www.theedgeofsanity.orgquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Echt!! I love it!! Ik heb gewoon weer zin om 's avonds te gaan lakken![]()
Wat was ook alweer die site met die topcoatsreviews?
Nah eerst ff horen in welke schaal ik terecht ga komenquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
nu nieuwe nagellakjes kopen om het te vieren?
Thanks, was hem vergeten op te slaan in mijn favorieten. *gelijk aan favorieten toevoegt*quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
www.theedgeofsanity.org
Seche Vite staat op 5.
*kijkt*quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
www.theedgeofsanity.org
Seche Vite staat op 5.
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*kijkt*
ik word niet helemaal wijs uit die site
is de top 5 ergens op 1 pagina te bekijken?
Nee, helaas, TD of E-bay is je vriend hiervoor!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:00 schreef Debsterr het volgende:
Puckzzz, congrats.
En die Seche Vite topcoat he.. waarom heb ik die nog niet? Is 'ie ook in bijv. de Douglas te verkrijgen?
Je pinkiequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:39 schreef Crientj het volgende:
Gefeliciteerd Puckzzz!
Mijn nageltjes met een mooi roze lakje
[ afbeelding ]
Nee helaas. Ze heeft de laatste dagen elke dag een andere topcoat behandeld en werkt zo dus naar nr. 1.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*kijkt*
ik word niet helemaal wijs uit die site
is de top 5 ergens op 1 pagina te bekijken?
Wowquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb gewoon 20 lakjes gekocht vandaag![]()
kruidvat en hemaquote:
Bij enchantra ja? waar dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef buzzwheedle het volgende:
seche kun je kopen bij enchantra of bij transdesign. je moet hem wel alleen op natte nagellak doen, anders werkt hij niet. dan kun je hem er zo in vellen vanaf trekken.
onder konad nailart en dan onder overige accesoires.quote:
seche kun je kopen bij enchantra of bij transdesign. je moet hem wel alleen op natte nagellak doen, anders werkt hij niet. dan kun je hem er zo in vellen vanaf trekken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef buzzwheedle het volgende:
En die Seche Vite topcoat he.. waarom heb ik die nog niet? Is 'ie ook in bijv. de Douglas te verkrijgen?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:43 schreef babyfeet het volgende:
mag ik even blij doen hier ?
ben vandaag geslaagd voor mijn brommer examen had maar 2 foutjes.![]()
en ga nu mijn nagels lakken
Is dat zo? Ik had 'm vanmiddag op droge nagellak gedaan, geen problemen gehad hoor..quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef buzzwheedle het volgende:
seche kun je kopen bij enchantra of bij transdesign. je moet hem wel alleen op natte nagellak doen, anders werkt hij niet. dan kun je hem er zo in vellen vanaf trekken.
sinds ik seche vite heb, ben ik juist weer actief gaan lakken omdat ik altijd een afdruk van m'n beddegoed in m'n nagels had.nu lak ik m'n nagels als de kids lekker spelen, en meestal gaat dat wel goed. 10 minuten goed laten drogen en daarna weer back to business
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |