Dit inderdaad, je volk is hier blijkbaar niet meer welkom.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:58 schreef genakt het volgende:
maar de oorlog is toch weer voorbij daar
dan ga je toch lekker terug kijken of de jeugd daar beter is
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
10 jaar, dat is toch wel voldoende om niet meer als een bezetene te schrijven?
Oh, en deze was ik vergeten: Opscheppen met 3 Gymnasiumquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ik doe Gymnasium, gast
Ik zie geregeld mensen die 40+ jaar zijn hier op Fok de domste fouten maken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
10 jaar, dat is toch wel voldoende om niet meer als een bezetene te schrijven?
Dat zullen wel geen VWO'ers zijn, hm?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik zie geregeld mensen die 40+ jaar zijn hier op Fok de domste fouten maken.
Degeneratief proces in werking.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:47 schreef AlligatorNL het volgende:
Samenvatting?
nog niet eens 15quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog geen twintig en nu al een potentieel 'vroegah was alles beter'-figuur.
Echt, jij wordt later een verzuurde ouwe lul als je zo doorgaat.....
Nee, ik geef VMBO meisjes.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef Plantagehouder het volgende:
Ben jij ook een beetje bang voor de vmbo meisjes
weg? AIDS? vergeef? Drie grote stuiterballen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nee, ik geef VMBO meisjes.
Nee, ik geef ze weg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
weg? AIDS? vergeef? Drie grote stuiterballen?
Of zullen we het gewoon op normaal nederlands taalgebruik houden, zoals jij op de door jou zo geliefde gymnasium leert, en het gewoon "ik neuk VMBO meisjes" noemen?
Niet alleen ik word daarvoor uitgemaakt. Andere mensen in mijn klas hebben geen bril en kregen dezelfde aantijgingen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Splutje het volgende:
Ik doe (net als de rest van FOK!) ook VWO, maar ben nog nooit door onbekenden voor nerd uitgemaakt, derhalve concludeer ik dat het aan je uiterlijk ligt.
Begin eens met lenzen nemen.
enige wat jij weggeeft is de blik van een lelijke kk nerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nee, ik geef VMBO meisjes.
WTFquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Niet alleen ik wordt daarvoor uitgemaakt. Andere mensen in mijn klas hebben geen bril en kregen dezelfde aantijgingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |