abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75248194


Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 |

Openingsposts van de Grands Prix van het afgelopen '09 seizoen:

2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix
2009 Formula 1 Petronas Malaysian Grand Prix
Grand Prix China 17-19 april 2009: Part one
2009 Formula1 Gulf Air Bahrain Grand Prix - Sakhir
Grand Prix van Spanje 2009
Formula1 Grand Prix de Monaco 2009
2009 Formula 1 ING Turkish Grand Prix
2009 Formula 1 Santander British Grand Prix
2009 Formula 1 Santander German Grand Prix
2009 Formula 1 ING Hungarian Grand Prix
2009 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe
2009 Formula 1 ING Belgian Grand Prix
2009 Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia
2009 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix
2009 Formula 1 Fuji Television Japanese Grand Prix
2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil
2009 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix

F1 nieuws portal:
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule 1 Race Report
- F1 Racing
- F1 Today
- Race Freaks
- Autosport

Onze boyz:
- Christijan Albers
- Robert Doornbos
- Giedo van der Garde

Official F1 Sites:
- Formula1
- FIA
- Live Timing

Teams:
- McLaren
- Ferrari
- BMW Sauber
- Renault
- Toyota
- Scuderia Toro Rosso
- RedBull Racing
- Williams
- Brawn GP
- Force India
- Campos Grand Prix
- Lotus F1
- Manor Grand Prix
- USF1

Sporting Regulations

[PDF] 2007 sporting regulations - F1
[PDF] 2008 sporting regulations - F1
[PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - publised on 24.03.2009 with immediate application
[PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - F1 op onofficiële site
[PDF]2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations
[PDF]2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009

Technical Regulations 2009

[PDF] 2009 Technical Regulations - published on: 18.03.2009 with immediate application
[PDF]2010 F1 Technical Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations

Testschema

  • Er staan voorlopig geen testsessies gepland.

    Wie staan er in 2010 aan de start

    McLaren
    01. Jenson Button WDC 2009
    02. Lewis Hamilton

    Mercedes GP WCC 2009 als BrawnGP
    03. Nico Rosberg
    04. TBA

    Red Bull Racing
    05. Sebastian Vettel
    06. Mark Webber

    Ferrari
    07. Felipe Massa
    08. Fernando Alonso

    Williams
    09. Rubens Barrichello
    10. Nico Hülkenberg

    Renault
    11. Robert Kubica
    12. TBA

    Force India
    14. Adrian Sutil
    15. Vitantonio Liuzzi

    Scuderia Toro Rosso
    16. Sébastien Buemi
    17. TBA

    Lotus F1 Racing
    18. TBA
    19. TBA

    Campos Meta 1
    20. TBA
    21. Bruno Senna

    US F1 Team
    22. TBA
    23. TBA

    Virgin Racing
    24. Timo Glock
    25. TBA

    Sauber
    26. TBA
    27. TBA

    Voor meer info zie het [F1] Silly season 2010 Topic en de voorlopige entry list van de FIA.

    De kalender voor 2010 met 19 races



    Eindstanden 2009

    Eindstanden F1-kampioenschap

    Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009
    Filmpje van Red Bull waarin de wijzigingen worden uitgelegd.

  • Artikelen over KERS
    Artikel 1
    Artikel 2
    (in het Duits)

  • Artikel(en) over aerodynamische wijzingen
    Artikel 1

    BBC
    Tv-gids voor BBC One.
    Overzicht van Upcoming Formula 1 Events.

    *wijzigingen onder voorbehoud

    FOK!sport F1-site

    De OP is hier te vinden

    [ Bericht 0% gewijzigd door bodylotion op 03-12-2009 18:36:13 ]
  • Please, make yourself uncomfortable.
    pi_75248280
    m'n eerste OP
    Please, make yourself uncomfortable.
      donderdag 3 december 2009 @ 15:13:17 #3
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_75248320
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 15:12 schreef bodylotion het volgende:
    m'n eerste OP
    Mooi hoor
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
    pi_75248369
    Oeh, jubileumeditie!
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
      donderdag 3 december 2009 @ 15:34:17 #5
    134184 WEST
    AFC AJAX 4 EVER
    pi_75249083
    tvp
    Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
    With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
    Put our differences behind us. While we shine like the sun
    See what we've all become. Together we are one
    pi_75249176
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 15:01 schreef Big-Ern het volgende:

    [..]

    Wilde even de knuppel in het hoenderhok gooien! Tuurlijk hoort Ferrari erbij, maar de rest meen ik wel. Begin jaren 90 reden er heel veel privateers rond en waren de budgetten kleiner. Er was gewoon veel meer actie op de baan. Meer uitvallers, ook rare clowns(paydrivers) als coureur die soms de meest vreemde acties uithaalden en er waren meer markante figuren die de sport kleur gaven.
    Ik heb liever spectaculaire acties op de baan omdat coureurs aan elkaar gewaagd zijn, niet omdat ze een paydriver uit india/china/rusland/dubai proberen te ontwijken die elke 3 ronde op een lap zal worden gezet en waarvan zijn teamgenoot niet eens wegkwam van de startlijn omdat zijn accu niet was opgeladen.....
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
      donderdag 3 december 2009 @ 15:42:27 #7
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_75249378
    Vroeger, toen Simtek nog elke kwalificatie buiten de 107% viel
    The line is a dot to you!
      donderdag 3 december 2009 @ 15:43:58 #8
    105393 IkWilbert
    -Tukker 4 life-
    pi_75249438
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 15:42 schreef kepler het volgende:
    Vroeger, toen Simtek nog elke kwalificatie buiten de 107% viel
    de goeie oude tijd
    * I intend to live forever, so far so good! *
    pi_75249714
    De F1 bestaat 60 jaar en alleen de eerste en laatste 10 jaar zijn er meerdere fabrikanten als constructeur aanwezig. Die andere 40 jaar bestond de F1 voornamelijk uit privateers. Dus of er nu fabrikanten als constructeur aanwezig zijn of niet, maakt voor de F1 niet zoveel uit. De komst van de fabrikanten heeft wel de kosten in de F1 opgejaagd, waardoor ze nu in slechte tijden weer verdwijnen.

    En de meeste van de fabrieksteams zijn voortzettingen van privateers, waarbij er behalve meer budget (en dus meer apparatuur om te ontwikkelen) weinig is veranderd. Zoals BMW (was Sauber, wordt Sauber), Renault (was Toleman, Benetton), Mercedes (was Tyrrel, BAR, Honda, Brawn). Alleen Toyota was een echte nieuwe autofabrikant, maar veel succes heeft dat niet opgeleverd.

    Zolang de charme van de F1 maar blijft, dat ieder team zelf zijn auto moet bouwen, maakt het (imho) niet veel uit.
    The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
    pi_75250242
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef sasquatsch het volgende:

    Zolang de charme van de F1 maar blijft, dat ieder team zelf zijn auto moet bouwen, maakt het (imho) niet veel uit.
    Toro Rosso mag ook zijn eigen auto gaan bouwen dit jaar als ik het goed begrepen heb
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_75253553
    Tijden derde testdag Jerez

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
     1. Ricciardo    Red Bull        1m17.418s            77
     2. Di Resta     Force India     1m18.736s  + 1.318s  53
     3. Paffett      McLaren         1m18.746s  + 1.328s  59
     4. Conway       Brawn           1m19.096s  + 1.678s  77
     5. Hulkenberg   Williams        1m19.226s  + 1.808s 106
     6. Baguette     Sauber          1m19.356s  + 1.938s  70
     7. Turvey       McLaren         1m19.358s  + 1.940s  32
     8. Ericsson     Brawn           1m19.382s  + 1.964s  49
     9. Di Grassi    Renault         1m19.602s  + 2.184s 123
    10. Hildebrand   Force India     1m19.873s  + 2.455s  41
    11. Sanchez      Ferrari         1m21.147s  + 3.650s  39
    12. Zampieri     Ferrari         1m21.279s  + 3.861s  42
    12. Zipoli       Ferrari         1m21.725s  + 4.307s  41
    13. Hartley      Toro Rosso      1m22.493s  + 5.075s  50
    15. Bortolotti   Toro Rosso      1m23.271s  + 5.853s  34
    16. Tung         Renault         1m32.477s  + 15.059s  4
    pi_75253653
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef Trystar het volgende:
    Tijden derde testdag Jerez
    [ code verwijderd ]


    heeft Tung de achteruit van de Renault getest ofzo
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_75254220
    quote:
    FIA bevestigt Sauber als dertiende team voor 2010

    Sauber zal als dertiende team worden toegevoegd aan de Formule 1-grid van 2010. Zo heeft de FIA donderdagmiddag laten weten. Daarmee komt een einde aan een lange periode van onzekerheid die ontstond na het vertrek van Toyota uit de Formule 1 en de onduidelijkheid of het team zou worden overgenomen door een andere partij.

    Eerder dit jaar trok BMW zich al terug uit de Formule 1 en omdat de overname van het Duitse team lang duurde besloot de FIA Lotus toe te laten als dertiende team. Sauber, met steun van investeringsmaatschappij QADBAK, kreeg daarbij wel de eerste plek op de reservelijst voor als er nog een team zou wegvallen.

    Toyota besloot later ook de Formule 1 te verlaten, maar lange tijd was onduidelijk of het Japanse team zou worden verkocht aan een andere partij. Een anonieme bron meldde deze week echter al aan het Britse tijdschrift Autosport dat er geen verkoop zou plaatsvinden en de FIA heeft nu dus besloten de plek op de grid aan Sauber te geven. QADBAK is niet meer bij het project betrokken en dus keert het Zwitserse team voor het eerst sinds 2005 weer echt terug in de Formule 1.

    "De inschrijving van Sauber voor het wereldkampioenschap Formule 1 van 2010 is goedgekeurd door de FIA. Na het ondertekenen van het Concorde-verdrag zal het team de dertiende plek op de grid krijgen, in plaats van het vertrekkende team van Toyota", viel in een verklaring van de FIA te lezen. "De FIA heeft de afgelopen weken nauw samengewerkt met de houder van de commerciële rechten en is blij met de uitkomst, die voor de sport het beste is."

    De FIA verklaarde ook nog spoedig met een nieuwe deelnemerslijst van 2010 te komen. Eerder deze week werd al een lijst gepubliceerd, maar daarop ontbrak het dertiende team nog.
    pi_75254285
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 18:06 schreef Trystar het volgende:

    [..]


    F1 wins
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_75254347
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef bodylotion het volgende:

    [..]

    F1 wins
    Zeker.
    26 auto's aan de start
    pi_75255001
    Goed nieuws! Peter Sauber zal in staat blijken om een goed team neer te zetten.
    pi_75255044
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 16:04 schreef bodylotion het volgende:

    [..]

    Toro Rosso mag ook zijn eigen auto gaan bouwen dit jaar als ik het goed begrepen heb

    Ik denk dat ie weinig af zal wijken van de Red Bull. De huidige auto's zullen vast door worden ontwikkelt.
    pi_75255057
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef bodylotion het volgende:

    [..]

    F1 wins
    Yup.

    Zou je ook gelijk nog onzeker dat achter Sauber staat in de OP willen weghalen. Dan is die weer vrij aardig up to date.
    pi_75255258
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 18:32 schreef ElmarO het volgende:

    [..]

    Yup.

    Zou je ook gelijk nog onzeker dat achter Sauber staat in de OP willen weghalen. Dan is die weer vrij aardig up to date.
    done

    het is nu heel erg likely dat Heidfeld bij z'n oude team blijft
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_75255367
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 18:37 schreef bodylotion het volgende:

    [..]

    done

    het is nu heel erg likely dat Heidfeld bij z'n oude team blijft
    Lijkt mij ook. Ben wel benieuwd wie de tweede coureur gaat worden bij Sauber. Stiekem hoop ik dat het Kobayashi wordt. Wil die gozer toch wel eens een heel seizoen in de F1 aan de gang zien. En als extra bonus schijnt hij Panasonic mee te nemen als sponsor.
    pi_75255493
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 18:40 schreef ElmarO het volgende:

    [..]

    Lijkt mij ook. Ben wel benieuwd wie de tweede coureur gaat worden bij Sauber. Stiekem hoop ik dat het Kobayashi wordt. Wil die gozer toch wel eens een heel seizoen in de F1 aan de gang zien. En als extra bonus schijnt hij Panasonic mee te nemen als sponsor.

    zien de teams hem ook als (super)talent eigenlijk? dat is wel nodig voor een team als Merc, en ik denk niet dat ze het geld van Panasonic zo hard nodig hebben.


    oh je hebt het over Sauber

    [ Bericht 9% gewijzigd door bodylotion op 03-12-2009 18:53:44 ]
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_75255645
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 18:44 schreef bodylotion het volgende:

    [..]

    zien de teams hem ook als (super)talent eigenlijk? dat is wel nodig voor een team als Merc, en ik denk niet dat ze het geld van Panasonic zo hard nodig hebben.
    Mercedes niet. Maar andere kleinere teams wel. En dan zijn er, denk ik, slechtere opties denkbaar dan Kobayashi. Las zelfs dat Panasonic zo'n $30 miljoen kan meebrengen. En als dat waar is, is het een leuke bonus voor veel teams.
    pi_75256703
    Erg goed nieuws dat we volgend jaar Sauber weer te zien krijgen op de grid. Ik hoop nog steeds dat kobayashi een plaatsje weet te bemachtigen, hij heeft de sterren van de hemel gereden.
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
    pi_75256894
    TVP
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      donderdag 3 december 2009 @ 19:52:16 #25
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_75257754
    Sauber terug op de grid Het is altijd zo'n beetje de grijze muis geweest. Maar ik heb toch altijd een beetje sympathie gehad voor het team, en hoopte altijd wel dat ze goede resultaten zouden boeken.

    En wat dan nog cool is aan Petertje zelf dat de kerel er uit ziet als een ouwe sigaren paffende rentenier, maar er een ontzettend race-hart in de man zit





    [ Bericht 3% gewijzigd door Sinister-D- op 03-12-2009 22:06:21 ]
    Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
      donderdag 3 december 2009 @ 19:52:53 #26
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_75257778
    gvd, waarom weer op quoten ipv de edit te drukken
    Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
      Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 december 2009 @ 21:12:39 #27
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_75260834
    Sauber
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_75263101





    De eerste F1 auto's van Sauber

    [ Bericht 23% gewijzigd door Big-Ern op 04-12-2009 10:56:23 ]
    pi_75265178
    Blijft toch wel heel erg mooi.
    “Being second is to be the first of the ones who lose.”
    pi_75267291
    Tof, van Sauber!
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_75272977
    quote:
    Officieel: Raikkonen rijdt volgend jaar in WRC
    04 december 2009

    Kimi Raikkonen zal volgend jaar voor Citroën in het wereldkampioenschap rally actief zijn. Dit heeft de Franse autofabrikant donderdag officieel aangekondigd. De Fin zal uitkomen voor het door Red Bull gesponsorde Citroën Junior Team.

    Snel meer.
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
    pi_75275215
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 22:02 schreef Big-Ern het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]


    De eerste F1 auto's van Sauber
    Ontworpen door wijlen Dr. Harvey Postlethwaite
    The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
    pi_75275469
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 10:51 schreef sasquatsch het volgende:

    [..]

    Ontworpen door wijlen Dr. Harvey Postlethwaite

    Sauber is vanaf hun binnenkomst altijd een team geweest dat een dusdanige auto wist te ontwerpen waar altijd punten mee gepakt kon worden. Ze hebben ook altijd een goede motor gehad, i.t.t. tot mindere prive teams die zich moesten behelpen met een klanten V8 van Ford. Had je zo'n Ford klantenmotor dan wist je bij voorbaat al dat het seizoen mislukt was. Financieel had Sauber zijn zaakjes ook altijd op orde. Goed dat sauber terug is.
    pi_75277887
    Er schijnen twee gegadigden te zijn voor de overname van Renault F1.

    De ene is de Luxemburgse investeringsmaatschappij GenII Capital, die eigenaar zijn van het managementbureau waar Ho Pin Tung bij is aangesloten (vandaar de test met Renault?), de andere is Prodrive van David Richards.

    De voorkeur van de Franse directie zou uitgaan naar GenII Capital, terwijl die van het F1 team uitgaat naar Prodrive.

    Wordt vervolgd.
    The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
    pi_75278221
    quote:
    Vijfhonderd ontslagen bij Toyota Motorsport
    Uitgegeven: 4 december 2009 11:42
    Laatst gewijzigd: 4 december 2009 11:42
    KEULEN - Bij Toyota Motorsport in de Duitse stad Keulen verdwijnen vijfhonderd van de 650 banen. Dat meldt de Japanse autofabrikant vrijdag. De grootscheepse ontslagronde is het directe gevolg van Toyota's besluit om zich terug te trekken uit de Formule 1.
    © ANP

    De autosportfabriek blijft in afgeslankte vorm toch voortbestaan, omdat het technisch centrum in Keulen met zijn hightech proefopstellingen en twee windtunnels voor aerodynamische testen uniek in de wereld is.
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
      vrijdag 4 december 2009 @ 12:49:48 #36
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_75279294
    quote:
    Op donderdag 3 december 2009 22:02 schreef Big-Ern het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]


    De eerste F1 auto's van Sauber
    zij reden in 1995 (de onderste foto) al met een hoge cockpitrand toen dat nog niet eens verplicht was.
    Please, make yourself uncomfortable.
      vrijdag 4 december 2009 @ 12:55:59 #37
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_75279470
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 10:59 schreef Big-Ern het volgende:

    [..]

    Sauber is vanaf hun binnenkomst altijd een team geweest dat een dusdanige auto wist te ontwerpen waar altijd punten mee gepakt kon worden. Ze hebben ook altijd een goede motor gehad, i.t.t. tot mindere prive teams die zich moesten behelpen met een klanten V8 van Ford. Had je zo'n Ford klantenmotor dan wist je bij voorbaat al dat het seizoen mislukt was. Financieel had Sauber zijn zaakjes ook altijd op orde. Goed dat sauber terug is.
    in 94 werd Schumacher anders wel WDC met een Ford motor en op die onderste foto rijdt Sauber ook met Ford
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_75281095
    quote:
    'Renault verkoopt Formule 1-team aan Prodrive'
    Klasse: F1 > Meer Formule1 Gepost op 03/12/2009 14:52 door: Robin Smeets
    Volgens een bericht in de Franse krant L'Equippe is Prodrive van plan om het Formule 1-team van Renault over te kopen. Renault staat namelijk op het punt om de Formule 1 de rug toe te keren en daarna zou Dave Richards van Prodrive bereid zijn om het team over te kopen.

    De toekomst van Renault in de Formule 1 is al enkele weken onzeker. De Franse fabrikant zou nog voor het einde van dit jaar een beslissing nemen over de toekomst van het team in de Formule 1. Het ziet er echter niet goed uit voor Renault, al zit Dave Richards klaar om het team met Prodrive over te nemen.

    Prodrive zou zelfs bereid zijn om hun faciliteiten te verplaatsen van Banbury naar Enstone. "We zullen pas iets bekend maken als we iets interessants te melden hebben," vertelde een woordvoerder van Prodrive. "Feit is wel dat Prodrive per direct in de Formule 1 kan stappen met de faciliteiten die we hebben."

    Renault zou echter ook andere kandidaten uit Engeland bekijken.
    En daar komt David Richard weer eens om de hoek kijken
    pi_75281207
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 12:55 schreef bodylotion het volgende:

    [..]

    in 94 werd Schumacher anders wel WDC met een Ford motor en op die onderste foto rijdt Sauber ook met Ford

    Dat was de fabrieksmotor en niet die HD V8 klantenmotor. Zat indertijd een gigantisch verschil in.
      vrijdag 4 december 2009 @ 14:15:50 #40
    267694 CAP.
    Child Approved Porn
    pi_75282562
    Heerlijk, stukje degelijkheid terug in de F1. Had tevens een ooit een schaalmodel van de sauber uit 1993 als klein jongetje
      vrijdag 4 december 2009 @ 21:41:20 #41
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_75298990
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 09:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:

    [..]


    Na wat Google misbruik over dat Junior team zag ik dat 't een nieuw team is sinds 2009. Geen noemenswaardig resultaat behaald. En ik dacht dat Kimi alleen wou rijden met een wagen die kans maakte om races (rally's in dit geval) te winnen. Komt er dus op neer dat de contacten er nu zijn met Red Bull, dus zou bekans zeggen voor 2011 dat Webber een ander team mag gaan zoeken.
    Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
      vrijdag 4 december 2009 @ 21:48:52 #42
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_75299331
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 21:41 schreef Sinister-D- het volgende:

    [..]

    Na wat Google misbruik over dat Junior team zag ik dat 't een nieuw team is sinds 2009. Geen noemenswaardig resultaat behaald. En ik dacht dat Kimi alleen wou rijden met een wagen die kans maakte om races (rally's in dit geval) te winnen. Komt er dus op neer dat de contacten er nu zijn met Red Bull, dus zou bekans zeggen voor 2011 dat Webber een ander team mag gaan zoeken.
    als ie ooit nog terugkeert
    Please, make yourself uncomfortable.
      vrijdag 4 december 2009 @ 22:57:29 #43
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_75301699
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 21:48 schreef bodylotion het volgende:

    [..]

    als ie ooit nog terugkeert
    Probeer 'm terug te lokken met wat wodka

    Maar ik denk niet dat we Kimi nog terug zullen zien in de F1.
    That's history. I say history because it happened in the past.
    Murray Walker
      Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 december 2009 @ 00:31:41 #44
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_75304592
    Toekomst Britse GP maandag bekend
    quote:
    Toekomst Britse GP maandag bekend

    Komende maandag zal er eindelijk duidelijkheid komen over de toekomst van de Britse Grand Prix. Dan geeft de eigenaar van Silverstone, British Racing Drivers' Club, een persconferentie over het Formule 1-evenement.
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_75309810
    quote:
    Ross Brawn onthult drijfveer Jenson Button

    Ross Brawn heeft zijn teleurstelling uitgesproken in Jenson Button en zijn overstap van Brawn GP naar het McLaren F1 Team. De teambaas van het succesvolste team van 2009 liet echter wel blijken dat de overstap niets met geld te maken had. De geruchten gingen namelijk dat de Brit een matig aanbod had gekregen van Brawn GP en daardoor op zoek ging naar een ander team.



    "Zijn beslissing is teleurstellend want we hebben ontzettend goed samengewerkt", verklaarde Brawn gisteren in Auto Motor und Sport. "Maar wat er ook gezegd is, het had niets te maken met geld. Uiteindelijk was ons aanbod aantrekkelijker dan dat van McLaren. Maar het heeft geen zin een rijder vast te leggen die niet gelukkig zou zijn en elders een grotere uitdaging ziet. Verdere onderhandelingen zouden nutteloos zijn geweest. Jenson wilde gewoonweg in dezelfde auto de strijd aangaan met Lewis. Dat is dapper en dat respecteer ik."
    Het blijft een mooie kerel, die Brawn. Altijd eerlijk en correct als je het mij vraagt
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_75312716
    quote:
    Op vrijdag 4 december 2009 22:57 schreef 4-elements het volgende:

    [..]

    Probeer 'm terug te lokken met wat wodka

    Maar ik denk niet dat we Kimi nog terug zullen zien in de F1.

    Zou dit dan zo'n ramp zijn?
    pi_75313016
    Ik vind het wel jammer. Hij heeft een hoop mooie dingen laten zien als je het mij vraagt.

    Jammer dat Mercedes zo een knakenbak had in de tijd dat Kimi er reed, anders had ie al minstens 3 titels op zak
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_75313154
    tvp
    Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
    A murky, forgotten land.
      zaterdag 5 december 2009 @ 16:01:09 #49
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_75316044
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 13:47 schreef Big-Ern het volgende:

    [..]

    Zou dit dan zo'n ramp zijn?
    Persoonlijk vind ik het niet zo erg dat hij vertrekt, nooit mijn favo coureur geweest. Laat koppie hangen als hij geen wagen heeft om te winnen.
    That's history. I say history because it happened in the past.
    Murray Walker
    pi_75316712
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 16:01 schreef 4-elements het volgende:

    [..]

    Persoonlijk vind ik het niet zo erg dat hij vertrekt, nooit mijn favo coureur geweest. Laat koppie hangen als hij geen wagen heeft om te winnen.

    Zo'n bijzonder coureur is hij ook niet. Gewoon een goed coureur.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')