Dan sla je ze, en ga je niet uithuilen op internet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Bruggers moeten respect hebben voor de 3e klassers.
Dat is de wet van de natuur.
Oke, more dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Toen je ouders je die 'fantastische' normen en waarden bijbrachten, zijn ze toen vergeten om je te leren anderen niet te minachten vanwege kleding?
Ik hoop dat je bij de volgende oorlog te laat bent om te vluchtenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:47 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nou.... Dan ken jij deze gast niet.
Hij draagt hemden door een ballenknijper- onderbroek heen
Heeft zijn spijkerbroek boven zijn navel.
Draagt Geox schoenen met klitteband
Do I need to say more?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef Splutje het volgende:
[..]
Denk om je normen en waarden jongen!
Ik pest hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
Maar je voelt je wel superieur. Net als de Serviërs zich superieur voelden, waardoor jij nu hier bent. Niet goed knul.quote:
Dit kán gewoon niet echt zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Daar gaat jouw falende interpretatie weer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar je voelt je wel superieur. Net als de Serviërs zich superieur voelden, waardoor jij nu hier bent. Niet goed knul.
Superieur tot?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Daar gaat jouw falende interpretatie weer.
Ik voel me superieur tot VMBO- paupers, niet tot hem
Hij heeft tenminste nog IQ
Wat doet het ertoe ten opzichte van wie jij je superieur voelt? Verandert niks aan mijn stelling. Die ouders van jou hadden wel wat beter hun best kunnen doen zo te zien, want er mankeert nogal wat aan jou.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
6 havo? is dat nieuw?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:55 schreef Desunoto het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mensen van 6 havo nog zo kinderachtig zijn.
Van 5 havo trouwens ook niet.
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:53 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Vooral die Nederlandse blauwhelmen, die deden veel johquote:
Hartstikke goed, kutlandquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:58 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Vooral die Nederlandse blauwhelmen, die deden veel joh
Nee, het is geen 6 HAVO, het zijn 6 leerlingen die HAVO doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:07 schreef Kalekoppenniettestoppen het volgende:
''6 havo paupers', 6 havo? Hoe nep is dat dan weer.
Maar voor de rest ben ik het als pauperige havo leerling natuurlijk overal mee eens. Vieze domme niet-gymnasiasten. Zou verboden moeten worden. Want mensen die geen gymnasium doen/deden hebben natuurlijk nooit een goede opvoeding gehad, goede muzieksmaak en gedragen zich altijd als een stel aso's.
Soepquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Een kwartiertje eten en dan snel weer naar je computer rennen?
Voorgerecht.quote:
Ik had niet kunnen voorstellen dat er mensen zo debiel zijn dat ze na het voorgerecht weer snel naar de computer rennen om daarna het hoofdgerecht te gaan etenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:18 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Voorgerecht.
Weer een lelijke interpretatie
Hoofdgerecht is pas klaar over uur of twee.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had niet kunnen voorstellen dat er mensen zo debiel zijn dat ze na het voorgerecht weer snel naar de computer rennen om daarna het hoofdgerecht te gaan eten.
Daar maak je weer een foutje, meneer Godquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:23 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Hoofdgerecht is pas klaar over uur of twee.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:23 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Hoofdgerecht is pas klaar over uur of twee.
Dit. + jezelf als 14-jarige als 'superieur' zienquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sorry hoor maar je krijgt echt niet random "NERD!" acties op je af als je dit niet zelf uitlokt of er zo uit ziet. Ik als negroïde WO'er kan dat beamen.
Het belangrijkste is nog wel of je je er naar gedraagt of niet. Als TS net zich net zo intellectueel verheven op zijn school gedraagt als hier roept hij het zeker op zich af.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sorry hoor maar je krijgt echt niet random "NERD!" acties op je af als je dit niet zelf uitlokt of er zo uit ziet. Ik als negroïde WO'er kan dat beamen.
Ik ga jou typeren met het volgende filmpje :quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:28 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Dit is gewoon echt kansloos
Ik ga alle negatieve reacties weerleggen met dit argument:
Je loopt er als bazen doorheen maar wel bang met je handen in je zakkenquote:Maar, als de echte bazen die wij zijn, liepen we er (natuurlijk met handen in de zakken ivm diefstal) doorheen. Meteen kregen we woorden naar ons hoofd geslingerd: 'Nerdy!', 'Leerpikkies' etc.
Terwijl je niet weet wat het echte nummer isquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:28 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Johnny Jordaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:34 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Terwijl je niet weet wat het echte nummer is
Rinusquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ga jou typeren met het volgende filmpje :
Mah, waarschijnlijk gewoon door het groepje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je loopt er als bazen doorheen maar wel bang met je handen in je zakkenMaar denk je dat het door je vrienden komt of zouden ze dit ook doen als je alleen was?
Dus zo superieur ben je nou ook weer niet? Angsthaas.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:38 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Mah, waarschijnlijk gewoon door het groepje.
Als ik alleen was zou ik het niet eens wagen om daar doorheen te lopen
Ik verklaar jouw argument als ongeldig met deze tegenaanval.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:28 schreef Your_mother_in_law het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |