AAAAAAAAH JE BENT EEN TROLLquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:35 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Geen energie wordt verspild dmv vechten met VMBO- paupers.
Als ze beginnen, halen we ze neer met Krav Manga en Wing Tsun.
Ik heb namelijk op verschillende vechtkampen gezeten.
Hiernaast ben ik een rustige jongen.
Wat bent gij toch snel van begrip.quote:
Ik zei het al eerder, grapjas.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Wat bent gij toch snel van begrip.
Mag beide hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:14 schreef minibin het volgende:
het spijt me, ik let er niet graag op, maar het is toch echt deze topic en niet dit topic
Nou ik ben blij voor je dat je je suprieur voelt aan hunquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef minibin het volgende:
oké, ik zit bij deze jongen in de klas, en ik wou dit even vertellen:
Hij is NIET autistisch
De gemiddelde VMBO paupers die bij ons rondlopen wou ik graag als volgt beschrijven:
jongens met hun broek op hun knieën, peuk in hun hand, halve pot yel in hun haar en daar een pet met muts overheen, blikje bier in hun andere hand, aggresieve en hersenloze blik in hun ogen, een mobiel in hun zak (die op hun schenen hangt) met heel hard paupermuziek of (om het zo maar even te noemen) nikkermuziek. als zij dan met elkaar in een groepje staan en wij komen er aan, zie je ze gewoon kijken naar ons, dan denken, hé, die zitten op een hoger niveau dan ik, en dan beginnen ze met nerd, kankerhoer, teringlijer etc. etc. te schelden. nou acht ik mij niet superieur aan hun, en is mijn nederlands ook bij lange na niet perfect, maar als jullie gaan zeiken als iemand word met een d of dt schrijft zit ik hier toch wel een beetje met het idee, 'kunnen jullie nou echt NIKS beters verzinnen? ik wou even zeggen dat ik nu natuurlijk een beetje overdrijf en veralgemeniseer, maar het blijft dat dit soort incidenten nergens op slaan. ik ken best aardige VMBO'ers en heb ook wel eens goed contact met hen. maar jongens zoals hierboven beschreven lach ik HEEL HARD uit, en ik zou zelfs willen beweren dat ik (in zekere zin) suprieur ben aan deze jongens.
oh ja, voor ik gezeik krijg, ik zie er NIET uit als een nerd, ziehier een recent plaatje:
again, goddelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ouderen? Je hebt nog geen eens haar op je ballen man. Doe normaal.
bedankt voor je oprechte blijheid jegens mijquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou ik ben blij voor je dat je je suprieur voelt aan hun!!
ik vroeg om onderbouwingen en argumenten, niet het zwakke excuus, 'laten we er maar over ophouden'. dus als je iig nog een paar argumenten en/of onderbouwingen zou willen posten hoeven de fokkers jou niet aan te zien voor iemand die overal maar op post zonder eigenlijk te weten waarom.quote:
buffalbo ouwe spellingnazii !~!!!`1quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou ik ben blij voor je dat je je suprieur voelt aan hun!!
en wat heeft dit met de topic te makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
14 jaarDat is nog de tijd dat je mensen hun kipling tas omhoog gooit
!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
Types als jij sloeg ik altijd in elkaar vroeger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |