Whoot!! Dat is écht ROZE!!quote:Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef liiszle het volgende:
de dazzling pink maar op gedaan voor heerlijke barbie nageltjes.
en om ze nog wat meer barbie like te maken de rainbow dr overheen.
zo meteen nog even bijwerken
[ afbeelding ]
Oh, dan wacht ik nog even. Ik hoop het niet voor je natuurlijk want je hebt zulke prachtige nagels.quote:Op maandag 16 november 2009 16:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh vergeten. Ik heb mijn set besteld bij euronageldinges uit de OP. Ik heb gewoon een starterset genomen met daarbij een soft white en pink voor frenches.
Maar wacht nog even want ik ben bezig met een thuisallergietest om te kijken of mijn allergische reacties en ontstoken vingers door de gel komen. Ik ben nogal snel allergisch voor dingen namelijk.![]()
Mocht het inderdaad de gel zijn dan wil ik mijn setje wel verkopen inclusief lamp.
OMGquote:Op maandag 16 november 2009 22:58 schreef bernies het volgende:
De Franse Miep (sorry ik weet niet hoe ze heet) waarvan het blog al eens voorbij gekomen is heeft nu een paar marble nagels staan waarbij ik denk: hoe vaak heb je je lak eraf moeten halen totdat het goed gelukt was?
Zie
http://nail-art.over-blog.fr/
Of heeft ze gewoon de hele dag de tijd, geen katten die komen kijken wat je aan het doen bent en daarvoor midden in het schaaltje moeten gaan staan, geen was die uit de machine gehaald moet worden, geen huishouden, geen werk?? Ben niet negatief hoor![]()
Ik vind de nagels super!
quote:Op maandag 16 november 2009 22:58 schreef bernies het volgende:
De Franse Miep (sorry ik weet niet hoe ze heet) waarvan het blog al eens voorbij gekomen is heeft nu een paar marble nagels staan waarbij ik denk: hoe vaak heb je je lak eraf moeten halen totdat het goed gelukt was?
Zie
Of heeft ze gewoon de hele dag de tijd, geen katten die komen kijken wat je aan het doen bent en daarvoor midden in het schaaltje moeten gaan staan, geen was die uit de machine gehaald moet worden, geen huishouden, geen werk?? Ben niet negatief hoor![]()
Ik vind de nagels super!
Ik haat haar nog steeds intensquote:Op maandag 16 november 2009 22:58 schreef bernies het volgende:
Zie
Ik vind de nagels super!
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
He, haar nagel was afgebroken. Ze is niet perfect.
hij lakt prima. met 2 lagen prima dekking. en hijs echt knal!quote:Op maandag 16 november 2009 22:54 schreef moussy het volgende:
Ik ben met moonlight van essence aan het lakken, maar ik vind hem alles behalve goed dekken![]()
Die roze van catrice lakt het een beetje? Wantdanwilikumook!
hihi...en Scrangie dan? http://www.scrangie.com/quote:
getverdemmequote:Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef Puckzzz het volgende:
Via Scrangie op deze blog gekomen. De dame met de lelijke nagels van een paar pagina's hiervoor...deze foto vond ik echt rampzalig:
[ afbeelding ]
afgezien van de vele foto's met bloedige nagelriemen die er op staan...
Lelijk...quote:Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef Puckzzz het volgende:
Via Scrangie op deze blog gekomen. De dame met de lelijke nagels van een paar pagina's hiervoor...deze foto vond ik echt rampzalig:
[ afbeelding ]
afgezien van de vele foto's met bloedige nagelriemen die er op staan...
Dan snap ik helemaal niet dat ze allemaal een andere lengte hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 23:44 schreef Puckzzz het volgende:
Het zijn imo niet haar eigen nagels...je ziet duidelijk een grenslijn van dikke nagel t.o.v. de gewone nagel
de ene zijn mega hoekig, de andere weer rond afgevijld, ik vind echt dat ze voorschut looptquote:Op maandag 16 november 2009 23:42 schreef Mirjam het volgende:
ik snap ook niet dat die nagels zo lang zijn, maar de randjes zo afgekloven
Dat wilde ik ook net typen!quote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan snap ik helemaal niet dat ze allemaal een andere lengte hebben.
Ze zijn mooi de glitters van CG, maar inderdaad een drama om eraf te halen.............quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:37 schreef Linnie20v het volgende:
IBTL
Ik heb dezelfde help-de-glitters-gaan-er-niet-vanaf-lak als atlantis!!!!!!!!!!!!!
Die preppy pink is ook van de glitter collectie van CG en net zo erg volgens mij!!!
Ik heb nu 4 nagels schoonmoet zo de trein in dus dat gaat charmant staan
Vilt kopen. Echt, ze glijden er zo af.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:39 schreef bernies het volgende:
[..]
Ze zijn mooi de glitters van CG, maar inderdaad een drama om eraf te halen.............
Ranzig lang ja!quote:
waar kun je dat kope? en is het duur?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vilt kopen. Echt, ze glijden er zo af.
Dat en hoe gebruik je het dan? Doordrenken met remover?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef dieske87 het volgende:
[..]
waar kun je dat kope? en is het duur?
Waarom gaat het dan zo goed met vilt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vilt kopen. Echt, ze glijden er zo af.
Ben weer terug.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef MissJ het volgende:
Zo, ik ga nu even naar de Kruidvat, even kijken of ze de stempelsetjes van Essence binnen hebben...![]()
+ natuurlijk kijken of er nog leuke lakjes zijn
Vilt is ruwer en steviger dan watten en het pluist niet inderdaad.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:53 schreef bernies het volgende:
[..]
Waarom gaat het dan zo goed met vilt?
Omdat het niet pluist of zo?
Geeft de kleur van het vilt trouwens niet af door de nagellakverwijderaar?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:59 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh wat naar MiMu :-(
blij dat het alweer iets beter gaat! Zijn je eigen nagels nog een beetje Ok na de gel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
Show me all your China GlazeCongrats!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Congrats!!
Ze kan niet antwoorden ze zit op TD een mega-order uit te zoeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd Puckzzz!
There is no love sincerer than the love of food.
Whehe ja dat verwacht ik eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze kan niet antwoorden ze zit op TD een mega-order uit te zoeken!![]()
Gefeliciteerd Puckzzz!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
Show me all your China Glazegefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
enne algemene vraag:
Die Seche base- en topcoat he, die is toch super goed ofzo? Wat is er nou echt extra bijzonder aan?
Want dan ga ik hem ook bestellen denk ik
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Daarom heb ik 'm besteld, lees er zoveel goeds overquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
gefeliciteerd!![]()
enne algemene vraag:
Die Seche base- en topcoat he, die is toch super goed ofzo? Wat is er nou echt extra bijzonder aan?
Want dan ga ik hem ook bestellen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |