Wie oh wie kan me een antwoord geven??quote:Op zondag 15 november 2009 21:15 schreef MissJ het volgende:
Dit staat er nu bij mijn status op transdesign:
Detailed Results:
Acceptance, November 13, 2009, 4:34 pm, FOREST PARK, GA 30297
Electronic Shipping Info Received, November 13, 2009
Klinkt goed![]()
En heb een mail met "invoice" gekregen + trackingnummer.
ervaren transdesign bestellers: wanneer zal mijn pakje dan ongeveer bij mij geleverd worden denken jullie?
Zooo ontspannend ookquote:Op maandag 16 november 2009 13:13 schreef Oblivion het volgende:
Lakken is zeker een leuke bezigheid!
Als je pakketje niet wordt ingepikt door de douane enzo, zou hij er een week tot anderhalve week na verzenden moeten zijnquote:Op maandag 16 november 2009 13:23 schreef MissJ het volgende:
even mijn eigen bericht quoten:
[..]
Wie oh wie kan me een antwoord geven??
Bedankt voor het antwoord!quote:Op maandag 16 november 2009 13:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je pakketje niet wordt ingepikt door de douane enzo, zou hij er een week tot anderhalve week na verzenden moeten zijn
Welkom!quote:Op maandag 16 november 2009 13:29 schreef liiszle het volgende:
Ik ga toch maar even TVP'n.
deze topics gaan zó snelen stiekem lees ik altijd wel mee.
bij mij is de lakjes verslaving ook toegeslagen
Cool, Doe maar Nagels!quote:Op maandag 16 november 2009 14:29 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
Een vlaamse papegaai. Memory lane
. Buttons, beenwarmers, gebreide truien in neonkleurtjes...
Geen slecht stempelavontuur ookquote:Op maandag 16 november 2009 14:30 schreef Tammymara het volgende:
Ik weet het, Verschrikkelijk![]()
Maar ze zaten er al een week of zo op toen ik pas een foto ervan kon maken , meteen hierna heb ik het ook weer eraf gehaald
[ afbeelding ]
Dat was dus mijn eerste stempelavontuur.
en dit krijg ik niet fatsoendelijk op de foto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2009 14:31 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Cool, Doe maar Nagels!
Is dat ook die van Action? Dan ga ik dat volgende keer namaken
dat ziet er gaaf uitquote:Op maandag 16 november 2009 14:29 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik bekijk mijn invoice van Transdesign eens goed, en zie nu dat ik waarschijnlijk een andere lak krijg dan ik besteld hebEerste wat er op de invoice staat, tweede wat ik besteld heb:
[ afbeelding ]
OPI Can you tapas this?
[ afbeelding ]
OPI Purple-opolis
Ik hoop maar dat het een foutje is op de invoice (in m'n orderbevestiging staat ie namelijk wel goed)
Show hier je nagels! #21quote:Op maandag 16 november 2009 15:02 schreef FijieStar het volgende:
Damn it! Een héél topic gemist![]()
Kan iemand me een link ervan geven? (#21)
Heb een verkoudheidDus ik ga echt niet buiten vandaag (het is kouhoud hier)
krijg ik deze morgen een berichtje van vriendlief dat mijn transdesignpakje bij hem thuis ligt![]()
Hopelijk brengt hij het met vanavond na z'n werk
Ik wacht eerst mijn pakketje wel even af, maar anders ga ik inderdaad mailen. Duurt lang dit keer voordat ik het heb, het is al meer dan een week geleden verzonden (en dat was 3 of 4 dagen na het plaatsen van mijn bestelling)quote:Op maandag 16 november 2009 15:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat zou wel balen zijn, misschien een mailtje naar "david" en even vragen hoe het zit?
Getekend!quote:Op maandag 16 november 2009 13:37 schreef Daph_ het volgende:
http://www.ipetitions.com/petition/Clarins230/index.html
Petitie om Clarins 230 opnieuw uit te brengen
Ja had ik gisteren al gezien ,Drie (3!!!) laagjes en hij zat er nog niet fatsoendelijk op.Maar heb ook groen van essence dus ga ik daarmee smokkelenquote:Op maandag 16 november 2009 14:34 schreef es70 het volgende:
[..]Die roze is echt knetterknal in your face roze
. Groen dekt uberslecht
, heb ik een ander groen laagje tussendoor gesmokkeld...
Wat raar, hoe kan dat?quote:Op maandag 16 november 2009 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik doe wel wat met gel als er een nagel is afgebroken. Tot een jaar geleden had ik alleen maar gelnagels die ikzelf deed, maar mijn eigen nagels zijn eigenlijk net zo mooi en vergt minder onderhoud dan gel.
Gel over mijn eigen nagels werkt niet, dat brokkelt er na een dag alweer af![]()
met een beetje geluk komt het dus deze week? hopen dat het goede lakje er in zitquote:Op maandag 16 november 2009 15:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wacht eerst mijn pakketje wel even af, maar anders ga ik inderdaad mailen. Duurt lang dit keer voordat ik het heb, het is al meer dan een week geleden verzonden (en dat was 3 of 4 dagen na het plaatsen van mijn bestelling)
heb net 4 nieuwe lakjes gekochtquote:Op maandag 16 november 2009 13:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Welkom!
Even een inwijdingsritueeltje voor je:
maak foto's van je hele collectie, inclusief swatches
Ik zit de hele tijd al op het puntje van mijn stoel te wachten op de postbodequote:Op maandag 16 november 2009 15:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
met een beetje geluk komt het dus deze week? hopen dat het goede lakje er in zit
Dat wordt dus een GROTE orderquote:Sorry! 2OZ or bigger is too large to fit into Small Flat rate Box
It will fit into Medium Flat rate Box.
