quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:24 schreef tntster het volgende:
zo is het bij ons dus niet gegaan..Niet diegene met de hoogste nummers vandaar dat het bij wat mensen denk ik wel rauw op hun dak viel..
HAH zetten? Dus er zijn morgen echt 2 stuks HAH weer?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag ook mijn kerstpakket gekregen.
Werd vanochtend gebeld of ik kon werken. Heb me vanuit Groningen naar het kantoor gehaast voor zover dat mogelijk was. Daarna met rennen en vliegen van 12:30 tot 16:30 gewerkt.
Morgen om 8:00 beginnen. Eerst HAH zetten en daarna wil ik als een razende mijn wijken voorbereiden. Na het zetten eerst naar huis om wat te eten en dan hopen dat ondertussen de post gearriveerd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren werd ik trouwens aangesproken door een oude man. Hij begon het levensverhaal van zijn zoon aan mij te vertellen (die zou al 40 jaar bij TNT Post werken) en voor ik het wist stond ik doodleuk 5 minuten op de stoep dat verhaal aan te horen. Ik dacht dat alleen de echte postbodes dat kon overkomen maar als je een autodienst rijdt ben je ook niet veilig voor een spontaan praatje.
Tok.
Hoeveel tassen heb je normaal dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
Heb nu even pauze. Heb mijn eigen wijk inclusief reclame met moeite in zes tassen weten te vrotten
Ja ik vind echt dat dat verboden moet worden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:34 schreef sbientje het volgende:
wat een belachelijk kleine kerstkaarten heb je tegenwoordig trouwens! postzegelformaat
idd, zaag gewoon een gat in je deurquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:36 schreef MissSpooky het volgende:
Dat mensen zoveel uitgeven voor een brievenbus.
meestal een stuk of 4 als ze tot de nok gevuld worden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoeveel tassen heb je normaal dan?
Me2quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
meestal een stuk of 4 als ze tot de nok gevuld worden.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kom altijd langs een huis waar zo'n kutkeffertje in zijn mand ligt te pitten vlak naast de voordeur. Dat beest wordt helemaal leip als ik langskom, vliegt naar de brievenbus, blaft als een gek en scheurt alles kapot wat ik naar binnen gooi. Meestal hou ik de post nog effe vast, beter helemaal doormidden dan alleen een hoekje eraf toch
Kutbeesten zijn het.
Nouja, je hebt wel meteen een spagetti bewaarbus en een sla couvert (dat is die schaal met lepels voor salades:P) voor je uitzet!quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:50 schreef gelebeer het volgende:
Tsja, dat kerstpakket. Het heeft een mooie inhoud, maar om nou te zeggen dat ik, als scholier, er blij van word...
Hier staan kasten waar in de bodem van de bovenste vakken gaatjes zitten, speciaal voor kleine mensen. Echt vet handig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:05 schreef MissSpooky het volgende:
Aahja, vooral de wat hogere vakjes, waar ik als klein meisje bijna voor moet gaan springen om te zien of er iets in ligt.
Ik had een kerstkaartje "per ongeluk" laten vallen en meteen het muntstuk opgeraapt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:23 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vandaag moest ik de post ophalen bij een postkantoor. Opeens viel mijn blik op een mooi muntje van 2 euro dat op de grond lag. Uiteindelijk heb ik het muntje met pijn in mijn hart laten liggen, het was nogal druk en het getuigt niet echt van professionaliteit als iemand ziet dat notabene de postbode snel met het geld er vandoor gaat, hoe klein dat bedrag ook is.Als ik daar niet in TNT kleding ronddwaalde had ik snel mijn voet erop gezet en het muntje gepakt, zo aardig steek ik wel in elkaar.
Ik laat die postzegel-formaat kaartjes sowieso om de haverklap vallen... Dus ik had nog niet eens hoeven doen alsof denk ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hier staan kasten waar in de bodem van de bovenste vakken gaatjes zitten, speciaal voor kleine mensen. Echt vet handig.![]()
[..]
Ik had een kerstkaartje "per ongeluk" laten vallen en meteen het muntstuk opgeraapt.
Nee, het was bij ons meer iets als "succes en fijn weekend"quote:Op zondag 13 december 2009 09:58 schreef sbientje het volgende:
Wensen jullie je collega's altijd een "fijne bestelling" ?
Zag dat gister in t filmpje, klonk zo gekunsteld.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:43 schreef sbientje het volgende:
nou dat is bij ons niet hoorik zeg altijd maar netjes goedemorgen enzo tegen iedereen, maar sommigen zeggen echt amper wat terug. De wat ouderen zijn altijd vriendelijk, maar dej ongere garde dus niet echt...
wij wel iigquote:Op zondag 13 december 2009 12:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]Oke.
Bij ons echt allebei. Is wel leuk
Hebben trouwens alle sorteercentra gratis warme dranken tot X januari?
Lekker warme choco als je naar buiten gaan en als je de brom weer terug brengt
De lege enveloppen moet je gewoon bestellen volgens de regelsquote:Op zondag 13 december 2009 09:08 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik laat die postzegel-formaat kaartjes sowieso om de haverklap vallen... Dus ik had nog niet eens hoeven doen alsof denk ik
Ik had trouwens een envelop gisteren waar helemaal geen kaart meer in zatKheb m wel besteld, maar die mensen zullen ook wel gedacht hebben
Hier ook. Vielen zat scheldwoorden in de kantinequote:Op zondag 13 december 2009 18:55 schreef gelebeer het volgende:
Precies hetzelfde hier, rode bakken waren ongeveer 3 kwartier te laat.
wij kregen een hele kar blauwe bakken met andere steden. almere, amsterdam, zat echt vanalles tussenquote:Op zondag 13 december 2009 19:19 schreef silliegirl het volgende:
Same here. Daarnaast was de machine kennelijk ook helemaal de kluts kwijt; d'r zaten echt wel 50 brieven tussen die niet eens voor dezelfde stad waren als waar ik loop..
Bereid je maar voor op een groot zooitjequote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef Bloemhof het volgende:
Zaterdag was ik lekker vrij, ben benieuwd hoe druk het volgende week druk word. Ik denk vlak voor de kerst heel druk.
http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_readingquote:Op maandag 14 december 2009 15:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Ben aan de ene kant toch wel blij dat ik niet kan werken deze week, het is echt verrekte koud ineens!![]()
Maar 1500 pagina's leren is ook niet alles
Daar heb ik geen tijd voor om dat te lerenquote:Op maandag 14 december 2009 15:36 schreef Viper86 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_reading
Dat is eigenlijk ook niet zomaar te leren. Ik heb het weleens geprobeerd, maar het is echt enorm lastig en je moet heel goed kunnen concentreren. Anyways, succes met leren.quote:Op maandag 14 december 2009 15:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor om dat te lerenBovendien durf ik dat niet, straks sla ik belangrijke delen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |