abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 november 2009 @ 22:48:45 #154
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74766487
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef liiszle het volgende:
de dazzling pink maar op gedaan voor heerlijke barbie nageltjes.
en om ze nog wat meer barbie like te maken de rainbow dr overheen.
zo meteen nog even bijwerken

[ afbeelding ]
Whoot!! Dat is écht ROZE!! me like
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 22:54:17 #155
7074 moussy
kuttekop
pi_74766745
Ik ben met moonlight van essence aan het lakken, maar ik vind hem alles behalve goed dekken

Die roze van catrice lakt het een beetje? Wantdanwilikumook!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74766925
De Franse Miep (sorry ik weet niet hoe ze heet ) waarvan het blog al eens voorbij gekomen is heeft nu een paar marble nagels staan waarbij ik denk: hoe vaak heb je je lak eraf moeten halen totdat het goed gelukt was?

Zie
http://nail-art.over-blog.fr/

Of heeft ze gewoon de hele dag de tijd, geen katten die komen kijken wat je aan het doen bent en daarvoor midden in het schaaltje moeten gaan staan, geen was die uit de machine gehaald moet worden, geen huishouden, geen werk?? Ben niet negatief hoor

Ik vind de nagels super!
pi_74767228
He, haar nagel was afgebroken. Ze is niet perfect .
pi_74767249
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oh vergeten. Ik heb mijn set besteld bij euronageldinges uit de OP. Ik heb gewoon een starterset genomen met daarbij een soft white en pink voor frenches.
Maar wacht nog even want ik ben bezig met een thuisallergietest om te kijken of mijn allergische reacties en ontstoken vingers door de gel komen. Ik ben nogal snel allergisch voor dingen namelijk.
Mocht het inderdaad de gel zijn dan wil ik mijn setje wel verkopen inclusief lamp.
Oh, dan wacht ik nog even. Ik hoop het niet voor je natuurlijk want je hebt zulke prachtige nagels.
Laat maar weten dan en thanks.
Go hard or go home
pi_74767345
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:58 schreef bernies het volgende:
De Franse Miep (sorry ik weet niet hoe ze heet ) waarvan het blog al eens voorbij gekomen is heeft nu een paar marble nagels staan waarbij ik denk: hoe vaak heb je je lak eraf moeten halen totdat het goed gelukt was?

Zie

Of heeft ze gewoon de hele dag de tijd, geen katten die komen kijken wat je aan het doen bent en daarvoor midden in het schaaltje moeten gaan staan, geen was die uit de machine gehaald moet worden, geen huishouden, geen werk?? Ben niet negatief hoor

Ik vind de nagels super!
OMG
OMG
OH... MY....GOD...
dit is serieus het mooiste wat ik heb gezien, vind alleen der nagels te lang, maar het design TE mooi gewoon
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 23:08:25 #160
7074 moussy
kuttekop
pi_74767350
quote:

Zie

Ik vind de nagels super!
mooi! Hysterische kleurtjes
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 16 november 2009 @ 23:11:20 #161
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74767488
quote:

Zie

Ik vind de nagels super!
Ik haat haar nog steeds intens
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74767556
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:11 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 16 november 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
He, haar nagel was afgebroken. Ze is niet perfect .
pi_74767588
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:54 schreef moussy het volgende:
Ik ben met moonlight van essence aan het lakken, maar ik vind hem alles behalve goed dekken

Die roze van catrice lakt het een beetje? Wantdanwilikumook!
hij lakt prima. met 2 lagen prima dekking. en hijs echt knal!
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_74767761
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:11 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

hihi...en Scrangie dan? http://www.scrangie.com/

Zonder haar te zien lijkt ze me

En ze heeft een lakje dat naar haar blog genoemd is!
http://www.rescuebeauty.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=rb&Product_Code=83824700180
  maandag 16 november 2009 @ 23:24:56 #165
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74768067
Via Scrangie op deze blog gekomen. De dame met de lelijke nagels van een paar pagina's hiervoor...deze foto vond ik echt rampzalig:

afgezien van de vele foto's met bloedige nagelriemen die er op staan...
pi_74768335
Heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat mijn bestelling van enchantra hier binnen is? Moet ik denken aan een paar dagen of wel een week???
pi_74768379
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef Puckzzz het volgende:
Via Scrangie op deze blog gekomen. De dame met de lelijke nagels van een paar pagina's hiervoor...deze foto vond ik echt rampzalig:
[ afbeelding ]
getverdemme
zo vies lang, bah
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74768394
Lang vind ik wel mooi, alleen dan moet ze ze wel allemaal even lang houden...
pi_74768696

is gewoon vies die lengte... sorry
  maandag 16 november 2009 @ 23:42:01 #170
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74768760
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijk...
Don't come closer, I might hurt you
pi_74768762
ik snap ook niet dat die nagels zo lang zijn, maar de randjes zo afgekloven
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 16 november 2009 @ 23:44:40 #172
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74768837
Het zijn imo niet haar eigen nagels...je ziet duidelijk een grenslijn van dikke nagel t.o.v. de gewone nagel
pi_74768879
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:44 schreef Puckzzz het volgende:
Het zijn imo niet haar eigen nagels...je ziet duidelijk een grenslijn van dikke nagel t.o.v. de gewone nagel
Dan snap ik helemaal niet dat ze allemaal een andere lengte hebben .
pi_74768929
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:42 schreef Mirjam het volgende:
ik snap ook niet dat die nagels zo lang zijn, maar de randjes zo afgekloven
de ene zijn mega hoekig, de andere weer rond afgevijld, ik vind echt dat ze voorschut loopt

ik vind lang mooi, maar je kan het té maken.
  maandag 16 november 2009 @ 23:47:13 #175
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74768931
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dan snap ik helemaal niet dat ze allemaal een andere lengte hebben .
Dat wilde ik ook net typen!
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 16 november 2009 @ 23:48:43 #176
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_74768982
Ik heb een paar topics gemist geloof ik

Er net eindelijk weer eens aan toegekomen om m'n nagels te doen, heb nu die donkerste van essence moonlight erop zitten.

En glazen spoelen en nagellak gaan niet goed samen (Vorige week heel geduldig zitten lakken om het maar netjes te krijgen, word ik een uur nadat ik klaar ben gebeld, of ik alsjeblieeeeeft achter de bar wil staan. Dag dag mooie nageltjes )

Maar toch nog , want ik heb m'n zus overstag gekregen met kleurige nagels en nu wil ze ook leuke kleurtjes hebben. Kijken of ik 'r zover krijg om niet mijn bescheiden collectietje te gaan kopiëren, maar toch ook wat andere kleurtjes uit te kiezen.

En stik, dat spul werkt verslavend, in een maand of twee 24 potjes geshopt en er zijn er nog meer onderweg
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_74770486
Ik heb deze vandaag gedaan:

En ik heb ook happy toes...

Morgen misschien foto!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74772412
Grrr, vanmorgen lekker mijn bed uit gekomen even mijn hand door mijn haar, blijf ik haken
Een scheur in mijn nagel, hoe kan dat nou weer
2 kids en geen tijd vandaag, maar even een drupje nagellijm erop gedaan gewoon over mijn nagellak heen hopen dat het goed blijft zitten op het werk vandaag. Zal er wel niet uitzien als ik vanavond mijn nagellak eraf haal vanavond, maar dat zien we dan wel weer.
Oja, lakze vandaag dames
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 17 november 2009 @ 10:04:30 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74774556
Ik moet echt lakken vandaag... Mijn knaloranje is vreselijk gechipt! Gek genoeg alleen links
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_74778483
IBTL

Ik heb dezelfde help-de-glitters-gaan-er-niet-vanaf-lak als atlantis!!!!!!!!!!!!!
Die preppy pink is ook van de glitter collectie van CG en net zo erg volgens mij!!!
Ik heb nu 4 nagels schoon moet zo de trein in dus dat gaat charmant staan
pi_74778530
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:37 schreef Linnie20v het volgende:
IBTL

Ik heb dezelfde help-de-glitters-gaan-er-niet-vanaf-lak als atlantis!!!!!!!!!!!!!
Die preppy pink is ook van de glitter collectie van CG en net zo erg volgens mij!!!
Ik heb nu 4 nagels schoon moet zo de trein in dus dat gaat charmant staan
Ze zijn mooi de glitters van CG, maar inderdaad een drama om eraf te halen.............
pi_74778595
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:39 schreef bernies het volgende:

[..]

Ze zijn mooi de glitters van CG, maar inderdaad een drama om eraf te halen.............
Vilt kopen. Echt, ze glijden er zo af.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74778648
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

getverdemme
zo vies lang, bah
Ranzig lang ja!
maar die kleur is wel
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_74778696
Zo, ik ga nu even naar de Kruidvat, even kijken of ze de stempelsetjes van Essence binnen hebben...
+ natuurlijk kijken of er nog leuke lakjes zijn
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_74778706
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

waar kun je dat kope? en is het duur?
pi_74778777
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef dieske87 het volgende:

[..]

waar kun je dat kope? en is het duur?
Dat en hoe gebruik je het dan? Doordrenken met remover?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_74778912
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Waarom gaat het dan zo goed met vilt?
Omdat het niet pluist of zo?

Geeft de kleur van het vilt trouwens niet af door de nagellakverwijderaar?
pi_74779586
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:45 schreef MissJ het volgende:
Zo, ik ga nu even naar de Kruidvat, even kijken of ze de stempelsetjes van Essence binnen hebben...
+ natuurlijk kijken of er nog leuke lakjes zijn
Ben weer terug.
Score: 3 Catrice lakjes (die ik vanavond even op de foto zal zetten)
en GEEN stempelsetjes
Heb even gevraagd of ze nog worden aangevuld. Ja zei de mevrouw, donderdagavond komt een nieuwe lading. Dus vrijdag in mijn lunchpauze ga ik gelijk weer even kijken.
Whehehe die mevrouw zei ook nog van dat die stempelsetjes erg populair waren. Ook zei ze dat het nu bij de vaste collectie van Essence hoort
  dinsdag 17 november 2009 @ 13:41:08 #189
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74780318
Ik ga straks wat lakjes scoren denk ik

Stempelsetje is binnen, dus ben een mooie parade op de vingers aan het uittesten
Maar das hendig zeg kind doet de was
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74780346
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:53 schreef bernies het volgende:

[..]

Waarom gaat het dan zo goed met vilt?
Omdat het niet pluist of zo?

Geeft de kleur van het vilt trouwens niet af door de nagellakverwijderaar?
Vilt is ruwer en steviger dan watten en het pluist niet inderdaad.
Bijkomend voordeel is dat je nagelriemen ook gelijk gescrubt worden en daar worden ze erg blij van.

Ik heb vilt op de markt gekocht. Een A4 vel voor 60 cent en dat moet je dan zelf nog even stukjes van knippen. Er zijn verschillende diktes maar mijn ervaring is dat dat allemaal niet zoveel verschil maakt voor dit doel dus ik koop gewoon de goedkoopste. Het wordt bij sommige stoffenmarkten e.d. ook per meter verkocht, dat is een stuk goedkoper maar ik wilde het eerst eens proberen. Het bevalt zo goed dat ik het nu voor alle lak gebruik.

Als je witte neemt heb je geen problemen met afgevende kleur. Je gebruikt het net als wattenschijfjes dus inderdaad gewoon aceton erop en dan op je vinger drukken. Doordrenken is niet nodig, gewoon een beetje. Dat even op je nagel houden en dan in een beweging de lak eraf vegen. Zelfs glitter vliegt er dan vanaf.

Ik ben een beetje van de acetonvrije remover af. Ten eerste omdat ik er een allergie voor begon te ontwikkelen maar ook omdat je er zo lang mee aan het poetsen bent dat het uiteindelijk mijn nagels meer uitdroogt en meer schade doet dan aceton. Gewoon na het verwijderen even je handen wassen en na het lakken je handen insmeren en dan heb je van uitdrogen geen last. Het scheelt ook nog eens bergen tijd, ergernis en smurfenvingers.

Zo, eindelijk weer eens een foto van mij. Ik heb de laatste tijd niet zoveel zin om foto's te maken.
Dit is een goedkoop lakje van de DIO drogist. Heeft geen naam er staat alleen Galaxy week nr. 30 op.

En een close-up van de shimmer

De gel is eraf. Ik had afgelopen weekend een mega allergische reactie ergens op en ik vrees dat het de gel is want ik heb donderdagavond mijn nagels weer gedaan en vrijdag werd ik wakker met enorm jeukende vingers en later op de dag kreeg ik dikke vochtblaren op mijn vingertoppen.
Dus ik heb bij mijn ouders vijlen gekocht en heb alles er zo ver mogelijk af gehaald, ben met cortisoncrème gaan smeren en antihistamine genomen en zaterdag was alles alweer een stuk rustiger. De blaren zijn nog niet helemaal weg maar ik heb er geen last meer van.
pi_74780868
Oh wat naar MiMu :-(
blij dat het alweer iets beter gaat! Zijn je eigen nagels nog een beetje Ok na de gel?
pi_74781747
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:59 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh wat naar MiMu :-(
blij dat het alweer iets beter gaat! Zijn je eigen nagels nog een beetje Ok na de gel?
Ja hoor. Ik heb ze iets korter moeten vijlen maar verder zien ze er prima uit.
Die foto's hierboven heb ik vandaag gemaakt en je ziet er niets aan. Zonder lak zijn ze natuurlijk wel iets ruwer dan normaal maar dat groeit wel weer uit.
pi_74781873
Ohh ik dacht dat nog foto's van ervooor waren . Nou ze zijn idd nog net zo prachtig als altijd :y
pi_74782058
@ MM: weet je zeker dat het de gel is en niet een lak waar je niet tegen kan? Zelf kan ik bijvoorbeeld niet tegen een bepaalde hoeveelheid formaldehyde, al heb ik geen probleem met de nailtek II
pi_74782414
De buurman had iets voor me

Millenium, Purple-opolis, Prince Charming, Happily ever after

Seche pakketje met nagellakremover (30ml), basecoat, seche vite topcoat, rode lak, tenenspreiders en een soort van bokkenpootje

Jammer genoeg de ORLY lakjes zonder bedeltje Gelukkig wel de goede kleur van OPI!

En swatches van de nagellak die ik nu op heb (twee laagjes, zonder topcoat - één laagje was al voldoende dekkend)

pi_74782762
Leuk Daph!

@bernies: nee dat weet ik niet maar mijn allergie flipt nu zo enorm dat ik alles eerst even tot rust wil laten komen voor ik ga experimenteren. Het duurde ook even voor ik er achter was dat acetonvrije remover een van de problemen was. Nu de gel er af is, is het in ieder geval een stuk rustiger dus het lijkt een van de oorzaken te zijn.
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:04:48 #197
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74782921
Show me all your China Glaze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74783067
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Congrats!!
SPOILER
pi_74783269
The Wizard of Ooh Ahz swatches! http://www.scrangie.com/

Dorothy Who?
pi_74783291
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Congrats!!
SPOILER
Ze kan niet antwoorden ze zit op TD een mega-order uit te zoeken!

Gefeliciteerd Puckzzz!
pi_74783315
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ze kan niet antwoorden ze zit op TD een mega-order uit te zoeken!

Gefeliciteerd Puckzzz!
Whehe ja dat verwacht ik eigenlijk wel ja Maar dan staat dit er vast en kan ze, als ze klaar is over een uur, reageren

pi_74783341
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
SPOILER
gefeliciteerd!

enne algemene vraag:
Die Seche base- en topcoat he, die is toch super goed ofzo? Wat is er nou echt extra bijzonder aan?
Want dan ga ik hem ook bestellen denk ik
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:20:30 #203
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74783394
Ik ben op mijn werk, antwoord thuis wel moest mijn enthousiasme gewoon ergens kwijt want hier mag ik er nog niet officieel over praten
pi_74783401
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:18 schreef MissJ het volgende:

[..]

gefeliciteerd!

enne algemene vraag:
Die Seche base- en topcoat he, die is toch super goed ofzo? Wat is er nou echt extra bijzonder aan?
Want dan ga ik hem ook bestellen denk ik
Daarom heb ik 'm besteld, lees er zoveel goeds over Vooral over de topcoat (Seche Vite) dus ik ben benieuwd.. Pakketje was een aanbieding, vandaar

Mijn Seche remover ruikt niet naar remover, terwijl er zelfs aceton in zit? En de basecoat is onwijs waterig dus ik hoop maar dat dit wat is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')