijn set mee opendequote:Op donderdag 31 december 2009 12:46 schreef LeonH het volgende:
Nieuwe Zany, wordt een 4 tracker!
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:46 schreef LeonH het volgende:
Nieuwe Zany, wordt een 4 tracker!
Bekijk deze YouTube-video
Ja was er ook even, kwartiertje volgehouden ofzo, wat n mongolen op die chat.quote:
Plaats een stampje voor me als pavo vanavond classic draaitquote:Op donderdag 31 december 2009 11:50 schreef NLS04 het volgende:
Zit de lijst nu te luisteren en krijg spontaan zin in vanavond![]()
Maar is dat dan een nadeel, of juist een voordeel? Nu heb je de gehele set pareltjes afgewisseld met wellicht wat minder grote producties. Als de top 30 perfect was geweest, hadden ze toch helemaal geen top 100 hoeven uitbrengen? Dan zou iedereen ergens halverwege een knipje plaatsen en geen aandacht schenken aan die platen...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:48 schreef T_Killer het volgende:
Mmm Single sound op 59...ik ben gepikeerd! Verder vind ik de lijst ook tegenvallen. De platen staan er wel allemaal in, maar de volgorde valt tegen, mja doe je niets aan.
Beter een top 40 van goede kwaliteit dan die bagger sets van defqon of qlimax (slechte opnames, dom geouwehoer en ontbrekende stukken). Ter afwisseling vind ik de top 40 setjes altijd prima te pruimen... Maar ja, das mijn mening.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:31 schreef Sethje het volgende:
Gaan we hier nu serieus discussiëren over een pauper zender als fear FM, haha kom op zeg. Die live setjes waren leuk maar die top 40 etc. zijn toch nog nooit de moeite waard geweest om serieus genomen te worden..................
Gaafquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:42 schreef LeonH het volgende:
Mijn eerste post in 2010!
http://www.save-exit-planet.org/
Wat?!?!? Dat is toch niet leuk meer?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:55 schreef de_huig het volgende:
overige zaken: -de drankprijs is weer omhoog..7 munten voor 20 euro, met een klein biertje voor 2 munten en een flesje water voor 3. jammer; benieuwd of het zo blijft op andere feesten.
100% aanwezigquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:42 schreef LeonH het volgende:
bron: Q-Dance.nlquote:Op 10 juli 2010 viert Q-dance haar tienjarig jubileum in de Amsterdam ArenA.
Vette trailerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:42 schreef LeonH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |