ben ik dan echt de eerste met een qountdown verslagje? het lijkt er zowaar op

allereerst allemaal nogmaals het beste gewenst voor dit jaar!
dan mijn hopelijk beknopte verslagje (ik heb nog niet geslapen, dus hier en daar kan het wel warrig worden) gedraaide platen en titels doe ik eigenlijk niet aan, puur omdat ik dat toch niet kan onthouden.
aankleding: 3 grote schermen met beelden en voor de rest weinig speciaals eigenlijk. 5 lasers, waarvan de middelste op de booth een aantal keer goed gezet moest worden.. was wel jammer. Verder vond ik de stroboscopen redelijk verblindend zeg maar..maar goed, dat mag de pret niet drukken.
muziek: Over het algemeen vond ik dat er lekkere platen voorbij zijn gekomen en dat er voor mijn gevoel lekker rauw gedraaid is; niet al te veel melodieuze dingetjes, maar gewoon het betere zaagwerk. Dan heb je me
held van de avond: zany; volgens mij draaide hij een set zoals wij fokkers het graag zien; nieuwe shit afgewisseld met oude knallers (ik noem een: annihilating, her voice (en dan niet de hhz remix))
overige helden van de avond: slim shore, ran-d (op wat kleine mixfoutjes na), b-front, crypsis (met luna)
meevaller van de avond: DBSTF; draaiden een lekkere set met niet alleen eigen werk.
sfeer: was ok, maar niet meer dan dat. Geen XQlusive Holland taferelen helaas en relatief veel popiejopie volk; ook dit mocht de pret niet drukken.
de awardshow: sloeg werkelijk helemaal nergens op; zinloze onderbreking, niet grappig, weinig aandacht aan besteed..nee dat had wat mij betreft weg kunnen blijven.
aanfluiting van de avond: gostosa. zonder er al teveel woorden aan vuil te willen maken..de platen die ome dov en zij er op gooiden waren zo nu en dan nog wel te pruimen..maar het mixwerk van mevrouw was echt huilen met de pet op. de eerste 2 of 3 overgangen stond dov er nog bij om dingen te corrigeren..maar de keren daarna was dov een plaat aan het uitzoeken, een foto aan het maken of iets dergelijks en gostosa moest het alleen doen. Het leek helemaal nergens op; geen beatmatch te herkennen of ook maar enig gevoel voor mixen. het was tenenkrommend en ik had last van plaatsvervangende schaamte. Ik vraag me ook erg af wat ze nu verder met gostosa gaan doen, want dit wordt helemaal niks..sorry, ze kan het gewoon niet; jammer.
fokkers gezien/gesproken: rip (+vrouw), boy, bart (doh) (+vrouw), harryandetap, eldani, 16meter, dalton, intheprevedinges (sorry als ik als een schaap over kwam toen je je voorstelde

) en ik denk dat dat het wel was
overige zaken: -de drankprijs is weer omhoog..7 munten voor 20 euro, met een klein biertje voor 2 munten en een flesje water voor 3. jammer; benieuwd of het zo blijft op andere feesten.
-de vloer was glad
-het was koud buiten
overall: op PF heb ik een zeer goed gegeven, met name om de muziek en om het feit dat ik me toch wel weer uitstekend heb vermaakt. Voor een geweldig moet er voor mij persoonlijk echt euforische momenten in zitten en die ontbraken deze keer helaas.
voorspelling voor 2010: de zaag gaat aan in de studio's en op de podia