Eerst zien , dan gelovenquote:Op maandag 16 november 2009 18:55 schreef es70 het volgende:
Hatsiekidee. Die stomme m Duitser zegt dat hij mijn pakje verstuurd heeft
.
Of ik maar ff feedback wil geven. Dat wordt hoogstens neutraal, positief kan 'ie shaken
.
als je echt de kleuren wilt zien kun je even op swatches van de verschillende series googlen natuurlijkquote:Op maandag 16 november 2009 18:54 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om via de site van enchantra te kiezen omdat je niet egt goed de kleur ziet. Dus ik hoor graag vanjullie wat je favouriete CG lakje is
Kleurquote:Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef Sabinee het volgende:
Hahaha ik gebruik de macrostand van mijn (telefoon)camera al. Er zit geen flitser op en het knopje gaat vrij lastig, dus ik wiebel behoorlijk met mn andere hand.
Maar; een scherpe foto is wel te vinden op beautyblogs.
[ afbeelding ]
Ik vind die metallic regenboogachtige mooi, geen idee hoe die heet (holografische?)quote:Op maandag 16 november 2009 19:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
als je echt de kleuren wilt zien kun je even op swatches van de verschillende series googlen natuurlijk
Mijn favo china glaze lakje is Let’s groove, mooie donkerpaars
ik heb daar met china glaze geen last van.quote:Op maandag 16 november 2009 19:18 schreef snkr-xxx het volgende:
Puckzzz lekker crea weer![]()
![]()
Vraagje,
Die ChinaGlaze lakjes he.. zit daar nou overal hardener in? Volgens mij kan ik niet echt bepaald hardener gebruiken, heb nu al soms dat hoekjes breken. Het breekt bij mij iig sneller dan dat het scheurt. Kunnen die CG lakken dan kwaad?
da's toch OMG?quote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind die metallic regenboogachtige mooi, geen idee hoe die heet (holografische?)
op www.nailgal.com via zoeken, scrangie.com enzo kun je swatches bekijkenquote:Op maandag 16 november 2009 18:54 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk van vanalles. Als ik tussen mijn lakjes kijk zie ik zowel donkere als lichte kleuren glitter en geen glitter.
Ik vind het lastig om via de site van enchantra te kiezen omdat je niet egt goed de kleur ziet. Dus ik hoor graag vanjullie wat je favouriete CG lakje is
Ik zag daar gisteren op eBay wat van langs komen, moment..quote:Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef Mirjam het volgende:
ik vind dat LA rockstar wel heel veel mooie lakken heeft, geen idee waar je die zou moeten bestellen
er zat bij mij 40% korting op. maar ik vind hem extreem dun, moeilijk te lakken. als in, niet goed egaal te krijgen.quote:Op maandag 16 november 2009 18:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die 540 ocean? ik heb hem ook, maar voor die 6,50 euro vind ik hem echt te slecht dekken
Eens.quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef snkr-xxx het volgende:
ik ben denk de enige maar ik houd soms van dunne lakjes die niet goed dekken in 1 keer![]()
Ik krijg die lak er altijd veel strakker op dan een lak die een dikkere van substantie is
hij dekt bij mij wel aardig. alleen hij is erg waterig, waardoor moeilijk te lakken, niet egaal te krijgen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef snkr-xxx het volgende:
ik ben denk de enige maar ik houd soms van dunne lakjes die niet goed dekken in 1 keer![]()
Ik krijg die lak er altijd veel strakker op dan een lak die een dikkere van substantie is
Ik heb een site gevonden! www.cherryculture.com en je kunt er alle LA Rockstar polishes bestellen *jeukt*quote:Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef Mirjam het volgende:
ik vind dat LA rockstar wel heel veel mooie lakken heeft, geen idee waar je die zou moeten bestellen
Hoi sweepee...quote:Op maandag 16 november 2009 19:16 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn fimootjes...Ik kan gewoon geen leuke tutorials vinden of dingetjes bedenken (die ook uitvoerbaar zijn op zo'n kleine schaal)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleuren staan voor geen meter bij elkaar, ze liggen er dan ook los op.
En ja..TC beschadigd
kut, ik heb echt nét een transdesign order de deur uit gedaanquote:Op maandag 16 november 2009 19:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb een site gevonden! www.cherryculture.com en je kunt er alle LA Rockstar polishes bestellen *jeukt*
Shipping is $ 17.75 voor 8 lakjes (internationaal). Soortgelijk aan Transdesign. Lakjes zijn nu maar $ 2.80 per stuk*jeuk jeuk jeuk*
Order? Kleurtjes willen we horen! Swatches willen we zien!!quote:Op maandag 16 november 2009 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kut, ik heb echt nét een transdesign order de deur uit gedaan
voor de volgende order
quote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Order? Kleurtjes willen we horen! Swatches willen we zien!!![]()
LA Rockstar polishes.. Ik wou dat ik niet wist dat het ook naar NL geshipt wordtHet jeukt onwijs, maar ik heb mijn Transdesign nog niet eens binnen
quote:OPI-My Private Jet
OPI-Midnight in Moscow
CG-FYI
CG-QT
CG-Thunderbird
OPI-Merry Midnight
ORLY-Golden Maharaja *
OPI-Mini ChipSkip 1/8oz. *
CG-Bad Kitty
CG-AGinger
Zit ik 7 minuten vol spanning te kijken: in de laatste minuut snap ik pas hoe het eruit gaat zien. Jammer dat ze het stukjes "stretchen" niet laten zien.quote:
Ik heb 8 lakjes in mn mandje gemikt en toen de shipping toegevoegdquote:Op maandag 16 november 2009 21:03 schreef Mirjam het volgende:
daph, waar staat de shipping fee voor 8 lakjes? kan 't niet vinden
lolquote:Op maandag 16 november 2009 21:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb 8 lakjes in mn mandje gemikt en toen de shipping toegevoegd
Sla ook even op mijn vingers, alles staat klaar voor de checkoutquote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lol
nu moet ik weer bestellen
*slaat op vingers*
volgende maand weer, eerst eens kijken of deze bestelling zonder problemen doorkomr.
toch spannen wel, ben altijd wel een beetje bang eruit gepikt te worden doord e douane, lijkt me zo kut.
Omdat er een stel slimme marketing mannen dachten, die dames maak je niet blij met slechts drie kleuren en toen zijn ze een beetje doorgeslagen!quote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sla ook even op mijn vingers, alles staat klaar voor de checkoutmaar ik mag niet!!
Waarom zijn er zoveel leuke lakjes?
ga hem nu zo proberenquote:Op maandag 16 november 2009 18:24 schreef L-E-A het volgende:
[..]
Oeh! Die Almost Black is mooi! Vind ik tenminsteHeb 'm zelf regelmatig op.
ik zie het heel erg bij mij, maar dat kan misschien kloppen omdat ik niet op mijn niveau zit, ik zit ruim 3 niveau's lager, van glu moest ik onderaan beginnen, heb ik geen problemen mee, maar uit verveling ben ik altijd afwezig, ik ben nog overgegaan dit jaar met een laagste gemiddelde van een 7,9quote:Op maandag 16 november 2009 18:52 schreef Crientj het volgende:
[..]
Huuu. Echt niet o.O
* Crientj doet er nu tweede jaar interactieve vormgeving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.true, maar dit is net water met kleurquote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Nicequote:bad kitty wil ik ook nog
ohh ik wil nog zoveel...
Whehe volgens mij heb je gelijkquote:Op maandag 16 november 2009 21:17 schreef bernies het volgende:
[..]
Omdat er een stel slimme marketing mannen dachten, die dames maak je niet blij met slechts drie kleuren en toen zijn ze een beetje doorgeslagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |