abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 december 2009 @ 12:46:04 #276
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_76259815
Nieuwe Zany, wordt een 4 tracker!

Bekijk deze YouTube-video
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 31 december 2009 @ 12:53:21 #277
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_76260187
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:46 schreef LeonH het volgende:

Dat was die onbekende plaat waar ik gisteren zei dat hij zijn set mee opende

@ huig dat is idd een correcte beschrijving plus plaatje
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_76260792
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:46 schreef LeonH het volgende:

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 31 december 2009 @ 13:48:10 #279
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_76262453
Mmm Single sound op 59...ik ben gepikeerd! Verder vind ik de lijst ook tegenvallen. De platen staan er wel allemaal in, maar de volgorde valt tegen, mja doe je niets aan.
quote:
Op donderdag 31 december 2009 01:05 schreef Beach het volgende:
Was gezellig op de chat daar ook.
Ja was er ook even, kwartiertje volgehouden ofzo, wat n mongolen op die chat.
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:50 schreef NLS04 het volgende:
Zit de lijst nu te luisteren en krijg spontaan zin in vanavond
Plaats een stampje voor me als pavo vanavond classic draait
----> staat gwoon in mijn favorietenlijst, wat n topplaat

Veel plezier iedereen vnvnd met wat ie gaat doen...tot volgend jaar
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  donderdag 31 december 2009 @ 16:19:22 #280
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_76268704
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:48 schreef T_Killer het volgende:
Mmm Single sound op 59...ik ben gepikeerd! Verder vind ik de lijst ook tegenvallen. De platen staan er wel allemaal in, maar de volgorde valt tegen, mja doe je niets aan.
Maar is dat dan een nadeel, of juist een voordeel? Nu heb je de gehele set pareltjes afgewisseld met wellicht wat minder grote producties. Als de top 30 perfect was geweest, hadden ze toch helemaal geen top 100 hoeven uitbrengen? Dan zou iedereen ergens halverwege een knipje plaatsen en geen aandacht schenken aan die platen...

Vind het juist wel leuk dat er tussendoor platen zitten zo vanne... wtf?
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 31 december 2009 @ 16:23:13 #281
60704 LeonH
pi_76268870
Mensen, een goede jaarwisseling! Oftewel een Goeie Roetsj zoals we hier in Limburg zeggen.
Ook veel plezier aan de Qountdown en Matrixx gangers en uiteraard ook als je wat anders gaat doen

Ik ga straks m'n meisje halen en me dan helemaal volgooien bij m'n zus, gelukkig woont ze in het dorp
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 31 december 2009 @ 16:31:35 #282
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_76269175
Gaan we hier nu serieus discussiėren over een pauper zender als fear FM, haha kom op zeg. Die live setjes waren leuk maar die top 40 etc. zijn toch nog nooit de moeite waard geweest om serieus genomen te worden..................
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 31 december 2009 @ 17:15:22 #283
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_76270785
go seth
  donderdag 31 december 2009 @ 17:25:23 #284
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_76271175
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:31 schreef Sethje het volgende:
Gaan we hier nu serieus discussiėren over een pauper zender als fear FM, haha kom op zeg. Die live setjes waren leuk maar die top 40 etc. zijn toch nog nooit de moeite waard geweest om serieus genomen te worden..................
Beter een top 40 van goede kwaliteit dan die bagger sets van defqon of qlimax (slechte opnames, dom geouwehoer en ontbrekende stukken). Ter afwisseling vind ik de top 40 setjes altijd prima te pruimen... Maar ja, das mijn mening.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_76272053
Heel erg veel plezier iedereen! Zie jullie vanavond op Qountdown. Zwart overhemd, witte strik .
Mixes onder de naam Khadber
  donderdag 31 december 2009 @ 19:14:56 #286
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_76274711
Jongens, ik ga zo "alweer" de kroeg in.

Iedereen die naar Qountdown gaat, veel plezier!!
De rest ook veel plezier!

Gelukkig nieuwjaar alvast!! Laten we er een beukend 2010 van maken
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  vrijdag 1 januari 2010 @ 12:42:18 #287
60704 LeonH
pi_76288323
Mijn eerste post in 2010!
http://www.save-exit-planet.org/
pi_76289946
ja, mogguh

de beste wensen etc
  vrijdag 1 januari 2010 @ 13:55:40 #289
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_76289976
ben ik dan echt de eerste met een qountdown verslagje? het lijkt er zowaar op

allereerst allemaal nogmaals het beste gewenst voor dit jaar!

dan mijn hopelijk beknopte verslagje (ik heb nog niet geslapen, dus hier en daar kan het wel warrig worden) gedraaide platen en titels doe ik eigenlijk niet aan, puur omdat ik dat toch niet kan onthouden.

aankleding: 3 grote schermen met beelden en voor de rest weinig speciaals eigenlijk. 5 lasers, waarvan de middelste op de booth een aantal keer goed gezet moest worden.. was wel jammer. Verder vond ik de stroboscopen redelijk verblindend zeg maar..maar goed, dat mag de pret niet drukken.

muziek: Over het algemeen vond ik dat er lekkere platen voorbij zijn gekomen en dat er voor mijn gevoel lekker rauw gedraaid is; niet al te veel melodieuze dingetjes, maar gewoon het betere zaagwerk. Dan heb je me

held van de avond: zany; volgens mij draaide hij een set zoals wij fokkers het graag zien; nieuwe shit afgewisseld met oude knallers (ik noem een: annihilating, her voice (en dan niet de hhz remix))

overige helden van de avond: slim shore, ran-d (op wat kleine mixfoutjes na), b-front, crypsis (met luna)

meevaller van de avond: DBSTF; draaiden een lekkere set met niet alleen eigen werk.

sfeer: was ok, maar niet meer dan dat. Geen XQlusive Holland taferelen helaas en relatief veel popiejopie volk; ook dit mocht de pret niet drukken.
de awardshow: sloeg werkelijk helemaal nergens op; zinloze onderbreking, niet grappig, weinig aandacht aan besteed..nee dat had wat mij betreft weg kunnen blijven.

aanfluiting van de avond: gostosa. zonder er al teveel woorden aan vuil te willen maken..de platen die ome dov en zij er op gooiden waren zo nu en dan nog wel te pruimen..maar het mixwerk van mevrouw was echt huilen met de pet op. de eerste 2 of 3 overgangen stond dov er nog bij om dingen te corrigeren..maar de keren daarna was dov een plaat aan het uitzoeken, een foto aan het maken of iets dergelijks en gostosa moest het alleen doen. Het leek helemaal nergens op; geen beatmatch te herkennen of ook maar enig gevoel voor mixen. het was tenenkrommend en ik had last van plaatsvervangende schaamte. Ik vraag me ook erg af wat ze nu verder met gostosa gaan doen, want dit wordt helemaal niks..sorry, ze kan het gewoon niet; jammer.

fokkers gezien/gesproken: rip (+vrouw), boy, bart (doh) (+vrouw), harryandetap, eldani, 16meter, dalton, intheprevedinges (sorry als ik als een schaap over kwam toen je je voorstelde ) en ik denk dat dat het wel was

overige zaken: -de drankprijs is weer omhoog..7 munten voor 20 euro, met een klein biertje voor 2 munten en een flesje water voor 3. jammer; benieuwd of het zo blijft op andere feesten.
-de vloer was glad
-het was koud buiten

overall: op PF heb ik een zeer goed gegeven, met name om de muziek en om het feit dat ik me toch wel weer uitstekend heb vermaakt. Voor een geweldig moet er voor mij persoonlijk echt euforische momenten in zitten en die ontbraken deze keer helaas.

voorspelling voor 2010: de zaag gaat aan in de studio's en op de podia
The only limit is your own imagination
pi_76290418
Nice, een Q-Dance jubilieum feest in de ArenA op 10 juli
pi_76290641
pffff, naar de klote gek

top feest verder, zany en b-front zijn helden.

die gladiool die vooraan iedereen keihard op zn knieen schopte omdat ze in de buurt van zn vriendin kwamen mag btw wel een nekschot

en nu ga ik wat doen aan mn kater, hoooi
Dr staat een paard in de gang!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:26:18 #292
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_76290770
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 12:42 schreef LeonH het volgende:
Gaaf
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:39:47 #293
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_76291142
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 13:55 schreef de_huig het volgende:
overige zaken: -de drankprijs is weer omhoog..7 munten voor 20 euro, met een klein biertje voor 2 munten en een flesje water voor 3. jammer; benieuwd of het zo blijft op andere feesten.
Wat?!?!? Dat is toch niet leuk meer?

Maar leuk verslag. Ondanks dat het (natuurlijk) XQlusive nooit kon overtreffen, toch een ok feestje. Oh man wat heb ik een kater... godver...
pi_76292370
Zany! _0_ Wat een held joh! Mooi feestje trouwens :)
pi_76294700
Morgen.

Beste wensen iedereen hier.
Nu proberen de kater weg te werken na bijna 20 uur non stop alcoholische versnaperingen te drinken
  vrijdag 1 januari 2010 @ 17:00:18 #296
238230 em-dee-em-aa
pi_76295613
quote:
100% aanwezig

En de beste wensen

edit:
quote:
Op 10 juli 2010 viert Q-dance haar tienjarig jubileum in de Amsterdam ArenA.
bron: Q-Dance.nl

[ Bericht 12% gewijzigd door em-dee-em-aa op 01-01-2010 17:05:30 ]
pi_76295809
quote:
Vette trailer
Zo niet.. dan toch!
pi_76296490
Even naar de In Qontrol site kijken..

Mijn verslagje van Qountdown:
Ik ga even een mooi lang verhaal opschrijven:

Om kwart over 8 binnen na buiten een gigantische vuurwerkshow gezien te hebben! Was echt heel indrukwekkend. Fausto stond in de kleine zaal te draaien. Ik heb wel (voor mij) bekende deuntjes voorbij horen gaan. Was allemaal precies wat ik ervan gehoopt had: lekker warmdraaien. Voor de rest lekker staan praten met wat mensen.
Isaac was vervolgens ook leuk! Duurde eventjes voordat hij op stoom kwam, maar een aantal lekkere klappers kwamen langs. De platen die het laatste half uur werden gedraaid (waren van 2003 en ouder) werden goed ontvangen. Ook een huldemomentje dat hij Acid Nightmare draaide! Vette plaat is dat toch! Ook Shithead, Go Go Go!, The Otherside (Red Hot Chilli Peppers) kwamen langs. Lekkere scratches en leuk gebruik van acapella's en vocals. Hij bleef wel lang draaien trouwens, maar dat gaf totaal niet.
Daarna kwam de Showcase, te beginnen met Dailucia. Ze startte in met haar eigen nieuwe plaatje: Welcome Home. Vervolgens lekker platen van begin 2009/eind 2008 gehoord zoals Serenity en The Story Unfolds. Mixwerk was voor een DJ die haar producties aangeleverd krijgt gewoon dik in orde. Ze wist sfeer te scheppen en de juiste snaar te raken en kreeg de zaal wel redelijk mee. De Fok!kers ontmoet en daar ook lekker blijven hangen.
Daarna de Beat Providers. Dit vond ik toch wel 1 van de mindere acts van vanavond, maar met name ook omdat die BP sound niet 100% mijn ding is. Toch nog een aantal plaatjes van ze gehoord, waaronder ook de Decibel Fusion mashup en Intensive Care.
Nieuwjaar was leuk! Een mooi filmpje weer en met Live The Moment het nieuwe jaar in! Was een mooi momentje weer!
Daarna kwam een DJ waar ik echt naar uitkeek: Slim Shore. En wat zijn zijn platen VET op een grote speakerset zeg! Pride, Floorspin, Taste Me edit, King Of Stage, Scars, Siren en Motion (in die volgorde) gedraaid. VET!
Daarna Ran-D. Toch een DJ die mij niet 100% ligt. Alles lag prima strak etcetera, maar ik vind zijn tracks altijd het net niet hebben. Under Attack en Fanatics zijn wel topplaten! Wel opvallend dat hij Living For The Moment en Innerchild niet draaide.
Daarna de HELD van de avond: Zany. WAT EEN SET! Frequency is echt een enorme feestplaat. Tu, tu tudududu! Hij heeft zelfs een aantal oudere platen erdoorheen gegooid: Da Bootleggerz - Fresh Beats, Her Voice Dubmix en Zany meets The Beholder - Annihilating. Jammer dat de CD waar Titan - Nightmare op stond niet goed werkte, maar dan maar Godz Power eroverheen, dan maak je het al lang weer goed! Echt de set die ik mee ga nemen op de broadcast! SUPER!
Daarna meteen het dieptepunt van de avond: The Prophet Presents Gostosa. Man o man o man. Ik had haar een eerlijke kans gegeven, maar zelfs na een half jaar oefenen presteerde ze het om ongeveer alles fout te doen. Platen met een gelijk tempo opgenomen nog echt vreselijk fout te doen, en ik bedoel echt vreselijk. Wat dat betreft heel knap van The Prophet, die de overgangen binnen 3 seconden er weer strak op had liggen. Als je mixfouten hoort weet je wie er bezig was. Schande. Platen waren wel in orde met Recession, The First Cut en al het andere Scantraxx werk.
Van 2 tot 3 kwamen de Noisecontrollers. Ik weet niet zo goed wat ik van de set moest vinden. Ze opende met allerlei vage promo's waar de zaal eigenlijk niet zo goed raad mee wist en het leek een beetje stil te vallen. Daarna werd er overgeschakeld op Tonight, toch niet mijn favoriete plaat, het hielp de zaal wel. Heel vet dat ze nog Malboro Man draaide, en het In Qontrol anthem beukte weer als vanouds!
Hierna was het talent van Fusion aan de beurt: B-Front. Ook een fantastische set! Lekker kapot staan gaan op Zatox - Creation, Zatox - Ear Fucking, alle 4 de Frontliner-combi's en nog veel meer lekkers. Weet heel afwisselend te draaien, met ook veel andere artiesten, dat deed de set heel erg goed! Ik heb me intens vermaakt daar! Een zwaar minpunt is dat mijn oordop uitviel tijdens Magic, zijn laatste plaat. Die ben ik dus mooi kwijt.
Van 5 tot 6 kwamen D-Block & S-te-Fan. Ik had er niet zoveel van verwacht, maar ze waren VER boven verwachting. Leuke, afwisselende set met niet te veel eigen platen! Wel uiteraard openen met Sound Of Thunder, maar voor de rest ook oudere platen als DJ Revolution, totale verassing. Reputation Game kwam langs, Supernova deed het goed op de geluidsset en ik heb me eigenlijk wel vermaakt!
Als afsluiters kwamen Luna & Crypsis langs. Ook een fantastische set. Crypsis gaat er wel komen dit jaar, daar ben ik nu wel zeker van! Mixt misschien ietsjes traag door, maar dat vind ik geen probleem. De collab met Luna verliep goed vond ik. Luna die af en toe wat anders er doorheen gooide en Crypsis die met al het Minus Is More geweld speelde. Tuatara kwam nog langs en zo wel meer. Gewoon top!

Al met al een prima feest gehad. Aankleding was redelijk, de lasers waren prima, het geluid stond weer goed hard en de sfeer was ook wel redelijk, alhoewel het soms wel doodviel, maar goed.

Pluspunten:
*Set van Zany
*Slim Shore is een held
*B-Front die goed bezig was
*HMH geluid

Minpunten:
*Gostosa
*Oorbescherming kwijt

sets van goed naar minder:
Zany
B-Front
Slim Shore
Luna & Crypsis
D-Block & S-te-Fan
Dailucia
Isaac
Noisecontrollers
Ran-D
Fausto
Beat Providers
Prophets pst. Gostosa

Edit: Ruffian was trouwens aardig stil!

En die IQ Trailer: VET! Q-Dance heeft ook een nieuwe vette site!

[ Bericht 0% gewijzigd door ElDani op 01-01-2010 20:35:55 ]
Mixes onder de naam Khadber
  vrijdag 1 januari 2010 @ 17:30:43 #299
238230 em-dee-em-aa
pi_76296524
Leuke nieuwe Q-Dance site trouwens, staan de oude dvds van qlimax en defqon oa ook compleet op. Al heeft niet iedere video nog geluid maar ik neem aan dat dat gefixt word.

Bij het music gedeelte ook de mogelijkheid cds te beluisteren
Errug vet
  vrijdag 1 januari 2010 @ 17:42:15 #300
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_76296885
Beetje Q-Dance Party Agenda !
UVT Party Agenda 2010
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')