Neequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
ik dacht dat ik hier wel de nieuwe cd van de jeugd van tegenwoordig kon downloaden. Blijkt het 1 of ander jochie te zijn die zit te zeiken. optyfen!
zou je niet eens teruggaan danquote:Ik kwam hierheen tijdens de oorlog in Bosnie- Herzegovina, in hoop voor veiligheid en asiel. Inmiddels woon ik al 10 jaar
Ik doe Gymnasium, gastquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:51 schreef R4ven het volgende:
6 Havo? Dat kan dus nooit.
Verder gegronde klacht, alleen overdrijf je wel
Ik ook, nou en?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ik doe Gymnasium, gast
Waarom heb je het over 6 HAVO?quote:
Zie editquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:54 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Waarom heb je het over 6 HAVO?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je schrijfstijl laat nou niet echt blijken dat je over VWO-niveau beschikt.
Ok, beterquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je schrijfstijl laat nou niet echt blijken dat je over VWO-niveau beschikt.
quote:Ik kwam hierheen tijdens de oorlog in Bosnie- Herzegovina
Dan is Nederlands natuurlijk mijn beste vakquote:Inmiddels woon ik al 10 jaar hier.
10 jaar, dat is toch wel voldoende om niet meer als een bezetene te schrijven?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:58 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan is Nederlands natuurlijk mijn beste vak
Dit inderdaad, je volk is hier blijkbaar niet meer welkom.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:58 schreef genakt het volgende:
maar de oorlog is toch weer voorbij daar
dan ga je toch lekker terug kijken of de jeugd daar beter is
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
10 jaar, dat is toch wel voldoende om niet meer als een bezetene te schrijven?
Oh, en deze was ik vergeten: Opscheppen met 3 Gymnasiumquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ik doe Gymnasium, gast
Ik zie geregeld mensen die 40+ jaar zijn hier op Fok de domste fouten maken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
10 jaar, dat is toch wel voldoende om niet meer als een bezetene te schrijven?
Dat zullen wel geen VWO'ers zijn, hm?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik zie geregeld mensen die 40+ jaar zijn hier op Fok de domste fouten maken.
Degeneratief proces in werking.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:47 schreef AlligatorNL het volgende:
Samenvatting?
nog niet eens 15quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog geen twintig en nu al een potentieel 'vroegah was alles beter'-figuur.
Echt, jij wordt later een verzuurde ouwe lul als je zo doorgaat.....
Nee, ik geef VMBO meisjes.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef Plantagehouder het volgende:
Ben jij ook een beetje bang voor de vmbo meisjes
weg? AIDS? vergeef? Drie grote stuiterballen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nee, ik geef VMBO meisjes.
Nee, ik geef ze weg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
weg? AIDS? vergeef? Drie grote stuiterballen?
Of zullen we het gewoon op normaal nederlands taalgebruik houden, zoals jij op de door jou zo geliefde gymnasium leert, en het gewoon "ik neuk VMBO meisjes" noemen?
Niet alleen ik word daarvoor uitgemaakt. Andere mensen in mijn klas hebben geen bril en kregen dezelfde aantijgingen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Splutje het volgende:
Ik doe (net als de rest van FOK!) ook VWO, maar ben nog nooit door onbekenden voor nerd uitgemaakt, derhalve concludeer ik dat het aan je uiterlijk ligt.
Begin eens met lenzen nemen.
enige wat jij weggeeft is de blik van een lelijke kk nerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nee, ik geef VMBO meisjes.
WTFquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Niet alleen ik wordt daarvoor uitgemaakt. Andere mensen in mijn klas hebben geen bril en kregen dezelfde aantijgingen.
dan is mijn vermoeden correct dat je er gewoon niet uitzietquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Niet alleen ik wordt daarvoor uitgemaakt. Andere mensen in mijn klas hebben geen bril en kregen dezelfde aantijgingen.
Dan heb je net de verkeerde te pakken. Die van het VMBO wat ik ken vinden het bewonderendswaardig dat ik al in de zesde zit en bijna eindexamen doe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Jammer dat een titel met goed hoofdlettergebruik al gauw te moeilijk is voor onze zogenaamde geniale allochtoon.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:25 schreef Reakt0r het volgende:
Goed topic. Kudo's voor TS. Eindelijk eens een kutpuber die volzinnen kan maken. Dat scheelt al een boel ten opzichte van al die vmbo'ers die niet verder komen dan 'KK LOL'.
Dus, menschen die hier zeiken om een t of d, sterf.
Zeg het ze!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:46 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Anti- klacht: Deze paupers zullen over 20 jaar mijn vuilnisbak schoonmaken. Wie is er de nerdy dan, he?
Hoezo zou ik een kneus zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Misschien ben je gewoon een kneus en heeft het niks met je gymnasium te maken. Ik doe ook universiteit maar ik heb nooit last van dat soort mensen.
Ik denk (haha) dat hij intelligent genoeg is voor een woordgrapje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer dat een titel met goed hoofdlettergebruik al gauw te moeilijk is voor onze zogenaamde geniale allochtoon.
Aangezien ik genoeg mensen ken, waaronder ikzelf, waarbij dit nooit gedaan werd. Het alleen maar op je scholing afschuiven is dan nogal makkelijk, ik zou wat meer bij jezelf ten rade gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:28 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een kneus zijn?
Ze zagen dat we naar dat gebouw liepen. Ik zie er nou niet echt uit als Napoleon Dynamite.
Hehe, een wetende.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Ik denk (haha) dat hij intelligent genoeg is voor een woordgrapje..
Nu ik erover nadenk, waarschijnlijk riepen ze het ook gewoon omdat een van de gasten die met ons meeliep een vriendloze gast was, die echter wel eruit ziet als een Napoleon Dynamite.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aangezien ik genoeg mensen ken, waaronder ikzelf, waarbij dit nooit gedaan werd. Het alleen maar op je scholing afschuiven is dan nogal makkelijk, ik zou wat meer bij jezelf ten rade gaan.
quote:
Hij heeft gelijk. Je doet je voor alsof je een wonderkind bent met je 14 jaar. Om dan iets als 'ik wordt' te schrijven is wel écht idioot.quote:
Ik ben geen wonderkind.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Je doet je voor alsof je een wonderkind bent met je 14 jaar. Om dan iets als 'ik wordt' te schrijven is wel écht idioot.
Waarom doe je zo uit de hoogte? Arrogant 14-jarig kutkind. Geen wonder dat mensen een hekel aan je hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:37 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ik ben geen wonderkind.
Leer een tekst interpreteren
Wie heeft er een hekel aan mij?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo uit de hoogte? Arrogant 14-jarig kutkind. Geen wonder dat mensen een hekel aan je hebben.
ditquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo uit de hoogte? Arrogant 14-jarig kutkind. Geen wonder dat mensen een hekel aan je hebben.
Alle Nederlandersquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:40 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Wie heeft er een hekel aan mij?
Noem eens 3 personen buiten jezelf.
De VMBO-ers op je school?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:40 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nou, mijn klasgenoten hebben wel respect voor mij dat ik het zover schop 'in tegenstelling tot die kutmarokkanen' (niet mijn woorden).quote:
Deze reactie laat in ieder geval zien dat Otis2.0 zelf niet echt intelligent is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gebaseerd op?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef Gijsch het volgende:
[..]
Deze reactie laat in ieder geval zien dat Otis2.0 zelf niet echt intelligent is.
Maar dat zijn dan ook nerdsquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nou, mijn klasgenoten hebben wel respect voor mij dat ik het zover schop 'in tegenstelling tot die kutmarokkanen' (niet mijn woorden).
Die hebben geen hekel aan mij, ze kennen me niet eens.quote:
Wtf heb je het over 'superieur'? Doe eens normaal joh. Idioot.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:43 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Die hebben geen hekel aan mij, ze kennen me niet eens.
Ze hebben gewoon niks te doen, gaan ze maar mensen die superieur aan hun zijn aanvallen.
Kijk, daar komen de respectloze aantijgingen alweer.quote:
Meteen schelden, geen onderbouwing, bang zijn voor het feit dat iemand intelligenter is dan jij en 'm dan meteen "arrogant" noemen.quote:
Voel je je aangevallen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wtf heb je het over 'superieur'? Doe eens normaal joh. Idioot.
Respectloze aantijgingen? Zegt iemand die zichzelf superieur vindt aan andere 14-jarigen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Kijk, daar komen de respectloze aantijgingen alweer.
Geweldig
Ja, want je bent echt een opperbeste baas!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:43 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Die hebben geen hekel aan mij, ze kennen me niet eens.
Ze hebben gewoon niks te doen, gaan ze maar mensen die superieur aan hun zijn aanvallen.
Inderdaad, en dan zeggen dat er een vriendloze gast meeliep die eruit ziet als Napoleon Dynamitequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze moeten respect hebben voor ouderen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Respectloze aantijgingen? Zegt iemand die zichzelf superieur vindt aan andere 14-jarigen?
Het interesseert me helemaal niks of hij intelligenter is dan ik. Maar een 14-jarige die het heeft over hoe 'superieur' hij is... vind je het raar dat dat me stoort?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef Gijsch het volgende:
[..]
Meteen schelden, geen onderbouwing, bang zijn voor het feit dat iemand intelligenter is dan jij en 'm dan meteen "arrogant" noemen.
Nee, ik voel me niet aangevallen. En een leuke poging tot een grap van je, maar nee. Ik doe WO. Zie je nou zelf niet dat je idioot bezig bent als je jezelf superieur vindt aan mensen die je niet eens kent? Ik heb zo m'n twijfels bij die normen en waarden die je van je ouders hebt geleerd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Voel je je aangevallen?
Otis2.0 is gewoon zelf een VMBO- paupertje_!
zover schop?? Je hebt nog helemaal NIKS bereikt kleuter!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nou, mijn klasgenoten hebben wel respect voor mij dat ik het zover schop 'in tegenstelling tot die kutmarokkanen' (niet mijn woorden).
Hurrduurrrr ik ben out en slimer dan jongus van 12 LOL XD AWESOMEquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ze moeten respect hebben voor ouderen.
Ik ben 14, die paupertjes waren 12 ofzo.
Ouderen? Je hebt nog geen eens haar op je ballen man. Doe normaal.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nou.... Dan ken jij deze gast niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan zeggen dat er een vriendloze gast meeliep die eruit ziet als Napoleon Dynamite
Hypocriet kut kind.
Toen je ouders je die 'fantastische' normen en waarden bijbrachten, zijn ze toen vergeten om je te leren anderen niet te minachten vanwege kleding?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:47 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nou.... Dan ken jij deze gast niet.
Hij draagt hemden door een ballenknijper- onderbroek heen
Heeft zijn spijkerbroek boven zijn navel.
Draagt Geox schoenen met klitteband
Do I need to say more?
Ze moeten respect voor je hebben omdat je 2 jaar ouder bent?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Bruggers moeten respect hebben voor de 3e klassers.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ouderen? Je hebt nog geen eens haar op je ballen man. Doe normaal.
Dan sla je ze, en ga je niet uithuilen op internet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Bruggers moeten respect hebben voor de 3e klassers.
Dat is de wet van de natuur.
Oke, more dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Toen je ouders je die 'fantastische' normen en waarden bijbrachten, zijn ze toen vergeten om je te leren anderen niet te minachten vanwege kleding?
Ik hoop dat je bij de volgende oorlog te laat bent om te vluchtenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:47 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nou.... Dan ken jij deze gast niet.
Hij draagt hemden door een ballenknijper- onderbroek heen
Heeft zijn spijkerbroek boven zijn navel.
Draagt Geox schoenen met klitteband
Do I need to say more?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef Splutje het volgende:
[..]
Denk om je normen en waarden jongen!
Ik pest hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
Maar je voelt je wel superieur. Net als de Serviërs zich superieur voelden, waardoor jij nu hier bent. Niet goed knul.quote:
Dit kán gewoon niet echt zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Daar gaat jouw falende interpretatie weer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar je voelt je wel superieur. Net als de Serviërs zich superieur voelden, waardoor jij nu hier bent. Niet goed knul.
Superieur tot?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Daar gaat jouw falende interpretatie weer.
Ik voel me superieur tot VMBO- paupers, niet tot hem
Hij heeft tenminste nog IQ
Wat doet het ertoe ten opzichte van wie jij je superieur voelt? Verandert niks aan mijn stelling. Die ouders van jou hadden wel wat beter hun best kunnen doen zo te zien, want er mankeert nogal wat aan jou.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
6 havo? is dat nieuw?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:55 schreef Desunoto het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mensen van 6 havo nog zo kinderachtig zijn.
Van 5 havo trouwens ook niet.
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Vooral die Nederlandse blauwhelmen, die deden veel johquote:
Hartstikke goed, kutlandquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:58 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Vooral die Nederlandse blauwhelmen, die deden veel joh
Nee, het is geen 6 HAVO, het zijn 6 leerlingen die HAVO doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:07 schreef Kalekoppenniettestoppen het volgende:
''6 havo paupers', 6 havo? Hoe nep is dat dan weer.
Maar voor de rest ben ik het als pauperige havo leerling natuurlijk overal mee eens. Vieze domme niet-gymnasiasten. Zou verboden moeten worden. Want mensen die geen gymnasium doen/deden hebben natuurlijk nooit een goede opvoeding gehad, goede muzieksmaak en gedragen zich altijd als een stel aso's.
Soepquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Een kwartiertje eten en dan snel weer naar je computer rennen?
Voorgerecht.quote:
Ik had niet kunnen voorstellen dat er mensen zo debiel zijn dat ze na het voorgerecht weer snel naar de computer rennen om daarna het hoofdgerecht te gaan etenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:18 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Voorgerecht.
Weer een lelijke interpretatie
Hoofdgerecht is pas klaar over uur of twee.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had niet kunnen voorstellen dat er mensen zo debiel zijn dat ze na het voorgerecht weer snel naar de computer rennen om daarna het hoofdgerecht te gaan eten.
Daar maak je weer een foutje, meneer Godquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:23 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Hoofdgerecht is pas klaar over uur of twee.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:23 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Hoofdgerecht is pas klaar over uur of twee.
Dit. + jezelf als 14-jarige als 'superieur' zienquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sorry hoor maar je krijgt echt niet random "NERD!" acties op je af als je dit niet zelf uitlokt of er zo uit ziet. Ik als negroïde WO'er kan dat beamen.
Het belangrijkste is nog wel of je je er naar gedraagt of niet. Als TS net zich net zo intellectueel verheven op zijn school gedraagt als hier roept hij het zeker op zich af.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sorry hoor maar je krijgt echt niet random "NERD!" acties op je af als je dit niet zelf uitlokt of er zo uit ziet. Ik als negroïde WO'er kan dat beamen.
Ik ga jou typeren met het volgende filmpje :quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:28 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Dit is gewoon echt kansloos
Ik ga alle negatieve reacties weerleggen met dit argument:
Je loopt er als bazen doorheen maar wel bang met je handen in je zakkenquote:Maar, als de echte bazen die wij zijn, liepen we er (natuurlijk met handen in de zakken ivm diefstal) doorheen. Meteen kregen we woorden naar ons hoofd geslingerd: 'Nerdy!', 'Leerpikkies' etc.
Terwijl je niet weet wat het echte nummer isquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:28 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Johnny Jordaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:34 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Terwijl je niet weet wat het echte nummer is
Rinusquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ga jou typeren met het volgende filmpje :
Mah, waarschijnlijk gewoon door het groepje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je loopt er als bazen doorheen maar wel bang met je handen in je zakkenMaar denk je dat het door je vrienden komt of zouden ze dit ook doen als je alleen was?
Dus zo superieur ben je nou ook weer niet? Angsthaas.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:38 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Mah, waarschijnlijk gewoon door het groepje.
Als ik alleen was zou ik het niet eens wagen om daar doorheen te lopen
Ik verklaar jouw argument als ongeldig met deze tegenaanval.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:28 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Slechts een kwestie van tijdquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:03 schreef noregret het volgende:
Alles wat op de middelbare school zit is per definitie fail.. je hebt je diploma niet eens binnen.
Ze kunnen me wel in elkaar slaan met z'n tienen, maar ik blijf superieur, vanwege het feit dat ze later mijn vuilnis ophalen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus zo superieur ben je nou ook weer niet? Angsthaas.
Bosniëquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:11 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ze kunnen me wel in elkaar slaan met z'n tienen, maar ik blijf superieur, vanwege het feit dat ze later mijn vuilnis ophalen.
Waar baseer je dit op? Puur omdat jij gymnasium doet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:11 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ze kunnen me wel in elkaar slaan met z'n tienen, maar ik blijf superieur, vanwege het feit dat ze later mijn vuilnis ophalen.
Ts gaat falen op het WO.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Puur omdat jij gymnasium doet?
Niet alleen daarop. Ik ben mentaal superieur ontwikkeld ten opzichte van VMBO- paupers met hun Soulja Boy muziek.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Puur omdat jij gymnasium doet?
Want hoe vaker je iets zegt hoe duidelijker je mening wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Niet alleen daarop. Ik ben mentaal superieur ontwikkeld ten opzichte van VMBO- paupers met hun Soulja Boy muziek.
Je komt anders nogal contactgestoord, autistisch en onderontwikkeld over.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Niet alleen daarop. Ik ben mentaal superieur ontwikkeld ten opzichte van VMBO- paupers met hun Soulja Boy muziek.
Simpele leken zoals jullie kunnen het geavanceerde brein dat in mijn lichaam plaats heeft genomen niet begrijpen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je komt anders nogal contactgestoord, autistisch en onderontwikkeld over.
Autist dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:24 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Simpele leken zoals jullie kunnen het geavanceerde brein dat in mijn lichaam plaats heeft genomen niet begrijpen.
Was Hitler een autist?quote:
Ik ga ook de spelling nazi uithangen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:27 schreef Trust_live het volgende:
Nou wees maar heel blij TS, met je superieure brein
Heb je vrienden?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Was Hitler een autist?
Zeker wel.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
14 jarige gymnasiasten!
Ts is een autistisch nerdje
Verder is er uiteraard niks mis metSoulja boy tell em
Waarom helpen ze je dan niet als je in je broek poept van de angstquote:
Geen energie wordt verspild dmv vechten met VMBO- paupers.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:33 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Waarom helpen ze je dan niet als je in je broek poept van de angst?
Hahahahahahahahahquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:35 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Geen energie wordt verspild dmv vechten met VMBO- paupers.
Als ze beginnen, halen we ze neer met Krav Manga en Wing Tsun.
Ik heb namelijk op verschillende vechtkampen gezeten.
Hiernaast ben ik een rustige jongen.
Ok TROLL ALERTquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:24 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Simpele leken zoals jullie kunnen het geavanceerde brein dat in mijn lichaam plaats heeft genomen niet begrijpen.
AAAAAAAAH JE BENT EEN TROLLquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:35 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Geen energie wordt verspild dmv vechten met VMBO- paupers.
Als ze beginnen, halen we ze neer met Krav Manga en Wing Tsun.
Ik heb namelijk op verschillende vechtkampen gezeten.
Hiernaast ben ik een rustige jongen.
Wat bent gij toch snel van begrip.quote:
Ik zei het al eerder, grapjas.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Wat bent gij toch snel van begrip.
Mag beide hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:14 schreef minibin het volgende:
het spijt me, ik let er niet graag op, maar het is toch echt deze topic en niet dit topic
Nou ik ben blij voor je dat je je suprieur voelt aan hunquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef minibin het volgende:
oké, ik zit bij deze jongen in de klas, en ik wou dit even vertellen:
Hij is NIET autistisch
De gemiddelde VMBO paupers die bij ons rondlopen wou ik graag als volgt beschrijven:
jongens met hun broek op hun knieën, peuk in hun hand, halve pot yel in hun haar en daar een pet met muts overheen, blikje bier in hun andere hand, aggresieve en hersenloze blik in hun ogen, een mobiel in hun zak (die op hun schenen hangt) met heel hard paupermuziek of (om het zo maar even te noemen) nikkermuziek. als zij dan met elkaar in een groepje staan en wij komen er aan, zie je ze gewoon kijken naar ons, dan denken, hé, die zitten op een hoger niveau dan ik, en dan beginnen ze met nerd, kankerhoer, teringlijer etc. etc. te schelden. nou acht ik mij niet superieur aan hun, en is mijn nederlands ook bij lange na niet perfect, maar als jullie gaan zeiken als iemand word met een d of dt schrijft zit ik hier toch wel een beetje met het idee, 'kunnen jullie nou echt NIKS beters verzinnen? ik wou even zeggen dat ik nu natuurlijk een beetje overdrijf en veralgemeniseer, maar het blijft dat dit soort incidenten nergens op slaan. ik ken best aardige VMBO'ers en heb ook wel eens goed contact met hen. maar jongens zoals hierboven beschreven lach ik HEEL HARD uit, en ik zou zelfs willen beweren dat ik (in zekere zin) suprieur ben aan deze jongens.
oh ja, voor ik gezeik krijg, ik zie er NIET uit als een nerd, ziehier een recent plaatje:
again, goddelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ouderen? Je hebt nog geen eens haar op je ballen man. Doe normaal.
bedankt voor je oprechte blijheid jegens mijquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou ik ben blij voor je dat je je suprieur voelt aan hun!!
ik vroeg om onderbouwingen en argumenten, niet het zwakke excuus, 'laten we er maar over ophouden'. dus als je iig nog een paar argumenten en/of onderbouwingen zou willen posten hoeven de fokkers jou niet aan te zien voor iemand die overal maar op post zonder eigenlijk te weten waarom.quote:
buffalbo ouwe spellingnazii !~!!!`1quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou ik ben blij voor je dat je je suprieur voelt aan hun!!
en wat heeft dit met de topic te makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
14 jaarDat is nog de tijd dat je mensen hun kipling tas omhoog gooit
!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
Types als jij sloeg ik altijd in elkaar vroeger.
Doe normaal G', het was maar een grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha sorry, zal ik doen man xDquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:34 schreef minibin het volgende:
ah, oke, zeg dat er de volgende keer aub even bij
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef Chriz2k het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:58 schreef Wise_Man het volgende:
Wollah wat jij heb tegen ons volk bij vmbo! Wollah ik zweer ik ga mijn matties halen wollah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb niks tegen het VMBO opzich, zoals je had kunnen afleiden uit mijn betoog, ik heb iets tegen de jongeren zoals degene die ik in mijn betoog beschreefen waarom jullie dat niet tot je laten doordringen, DAT vraag ik mij altijd weer af
I AM ur granny, cant doubt that
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
ik dacht dat ik hier wel de nieuwe cd van de jeugd van tegenwoordig kon downloaden. \
jeweettoch ik zie ALLESquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:04 schreef Swampi het volgende:
[..]
buffalbo ouwe spellingnazii !~!!!`1
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef minibin het volgende:
bla bla bla
oh ja, voor ik gezeik krijg, ik zie er NIET uit als een nerd, ziehier een recent plaatje:
Maar wel als hyve sauron08 hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:02 schreef minibin het volgende:
http://sauron08.hyves.nl/fotos/712580926/0/bpFA/
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Gymnasium-sukkels die denken dat iedereen die geen dunne bleke nerd is ook meteen minder slim is. Beauty & brains baby, ik heb het.
Hij is lid van de World of Warcraft-hyvesquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:24 schreef R4ven het volgende:
[..]
[..]
Maar wel als hyve sauron08 hebben
Je ziet er misschien niet zo uit, maar je bent t wel
En leer spellen
Leren om half 11?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:26 schreef R4ven het volgende:
[..]
Moet jij niet leren?
Welke post btw?
Ik ben te lui om te werken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:29 schreef R4ven het volgende:
[..]
Sommigen van ons hebben geen keuze doordat we werken
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:25 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt een koe
Dat je leek bent.quote:
Kankergrappig man, maar ondertussen heeft je zusje m'n foto boven haar bed hangen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:09 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Om mij te begrijpen, moet gij eerst toegeven dat je me niet kan begrijpen. Dan pas kun je beginnen met mij begrijpen.
Kheb geen zusjequote:Op dinsdag 15 december 2009 23:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kankergrappig man, maar ondertussen heeft je zusje m'n foto boven haar bed hangen.
Nummer 1 meldt zich.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:40 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:09 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Om mij te begrijpen, moet gij eerst toegeven dat je me niet kan begrijpen. Dan pas kun je beginnen met mij begrijpen.
Je moeder is een kurva.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:09 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Het eerste wat niet op onjuiste feiten is gebaseerd in dit topic.quote:
Onjuiste feiten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:36 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Het eerste wat niet op onjuiste feiten is gebaseerd in dit topic.
nerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:02 schreef minibin het volgende:
http://sauron08.hyves.nl/fotos/712580926/0/bpFA/
onjuiste feitenquote:
Als je zo reageert, blijf je een leek.quote:
Moeten jongetjes van 14 niet inmiddels al in bed liggen?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Als je zo reageert, blijf je een leek.
Jouw keuze, maar dan moet je niet de wetende belachelijk gaan maken.
Nope, kmoet nog een Economie opdracht afmaken met indexcijfersquote:Op woensdag 16 december 2009 00:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
Moeten jongetjes van 14 niet inmiddels al in bed liggen?
Ik kom nooit te laat, verslaap me nooit, ik slaap echter soms wel in de lesquote:Op woensdag 16 december 2009 01:16 schreef Adames het volgende:
Om 1 uur
Verslaap je je morgen weer, kom je te laat aan, slaap je verder de hele ochtend in de les.
Nee geen wonder dat het niveau zo laag is.
Vandaar die spelfouten in deze zinquote:Op woensdag 16 december 2009 01:25 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ik kom nooit te laat, verslaap me nooit, ik slaap echter soms wel in de les
quote:Op woensdag 16 december 2009 01:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Vandaar die spelfouten in deze zin
Geef nou maar toe dat je stiekem moest huilen omdat je em zelf niet kan vindenquote:
Jah, ik ging naakt in foetushouding in het hoekje van mijn badkamer zitten huilen.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je stiekem moest huilen omdat je em zelf niet kan vinden
zie mijn volgende post en huiverquote:
Nee, je ziet dat hij een echte G is, hij luister namlijk ook naar Soulja Boy.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:00 schreef minibin het volgende:
[..]
plaats een foto van jezelf dan kankermongooltje, ff kijken wie er dan nerd is
hm-hm, ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Als je zo reageert, blijf je een leek.
Jouw keuze, maar dan moet je niet de wetende belachelijk gaan maken.
Slechts level 46 in een jaar bereiken is een verstandige verspilling van geld.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef minibin het volgende:
ik vind het toch weer typerend dat mensen mijn hele hyve afzoeken op zoek naar iets wat ze tegen me kunnen gebruiken, dit is gericht aan otis 2.0, dit getuigd er wederom van dat je op het vmbo zit en niks te doen hebt en dus dit soort onzinnige dingen gaat doen. En ja, ik speel word of warcraft, ik ben momenteel level 46 en ik speel al meer dan een jaar, ik zit er denk ik 5 minuten per dag achter, voor het geval je dit niet gelooft, zoek maar op kafsnjakar op the armory van wow.
XDquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef R4ven het volgende:
[..]
Ik ook, nou en?
EDIT: Oh k zie nu pas dat 6 havo niet t niveau aangeeft XD
Sorry![]()
Je hebt in ieder geval een uitstekende muzieksmaak .quote:Beatles, Rolling Stones en The Who muziek,
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef timonicious het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een uitstekende muzieksmaak .
Echte bazen luisteren naar prog-rock uit de jaren '70.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef timonicious het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een uitstekende muzieksmaak .
I don't give a shit. The Who is sowieso de ekte bazen band.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Echte bazen luisteren naar prog-rock uit de jaren '70.
The Who was baas tot de dood van Keith Moon.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:17 schreef timonicious het volgende:
[..]
I don't give a shit. The Who is sowieso de ekte bazen band.
Muziek van overleden artiesten is meestal nog beterquote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
The Who was baas tot de dood van Keith Moon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |