dan is mijn vermoeden correct dat je er gewoon niet uitzietquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Niet alleen ik wordt daarvoor uitgemaakt. Andere mensen in mijn klas hebben geen bril en kregen dezelfde aantijgingen.
Dan heb je net de verkeerde te pakken. Die van het VMBO wat ik ken vinden het bewonderendswaardig dat ik al in de zesde zit en bijna eindexamen doe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Niet alleen ik wordt daarvoor uitgemaakt. Andere mensen in mijn klas hebben geen bril en kregen dezelfde aantijgingen.
Jammer dat een titel met goed hoofdlettergebruik al gauw te moeilijk is voor onze zogenaamde geniale allochtoon.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:25 schreef Reakt0r het volgende:
Goed topic. Kudo's voor TS. Eindelijk eens een kutpuber die volzinnen kan maken. Dat scheelt al een boel ten opzichte van al die vmbo'ers die niet verder komen dan 'KK LOL'.
Dus, menschen die hier zeiken om een t of d, sterf.
Zeg het ze!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:46 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Anti- klacht: Deze paupers zullen over 20 jaar mijn vuilnisbak schoonmaken. Wie is er de nerdy dan, he?
Hoezo zou ik een kneus zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Misschien ben je gewoon een kneus en heeft het niks met je gymnasium te maken. Ik doe ook universiteit maar ik heb nooit last van dat soort mensen.
Ik denk (haha) dat hij intelligent genoeg is voor een woordgrapje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer dat een titel met goed hoofdlettergebruik al gauw te moeilijk is voor onze zogenaamde geniale allochtoon.
Aangezien ik genoeg mensen ken, waaronder ikzelf, waarbij dit nooit gedaan werd. Het alleen maar op je scholing afschuiven is dan nogal makkelijk, ik zou wat meer bij jezelf ten rade gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:28 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een kneus zijn?
Ze zagen dat we naar dat gebouw liepen. Ik zie er nou niet echt uit als Napoleon Dynamite.
Hehe, een wetende.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Ik denk (haha) dat hij intelligent genoeg is voor een woordgrapje..
Nu ik erover nadenk, waarschijnlijk riepen ze het ook gewoon omdat een van de gasten die met ons meeliep een vriendloze gast was, die echter wel eruit ziet als een Napoleon Dynamite.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aangezien ik genoeg mensen ken, waaronder ikzelf, waarbij dit nooit gedaan werd. Het alleen maar op je scholing afschuiven is dan nogal makkelijk, ik zou wat meer bij jezelf ten rade gaan.
quote:
Hij heeft gelijk. Je doet je voor alsof je een wonderkind bent met je 14 jaar. Om dan iets als 'ik wordt' te schrijven is wel écht idioot.quote:
Ik ben geen wonderkind.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Je doet je voor alsof je een wonderkind bent met je 14 jaar. Om dan iets als 'ik wordt' te schrijven is wel écht idioot.
Waarom doe je zo uit de hoogte? Arrogant 14-jarig kutkind. Geen wonder dat mensen een hekel aan je hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:37 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ik ben geen wonderkind.
Leer een tekst interpreteren
Wie heeft er een hekel aan mij?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo uit de hoogte? Arrogant 14-jarig kutkind. Geen wonder dat mensen een hekel aan je hebben.
ditquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo uit de hoogte? Arrogant 14-jarig kutkind. Geen wonder dat mensen een hekel aan je hebben.
Alle Nederlandersquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:40 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Wie heeft er een hekel aan mij?
Noem eens 3 personen buiten jezelf.
De VMBO-ers op je school?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:40 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Wie heeft er een hekel aan mij?
Noem eens 3 personen buiten jezelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |