Slechts een kwestie van tijdquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:03 schreef noregret het volgende:
Alles wat op de middelbare school zit is per definitie fail.. je hebt je diploma niet eens binnen.
Ze kunnen me wel in elkaar slaan met z'n tienen, maar ik blijf superieur, vanwege het feit dat ze later mijn vuilnis ophalen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus zo superieur ben je nou ook weer niet? Angsthaas.
Bosniëquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:11 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ze kunnen me wel in elkaar slaan met z'n tienen, maar ik blijf superieur, vanwege het feit dat ze later mijn vuilnis ophalen.
Waar baseer je dit op? Puur omdat jij gymnasium doet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:11 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ze kunnen me wel in elkaar slaan met z'n tienen, maar ik blijf superieur, vanwege het feit dat ze later mijn vuilnis ophalen.
Ts gaat falen op het WO.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Puur omdat jij gymnasium doet?
Niet alleen daarop. Ik ben mentaal superieur ontwikkeld ten opzichte van VMBO- paupers met hun Soulja Boy muziek.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Puur omdat jij gymnasium doet?
Want hoe vaker je iets zegt hoe duidelijker je mening wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Niet alleen daarop. Ik ben mentaal superieur ontwikkeld ten opzichte van VMBO- paupers met hun Soulja Boy muziek.
Je komt anders nogal contactgestoord, autistisch en onderontwikkeld over.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Niet alleen daarop. Ik ben mentaal superieur ontwikkeld ten opzichte van VMBO- paupers met hun Soulja Boy muziek.
Simpele leken zoals jullie kunnen het geavanceerde brein dat in mijn lichaam plaats heeft genomen niet begrijpen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je komt anders nogal contactgestoord, autistisch en onderontwikkeld over.
Autist dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:24 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Simpele leken zoals jullie kunnen het geavanceerde brein dat in mijn lichaam plaats heeft genomen niet begrijpen.
Was Hitler een autist?quote:
Ik ga ook de spelling nazi uithangen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:27 schreef Trust_live het volgende:
Nou wees maar heel blij TS, met je superieure brein
Heb je vrienden?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Was Hitler een autist?
Zeker wel.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
14 jarige gymnasiasten!
Ts is een autistisch nerdje
Verder is er uiteraard niks mis metSoulja boy tell em
Waarom helpen ze je dan niet als je in je broek poept van de angstquote:
Geen energie wordt verspild dmv vechten met VMBO- paupers.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:33 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Waarom helpen ze je dan niet als je in je broek poept van de angst?
Hahahahahahahahahquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:35 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Geen energie wordt verspild dmv vechten met VMBO- paupers.
Als ze beginnen, halen we ze neer met Krav Manga en Wing Tsun.
Ik heb namelijk op verschillende vechtkampen gezeten.
Hiernaast ben ik een rustige jongen.
Ok TROLL ALERTquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:24 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Simpele leken zoals jullie kunnen het geavanceerde brein dat in mijn lichaam plaats heeft genomen niet begrijpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |