Ja dat kan je wel, want ik geef je helemaal gelijkquote:Op maandag 21 december 2009 17:39 schreef CrustyClown het volgende:
Lang verhaal + (kan niet voor Bartman spreken)
die druk..die immense druk....hokeujquote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef CrustyClown het volgende:
[..]Verder zal mijn eerste feestje pas weer HardBass worden denk (Neem aan dat Bartman en Huig ook zeker weer van de partij zijn !)
wat een plaat blijft Always Black tochquote:
ik heb momenten dat ik hem net niet irritant vind, maar vaak erger ik me inderdaad aan zijn steenkolen-engels, zijn eindelijke herhaling van dezelfde zinnetjes en het praten tijdens de vetste stukken van een plaatquote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Die mongool moeten ze gelijk van de radio afhalen, totaal geen verstand van Hardstyle en zijn engels is zeer slecht! Irriteer me altijd dood aan hem!
quote:We should pulse blast their bases with a decisive strike now!
I need to be up there
The Jupiter is an oversized robot
Everything's automatic
Any monkey in a flightsuit can pilot that ship out of the solar system
And set her down on Alpha Prime
It's a baby-sitting job, sir
No offence
Black was... always my colour
Give me an excuse to kill you
Black was... always my colour
quote:01. D-Block & S-te-Fan - Let Me Tell You (Q-Base Intro)
02. Outsiders - Maneater
03. Scope Dj - Lockdown
04. Abject - Tuuduu!
05. Luna vs Thilo - Existence (D-Block & S-te-Fan Remix)
06. Noisecontrollers - Crump
07. Chaps & Rolay - Familly Affair (Glowiej Mix)
08. D-Block & S-te-Fan - Ride With Us
09. The Hose - The Pressure
10. Jones & B-Front - Volumez
11. D-Block & S-te-Fan - Inqoming Intro
12. Abject - Rock That Thing
13. Unknown - Take On My Bootleg
14. D-Block & S-te-Fan - Stronger!
15. Brainkicker - F.M.W. (Straight In The Ass Mix)
16. Headhunterz - Forever Az One
17. Outsiders - Infectuous (Wildstylez Remix)
18. Clive King ft Xzellar - Evolution Leeps FWD
19. The Machine - Butterfly
20. D-Block & S-te-Fan - War Coz I'm Hard! (WT Edit)
21. Max Enforcer - Bring It Down
22. Abject - My Dome
23. D-Block vs Tha Bazzpimpz - Rock Diz Joint
24. Donkeyrollers - Revolutions
25. G-Town Madness vs The Viper - Here Comes The Remix (D-Block & S-te-Fan Remix)
26. Bad Elements - Dj Revolution (Kayem Remix)
27. Brennan & Heart - We Are Posessed (Headhunterz Remix)
28. Zanza Labs - Control The Mind (Abject Remix)
OMG... OMG... OMG...quote:Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef poiuytr het volgende:
Ik heb nu dat setje van D-block & S-te-Fan @ Q-base 2007 opstaan en snap nu waarom ik die zet altijd zo tering vet vond![]()
![]()
![]()
[..]
Volumezquote:Op maandag 21 december 2009 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
OMG... OMG... OMG...
01. D-Block & S-te-Fan - Let Me Tell You (Q-Base Intro)
02. Outsiders - Maneater
om er ff snel een paar te noemen
voor zover ik weet, was de naam B-Front ook voldoende geweest; if you get my pointquote:Op maandag 21 december 2009 19:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Volumez![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een geile plaat zeg, ik snap niet waar ome Jones trouwens is gebleven
Ik bedoel ermee als je Lunatick & Volumez weet te produceren dan moet je toch wel heel wat in je mars hebben en wat doet deze man tegenwoordig? Erg jammer dat zo'n talent verloren is gegaan want hij treedt meer op dan dat hij produceert.
quote:Op maandag 21 december 2009 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
OMG... OMG... OMG...
01. D-Block & S-te-Fan - Let Me Tell You (Q-Base Intro)
02. Outsiders - Maneater
om er ff snel een paar te noemen
als je een keer bij ons in de buurt komt op een feest dan is dat wel een garantie om Jones te zienquote:Op maandag 21 december 2009 19:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Volumez![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een geile plaat zeg, ik snap niet waar ome Jones trouwens is gebleven
Klopt & (KLOPT!)quote:Op maandag 21 december 2009 19:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
als je een keer bij ons in de buurt komt op een feest dan is dat wel een garantie om Jones te ziendie gast staat (STAAT!) altijd binnen een straal van 10 meter van ons vandaan lijkt het wel
leuk! geef ff een seintje in deze topic-reeks als je een review hebt geschreven.quote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
Owja Rippert, ik ben redactie frontpage omdat ik dance-evenementen ga reviewen voor fok
mooi werkquote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
Owja Rippert, ik ben redactie frontpage omdat ik dance-evenementen ga reviewen voor fok
Cool! Hou ons op de hoogte!quote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
Bij Pyscho Punkz @ Kubase dit jaar heb ik hem wel gezien in die hangar toen liep die een paar keer in en uit de bunker, hij stond geloof ik linksvoor aan in het midden en ik vlak daarachter. Maar doelde er eigenlijk meer op dat die jongen zoveel talent had en dat het ineens lijkt alsof gestopt is met produceren.quote:Op maandag 21 december 2009 19:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
als je een keer bij ons in de buurt komt op een feest dan is dat wel een garantie om Jones te ziendie gast staat (STAAT!) altijd binnen een straal van 10 meter van ons vandaan lijkt het wel
Dat heb ik met dit setje inderdaad ook maar ook wel met meedere. Bij vele setjes weet ik precies wat de mc's soms gaan schreeuwen. Ruffian is in het setje van D&S niet echt irritant en voegt wel wat toe. (dat ik dit ooit nog eens zou gaan zeggen)quote:Op maandag 21 december 2009 19:48 schreef 16meter het volgende:
Wat een set was dat idd.![]()
Heeft tijden op mijn mp3 spelertje gestaan, kan 'm ondertussen wel dromen.
hardstyle-jaar 2007
Q-base 2007![]()
Tof ben benieuwd hoe jij dingen gaat ervaren, zeker omdat je hier altijd kort en bondig bentquote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
maar toen heb je me niet aangesproken? of wel?quote:Op maandag 21 december 2009 23:10 schreef poiuytr het volgende:
Ik zal jullie op een volgende feest is een keer gaan zoeken, alleen Rip een keer in echt echt gesproken. En Remcore geloof ik gezien bij NY toen 2-sidez er waren.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Laatste dagje @ work vandaag, dan 3 weken vakantie!
potverdikkie! ik moet nog tot donderdag 12.30 en heb dan 'maar' 1,5 week vakantiequote:Op dinsdag 22 december 2009 08:40 schreef Koepert het volgende:
Zo jongens. Laatste dagje stage. Even doorbijten, vanmiddag afsluitende borrel. Altijd goed
Ik heb helemaal geen vakantie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:48 schreef ReMcOrE het volgende:
potverdikkie! ik moet nog tot donderdag 12.30 en heb dan 'maar' 1,5 week vakantie
Als ze dit op qountdown draaien dan ben ik intens gelukkigquote:01. DJ Thera – The Test 2.0 (Crypsis Remix)![]()
02. Chain Reaction - Lellebel
03. Wildstylez - Truth![]()
04. Crypsis ft. Luna – Step Back![]()
![]()
![]()
![]()
05. Crypsis ft. Kold Konexxion – Dust In Your Eyes
06. Crypsis – Tuatara
07. The Raiders – A Feeling (Tuneboy Remix)
08. Zero Sanity - Psychadelic Substance![]()
09. Crypsis ft. Luna - Choices
10. Crypsis ft. Sasha F – Get Hit
11. A-Lusion & Luna – We Are Back (Narcotica Toeristen Mix)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12. Luna & Dutchmaster – Copies Are Faking
13. Luna & Dutchmaster – The Scene
14. Kold Konexxion – Minus One
Second that!quote:
Inmiddels zitten ze bij het label waar ze horen te zittenquote:Op maandag 21 december 2009 23:51 schreef NLS04 het volgende:
Kan wat gemist hebben maar de beat providers zaten toch bij mythica?
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
En die Silver Nikan komt me ook bekend voor...
quote:Had a great weekend! Finished a new track and put some ideas on the digital board for the 2nd! Now off to my girl for some qualitytime :-)
9:18 PM Dec 20th from Twitterrific
quote:Morning Twitchez! Sunday 10AM, and I traded bed ehmmm... the couch for the studio. Please let today be equal to yesterday... :-D
quote:The day didn't pass yet, but the 1st track is almost FINISHED! We're on fire in here! Still some mixing left 2 do... I want a 'kapsalon'! =)
7:44 PM Dec 19th from Twitterrific
quote:On a roll faster than a zorb-ball! Mids: done! Climax: DONE! Let's make a break and glue an in- & outro to this b*tch and then: Mixing! :-D
Dat dus!quote:I'm woke up on a Saturday at 9AM! Why? Well, in a few minutes I'll head to the westcoast for 2 days of fulltime producing! 2 be continued...
ben ook benieuwd met wie hij bezig isquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef LeonH het volgende:
Ohja over Jones:
Twitter is the answer, van recent naar ouder:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat dus!Met wie hij samen bezig is weet ik niet.
Ja goede zaakquote:
Downloadingquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
Kold Konexion vs. Luna @ 2 Dangerous Fear FM
[..]
Als ze dit op qountdown draaien dan ben ik intens gelukkig
Ik ga er nu aan beginnenquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Trouwens, nog even wat ... als iemand tijd over heeft en er iets moois van kan/wil maken, mag diegene wel het [Hardstyle] Best of 2009-topique maken
2 minder genoemde plaatjes, maar zeker niet minder goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:20 schreef Sethje het volgende:
Mijn top 10 van 2009
DBSTF - Shallow Plannet
2 sidez - god
in willekeurige volgorde
daar noem je een paar mooie plaatjes op kerelquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:20 schreef Sethje het volgende:
Crypsis ft. Sasha F - Get Hit
Alphaverb - Still Here (Gentalica RMX)
Psyko Punkz - Overclipping
Pavo - Communicate
Josh & Wesz - Like thiz
Wildstylez - single sound
2 sidez - god
* ReMcOrE gaat gelijk ff kijkenquote:Op woensdag 23 december 2009 04:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Jongens allemaal ff stemmen in het Best of Hardstyle 2009 Topique!
[Hardstyle] Best of 2009 Topique
Gestemd. Mag ik het vreemd vinden dat Noisecontrollers als beste DJ's zo hoog staan? Ik vind de platen namelijk wel vet, maar de sets zijn, op de grote promoregen na, wel erg voorspelbaar en het mixen is nou ook niet altijd je van het.quote:Op woensdag 23 december 2009 04:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Jongens allemaal ff stemmen in het Best of Hardstyle 2009 Topique!
[Hardstyle] Best of 2009 Topique
wat betreft beste producer nietquote:Op woensdag 23 december 2009 11:06 schreef 16meter het volgende:
Denk dat de meeste mensen twijfelen tussen NC en Zatox als beste producer. Petmans daarom maar de eer geven van beste producer en NC beste DJs, ook al moeten die het vooral van de producties hebben.
Of spreek ik nu alleen voor mezelf?
ik wilde op B-Front stemmen, maar die stond er niet tussen... paar van die anderen niet heel vaak aan het werk gezien of niet echt kapot van; dus het ging tussen Deepack en Noisecontrollers bij mijquote:Op woensdag 23 december 2009 10:46 schreef ElDani het volgende:
[..]
Gestemd. Mag ik het vreemd vinden dat Noisecontrollers als beste DJ's zo hoog staan?
Die keertjes dat ik Deepack gezien heb was het altijd een soort feeststemming in de zaal, inderdaad heel erg vet om mee te maken. Zij zijn ook 1 van de weinigen die ook echt wat durven achter de draaitafels en ook wat meer dan alleen eigen werk draaien. Dat vind ik eigenlijk het grootste "probleem" van de scene op het moment. Ik snap ook wel waarom ze het doen (meer boekingen, omdat de meeste mensen releases toch wel illegaal pakken), maar het stoort me soms wel dat er dan alleen maar eigen tracks komen. Beetje afwisseling mag toch wel?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
wat betreft beste producer niet![]()
voor beste DJ eensch met Boy's beredenering (comeback) & gewoon omdat die gasten er altijd een feesje van maken
dan stem ik op wederom op AVIOquote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
dus ik zeg hier (net als in het andere topic) voeg een categorie beste Live act toe en kijk dan hoe het loopt
quote:I went to Freaky record shop with a friend today and we were told "the new Pavo will be released after Zany & Dozer (which is out now), after that probably Zany - Mr. Monster or Slim Shore". We were also told they would 'explode' next year, with releases every ~2 weeks or so. Thought this might interest you guys.
juist dat bedoelde ik.. als het in de buurt is is dat nu al zeker een optie..quote:Op woensdag 23 december 2009 13:36 schreef Bertje_NL het volgende:
Was inderdaad het Qlimax boekje. Deze hoort erbij...
hetzelfde. Zany is automatisch interessant!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
juist dat bedoelde ik.. als het in de buurt is is dat nu al zeker een optie..
precies! dit klinkt nu al als een topfeestquote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Wat was dat een fantastische set!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:29 schreef 16meter het volgende:
Ik rekende die live act voor het gemak maar tot het DJen.Dus eigenlijk heb je gelijk..
Aparte categorie voor live acts is geen slecht idee.
Trouwens.. Deepack op Free Festival.Geniale set en super sfeertje.
't is voor mij (bijna) nooit in de buurt, maar waarschijnlijk wel aanwezig!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Beste afsluiter van het jaar man.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wat was dat een fantastische set!![]()
Beuken tot je erbij neer valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |