abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75533975

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Vorige topics:
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
TNT Post voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sorteering

Overige linkjes:
Over TNT Post
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt
Viper86, werkzaam in VBG Sneek
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)
Sapphira, werkzaam in Leiden
ries, werkzaam in VBG Den Bosch
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat

De OP is hier te vinden.
pi_75534010
Er heerst geen vloek op het openen van een nieuw topic hoor!

Laatste bericht:
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:24 schreef tntster het volgende:
zo is het bij ons dus niet gegaan..Niet diegene met de hoogste nummers vandaar dat het bij wat mensen denk ik wel rauw op hun dak viel..
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:47:01 #3
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_75535525
Morgen een lang dagje. Denk dat er al best wat kerstkaarten zullen zijn. Alhoewel ik er tijdens de bestelling niet zoveel last van zal hebben omdat ik een autoroute heb. Maar het ingooien zal wel veel tijd kosten.

Moest vandaag de brievenbussen versmallen. Stond ik daar bij de eerste brievenbus met versmallers en een schroevendraaier klaar, was ik de buslichtingsrekjes vergeten. Kon ik weer terugrijden naar kantoor, een afstand van 5 km. Gelukkig niet heel ver, maar toch wel irritant.
In totaal heb ik er 3 uren over gedaan...

Verder heb ik mijn kerstpakket gekregen. Vond de inhoud toch wel een beetje tegenvallen als ik eerlijk mag zijn. Maar ja, het is gratis en de wijn zal vast wel goed smaken. xD xP
Nothing is what it seems
pi_75535642
Gadver, wijn. Echt niemand hier in huis lust dat, dus dat zal dan wel bewaard worden voor verjaardagen
Ik zal dan morgen ook wel m'n pakket krijgen.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 11 december 2009 @ 22:51:57 #5
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75535690
Vandaag ook mijn kerstpakket gekregen.

Werd vanochtend gebeld of ik kon werken. Heb me vanuit Groningen naar het kantoor gehaast voor zover dat mogelijk was. Daarna met rennen en vliegen van 12:30 tot 16:30 gewerkt.

Morgen om 8:00 beginnen. Eerst HAH zetten en daarna wil ik als een razende mijn wijken voorbereiden. Na het zetten eerst naar huis om wat te eten en dan hopen dat ondertussen de post gearriveerd is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75535847
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag ook mijn kerstpakket gekregen.

Werd vanochtend gebeld of ik kon werken. Heb me vanuit Groningen naar het kantoor gehaast voor zover dat mogelijk was. Daarna met rennen en vliegen van 12:30 tot 16:30 gewerkt.

Morgen om 8:00 beginnen. Eerst HAH zetten en daarna wil ik als een razende mijn wijken voorbereiden. Na het zetten eerst naar huis om wat te eten en dan hopen dat ondertussen de post gearriveerd is.
HAH zetten? Dus er zijn morgen echt 2 stuks HAH weer?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 11 december 2009 @ 22:57:19 #7
Maffe Fries
pi_75535878
Wij hebben er morgen 3
pi_75535926
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
Wij hebben er morgen 3
Pwnd
pi_75536274
Vandaag heb ik ook m`n kerstpakket gekregen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren werd ik trouwens aangesproken door een oude man. Hij begon het levensverhaal van zijn zoon aan mij te vertellen (die zou al 40 jaar bij TNT Post werken) en voor ik het wist stond ik doodleuk 5 minuten op de stoep dat verhaal aan te horen. Ik dacht dat alleen de echte postbodes dat kon overkomen maar als je een autodienst rijdt ben je ook niet veilig voor een spontaan praatje.
Tok.
pi_75539124
Maandag voor het eerst werken.

16:00 tot 19:00. Collectie rit. Bij iemand in opleiding.
Dinsdag idem dito.
En vanaf woensdag moet ik het (waarschijnlijk) alleen doen. En dan hoor ik ook of ik vanaf dan ook 's morgens kan werken. (wat dan ook voor werk).
pi_75543220
Zometeen maar eens kiekn wat veur post er ligt hier. Gelukkig is het nog niet zo koud, dat zal volgende week wel anders zijn
pi_75544251
Kerstpakket gekregen. Wel leuk, iig beter dan vorig jaar.

Het is duidelijk dat de kerst er weer aan zit te komen, wat een post.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 12 december 2009 @ 11:33:10 #13
Maffe Fries
pi_75544415
Heb nu even pauze. Heb mijn eigen wijk inclusief reclame met moeite in zes tassen weten te vrotten
pi_75546151
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
Heb nu even pauze. Heb mijn eigen wijk inclusief reclame met moeite in zes tassen weten te vrotten
Hoeveel tassen heb je normaal dan?
pi_75546618
Lekker weer vandaag
Out for my own, to live my own way...
pi_75546949
Ugh, ik moet nog een hele wijk en 3 bundels van een andere wijk, maar ik voel me belabberd. Vanmorgen was ik nog prima, maar onder het lopen ging 't steeds meer bergaf.
Hopelijk gaat de paracetamol snel werken en kan ik 't afmaken.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_75550625
Was veel post vandaag! Kwam op 10.00 uur op het depot om de tassen op te halen en ik liep om 11.00 uur pas weer naar buiten. Was nog niks klaar Het meisje dat ik mee had in opleiding had ook zoiets van: Wat is dit voor onzin?

Heb nog steeds mijn kerstpakket niet Blijf spoileren jongens
pi_75550670
Kerstpakket is op zich wel leuk, vrij karig wel vind ik en oogt allemaal wel "goedkoop"

Door de kerstpost ongeveer een half uur langer geVOSt dan normaal (maar wel eerder begonnen dus normale tijd klaar), HSM heeft ook langer moeten draaien dan normaal, maar de verdere voorbereiding was nog wel binnen de tijd te doen, zal volgende week zaterdag wel anders zijn denk ik Jammer dat ik komende week doordeweeks nog niet kan werken
pi_75551148
Oja, m'n teamcoach vond dat ik ook eens moet gaan leren vossen. Ben ik het niet echt mee eens Is zo vroeg opstaan.
pi_75551711
bij ons was alles te laat...geen rode bakken dus. Mijn wijken waren gesplits dus ik had er nu maar eentje. had 2 tassen en een nabrengzak. We hadden maar 1 HAH (albert heijn) gelukkig! Ik heb overigens nu ook het filmpje gezien van de postbezorgster die alles fout doet
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75551721
wat een belachelijk kleine kerstkaarten heb je tegenwoordig trouwens! postzegelformaat
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75551919
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 16:34 schreef sbientje het volgende:
wat een belachelijk kleine kerstkaarten heb je tegenwoordig trouwens! postzegelformaat
Ja ik vind echt dat dat verboden moet worden. Er zou een minimale afmeting moeten zijn.
pi_75551962
Buh, ja. En door de stempel kun je 't adres niet fatsoenlijk lezen.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_75552527
en je kan ze amper normaal vasthouden ook... donderen overal tussenuit, of je kijkt na het zetten in je kastejs en dan liggen er nog een paar van die kaartjes..
pi_75552581
Aahja, vooral de wat hogere vakjes, waar ik als klein meisje bijna voor moet gaan springen om te zien of er iets in ligt.
  zaterdag 12 december 2009 @ 17:10:51 #26
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75552737
Oh daar zijn jullie!
Ging weer lekker vandaag. Mocht mijn contract tekenen
Geldig tot 22 oktober 2010.

Alleen die kut HAH's. 2 grote en 1 kleine
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 12 december 2009 @ 17:11:16 #27
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75552752
Oja en mensen die lange grote postbus pakjes kopen maar maar een postbus van 10cm hebben .
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_75553430
Jaaa dat is ook zo irritant. Sta je daar met zo'n pakje...
  zaterdag 12 december 2009 @ 17:31:10 #29
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75553469
http://link.marktplaats.nl/151867351

Deze en dan nog kleiner
En dan een pakje van een halve meter kopen
pi_75553629
Dat mensen zoveel uitgeven voor een brievenbus.
pi_75553913
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:36 schreef MissSpooky het volgende:
Dat mensen zoveel uitgeven voor een brievenbus.
idd, zaag gewoon een gat in je deur
  zaterdag 12 december 2009 @ 17:48:33 #32
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75553952
Inderdaad
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 12 december 2009 @ 18:04:44 #33
Maffe Fries
pi_75554352
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoeveel tassen heb je normaal dan?
meestal een stuk of 4 als ze tot de nok gevuld worden.
  zaterdag 12 december 2009 @ 18:19:55 #34
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75554770
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:04 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

meestal een stuk of 4 als ze tot de nok gevuld worden.
Me2
Ze hebben nu al plannen om me nog 1 wijk te geven. Omdat ik vandaag om 13.00 al klaar was.
pi_75555532
wiehoe, vandaag was mn laatste dagje. t was druk, dubbel HAH en best veel kerstkaarten. ik heb nog wel een kerstpakket gehad!
pi_75555967
Ik kom altijd langs een huis waar zo'n kutkeffertje in zijn mand ligt te pitten vlak naast de voordeur. Dat beest wordt helemaal leip als ik langskom, vliegt naar de brievenbus, blaft als een gek en scheurt alles kapot wat ik naar binnen gooi. Meestal hou ik de post nog effe vast, beter helemaal doormidden dan alleen een hoekje eraf toch

Kutbeesten zijn het.
pi_75556854
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kom altijd langs een huis waar zo'n kutkeffertje in zijn mand ligt te pitten vlak naast de voordeur. Dat beest wordt helemaal leip als ik langskom, vliegt naar de brievenbus, blaft als een gek en scheurt alles kapot wat ik naar binnen gooi. Meestal hou ik de post nog effe vast, beter helemaal doormidden dan alleen een hoekje eraf toch

Kutbeesten zijn het.

ik heb bijna geen honden in mijn wijk!
pi_75558547
Vandaag moest ik de post ophalen bij een postkantoor. Opeens viel mijn blik op een mooi muntje van 2 euro dat op de grond lag. Uiteindelijk heb ik het muntje met pijn in mijn hart laten liggen, het was nogal druk en het getuigt niet echt van professionaliteit als iemand ziet dat notabene de postbode snel met het geld er vandoor gaat, hoe klein dat bedrag ook is. Als ik daar niet in TNT kleding ronddwaalde had ik snel mijn voet erop gezet en het muntje gepakt, zo aardig steek ik wel in elkaar.
Tok.
pi_75559277
tvp
pi_75560334
tvp.

Hier ook al het kerstpakket gehaald.. Ik vind hem wel leuk!
pi_75561353
Tsja, dat kerstpakket. Het heeft een mooie inhoud, maar om nou te zeggen dat ik, als scholier, er blij van word...
pi_75561493
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:50 schreef gelebeer het volgende:
Tsja, dat kerstpakket. Het heeft een mooie inhoud, maar om nou te zeggen dat ik, als scholier, er blij van word...
Nouja, je hebt wel meteen een spagetti bewaarbus en een sla couvert (dat is die schaal met lepels voor salades:P) voor je uitzet!

Overigens werkt mijn vriend ook bij de post, en wij hebben nu alles dubbel. Daarnaast wonen we ook al samen, dus dingen bewaren heeft ook niet echt heel veel nut .
pi_75565569
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:05 schreef MissSpooky het volgende:
Aahja, vooral de wat hogere vakjes, waar ik als klein meisje bijna voor moet gaan springen om te zien of er iets in ligt.
Hier staan kasten waar in de bodem van de bovenste vakken gaatjes zitten, speciaal voor kleine mensen. Echt vet handig.
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 20:23 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vandaag moest ik de post ophalen bij een postkantoor. Opeens viel mijn blik op een mooi muntje van 2 euro dat op de grond lag. Uiteindelijk heb ik het muntje met pijn in mijn hart laten liggen, het was nogal druk en het getuigt niet echt van professionaliteit als iemand ziet dat notabene de postbode snel met het geld er vandoor gaat, hoe klein dat bedrag ook is. Als ik daar niet in TNT kleding ronddwaalde had ik snel mijn voet erop gezet en het muntje gepakt, zo aardig steek ik wel in elkaar.
Ik had een kerstkaartje "per ongeluk" laten vallen en meteen het muntstuk opgeraapt.
pi_75570406
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:56 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Hier staan kasten waar in de bodem van de bovenste vakken gaatjes zitten, speciaal voor kleine mensen. Echt vet handig.
[..]

Ik had een kerstkaartje "per ongeluk" laten vallen en meteen het muntstuk opgeraapt.
Ik laat die postzegel-formaat kaartjes sowieso om de haverklap vallen... Dus ik had nog niet eens hoeven doen alsof denk ik

Ik had trouwens een envelop gisteren waar helemaal geen kaart meer in zat Kheb m wel besteld, maar die mensen zullen ook wel gedacht hebben
pi_75570591
Die gaten zitten er bij ons ook wel in, maar die kleine kaartjes kunnen nét fout liggen.

En mensen moeten die enveloppen dicht plakken. Hier ook al een zonder kaart erin gespot.
pi_75570653
Wensen jullie je collega's altijd een "fijne bestelling" ?
Zag dat gister in t filmpje, klonk zo gekunsteld.
pi_75570657
quote:
Op zondag 13 december 2009 09:58 schreef sbientje het volgende:
Wensen jullie je collega's altijd een "fijne bestelling" ?
Zag dat gister in t filmpje, klonk zo gekunsteld.
Nee, het was bij ons meer iets als "succes en fijn weekend"
pi_75570659
Een fijne bestelling? Nee, wel een fijn weekend.
pi_75571283
Haha ja hier ook, fijn weekend zeg ik altijd
pi_75573652
Onderaan bedoel ik degene die er als eerst uitgaan mee, dus nummer 30 enzo, wat ik al eerder zei. Die deeltijdwerkers staan dus onderaan om er als eerste uit te vliegen
  zondag 13 december 2009 @ 12:40:56 #51
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75573718
Vorige week was het een fijne sinterklaas bij ons en een fijn weekend!
Sommige die niet meer voor een paar weken terug komen; fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar!

Moet wel zeggen ik als brookie bij de TNT Post. Je word met open armen ontvangen. Je komt het terrein op en ik zet de brommer neer en mensen beginnen spontaan tegen je te praten, hoe ging het? Je was met de scooter? Welke wijk had je? Bevalt het je?
Echt zo leuk!
pi_75573803
nou dat is bij ons niet hoor ik zeg altijd maar netjes goedemorgen enzo tegen iedereen, maar sommigen zeggen echt amper wat terug. De wat ouderen zijn altijd vriendelijk, maar dej ongere garde dus niet echt...
  zondag 13 december 2009 @ 12:55:02 #53
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75574135
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:43 schreef sbientje het volgende:
nou dat is bij ons niet hoor ik zeg altijd maar netjes goedemorgen enzo tegen iedereen, maar sommigen zeggen echt amper wat terug. De wat ouderen zijn altijd vriendelijk, maar dej ongere garde dus niet echt...
Oke.
Bij ons echt allebei. Is wel leuk

Hebben trouwens alle sorteercentra gratis warme dranken tot X januari?
Lekker warme choco als je naar buiten gaan en als je de brom weer terug brengt
pi_75574315
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:55 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Oke.
Bij ons echt allebei. Is wel leuk

Hebben trouwens alle sorteercentra gratis warme dranken tot X januari?
Lekker warme choco als je naar buiten gaan en als je de brom weer terug brengt
wij wel iig
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 december 2009 @ 13:24:31 #55
Maffe Fries
pi_75575110
quote:
Op zondag 13 december 2009 09:08 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik laat die postzegel-formaat kaartjes sowieso om de haverklap vallen... Dus ik had nog niet eens hoeven doen alsof denk ik

Ik had trouwens een envelop gisteren waar helemaal geen kaart meer in zat Kheb m wel besteld, maar die mensen zullen ook wel gedacht hebben
De lege enveloppen moet je gewoon bestellen volgens de regels
pi_75581122
Nog een zaterdag werken en dan is het voor mij afgelopen na 8 jaar zaterdagpostbode. Officieel ben ik pas 1 januari weg, maar er zit nog kerst tussen.
pi_75584084
De eerste zware kerstzatergdag, begin je om half zes om te vossen met z'n 2-en zodat alle wijken ruimschoots op tijd klaar kunnen zijn, zit je om 9 uur muurvast omdat de rode bakken te laat van de machines komen. Alles wat ingegooid kan worden was ingegooid, alle afschrijvers waren afgeschreven. Er was geen post meer om te vossen, alle 2e trance wijken waren al geschikt. Het enige wat we konden doen was andere teams helpen, maar zelf weer als laatste klaar door een bottle-neck.
pi_75585914
Precies hetzelfde hier, rode bakken waren ongeveer 3 kwartier te laat.
pi_75586122
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:55 schreef gelebeer het volgende:
Precies hetzelfde hier, rode bakken waren ongeveer 3 kwartier te laat.
Hier ook. Vielen zat scheldwoorden in de kantine
pi_75586561
Bij ons ook!
pi_75586737
Same here. Daarnaast was de machine kennelijk ook helemaal de kluts kwijt; d'r zaten echt wel 50 brieven tussen die niet eens voor dezelfde stad waren als waar ik loop..
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 december 2009 @ 19:38:27 #62
Maffe Fries
pi_75587389
Bij ons waren de bakken prima op tijd, zelfs zo vroeg dat we nog bezig waren met het zetten van de HAH
pi_75591517
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:19 schreef silliegirl het volgende:
Same here. Daarnaast was de machine kennelijk ook helemaal de kluts kwijt; d'r zaten echt wel 50 brieven tussen die niet eens voor dezelfde stad waren als waar ik loop..
wij kregen een hele kar blauwe bakken met andere steden. almere, amsterdam, zat echt vanalles tussen
pi_75592094
Zaterdag was ik lekker vrij, ben benieuwd hoe druk het volgende week druk word. Ik denk vlak voor de kerst heel druk.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_75594919
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef Bloemhof het volgende:
Zaterdag was ik lekker vrij, ben benieuwd hoe druk het volgende week druk word. Ik denk vlak voor de kerst heel druk.
Bereid je maar voor op een groot zooitje
pi_75596246
hopelijk heb ik zaterdag weer maar 1 wijk, anders is het denk ik niet te doen
pi_75599456
Gisteren was een drukke dag voor mij. 7:45 begonnen en 17:30 klaar met bestellen. Wat een boel post. De blauwe bakken stonden flink opgestapeld. Twee soorten reclame. C1000 & AH. Sommigen hadden hier zelfs drie. Veel tijd ging in het voorbereiden zitten. Pas om 10:50 op pad, voor een autodienst. Eerst nog het kerstpakket naar huis gebracht. Toen nog wat nabrengzakken weg brengen, en toen eindelijk mijn eigen dienst doen.

De boeren kregen vet veel post. Kalenders, weer die ellendige Makro's en nog dikkere tijdschriften. Man, man, man. Had net de eerste helft gehad, kon ik tegen 14:45 bij een boer die kerstbomen verkocht ook wel een kop snert krijgen. Heb moeten bedanken, want daar had ik echt geen zin en tijd voor. Anders werd het wel 18:00, als ik daar had staan treuzelen. Toen op naar de tweede helft van de dienst, naar het volgende dorp. Waar verdomme i.v.m. een kersttentoonstelling in een kerk mensen beelden en zo konden bekijken en of kopen. Het dorp zelf is heel historisch en heeft een beschermd dorpsgezicht. En telt ongeveer 294 inwoners. Heel wat huizen staan om de kerk heen. Dat is wel erg mooi, om daar post rond te brengen. Dorp is zo dood als een pier, maar daar gaat het niet om. Mooi rustig om je werk te doen.

De auto's stonden al in rijen buiten het dorp. De lange weg die door het dorp liep is gewoon te smal met de al gepakeerde auto's. En met de drukte was er geen door komen aan. Denk dat je mooi door kunt karren, zie je alweer het volgende autolicht weerkatsen op de geparkeerde auto staan. Wachten, wachten, wacht.

Uiteindelijk de dienst in het donker klaar gereden. Kantoor afsluiten, lekker naar huis en kerstpakket bekijken. Ik had hier al gelezen, dat het kerstpakket natuurlijk geen fluit voorstelde. En het enige bruikbare wat in het pakket zat, waren de kaarsen. De rest heb ik weggemieterd. De kaarzen zijn nu mooi aan het branden.

Doe gewoon iets in het pakket wat waarde heeft en iedereen lust. Lekkere chocolade koekjes, handdoek(en), kaarzen, koekjes etc etc. Gewoon normaal Nederlands spul dus.

En kom niet met een Wereldwinkel pakket aanzetten.

Die opgeklopte sterke koffie was ook niet te zuipen. Die ronde deegbal wat in je oven kunt doen, was het eerste wat ik meteen weggooide. Plus die tomatensaus post. En ja hoor, alweer een koekboek... Die lust de container ook wel.
pi_75599779
nou zeg, wat ben jij ondankbaar
pi_75600018
pi_75601172
Ik was afgelopen zaterdag gewoon vrij

Was maar goed ook, want er is een machine stuk gegaan
Noot noot.
  maandag 14 december 2009 @ 12:22:39 #71
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_75609134
Ik had een vrij lange dag zaterdag. Toen ik aankwam stonden er nog een paar containerwagens vol met voorsorteerpost. Dus heb daar eerst nog maar even mee geholpen... Vervolgens ben ik vrij lang bezig geweest met zetten. Voor mijn wijk had ik een zijkant van een bakkenkar vol met blauwe bakken.
Bij mijn weten had ik de meeste post van het hele kantoor. Serieus, heb er denk ik wel een paar uur over gedaan, ik heb de tijden niet echt bijgehouden, daar was ik op den duur veel te suf voor.
Uiteindelijk ben ik tot 16:00 bezig geweest met mijn wijk. Precies op tijd voor de kerstborrel, waar ik na zo'n dag niet echt veel zin in had... Terwijl de borrel aan de gang was liep ik daar als een van de weinigen nog rond met werkkleding aan, ook omdat ik nog het pand moest "afsluiten" : auto's controleren, alarm op de kooi zetten enzo.
Gisterochtend moest ik om 11:00 alweer beginnen met buslichten... En 's avonds moest ik hetzelfde buslichtingsrondje weer doen.. In een paar uur tijd zaten veel brievenbussen gewoon weer helemaal vol, alsof ik die ochtend nog niet gelicht had....
Uiteindelijk moest ik alle post voor onze vestiging en onze buurvestiging naar een andere doorvoervestiging brengen, in totaal had ik 4 containers vol met zakken post en bakjes herstelpost en daarnaast nog een hele grote stappel met losse postzakken.... De maximale belading van het busje is 500 kg., maar ik vermoed dat ik daar ruimschoots overheen zat.
Nothing is what it seems
pi_75614997
Ben aan de ene kant toch wel blij dat ik niet kan werken deze week, het is echt verrekte koud ineens!

Maar 1500 pagina's leren is ook niet alles
  maandag 14 december 2009 @ 15:36:28 #73
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_75615174
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Ben aan de ene kant toch wel blij dat ik niet kan werken deze week, het is echt verrekte koud ineens!

Maar 1500 pagina's leren is ook niet alles
http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_reading

Nothing is what it seems
pi_75615219
quote:
Daar heb ik geen tijd voor om dat te leren Bovendien durf ik dat niet, straks sla ik belangrijke delen over.
  maandag 14 december 2009 @ 15:49:00 #75
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_75615566
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:38 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Daar heb ik geen tijd voor om dat te leren Bovendien durf ik dat niet, straks sla ik belangrijke delen over.
Dat is eigenlijk ook niet zomaar te leren. Ik heb het weleens geprobeerd, maar het is echt enorm lastig en je moet heel goed kunnen concentreren. Anyways, succes met leren.

Ik heb deze week geen school meer, dus ik kan mooi de hele week werken. Heb vooralsnog heel veel zetwerk en weinig bestelling.
Nothing is what it seems
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')