Nee hoor, het is net nagellak maar dan wat plakkeriger en dikker.quote:Op maandag 16 november 2009 15:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat raar, hoe kan dat?
Ik heb het jaren laten doen maar nu wil ik het gewoon zelf doen want ik heb geen zin in die afspraakverplichting. Gewoon een french onder de gel en dan is de basis altijd goed.![]()
Is het lastig om zelf te doen?
Yay ende hoi!quote:Op maandag 16 november 2009 15:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
heb net 4 nieuwe lakjes gekochtdus zal gelijk even wat foto'tje maken
Heb je nog tips waar ik zo'n set zou kunnen bemachtigen.quote:Op maandag 16 november 2009 16:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee hoor, het is net nagellak maar dan wat plakkeriger en dikker.![]()
Waar koop jij Allesandro nagellak en wakosta?
Waar moet ik aan denken bij 'valt best mee'?quote:Op maandag 16 november 2009 16:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je nog tips waar ik zo'n set zou kunnen bemachtigen.
Die heb ik gekocht bij, ehm...oh jee...ik durf het bijna niet tegen je te zeggen...
*proest*Douglas*proest* Nou, dat viel best mee.
Oh nee, ik bedoelde dat het meeviel om Douglas tegen je te zeggen. Ik meen ergens te hebben gelezen dat je nogal een aversie hebt. Mild uitgedrukt.quote:Op maandag 16 november 2009 16:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waar moet ik aan denken bij 'valt best mee'?
Voor de liefhebbers: allesandro heeft een dupe voor OPI Merry Midnight.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus als je hem graag wilt maar niet online kunt of wilt bestellen dan is dat een leuk alternatief. Afhankelijk van de prijs natuurlijk waar ik geen idee van heb.
Oh vergeten. Ik heb mijn set besteld bij euronageldinges uit de OP. Ik heb gewoon een starterset genomen met daarbij een soft white en pink voor frenches.quote:Op maandag 16 november 2009 16:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je nog tips waar ik zo'n set zou kunnen bemachtigen.
Whehehe ja klopt. Stomme mutsen daar.quote:Op maandag 16 november 2009 16:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde dat het meeviel om Douglas tegen je te zeggen. Ik meen ergens te hebben gelezen dat je nogal een aversie hebt. Mild uitgedrukt.Het setje was iets van 11 euro ofzo en het zijn hele kleine flesjes met sjabloontjes.
QFTquote:Op maandag 16 november 2009 16:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehe ja klopt. Stomme mutsen daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i57.photobucket.com/albums/g231/liiszle/DSC04516.jpgBut if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
quote:Op maandag 16 november 2009 16:58 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst gekocht
[ afbeelding ]
van pink tot wijsvinger
Essence 44. Object of desire
Gosh 540 Ocean
Catrice 270 dazzling Pink
Gosh 546 Rainbow
Helaas komt t allemaal zo slecht over op fotoDie linkse van Gosh (in je tweede plaatje) heb ik ook pas gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i57.photobucket.com/albums/g231/liiszle/DSC04516.jpgnog niet gedragen.....
Afgelopen weekend een van mijn nagels afgebrokenis nu pijnlijk kort
Gedaan!quote:Op maandag 16 november 2009 13:37 schreef Daph_ het volgende:
http://www.ipetitions.com/petition/Clarins230/index.html
Petitie om Clarins 230 opnieuw uit te brengen
quote:Op maandag 16 november 2009 16:58 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst gekocht
[ afbeelding ]
van pink tot wijsvinger
Essence 44. Object of desire
Gosh 540 Ocean
Catrice 270 dazzling Pink
Gosh 546 Rainbow
Helaas komt t allemaal zo slecht over op fotoZiet er goed uit lis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i57.photobucket.com/albums/g231/liiszle/DSC04516.jpg
Lekkere felle kleurtjes.
Had vrijdag al een foto gemaakt van mijn lakjes, maar dit topic gaat zo snel houd het niet meer bij.
Deze lakjes gebruik ik het meest, staan dan ook bij me vriend. Zodra ik thuis ben maak ik een foto van de rest.All good things are wild and free.
stomme k*tschool, je slaagt daar nog met 2 vingers in je neusquote:
ohhh super gaafquote:Op maandag 16 november 2009 14:29 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
niet sexy, kleur wel,maar ben blij dat dat niet jou nagels zijnquote:Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef Sabinee het volgende:
Hahaha ik gebruik de macrostand van mijn (telefoon)camera al. Er zit geen flitser op en het knopje gaat vrij lastig, dus ik wiebel behoorlijk met mn andere hand.
Maar; een scherpe foto is wel te vinden op beautyblogs.
[ afbeelding ]
die 540 ocean? ik heb hem ook, maar voor die 6,50 euro vind ik hem echt te slecht dekkenquote:Op maandag 16 november 2009 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die linkse van Gosh (in je tweede plaatje) heb ik ook pas gekochtnog niet gedragen.....
Afgelopen weekend een van mijn nagels afgebrokenis nu pijnlijk kort
En ook niet eens even lang behhhhquote:Op maandag 16 november 2009 18:11 schreef Daph_ het volgende:
*ril* die nagels in de post van SabineBleh!
Oeh! Die Almost Black is mooi! Vind ik tenminstequote:Op maandag 16 november 2009 18:08 schreef Kleintje19 het volgende:
zo nu heb ik geen zin meer om bij te lezen, ik heb 1 van me gelnagels echt monsterlijk gestotenmaar als troost heb ik catrice almost black gekocht
Haha precies wat ik dacht. Maaaaar: de kleur is op dit plaatje het best te zien, van alle plaatjes die ik heb gevonden. Vandaarquote:Op maandag 16 november 2009 18:11 schreef Daph_ het volgende:
*ril* die nagels in de post van SabineBleh!
ruby pumps.quote:Op maandag 16 november 2009 18:43 schreef dieske87 het volgende:
En welke kleuren zijn egt must haves van china glaze???? iemand tips???
Huuu. Echt niet o.Oquote:Op maandag 16 november 2009 18:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
stomme k*tschool, je slaagt daar nog met 2 vingers in je neus
[..]
ohhh super gaaf![]()
[..]
niet sexy, kleur wel,maar ben blij dat dat niet jou nagels zijn![]()
zo nu heb ik geen zin meer om bij te lezen, ik heb 1 van me gelnagels echt monsterlijk gestotenmaar als troost heb ik catrice almost black gekocht
Ik hou eigenlijk van vanalles. Als ik tussen mijn lakjes kijk zie ik zowel donkere als lichte kleuren glitter en geen glitter.quote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef Daph_ het volgende:
Dieske wat voor kleuren vind je mooi? Hou je van cremes, shimmering of echt glitter?Ik weet er wel een aantal, maargoed ik vind glitter en roze/paars erg leuk en als je dat niks vindt dan schiet het ook niet op
Volgens mij kun je bij Enchantra betalen met iDeal. Paypal kun je ook koppelen aan je bankrekening, mocht je dat willen
Eerst zien , dan gelovenquote:Op maandag 16 november 2009 18:55 schreef es70 het volgende:
Hatsiekidee. Die stomme m Duitser zegt dat hij mijn pakje verstuurd heeft
.
Of ik maar ff feedback wil geven. Dat wordt hoogstens neutraal, positief kan 'ie shaken
.
als je echt de kleuren wilt zien kun je even op swatches van de verschillende series googlen natuurlijkquote:Op maandag 16 november 2009 18:54 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om via de site van enchantra te kiezen omdat je niet egt goed de kleur ziet. Dus ik hoor graag vanjullie wat je favouriete CG lakje is
Kleurquote:Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef Sabinee het volgende:
Hahaha ik gebruik de macrostand van mijn (telefoon)camera al. Er zit geen flitser op en het knopje gaat vrij lastig, dus ik wiebel behoorlijk met mn andere hand.
Maar; een scherpe foto is wel te vinden op beautyblogs.
[ afbeelding ]
Ik vind die metallic regenboogachtige mooi, geen idee hoe die heet (holografische?)quote:Op maandag 16 november 2009 19:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
als je echt de kleuren wilt zien kun je even op swatches van de verschillende series googlen natuurlijk
Mijn favo china glaze lakje is Let’s groove, mooie donkerpaars
ik heb daar met china glaze geen last van.quote:Op maandag 16 november 2009 19:18 schreef snkr-xxx het volgende:
Puckzzz lekker crea weer![]()
![]()
Vraagje,
Die ChinaGlaze lakjes he.. zit daar nou overal hardener in? Volgens mij kan ik niet echt bepaald hardener gebruiken, heb nu al soms dat hoekjes breken. Het breekt bij mij iig sneller dan dat het scheurt. Kunnen die CG lakken dan kwaad?
da's toch OMG?quote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind die metallic regenboogachtige mooi, geen idee hoe die heet (holografische?)
op www.nailgal.com via zoeken, scrangie.com enzo kun je swatches bekijkenquote:Op maandag 16 november 2009 18:54 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk van vanalles. Als ik tussen mijn lakjes kijk zie ik zowel donkere als lichte kleuren glitter en geen glitter.
Ik vind het lastig om via de site van enchantra te kiezen omdat je niet egt goed de kleur ziet. Dus ik hoor graag vanjullie wat je favouriete CG lakje is
Ik zag daar gisteren op eBay wat van langs komen, moment..quote:Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef Mirjam het volgende:
ik vind dat LA rockstar wel heel veel mooie lakken heeft, geen idee waar je die zou moeten bestellen
er zat bij mij 40% korting op. maar ik vind hem extreem dun, moeilijk te lakken. als in, niet goed egaal te krijgen.quote:Op maandag 16 november 2009 18:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die 540 ocean? ik heb hem ook, maar voor die 6,50 euro vind ik hem echt te slecht dekken
Eens.quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef snkr-xxx het volgende:
ik ben denk de enige maar ik houd soms van dunne lakjes die niet goed dekken in 1 keer![]()
Ik krijg die lak er altijd veel strakker op dan een lak die een dikkere van substantie is
hij dekt bij mij wel aardig. alleen hij is erg waterig, waardoor moeilijk te lakken, niet egaal te krijgen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef snkr-xxx het volgende:
ik ben denk de enige maar ik houd soms van dunne lakjes die niet goed dekken in 1 keer![]()
Ik krijg die lak er altijd veel strakker op dan een lak die een dikkere van substantie is
Ik heb een site gevonden! www.cherryculture.com en je kunt er alle LA Rockstar polishes bestellen *jeukt*quote:Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef Mirjam het volgende:
ik vind dat LA rockstar wel heel veel mooie lakken heeft, geen idee waar je die zou moeten bestellen
Hoi sweepee...quote:Op maandag 16 november 2009 19:16 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn fimootjes...Ik kan gewoon geen leuke tutorials vinden of dingetjes bedenken (die ook uitvoerbaar zijn op zo'n kleine schaal)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleuren staan voor geen meter bij elkaar, ze liggen er dan ook los op.
En ja..TC beschadigd
kut, ik heb echt nét een transdesign order de deur uit gedaanquote:Op maandag 16 november 2009 19:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb een site gevonden! www.cherryculture.com en je kunt er alle LA Rockstar polishes bestellen *jeukt*
Shipping is $ 17.75 voor 8 lakjes (internationaal). Soortgelijk aan Transdesign. Lakjes zijn nu maar $ 2.80 per stuk*jeuk jeuk jeuk*
Order? Kleurtjes willen we horen! Swatches willen we zien!!quote:Op maandag 16 november 2009 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kut, ik heb echt nét een transdesign order de deur uit gedaan
voor de volgende order
quote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Order? Kleurtjes willen we horen! Swatches willen we zien!!![]()
LA Rockstar polishes.. Ik wou dat ik niet wist dat het ook naar NL geshipt wordtHet jeukt onwijs, maar ik heb mijn Transdesign nog niet eens binnen
quote:OPI-My Private Jet
OPI-Midnight in Moscow
CG-FYI
CG-QT
CG-Thunderbird
OPI-Merry Midnight
ORLY-Golden Maharaja *
OPI-Mini ChipSkip 1/8oz. *
CG-Bad Kitty
CG-AGinger
Zit ik 7 minuten vol spanning te kijken: in de laatste minuut snap ik pas hoe het eruit gaat zien. Jammer dat ze het stukjes "stretchen" niet laten zien.quote:
Ik heb 8 lakjes in mn mandje gemikt en toen de shipping toegevoegdquote:Op maandag 16 november 2009 21:03 schreef Mirjam het volgende:
daph, waar staat de shipping fee voor 8 lakjes? kan 't niet vinden
lolquote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb 8 lakjes in mn mandje gemikt en toen de shipping toegevoegd
Sla ook even op mijn vingers, alles staat klaar voor de checkoutquote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lol
nu moet ik weer bestellen
*slaat op vingers*
volgende maand weer, eerst eens kijken of deze bestelling zonder problemen doorkomr.
toch spannen wel, ben altijd wel een beetje bang eruit gepikt te worden doord e douane, lijkt me zo kut.
Omdat er een stel slimme marketing mannen dachten, die dames maak je niet blij met slechts drie kleuren en toen zijn ze een beetje doorgeslagen!quote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sla ook even op mijn vingers, alles staat klaar voor de checkoutmaar ik mag niet!!
Waarom zijn er zoveel leuke lakjes?
ga hem nu zo proberenquote:Op maandag 16 november 2009 18:24 schreef L-E-A het volgende:
[..]
Oeh! Die Almost Black is mooi! Vind ik tenminsteHeb 'm zelf regelmatig op.
ik zie het heel erg bij mij, maar dat kan misschien kloppen omdat ik niet op mijn niveau zit, ik zit ruim 3 niveau's lager, van glu moest ik onderaan beginnen, heb ik geen problemen mee, maar uit verveling ben ik altijd afwezig, ik ben nog overgegaan dit jaar met een laagste gemiddelde van een 7,9quote:Op maandag 16 november 2009 18:52 schreef Crientj het volgende:
[..]
Huuu. Echt niet o.O
* Crientj doet er nu tweede jaar interactieve vormgeving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.true, maar dit is net water met kleurquote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Nicequote:bad kitty wil ik ook nog
ohh ik wil nog zoveel...
Whehe volgens mij heb je gelijkquote:Op maandag 16 november 2009 21:17 schreef bernies het volgende:
[..]
Omdat er een stel slimme marketing mannen dachten, die dames maak je niet blij met slechts drie kleuren en toen zijn ze een beetje doorgeslagen!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja!quote:Op maandag 16 november 2009 21:25 schreef Tegan het volgende:
Blijft je nagellak nu wat beter zitten Mirjam?
geen ideequote:Op maandag 16 november 2009 21:25 schreef Tegan het volgende:
Blijft je nagellak nu wat beter zitten Mirjam?
Deze is beter...quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef mmascha het volgende:
[..]
Zit ik 7 minuten vol spanning te kijken: in de laatste minuut snap ik pas hoe het eruit gaat zien. Jammer dat ze het stukjes "stretchen" niet laten zien.
Nu moet ik toch op zoek naar andere filmpjes. En ik heb geen tijd voor een nieuwe hobby!
Spannendquote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geen idee
heb het nu *kijkt op klok* bijna 24 uur op
meestal begint het chippen na 24 uur
ik hou het met arendsogen in de gaten
quote:Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Spannend. Ben benieuwd, dus houd ons op de hoogte! Ik zal duimen voor je
.
Morgen even kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef .ZilveR. het volgende:
Vanmiddag bij Kruidvat weer mooi kleurtjes van Catrice gezien (weer zo'n special dinges), zilver, petrol en paars geloof ik...
Ja, dat snap ik.. dan lak je niet meer omdat je een ander kleurtje wíl, maar omdat het er niet meer uit ziet. Da's toch jammer...quote:Op maandag 16 november 2009 21:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik hoop eerlijk gezegd wel dat dit effect heeft, de lol vergaat me wel een beetje als het steeds na anderhalve dag al half eraf ligt
quote:Op maandag 16 november 2009 21:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ga hem nu zo proberen![]()
[..]
ik zie het heel erg bij mij, maar dat kan misschien kloppen omdat ik niet op mijn niveau zit, ik zit ruim 3 niveau's lager, van glu moest ik onderaan beginnen, heb ik geen problemen mee, maar uit verveling ben ik altijd afwezig, ik ben nog overgegaan dit jaar met een laagste gemiddelde van een 7,9![]()
misschien dat jou opleiding anders is, maar wij doen dit jaar alleen maar herhaling van vorig jaar alleen dan moet het sneller af, ik heb dit jaar nog niets nieuws geleerd
Oooh op die fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
true, maar dit is net water met kleur![]()
[..]
Nicebad kitty wil ik ook nog
ohh ik wil nog zoveel...
Ja dan snap ik het wel.. Opzich ben ik wel blij, behalve dat ik html les heb en dan doe je niets meer dan knippen en plakken -_-
Ontopic; Ik heb knalroze nagels :$
precies, en mezelf kennende ben ik er an ook helemaal klaar meequote:Op maandag 16 november 2009 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.. dan lak je niet meer omdat je een ander kleurtje wíl, maar omdat het er niet meer uit ziet. Da's toch jammer...
quote:Op maandag 16 november 2009 21:43 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oooh op die fiets.
Ja dan snap ik het wel.. Opzich ben ik wel blij, behalve dat ik html les heb en dan doe je niets meer dan knippen en plakken -_-
Ontopic; Ik heb knalroze nagels :$
Iddquote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
html is leuk johtsssk knippen en plakken.
quote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Nog meer offtopic,ik houuud van mijn werk
. vandaag bezig geweest aan een ontwerp met een halfnaakte Arie Boomsma als stralend middelpunt.
![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef snkr-xxx het volgende:
Nog meer offtopic,ik houuud van mijn werk
. vandaag bezig geweest aan een ontwerp met een halfnaakte Arie Boomsma als stralend middelpunt.
![]()
quote:
Oh ja nagels.. ik ga denk toch China Glaze een keer proberen, ondanks de hardeners.
en dát bedoel ik met een k*t school, ik tik html uit de losse hand, ja serieus waarquote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
html is leuk johtsssk knippen en plakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Tegan het volgende:
Waarom geilt iedereen toch op hem?!
Ik ben zo trots op mijn lange nagels, alleen jammer dat er eentje korter is
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef Kleintje19 het volgende:
geen hele show verwachten hoorhey, tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
je doopt dus je kwastje vanuit de topcoat (neem ik aan?) direct in de glitters en dan smeren maar?
wordt je top coat niet enorm verpest, of valt het wel mee met wat erin belandt?
edit: oh, en wat voor glitters zijn dat?![]()
Boozyshop heeft matte lakjesquote:Op maandag 16 november 2009 21:40 schreef Guess. het volgende:
[..]
Morgen even kijken
Weet iemand een nederlandse site waar ik opi kan bestellen,of matte lak van een ander merk?
quote:Op maandag 16 november 2009 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hey, tof
je doopt dus je kwastje vanuit de topcoat (neem ik aan?) direct in de glitters en dan smeren maar?
edit: oh, en wat voor glitters zijn dat?
die waren/zijn inderdaad prachtig puckzzzquote:Op maandag 16 november 2009 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]valt wel mee wat er in het flesje beland. Gebruik gewoon een apart flesje topcoat.
Ik zal ze nog maar eens showen dat is op dezelfde manier gedaan
basecoat, ik gebruik nooit een basecoat vandaar, maar de glitters zitten op mn nagel idd en er zit niets meer op me kwastje, me kwastje is schoon dusquote:Op maandag 16 november 2009 22:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hey, tof
edit: oh, en wat voor glitters zijn dat?
i know, ik kan toverenquote:Op maandag 16 november 2009 22:15 schreef Tegan het volgende:
Briljant, nagelfilmpjes. Maar, de glitter lijkt roze, maar op je nagel is het ineens groen?!
pipoos denk ik? met kerst nu overal wel vermoed ikquote:Op maandag 16 november 2009 22:27 schreef Mirjam het volgende:
sat moet ik toch ook eens gaan proberen.
waar kun je leuke glitters krijgen?
Pipoos!! dat een is een goede tip!quote:Op maandag 16 november 2009 22:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
pipoos denk ik? met kerst nu overal wel vermoed ik![]()
ik kreeg dit potje gratis bij een bestelling
Whoot!! Dat is écht ROZE!!quote:Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef liiszle het volgende:
de dazzling pink maar op gedaan voor heerlijke barbie nageltjes.
en om ze nog wat meer barbie like te maken de rainbow dr overheen.
zo meteen nog even bijwerken
[ afbeelding ]
Oh, dan wacht ik nog even. Ik hoop het niet voor je natuurlijk want je hebt zulke prachtige nagels.quote:Op maandag 16 november 2009 16:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh vergeten. Ik heb mijn set besteld bij euronageldinges uit de OP. Ik heb gewoon een starterset genomen met daarbij een soft white en pink voor frenches.
Maar wacht nog even want ik ben bezig met een thuisallergietest om te kijken of mijn allergische reacties en ontstoken vingers door de gel komen. Ik ben nogal snel allergisch voor dingen namelijk.![]()
Mocht het inderdaad de gel zijn dan wil ik mijn setje wel verkopen inclusief lamp.
OMGquote:Op maandag 16 november 2009 22:58 schreef bernies het volgende:
De Franse Miep (sorry ik weet niet hoe ze heet) waarvan het blog al eens voorbij gekomen is heeft nu een paar marble nagels staan waarbij ik denk: hoe vaak heb je je lak eraf moeten halen totdat het goed gelukt was?
Zie
http://nail-art.over-blog.fr/
Of heeft ze gewoon de hele dag de tijd, geen katten die komen kijken wat je aan het doen bent en daarvoor midden in het schaaltje moeten gaan staan, geen was die uit de machine gehaald moet worden, geen huishouden, geen werk?? Ben niet negatief hoor![]()
Ik vind de nagels super!
quote:Op maandag 16 november 2009 22:58 schreef bernies het volgende:
De Franse Miep (sorry ik weet niet hoe ze heet) waarvan het blog al eens voorbij gekomen is heeft nu een paar marble nagels staan waarbij ik denk: hoe vaak heb je je lak eraf moeten halen totdat het goed gelukt was?
Zie
Of heeft ze gewoon de hele dag de tijd, geen katten die komen kijken wat je aan het doen bent en daarvoor midden in het schaaltje moeten gaan staan, geen was die uit de machine gehaald moet worden, geen huishouden, geen werk?? Ben niet negatief hoor![]()
Ik vind de nagels super!
Ik haat haar nog steeds intensquote:Op maandag 16 november 2009 22:58 schreef bernies het volgende:
Zie
Ik vind de nagels super!
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
He, haar nagel was afgebroken. Ze is niet perfect.
hij lakt prima. met 2 lagen prima dekking. en hijs echt knal!quote:Op maandag 16 november 2009 22:54 schreef moussy het volgende:
Ik ben met moonlight van essence aan het lakken, maar ik vind hem alles behalve goed dekken![]()
Die roze van catrice lakt het een beetje? Wantdanwilikumook!
hihi...en Scrangie dan? http://www.scrangie.com/quote:
getverdemmequote:Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef Puckzzz het volgende:
Via Scrangie op deze blog gekomen. De dame met de lelijke nagels van een paar pagina's hiervoor...deze foto vond ik echt rampzalig:
[ afbeelding ]
afgezien van de vele foto's met bloedige nagelriemen die er op staan...
Lelijk...quote:Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef Puckzzz het volgende:
Via Scrangie op deze blog gekomen. De dame met de lelijke nagels van een paar pagina's hiervoor...deze foto vond ik echt rampzalig:
[ afbeelding ]
afgezien van de vele foto's met bloedige nagelriemen die er op staan...
Dan snap ik helemaal niet dat ze allemaal een andere lengte hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 23:44 schreef Puckzzz het volgende:
Het zijn imo niet haar eigen nagels...je ziet duidelijk een grenslijn van dikke nagel t.o.v. de gewone nagel
de ene zijn mega hoekig, de andere weer rond afgevijld, ik vind echt dat ze voorschut looptquote:Op maandag 16 november 2009 23:42 schreef Mirjam het volgende:
ik snap ook niet dat die nagels zo lang zijn, maar de randjes zo afgekloven
Dat wilde ik ook net typen!quote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan snap ik helemaal niet dat ze allemaal een andere lengte hebben.
Ze zijn mooi de glitters van CG, maar inderdaad een drama om eraf te halen.............quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:37 schreef Linnie20v het volgende:
IBTL
Ik heb dezelfde help-de-glitters-gaan-er-niet-vanaf-lak als atlantis!!!!!!!!!!!!!
Die preppy pink is ook van de glitter collectie van CG en net zo erg volgens mij!!!
Ik heb nu 4 nagels schoonmoet zo de trein in dus dat gaat charmant staan
Vilt kopen. Echt, ze glijden er zo af.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:39 schreef bernies het volgende:
[..]
Ze zijn mooi de glitters van CG, maar inderdaad een drama om eraf te halen.............
Ranzig lang ja!quote:
waar kun je dat kope? en is het duur?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vilt kopen. Echt, ze glijden er zo af.
Dat en hoe gebruik je het dan? Doordrenken met remover?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef dieske87 het volgende:
[..]
waar kun je dat kope? en is het duur?
Waarom gaat het dan zo goed met vilt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vilt kopen. Echt, ze glijden er zo af.
Ben weer terug.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef MissJ het volgende:
Zo, ik ga nu even naar de Kruidvat, even kijken of ze de stempelsetjes van Essence binnen hebben...![]()
+ natuurlijk kijken of er nog leuke lakjes zijn
Vilt is ruwer en steviger dan watten en het pluist niet inderdaad.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:53 schreef bernies het volgende:
[..]
Waarom gaat het dan zo goed met vilt?
Omdat het niet pluist of zo?
Geeft de kleur van het vilt trouwens niet af door de nagellakverwijderaar?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:59 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh wat naar MiMu :-(
blij dat het alweer iets beter gaat! Zijn je eigen nagels nog een beetje Ok na de gel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
Show me all your China GlazeCongrats!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Congrats!!
Ze kan niet antwoorden ze zit op TD een mega-order uit te zoeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd Puckzzz!
There is no love sincerer than the love of food.
Whehe ja dat verwacht ik eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze kan niet antwoorden ze zit op TD een mega-order uit te zoeken!![]()
Gefeliciteerd Puckzzz!
Show me all your China Glazegefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
enne algemene vraag:
Die Seche base- en topcoat he, die is toch super goed ofzo? Wat is er nou echt extra bijzonder aan?
Want dan ga ik hem ook bestellen denk ik
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Daarom heb ik 'm besteld, lees er zoveel goeds overquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
gefeliciteerd!![]()
enne algemene vraag:
Die Seche base- en topcoat he, die is toch super goed ofzo? Wat is er nou echt extra bijzonder aan?
Want dan ga ik hem ook bestellen denk ik
Het goede lakje zat er dus inquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
De buurman had iets voor me![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Millenium, Purple-opolis, Prince Charming, Happily ever after
[ afbeelding ]
Seche pakketje met nagellakremover (30ml), basecoat, seche vite topcoat, rode lak, tenenspreiders en een soort van bokkenpootje![]()
Jammer genoeg de ORLY lakjes zonder bedeltjeGelukkig wel de goede kleur van OPI!
![]()
En swatches van de nagellak die ik nu op heb (twee laagjes, zonder topcoat - één laagje was al voldoende dekkend)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Show me all your China GlazeEerst rustig op mijn Trans Design pakje wachten, dan kan ik het laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht ik vanmorgen mijn nagel gescheurd te hebben.
Kom ik na wat peuteren ( als er aan gepeuterd kan worden dan kan ik het niet laten) er op mijn werk achter dat het alleen maar een stukkie nagellak gescheurt en los was
Vanavond weer met plezier mijn nageltjes lakken
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
Moet je eens met je nagel er een klein deukje in maken, dan zie je dat het weer helemaal glad trekt!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:26 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb drie minuten geleden Seche vite over m'n nagellak gedaan en hij is nu al uitgehardIk viel bijna van m'n stoel
Ik heb de handdoektest erop losgelaten (lees: handen wassen en drogen met handdoek) en die had ie doorstaan, alleen met mijn nagel erin drukken veroorzaakte een deukje.. Daar voel/zie je nu niks meer vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:07 schreef bernies het volgende:
[..]
Moet je eens met je nagel er een klein deukje in maken, dan zie je dat het weer helemaal glad trekt!
Dat is gaaf!! Die wil ik ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb de handdoektest erop losgelaten (lees: handen wassen en drogen met handdoek) en die had ie doorstaan, alleen met mijn nagel erin drukken veroorzaakte een deukje.. Daar voel/zie je nu niks meer van![]()
I like!!
En dus een half uur voor je gaat slapen kan je nog gerust je nagels lakken!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef Lindytje het volgende:
Gefeliciteerd Puckzzz!!!![]()
[..]
Dat is gaaf!! Die wil ik ook
Ideaal dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:51 schreef bernies het volgende:
[..]
En dus een half uur voor je gaat slapen kan je nog gerust je nagels lakken!
Ik heb het op vrijdagavond laat besteld en ik had het dinsdags binnen.quote:Op maandag 16 november 2009 23:31 schreef dieske87 het volgende:
Heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat mijn bestelling van enchantra hier binnen is? Moet ik denken aan een paar dagen of wel een week???
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:01 schreef Loqi het volgende:
Gefeli Puckzzz!!!![]()
En wat rot van je allergieën MiMu![]()
![]()
Echt!! I love it!! Ik heb gewoon weer zin om 's avonds te gaan lakkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Geweldig die quick dry topcoats he Daph? Je wilt nooit meer zonder.
Heb hier veel gehoord dat het niet echt werkt, zelf heeft mij dat ervan weerhouden het niet te kopen, want het leek mij eigenlijk ook wel makkelijk. Aangezien ik niet echt een geduldig persoon benquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb een Essence stempelsetje bemachtigd!![]()
![]()
Na vijf Kruidvats eindelijk gevonden
Iemand enig idee of die snel droog spray van Essence een beetje werkt?
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
Dankjewel allemaal!
Het is een nieuwe functie (op dit moment bestaat die dus nog niet) waarvoor men mij het geschikste vond. We gaan over op het CRM systeem. dus het zal voor iedereen nieuw zijn. Ik krijg de verantwoordelijkheid over de gehele commerciele tak.Heb er zin in, is weer een hele nieuwe uitdaging!
en dat met mijn gekke haar, nagels, kleding en tattoos
![]()
www.theedgeofsanity.orgquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Echt!! I love it!! Ik heb gewoon weer zin om 's avonds te gaan lakken![]()
Wat was ook alweer die site met die topcoatsreviews?
Nah eerst ff horen in welke schaal ik terecht ga komenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
nu nieuwe nagellakjes kopen om het te vieren?
Thanks, was hem vergeten op te slaan in mijn favorieten. *gelijk aan favorieten toevoegt*quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
www.theedgeofsanity.org
Seche Vite staat op 5.
*kijkt*quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
www.theedgeofsanity.org
Seche Vite staat op 5.
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*kijkt*
ik word niet helemaal wijs uit die site
is de top 5 ergens op 1 pagina te bekijken?
Nee, helaas, TD of E-bay is je vriend hiervoor!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef Debsterr het volgende:
Puckzzz, congrats.
En die Seche Vite topcoat he.. waarom heb ik die nog niet? Is 'ie ook in bijv. de Douglas te verkrijgen?
Je pinkiequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:39 schreef Crientj het volgende:
Gefeliciteerd Puckzzz!
Mijn nageltjes met een mooi roze lakje
[ afbeelding ]
Nee helaas. Ze heeft de laatste dagen elke dag een andere topcoat behandeld en werkt zo dus naar nr. 1.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*kijkt*
ik word niet helemaal wijs uit die site
is de top 5 ergens op 1 pagina te bekijken?
Wowquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb gewoon 20 lakjes gekocht vandaag![]()
kruidvat en hemaquote:
Bij enchantra ja? waar dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef buzzwheedle het volgende:
seche kun je kopen bij enchantra of bij transdesign. je moet hem wel alleen op natte nagellak doen, anders werkt hij niet. dan kun je hem er zo in vellen vanaf trekken.
onder konad nailart en dan onder overige accesoires.quote:
seche kun je kopen bij enchantra of bij transdesign. je moet hem wel alleen op natte nagellak doen, anders werkt hij niet. dan kun je hem er zo in vellen vanaf trekken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef buzzwheedle het volgende:
En die Seche Vite topcoat he.. waarom heb ik die nog niet? Is 'ie ook in bijv. de Douglas te verkrijgen?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:43 schreef babyfeet het volgende:
mag ik even blij doen hier ?
ben vandaag geslaagd voor mijn brommer examen had maar 2 foutjes.![]()
en ga nu mijn nagels lakken
Is dat zo? Ik had 'm vanmiddag op droge nagellak gedaan, geen problemen gehad hoor..quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef buzzwheedle het volgende:
seche kun je kopen bij enchantra of bij transdesign. je moet hem wel alleen op natte nagellak doen, anders werkt hij niet. dan kun je hem er zo in vellen vanaf trekken.
sinds ik seche vite heb, ben ik juist weer actief gaan lakken omdat ik altijd een afdruk van m'n beddegoed in m'n nagels had.nu lak ik m'n nagels als de kids lekker spelen, en meestal gaat dat wel goed. 10 minuten goed laten drogen en daarna weer back to business
Tuurlijk mag dat! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:43 schreef babyfeet het volgende:
mag ik even blij doen hier ?
ben vandaag geslaagd voor mijn brommer examen had maar 2 foutjes.![]()
en ga nu mijn nagels lakken
(ja heel erg goed lees eigenlijk alleen nog maar in oud .quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:46 schreef _evenstar_ het volgende:gefeliciteerd !!
hoest met kyllian?
Heb ik helaas nog niet, maar het is french geworden met een lief zachtroze randje met subtiele glittertjes.quote:
dat zal idd best, ik wil bad kitty ook nog maar kan je vertellen die zal wel hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:37 schreef Linnie20v het volgende:
IBTL
Ik heb dezelfde help-de-glitters-gaan-er-niet-vanaf-lak als atlantis!!!!!!!!!!!!!
Die preppy pink is ook van de glitter collectie van CG en net zo erg volgens mij!!!
Ik heb nu 4 nagels schoonmoet zo de trein in dus dat gaat charmant staan
als eerste congratsquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
Dankjewel allemaal!
Het is een nieuwe functie (op dit moment bestaat die dus nog niet) waarvoor men mij het geschikste vond. We gaan over op het CRM systeem. dus het zal voor iedereen nieuw zijn. Ik krijg de verantwoordelijkheid over de gehele commerciele tak.Heb er zin in, is weer een hele nieuwe uitdaging!
en dat met mijn gekke haar, nagels, kleding en tattoos
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:55 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
onder konad nailart en dan onder overige accesoires.
http://www.konadnail.nl/c-399441/overige-accesoires/
denk alleen dat ie niet door de brievenbus past , het is best een dik flesje
Nodig niet maar het is wel handig. Je hoeft gewoon veel minder voorzichtig met je nagels te zijn en nagellak blijft veel langer zitten. Niet dat ik daar gebruik van heb gemaakt want ik wissel nog steeds bijna dagelijks van lak.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:06 schreef Kleintje19 het volgende:
MiMu, ik vind je nagels er wel heul mooi uitzien, volgens mij heb jij dan ook helemaal geen gel nodig wel onwijs balen!
hoe doe je dat???????????????quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef -ladybird- het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Edit: Cool trouwens nu ik hem goed zie![]()
![]()
Ja hoor... *jaloers is*quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef -ladybird- het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Edit: Cool trouwens nu ik hem goed zie![]()
![]()
Da's een hele fraaie collectie zeg!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:13 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
dit is mijn china glaze collectie. ben van alles aan het proberen om de foto's erop te krijgen, maar ik krijg alleen maar linkjes. ik snap er geen fluit van.
@puckzzz gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef buzzwheedle het volgende:
ik geloof dat ik hem ga begrijpen, dus zo, alleen nu nog wat kleiner
[ afbeelding ]
ik heb toen ik weer begon met nagelen eerst al het oude opgemaakt en daarna in een klap een megabestelling geplaatst bij transdesign. ben er ook errug blij mee
Da's al beter dan het was, toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef Mirjam het volgende:
m'n nagellak zit nu bijna 48 uur, en het zit redelijk goed.
de tips zijn hier en daar een beetje afgesleten, en net chipte er een stukje van m'n wijsvinger, verder zit het nog (redelijk) prima.
Leuk topcoatje is dat hè?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef babyfeet het volgende:
oeh wat veel en mooi ook. die lakjes.
ik heb het deze keer lekker makkelijk gehouden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yupquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da's al beter dan het was, toch?
mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef babyfeet het volgende:
oeh wat veel en mooi ook. die lakjes.
ik heb het deze keer lekker makkelijk gehouden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geld dat ook voor mij?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:42 schreef Mirjam het volgende:
oh, ff een tipje voor het plaatsen van foto's;
als je ze ff resized naar 610 pixels breed, passen ze precies in de forum layout en laden ze lekker snel uit
voor iedereenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef babyfeet het volgende:
[..]
Geld dat ook voor mij?want dan probeer ik er voortaan aan te denken
Nagellak verwijderen, werkt veel beter en fijner dan watten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:42 schreef babyfeet het volgende:
wat wil je doen dan met dat vilt kan me er even niks bij voorstellen eigenlijk.
was internet al aan het afstruinen maar kon niks vinden.
maar ik denk dat je dat toch moet halen bij de hobby winkel.
het is inderdaad een leuk topcoatjehad hem nog niet gebruikt
jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:51 schreef Lindytje het volgende:
@ Mirjam [sukkelvraag] betekent het als er geen rode stippellijntjes om je foto heen verschijnen, dat ie klein genoeg is? [/sukkelvraag]
Haha, zou je zoiets niet op de markt bij een stoffenkraam kunnen kopen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nagellak verwijderen, werkt veel beter en fijner dan watten.
Ik ben hier bij de hobbywinkel geweest maar die vroeg 1,25 voor een velletje van 20x30.![]()
Ik wil per meter! Veel! Goedkoop!
Dat ligt niet aan jou, ik heb het ook steedsquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef snkr-xxx het volgende:
Durf het bijna niet te vragen, maar ligt het nou aan mij dat Fok er niet uitziet of wordt de CSS maar voor de helft ingeladen ofzo?
ik vind 'm wel mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Happily ever after, seche basecoat, twee laagjes lak en seche vite.
De kleur is in het echt donkerder dan op de foto, maar beter dan dit wordt het niet. Oh en wat me tegenvalt: ik had 'm iets paarser verwacht door de swatches
Hij is in het echt donkerder dan op de foto, maar ik hoop dat ie in daglicht wat paarser is.. De shimmer (paarsachtig) is wel mooi trouwensquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind 'm wel mooi
groot flesje zeg, of lijkt dat maar zo?
Misschien wel in Groningen maar hier op de markt hadden ze alleen kleine velletjes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha, zou je zoiets niet op de markt bij een stoffenkraam kunnen kopen?![]()
quote:En is dat hetzelfde als de bovenkant van een stukje pleister? want dat heb ik wel eens geprobeerd maar werkte bij mij niet zo super?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |