abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 december 2009 @ 17:10:51 #26
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75552737
Oh daar zijn jullie!
Ging weer lekker vandaag. Mocht mijn contract tekenen
Geldig tot 22 oktober 2010.

Alleen die kut HAH's. 2 grote en 1 kleine
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 12 december 2009 @ 17:11:16 #27
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75552752
Oja en mensen die lange grote postbus pakjes kopen maar maar een postbus van 10cm hebben .
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_75553430
Jaaa dat is ook zo irritant. Sta je daar met zo'n pakje...
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  zaterdag 12 december 2009 @ 17:31:10 #29
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75553469
http://link.marktplaats.nl/151867351

Deze en dan nog kleiner
En dan een pakje van een halve meter kopen
pi_75553629
Dat mensen zoveel uitgeven voor een brievenbus.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_75553913
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:36 schreef MissSpooky het volgende:
Dat mensen zoveel uitgeven voor een brievenbus.
idd, zaag gewoon een gat in je deur
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 12 december 2009 @ 17:48:33 #32
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75553952
Inderdaad
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 12 december 2009 @ 18:04:44 #33
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75554352
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoeveel tassen heb je normaal dan?
meestal een stuk of 4 als ze tot de nok gevuld worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 12 december 2009 @ 18:19:55 #34
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75554770
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:04 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

meestal een stuk of 4 als ze tot de nok gevuld worden.
Me2
Ze hebben nu al plannen om me nog 1 wijk te geven. Omdat ik vandaag om 13.00 al klaar was.
pi_75555532
wiehoe, vandaag was mn laatste dagje. t was druk, dubbel HAH en best veel kerstkaarten. ik heb nog wel een kerstpakket gehad!
pi_75555967
Ik kom altijd langs een huis waar zo'n kutkeffertje in zijn mand ligt te pitten vlak naast de voordeur. Dat beest wordt helemaal leip als ik langskom, vliegt naar de brievenbus, blaft als een gek en scheurt alles kapot wat ik naar binnen gooi. Meestal hou ik de post nog effe vast, beter helemaal doormidden dan alleen een hoekje eraf toch

Kutbeesten zijn het.
pi_75556854
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kom altijd langs een huis waar zo'n kutkeffertje in zijn mand ligt te pitten vlak naast de voordeur. Dat beest wordt helemaal leip als ik langskom, vliegt naar de brievenbus, blaft als een gek en scheurt alles kapot wat ik naar binnen gooi. Meestal hou ik de post nog effe vast, beter helemaal doormidden dan alleen een hoekje eraf toch

Kutbeesten zijn het.

ik heb bijna geen honden in mijn wijk!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75558547
Vandaag moest ik de post ophalen bij een postkantoor. Opeens viel mijn blik op een mooi muntje van 2 euro dat op de grond lag. Uiteindelijk heb ik het muntje met pijn in mijn hart laten liggen, het was nogal druk en het getuigt niet echt van professionaliteit als iemand ziet dat notabene de postbode snel met het geld er vandoor gaat, hoe klein dat bedrag ook is. Als ik daar niet in TNT kleding ronddwaalde had ik snel mijn voet erop gezet en het muntje gepakt, zo aardig steek ik wel in elkaar.
Tok.
pi_75559277
tvp
pi_75560334
tvp.

Hier ook al het kerstpakket gehaald.. Ik vind hem wel leuk!
pi_75561353
Tsja, dat kerstpakket. Het heeft een mooie inhoud, maar om nou te zeggen dat ik, als scholier, er blij van word...
Out for my own, to live my own way...
pi_75561493
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:50 schreef gelebeer het volgende:
Tsja, dat kerstpakket. Het heeft een mooie inhoud, maar om nou te zeggen dat ik, als scholier, er blij van word...
Nouja, je hebt wel meteen een spagetti bewaarbus en een sla couvert (dat is die schaal met lepels voor salades:P) voor je uitzet!

Overigens werkt mijn vriend ook bij de post, en wij hebben nu alles dubbel. Daarnaast wonen we ook al samen, dus dingen bewaren heeft ook niet echt heel veel nut .
pi_75565569
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:05 schreef MissSpooky het volgende:
Aahja, vooral de wat hogere vakjes, waar ik als klein meisje bijna voor moet gaan springen om te zien of er iets in ligt.
Hier staan kasten waar in de bodem van de bovenste vakken gaatjes zitten, speciaal voor kleine mensen. Echt vet handig.
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 20:23 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vandaag moest ik de post ophalen bij een postkantoor. Opeens viel mijn blik op een mooi muntje van 2 euro dat op de grond lag. Uiteindelijk heb ik het muntje met pijn in mijn hart laten liggen, het was nogal druk en het getuigt niet echt van professionaliteit als iemand ziet dat notabene de postbode snel met het geld er vandoor gaat, hoe klein dat bedrag ook is. Als ik daar niet in TNT kleding ronddwaalde had ik snel mijn voet erop gezet en het muntje gepakt, zo aardig steek ik wel in elkaar.
Ik had een kerstkaartje "per ongeluk" laten vallen en meteen het muntstuk opgeraapt.
pi_75570406
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:56 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Hier staan kasten waar in de bodem van de bovenste vakken gaatjes zitten, speciaal voor kleine mensen. Echt vet handig.
[..]

Ik had een kerstkaartje "per ongeluk" laten vallen en meteen het muntstuk opgeraapt.
Ik laat die postzegel-formaat kaartjes sowieso om de haverklap vallen... Dus ik had nog niet eens hoeven doen alsof denk ik

Ik had trouwens een envelop gisteren waar helemaal geen kaart meer in zat Kheb m wel besteld, maar die mensen zullen ook wel gedacht hebben
pi_75570591
Die gaten zitten er bij ons ook wel in, maar die kleine kaartjes kunnen nét fout liggen.

En mensen moeten die enveloppen dicht plakken. Hier ook al een zonder kaart erin gespot.
pi_75570653
Wensen jullie je collega's altijd een "fijne bestelling" ?
Zag dat gister in t filmpje, klonk zo gekunsteld.
pi_75570657
quote:
Op zondag 13 december 2009 09:58 schreef sbientje het volgende:
Wensen jullie je collega's altijd een "fijne bestelling" ?
Zag dat gister in t filmpje, klonk zo gekunsteld.
Nee, het was bij ons meer iets als "succes en fijn weekend"
pi_75570659
Een fijne bestelling? Nee, wel een fijn weekend.
pi_75571283
Haha ja hier ook, fijn weekend zeg ik altijd
pi_75573652
Onderaan bedoel ik degene die er als eerst uitgaan mee, dus nummer 30 enzo, wat ik al eerder zei. Die deeltijdwerkers staan dus onderaan om er als eerste uit te vliegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')