Neequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
ik dacht dat ik hier wel de nieuwe cd van de jeugd van tegenwoordig kon downloaden. Blijkt het 1 of ander jochie te zijn die zit te zeiken. optyfen!
zou je niet eens teruggaan danquote:Ik kwam hierheen tijdens de oorlog in Bosnie- Herzegovina, in hoop voor veiligheid en asiel. Inmiddels woon ik al 10 jaar
Ik doe Gymnasium, gastquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:51 schreef R4ven het volgende:
6 Havo? Dat kan dus nooit.
Verder gegronde klacht, alleen overdrijf je wel
Ik ook, nou en?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ik doe Gymnasium, gast
Waarom heb je het over 6 HAVO?quote:
Zie editquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:54 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Waarom heb je het over 6 HAVO?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je schrijfstijl laat nou niet echt blijken dat je over VWO-niveau beschikt.
Ok, beterquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je schrijfstijl laat nou niet echt blijken dat je over VWO-niveau beschikt.
quote:Ik kwam hierheen tijdens de oorlog in Bosnie- Herzegovina
Dan is Nederlands natuurlijk mijn beste vakquote:Inmiddels woon ik al 10 jaar hier.
10 jaar, dat is toch wel voldoende om niet meer als een bezetene te schrijven?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:58 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan is Nederlands natuurlijk mijn beste vak
Dit inderdaad, je volk is hier blijkbaar niet meer welkom.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:58 schreef genakt het volgende:
maar de oorlog is toch weer voorbij daar
dan ga je toch lekker terug kijken of de jeugd daar beter is
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
10 jaar, dat is toch wel voldoende om niet meer als een bezetene te schrijven?
Oh, en deze was ik vergeten: Opscheppen met 3 Gymnasiumquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ik doe Gymnasium, gast
Ik zie geregeld mensen die 40+ jaar zijn hier op Fok de domste fouten maken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
10 jaar, dat is toch wel voldoende om niet meer als een bezetene te schrijven?
Dat zullen wel geen VWO'ers zijn, hm?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik zie geregeld mensen die 40+ jaar zijn hier op Fok de domste fouten maken.
Degeneratief proces in werking.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:47 schreef AlligatorNL het volgende:
Samenvatting?
nog niet eens 15quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog geen twintig en nu al een potentieel 'vroegah was alles beter'-figuur.
Echt, jij wordt later een verzuurde ouwe lul als je zo doorgaat.....
Nee, ik geef VMBO meisjes.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef Plantagehouder het volgende:
Ben jij ook een beetje bang voor de vmbo meisjes
weg? AIDS? vergeef? Drie grote stuiterballen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nee, ik geef VMBO meisjes.
Nee, ik geef ze weg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
weg? AIDS? vergeef? Drie grote stuiterballen?
Of zullen we het gewoon op normaal nederlands taalgebruik houden, zoals jij op de door jou zo geliefde gymnasium leert, en het gewoon "ik neuk VMBO meisjes" noemen?
Niet alleen ik word daarvoor uitgemaakt. Andere mensen in mijn klas hebben geen bril en kregen dezelfde aantijgingen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Splutje het volgende:
Ik doe (net als de rest van FOK!) ook VWO, maar ben nog nooit door onbekenden voor nerd uitgemaakt, derhalve concludeer ik dat het aan je uiterlijk ligt.
Begin eens met lenzen nemen.
enige wat jij weggeeft is de blik van een lelijke kk nerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nee, ik geef VMBO meisjes.
WTFquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Niet alleen ik wordt daarvoor uitgemaakt. Andere mensen in mijn klas hebben geen bril en kregen dezelfde aantijgingen.
dan is mijn vermoeden correct dat je er gewoon niet uitzietquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Niet alleen ik wordt daarvoor uitgemaakt. Andere mensen in mijn klas hebben geen bril en kregen dezelfde aantijgingen.
Dan heb je net de verkeerde te pakken. Die van het VMBO wat ik ken vinden het bewonderendswaardig dat ik al in de zesde zit en bijna eindexamen doe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Jammer dat een titel met goed hoofdlettergebruik al gauw te moeilijk is voor onze zogenaamde geniale allochtoon.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:25 schreef Reakt0r het volgende:
Goed topic. Kudo's voor TS. Eindelijk eens een kutpuber die volzinnen kan maken. Dat scheelt al een boel ten opzichte van al die vmbo'ers die niet verder komen dan 'KK LOL'.
Dus, menschen die hier zeiken om een t of d, sterf.
Zeg het ze!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:46 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Anti- klacht: Deze paupers zullen over 20 jaar mijn vuilnisbak schoonmaken. Wie is er de nerdy dan, he?
Hoezo zou ik een kneus zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Misschien ben je gewoon een kneus en heeft het niks met je gymnasium te maken. Ik doe ook universiteit maar ik heb nooit last van dat soort mensen.
Ik denk (haha) dat hij intelligent genoeg is voor een woordgrapje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer dat een titel met goed hoofdlettergebruik al gauw te moeilijk is voor onze zogenaamde geniale allochtoon.
Aangezien ik genoeg mensen ken, waaronder ikzelf, waarbij dit nooit gedaan werd. Het alleen maar op je scholing afschuiven is dan nogal makkelijk, ik zou wat meer bij jezelf ten rade gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:28 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een kneus zijn?
Ze zagen dat we naar dat gebouw liepen. Ik zie er nou niet echt uit als Napoleon Dynamite.
Hehe, een wetende.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef Reakt0r het volgende:
[..]
Ik denk (haha) dat hij intelligent genoeg is voor een woordgrapje..
Nu ik erover nadenk, waarschijnlijk riepen ze het ook gewoon omdat een van de gasten die met ons meeliep een vriendloze gast was, die echter wel eruit ziet als een Napoleon Dynamite.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aangezien ik genoeg mensen ken, waaronder ikzelf, waarbij dit nooit gedaan werd. Het alleen maar op je scholing afschuiven is dan nogal makkelijk, ik zou wat meer bij jezelf ten rade gaan.
quote:
Hij heeft gelijk. Je doet je voor alsof je een wonderkind bent met je 14 jaar. Om dan iets als 'ik wordt' te schrijven is wel écht idioot.quote:
Ik ben geen wonderkind.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Je doet je voor alsof je een wonderkind bent met je 14 jaar. Om dan iets als 'ik wordt' te schrijven is wel écht idioot.
Waarom doe je zo uit de hoogte? Arrogant 14-jarig kutkind. Geen wonder dat mensen een hekel aan je hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:37 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ik ben geen wonderkind.
Leer een tekst interpreteren
Wie heeft er een hekel aan mij?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo uit de hoogte? Arrogant 14-jarig kutkind. Geen wonder dat mensen een hekel aan je hebben.
ditquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo uit de hoogte? Arrogant 14-jarig kutkind. Geen wonder dat mensen een hekel aan je hebben.
Alle Nederlandersquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:40 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Wie heeft er een hekel aan mij?
Noem eens 3 personen buiten jezelf.
De VMBO-ers op je school?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:40 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Wie heeft er een hekel aan mij?
Noem eens 3 personen buiten jezelf.
Nou, mijn klasgenoten hebben wel respect voor mij dat ik het zover schop 'in tegenstelling tot die kutmarokkanen' (niet mijn woorden).quote:
Deze reactie laat in ieder geval zien dat Otis2.0 zelf niet echt intelligent is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gebaseerd op?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef Gijsch het volgende:
[..]
Deze reactie laat in ieder geval zien dat Otis2.0 zelf niet echt intelligent is.
Maar dat zijn dan ook nerdsquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nou, mijn klasgenoten hebben wel respect voor mij dat ik het zover schop 'in tegenstelling tot die kutmarokkanen' (niet mijn woorden).
Die hebben geen hekel aan mij, ze kennen me niet eens.quote:
Wtf heb je het over 'superieur'? Doe eens normaal joh. Idioot.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:43 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Die hebben geen hekel aan mij, ze kennen me niet eens.
Ze hebben gewoon niks te doen, gaan ze maar mensen die superieur aan hun zijn aanvallen.
Kijk, daar komen de respectloze aantijgingen alweer.quote:
Meteen schelden, geen onderbouwing, bang zijn voor het feit dat iemand intelligenter is dan jij en 'm dan meteen "arrogant" noemen.quote:
Voel je je aangevallen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wtf heb je het over 'superieur'? Doe eens normaal joh. Idioot.
Respectloze aantijgingen? Zegt iemand die zichzelf superieur vindt aan andere 14-jarigen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Kijk, daar komen de respectloze aantijgingen alweer.
Geweldig
Ja, want je bent echt een opperbeste baas!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:43 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Die hebben geen hekel aan mij, ze kennen me niet eens.
Ze hebben gewoon niks te doen, gaan ze maar mensen die superieur aan hun zijn aanvallen.
Inderdaad, en dan zeggen dat er een vriendloze gast meeliep die eruit ziet als Napoleon Dynamitequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze moeten respect hebben voor ouderen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Respectloze aantijgingen? Zegt iemand die zichzelf superieur vindt aan andere 14-jarigen?
Het interesseert me helemaal niks of hij intelligenter is dan ik. Maar een 14-jarige die het heeft over hoe 'superieur' hij is... vind je het raar dat dat me stoort?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef Gijsch het volgende:
[..]
Meteen schelden, geen onderbouwing, bang zijn voor het feit dat iemand intelligenter is dan jij en 'm dan meteen "arrogant" noemen.
Nee, ik voel me niet aangevallen. En een leuke poging tot een grap van je, maar nee. Ik doe WO. Zie je nou zelf niet dat je idioot bezig bent als je jezelf superieur vindt aan mensen die je niet eens kent? Ik heb zo m'n twijfels bij die normen en waarden die je van je ouders hebt geleerd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Voel je je aangevallen?
Otis2.0 is gewoon zelf een VMBO- paupertje_!
zover schop?? Je hebt nog helemaal NIKS bereikt kleuter!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nou, mijn klasgenoten hebben wel respect voor mij dat ik het zover schop 'in tegenstelling tot die kutmarokkanen' (niet mijn woorden).
Hurrduurrrr ik ben out en slimer dan jongus van 12 LOL XD AWESOMEquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ze moeten respect hebben voor ouderen.
Ik ben 14, die paupertjes waren 12 ofzo.
Ouderen? Je hebt nog geen eens haar op je ballen man. Doe normaal.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nou.... Dan ken jij deze gast niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan zeggen dat er een vriendloze gast meeliep die eruit ziet als Napoleon Dynamite
Hypocriet kut kind.
Toen je ouders je die 'fantastische' normen en waarden bijbrachten, zijn ze toen vergeten om je te leren anderen niet te minachten vanwege kleding?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:47 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nou.... Dan ken jij deze gast niet.
Hij draagt hemden door een ballenknijper- onderbroek heen
Heeft zijn spijkerbroek boven zijn navel.
Draagt Geox schoenen met klitteband
Do I need to say more?
Ze moeten respect voor je hebben omdat je 2 jaar ouder bent?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:45 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Bruggers moeten respect hebben voor de 3e klassers.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ouderen? Je hebt nog geen eens haar op je ballen man. Doe normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |