quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef Chriz2k het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:58 schreef Wise_Man het volgende:
Wollah wat jij heb tegen ons volk bij vmbo! Wollah ik zweer ik ga mijn matties halen wollah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb niks tegen het VMBO opzich, zoals je had kunnen afleiden uit mijn betoog, ik heb iets tegen de jongeren zoals degene die ik in mijn betoog beschreefen waarom jullie dat niet tot je laten doordringen, DAT vraag ik mij altijd weer af
I AM ur granny, cant doubt that
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
ik dacht dat ik hier wel de nieuwe cd van de jeugd van tegenwoordig kon downloaden. \
jeweettoch ik zie ALLESquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:04 schreef Swampi het volgende:
[..]
buffalbo ouwe spellingnazii !~!!!`1
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef minibin het volgende:
bla bla bla
oh ja, voor ik gezeik krijg, ik zie er NIET uit als een nerd, ziehier een recent plaatje:
Maar wel als hyve sauron08 hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:02 schreef minibin het volgende:
http://sauron08.hyves.nl/fotos/712580926/0/bpFA/
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Gymnasium-sukkels die denken dat iedereen die geen dunne bleke nerd is ook meteen minder slim is. Beauty & brains baby, ik heb het.
Hij is lid van de World of Warcraft-hyvesquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:24 schreef R4ven het volgende:
[..]
[..]
Maar wel als hyve sauron08 hebben
Je ziet er misschien niet zo uit, maar je bent t wel
En leer spellen
Leren om half 11?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:26 schreef R4ven het volgende:
[..]
Moet jij niet leren?
Welke post btw?
Ik ben te lui om te werken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:29 schreef R4ven het volgende:
[..]
Sommigen van ons hebben geen keuze doordat we werken
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:25 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt een koe
Dat je leek bent.quote:
Kankergrappig man, maar ondertussen heeft je zusje m'n foto boven haar bed hangen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:09 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Om mij te begrijpen, moet gij eerst toegeven dat je me niet kan begrijpen. Dan pas kun je beginnen met mij begrijpen.
Kheb geen zusjequote:Op dinsdag 15 december 2009 23:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kankergrappig man, maar ondertussen heeft je zusje m'n foto boven haar bed hangen.
Nummer 1 meldt zich.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:40 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Wie heeft er een hekel aan mij?
Noem eens 3 personen buiten jezelf.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:09 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Om mij te begrijpen, moet gij eerst toegeven dat je me niet kan begrijpen. Dan pas kun je beginnen met mij begrijpen.
Je moeder is een kurva.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:09 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Het eerste wat niet op onjuiste feiten is gebaseerd in dit topic.quote:
Onjuiste feiten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:36 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Het eerste wat niet op onjuiste feiten is gebaseerd in dit topic.
nerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:02 schreef minibin het volgende:
http://sauron08.hyves.nl/fotos/712580926/0/bpFA/
onjuiste feitenquote:
Als je zo reageert, blijf je een leek.quote:
Moeten jongetjes van 14 niet inmiddels al in bed liggen?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Als je zo reageert, blijf je een leek.
Jouw keuze, maar dan moet je niet de wetende belachelijk gaan maken.
Nope, kmoet nog een Economie opdracht afmaken met indexcijfersquote:Op woensdag 16 december 2009 00:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
Moeten jongetjes van 14 niet inmiddels al in bed liggen?
Ik kom nooit te laat, verslaap me nooit, ik slaap echter soms wel in de lesquote:Op woensdag 16 december 2009 01:16 schreef Adames het volgende:
Om 1 uur
Verslaap je je morgen weer, kom je te laat aan, slaap je verder de hele ochtend in de les.
Nee geen wonder dat het niveau zo laag is.
Vandaar die spelfouten in deze zinquote:Op woensdag 16 december 2009 01:25 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ik kom nooit te laat, verslaap me nooit, ik slaap echter soms wel in de les
quote:Op woensdag 16 december 2009 01:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Vandaar die spelfouten in deze zin
Geef nou maar toe dat je stiekem moest huilen omdat je em zelf niet kan vindenquote:
Jah, ik ging naakt in foetushouding in het hoekje van mijn badkamer zitten huilen.quote:Op woensdag 16 december 2009 02:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je stiekem moest huilen omdat je em zelf niet kan vinden
zie mijn volgende post en huiverquote:
Nee, je ziet dat hij een echte G is, hij luister namlijk ook naar Soulja Boy.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:00 schreef minibin het volgende:
[..]
plaats een foto van jezelf dan kankermongooltje, ff kijken wie er dan nerd is
hm-hm, ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Als je zo reageert, blijf je een leek.
Jouw keuze, maar dan moet je niet de wetende belachelijk gaan maken.
Slechts level 46 in een jaar bereiken is een verstandige verspilling van geld.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef minibin het volgende:
ik vind het toch weer typerend dat mensen mijn hele hyve afzoeken op zoek naar iets wat ze tegen me kunnen gebruiken, dit is gericht aan otis 2.0, dit getuigd er wederom van dat je op het vmbo zit en niks te doen hebt en dus dit soort onzinnige dingen gaat doen. En ja, ik speel word of warcraft, ik ben momenteel level 46 en ik speel al meer dan een jaar, ik zit er denk ik 5 minuten per dag achter, voor het geval je dit niet gelooft, zoek maar op kafsnjakar op the armory van wow.
XDquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef R4ven het volgende:
[..]
Ik ook, nou en?
EDIT: Oh k zie nu pas dat 6 havo niet t niveau aangeeft XD
Sorry![]()
Je hebt in ieder geval een uitstekende muzieksmaak .quote:Beatles, Rolling Stones en The Who muziek,
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef timonicious het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een uitstekende muzieksmaak .
Echte bazen luisteren naar prog-rock uit de jaren '70.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef timonicious het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een uitstekende muzieksmaak .
I don't give a shit. The Who is sowieso de ekte bazen band.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Echte bazen luisteren naar prog-rock uit de jaren '70.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |