Dan sla je ze, en ga je niet uithuilen op internet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Bruggers moeten respect hebben voor de 3e klassers.
Dat is de wet van de natuur.
Oke, more dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Toen je ouders je die 'fantastische' normen en waarden bijbrachten, zijn ze toen vergeten om je te leren anderen niet te minachten vanwege kleding?
Ik hoop dat je bij de volgende oorlog te laat bent om te vluchtenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:47 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nou.... Dan ken jij deze gast niet.
Hij draagt hemden door een ballenknijper- onderbroek heen
Heeft zijn spijkerbroek boven zijn navel.
Draagt Geox schoenen met klitteband
Do I need to say more?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef Splutje het volgende:
[..]
Denk om je normen en waarden jongen!
Ik pest hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
Maar je voelt je wel superieur. Net als de Serviërs zich superieur voelden, waardoor jij nu hier bent. Niet goed knul.quote:
Dit kán gewoon niet echt zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Daar gaat jouw falende interpretatie weer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar je voelt je wel superieur. Net als de Serviërs zich superieur voelden, waardoor jij nu hier bent. Niet goed knul.
Superieur tot?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Daar gaat jouw falende interpretatie weer.
Ik voel me superieur tot VMBO- paupers, niet tot hem
Hij heeft tenminste nog IQ
Wat doet het ertoe ten opzichte van wie jij je superieur voelt? Verandert niks aan mijn stelling. Die ouders van jou hadden wel wat beter hun best kunnen doen zo te zien, want er mankeert nogal wat aan jou.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
6 havo? is dat nieuw?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:55 schreef Desunoto het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mensen van 6 havo nog zo kinderachtig zijn.
Van 5 havo trouwens ook niet.
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Vooral die Nederlandse blauwhelmen, die deden veel johquote:
Hartstikke goed, kutlandquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:58 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Vooral die Nederlandse blauwhelmen, die deden veel joh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |