abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74752331

Laatst gekocht

van pink tot wijsvinger
Essence 44. Object of desire
Gosh 540 Ocean
Catrice 270 dazzling Pink
Gosh 546 Rainbow
Helaas komt t allemaal zo slecht over op foto
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i57.photobucket.com/albums/g231/liiszle/DSC04516.jpg
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_74752559
Ik vind het leuk partyhardy!

Goed bezig Liiszle!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74752635
I like your nails, Partyhardy! Ik heb een lak die PartyHearty heet
pi_74753064
jee, dit is echt niet bij te houden! Gisteren deel 21 halverwege afgehaakt met bijlezen in de overtuiging het vandaag verder te kunnen lezen, hebben jullie alweer een deel 22 geopend!!!!
  maandag 16 november 2009 @ 17:32:05 #56
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74753569
Ooooh het gaat echt te snel ja! Ik wil elke keer roepen: "In dit topic komt m'n Transdesign pakketje" maar met deze snelheden gaat dat natuurlijk nooit lukken .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_74753872
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:58 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]

Laatst gekocht
[ afbeelding ]

van pink tot wijsvinger
Gosh 540 Ocean
Gosh 546 Rainbow
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die linkse van Gosh (in je tweede plaatje) heb ik ook pas gekocht nog niet gedragen.....

Afgelopen weekend een van mijn nagels afgebroken is nu pijnlijk kort
pi_74754009
gisteren gelakt met ruby pumps en (een tikje slordig) gestempeld met een zilveren striper, kreeg vandaag veel complimentjes

zal straks ff foto maken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74754021
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:37 schreef Daph_ het volgende:
http://www.ipetitions.com/petition/Clarins230/index.html

Petitie om Clarins 230 opnieuw uit te brengen
Gedaan!
pi_74754107
Heb de correctie stift van Essence gekocht, die vind ik fijner werken dan die van de Hema, alleen dat kersenluchtje is niet zo'n succes vlak voor je gaat eten >.<
pi_74754156
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:58 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]

Laatst gekocht
[ afbeelding ]

van pink tot wijsvinger
Gosh 540 Ocean
Gosh 546 Rainbow
SPOILER
Ziet er goed uit lis! Lekkere felle kleurtjes.
Had vrijdag al een foto gemaakt van mijn lakjes, maar dit topic gaat zo snel houd het niet meer bij.

Deze lakjes gebruik ik het meest, staan dan ook bij me vriend. Zodra ik thuis ben maak ik een foto van de rest.
All good things are wild and free.
pi_74754326
ik was vandaag bij een drogist eventjes, daar hadden ze heel veel opi
heb ff kleurtjes gekeken, meteen 3 gespot die ik wel wil bestellen
brisbane bronze, my private jet, midnight in moscow
pi_74754640
ik heb 3 weken geleden ofzo transdesign gemaild over gussied up green,z e reageren gewoon niet
maar weer een mailtje gestuurd naar het algemene adres, ik wil gewoon antwoord
pi_74754854
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef Crientj het volgende:

[..]

GLUUUUU.
stomme k*tschool, je slaagt daar nog met 2 vingers in je neus
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:29 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]

Een vlaamse papegaai . Memory lane . Buttons, beenwarmers, gebreide truien in neonkleurtjes...
ohhh super gaaf
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef Sabinee het volgende:
Hahaha ik gebruik de macrostand van mijn (telefoon)camera al. Er zit geen flitser op en het knopje gaat vrij lastig, dus ik wiebel behoorlijk met mn andere hand.
Maar; een scherpe foto is wel te vinden op beautyblogs.
[ afbeelding ]
niet sexy, kleur wel,maar ben blij dat dat niet jou nagels zijn

zo nu heb ik geen zin meer om bij te lezen, ik heb 1 van me gelnagels echt monsterlijk gestoten maar als troost heb ik catrice almost black gekocht
pi_74754899
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die linkse van Gosh (in je tweede plaatje) heb ik ook pas gekocht nog niet gedragen.....

Afgelopen weekend een van mijn nagels afgebroken is nu pijnlijk kort
die 540 ocean? ik heb hem ook, maar voor die 6,50 euro vind ik hem echt te slecht dekken
  maandag 16 november 2009 @ 18:09:57 #66
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74754915
Net wat zitten frobelen met Fimo, maar wat valt dat tégen! het moet zó ongelooflijk klein en fijn allemaal, en ook niet te hoog want dat is lastig in het dagelijkse leven...ben een paar uur bezig geweest en heb 5 roosjes, een strikje en wat canes die ik niet mooi vind
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 16 november 2009 @ 18:10:50 #67
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_74754942
Mijn matte topcoat is binnen
Knoei
pi_74754971
*ril* die nagels in de post van Sabine Bleh!
pi_74755109
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:11 schreef Daph_ het volgende:
En ook niet eens even lang behhhh
pi_74755119
Ja getver, en die derde nagel past helemaal niet bij de rest
pi_74755282
Gewoon veel te lang.. Dat is toch ook helemaal niet praktisch? Of ben ik de enige kneus die niet kan omgaan met zulke lange nagels? Niet dat ik ze ooit zo lang heb gehad, maar veel langer dan ik ze nu heb moeten ze niet worden, want dan kan ik het niet meer handelen..

Ik ga mijn nagels lakken, maar eigenlijk heb ik er geen fut voor. Ik heb niet eens de energie om een kleur uit te kiezen Maar dat komt ook doordat ik Orly Happily Ever After heel graag op wil
pi_74755368
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:08 schreef Kleintje19 het volgende:
zo nu heb ik geen zin meer om bij te lezen, ik heb 1 van me gelnagels echt monsterlijk gestoten maar als troost heb ik catrice almost black gekocht
Oeh! Die Almost Black is mooi! Vind ik tenminste Heb 'm zelf regelmatig op.
pi_74755511
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:11 schreef Daph_ het volgende:
Haha precies wat ik dacht. Maaaaar: de kleur is op dit plaatje het best te zien, van alle plaatjes die ik heb gevonden. Vandaar

mijn nagels met Stellar!
pi_74755893
Nou ik ben een weekendje weg geweest en zo ruim 2 hele topics gemist! Heb dus heel wat bij te lezen.

Ik wil graag wat china glaze lakjes bestellen maar heb geen paypal of cc. Kan dit bij enchantra zonder? Of ergens anders? Ik heb alleen ervaring bij veelsierraden maar daar hebben ze geen china glaze.

En welke kleuren zijn egt must haves van china glaze???? iemand tips???
pi_74755897
hmm, ik wilde opi desire bestellen bij transdesign, hebben ze uitgerekend die niet
pi_74755918
oh hier in Utrecht Kruidvat(tegen over de bijenkorf) hadden ze stempel setjes ziet er wel heul goedkoop uit zeg
pi_74755923
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:43 schreef dieske87 het volgende:

En welke kleuren zijn egt must haves van china glaze???? iemand tips???
ruby pumps.
de holo's zijn ook leuk, zoals OMG
en mahoganie is tof, een bruine met glitters die lekker sparkelen
pi_74756017
Dieske wat voor kleuren vind je mooi? Hou je van cremes, shimmering of echt glitter? Ik weet er wel een aantal, maargoed ik vind glitter en roze/paars erg leuk en als je dat niks vindt dan schiet het ook niet op

Volgens mij kun je bij Enchantra betalen met iDeal. Paypal kun je ook koppelen aan je bankrekening, mocht je dat willen
pi_74756199
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:08 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

stomme k*tschool, je slaagt daar nog met 2 vingers in je neus
[..]

ohhh super gaaf
[..]

niet sexy, kleur wel,maar ben blij dat dat niet jou nagels zijn

Huuu. Echt niet o.O
* Crientj doet er nu tweede jaar interactieve vormgeving.
pi_74756264
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef Daph_ het volgende:
Dieske wat voor kleuren vind je mooi? Hou je van cremes, shimmering of echt glitter? Ik weet er wel een aantal, maargoed ik vind glitter en roze/paars erg leuk en als je dat niks vindt dan schiet het ook niet op

Volgens mij kun je bij Enchantra betalen met iDeal. Paypal kun je ook koppelen aan je bankrekening, mocht je dat willen
Ik hou eigenlijk van vanalles. Als ik tussen mijn lakjes kijk zie ik zowel donkere als lichte kleuren glitter en geen glitter.

Ik vind het lastig om via de site van enchantra te kiezen omdat je niet egt goed de kleur ziet. Dus ik hoor graag vanjullie wat je favouriete CG lakje is
  maandag 16 november 2009 @ 18:55:51 #81
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74756311
Hatsiekidee . Die stomme m Duitser zegt dat hij mijn pakje verstuurd heeft .

Of ik maar ff feedback wil geven . Dat wordt hoogstens neutraal, positief kan 'ie shaken .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_74756574
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:55 schreef es70 het volgende:
Hatsiekidee . Die stomme m Duitser zegt dat hij mijn pakje verstuurd heeft .

Of ik maar ff feedback wil geven . Dat wordt hoogstens neutraal, positief kan 'ie shaken .
Eerst zien , dan geloven
Even wachten tot je je pakje binnen hebt, of kun je na de hand die feedback nog veranderen? Voor het geval dat het nog negatief moet worden
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  maandag 16 november 2009 @ 19:07:51 #83
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_74756705
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:54 schreef dieske87 het volgende:

[..]

Ik vind het lastig om via de site van enchantra te kiezen omdat je niet egt goed de kleur ziet. Dus ik hoor graag vanjullie wat je favouriete CG lakje is
als je echt de kleuren wilt zien kun je even op swatches van de verschillende series googlen natuurlijk

Mijn favo china glaze lakje is Let’s groove, mooie donkerpaars
Knoei
  maandag 16 november 2009 @ 19:13:35 #84
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74756893
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef Sabinee het volgende:
Hahaha ik gebruik de macrostand van mijn (telefoon)camera al. Er zit geen flitser op en het knopje gaat vrij lastig, dus ik wiebel behoorlijk met mn andere hand.
Maar; een scherpe foto is wel te vinden op beautyblogs.
[ afbeelding ]
Kleur Nagels
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 16 november 2009 @ 19:16:11 #85
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74756979
Mijn fimootjes...Ik kan gewoon geen leuke tutorials vinden of dingetjes bedenken (die ook uitvoerbaar zijn op zo'n kleine schaal)

Kleuren staan voor geen meter bij elkaar, ze liggen er dan ook los op.

En ja..TC beschadigd
  maandag 16 november 2009 @ 19:17:41 #86
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74757033
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:07 schreef Loqi het volgende:

[..]

als je echt de kleuren wilt zien kun je even op swatches van de verschillende series googlen natuurlijk

Mijn favo china glaze lakje is Let’s groove, mooie donkerpaars
Ik vind die metallic regenboogachtige mooi, geen idee hoe die heet (holografische?)
pi_74757066
Puckzzz lekker crea weer

Vraagje,
Die ChinaGlaze lakjes he.. zit daar nou overal hardener in? Volgens mij kan ik niet echt bepaald hardener gebruiken, heb nu al soms dat hoekjes breken. Het breekt bij mij iig sneller dan dat het scheurt. Kunnen die CG lakken dan kwaad?
pi_74757743
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:18 schreef snkr-xxx het volgende:
Puckzzz lekker crea weer

Vraagje,
Die ChinaGlaze lakjes he.. zit daar nou overal hardener in? Volgens mij kan ik niet echt bepaald hardener gebruiken, heb nu al soms dat hoekjes breken. Het breekt bij mij iig sneller dan dat het scheurt. Kunnen die CG lakken dan kwaad?
ik heb daar met china glaze geen last van.
met gwone nail hardeners wel trouwens. dan breekt het idd heel snel
pi_74757759
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik vind die metallic regenboogachtige mooi, geen idee hoe die heet (holografische?)
da's toch OMG?
pi_74757800
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:54 schreef dieske87 het volgende:

[..]

Ik hou eigenlijk van vanalles. Als ik tussen mijn lakjes kijk zie ik zowel donkere als lichte kleuren glitter en geen glitter.

op www.nailgal.com via zoeken, scrangie.com enzo kun je swatches bekijken

Mijn favorieten zijn OPI Princesses rule! (lichtroze glitter), China Glaze Grape Juice (paarse glitter) en Orly Pixie Dust (grijze lak met lichte glittertjes). Glitter

Swatches:

Princesses rule!

Grape Juice

Pixie Dust

Wislist:

China Glaze Bad Kitty

China Glaze Cords

China Glaze Short & Sassy

China Glaze Thunderbird

Orly Cashmere Cardigan

En daarnaast heb ik nog een aantal lakken die niet in Nederland te krijgen zijn, dus ik zoek hoopvol op eBay
pi_74757914
ik vind dat LA rockstar wel heel veel mooie lakken heeft, geen idee waar je die zou moeten bestellen
pi_74757991
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef Mirjam het volgende:
ik vind dat LA rockstar wel heel veel mooie lakken heeft, geen idee waar je die zou moeten bestellen
Ik zag daar gisteren op eBay wat van langs komen, moment..
pi_74758040
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:09 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

die 540 ocean? ik heb hem ook, maar voor die 6,50 euro vind ik hem echt te slecht dekken
er zat bij mij 40% korting op. maar ik vind hem extreem dun, moeilijk te lakken. als in, niet goed egaal te krijgen.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_74758131
ik ben denk de enige maar ik houd soms van dunne lakjes die niet goed dekken in 1 keer
Ik krijg die lak er altijd veel strakker op dan een lak die een dikkere van substantie is
pi_74758237
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef snkr-xxx het volgende:
ik ben denk de enige maar ik houd soms van dunne lakjes die niet goed dekken in 1 keer
Ik krijg die lak er altijd veel strakker op dan een lak die een dikkere van substantie is
Eens.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74758383
Hmmpf ik kan het niet vinden Je kunt het via lagirlusa.com bestellen, maar de shipping kost dan $ 60+ dus dat wil je niet denk ik
pi_74758476
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef snkr-xxx het volgende:
hij dekt bij mij wel aardig. alleen hij is erg waterig, waardoor moeilijk te lakken, niet egaal te krijgen.
pi_74758669
Hey die CG Grape Juice lijkt op die ik heb van P2!! Al zal die van mij ietsie donkerder zijn..

Tevens een tvp-tje.... voor er weer een topic voorbij is
  maandag 16 november 2009 @ 19:57:39 #99
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74758801
Nieuwe laptop in gebruik, dus ik doe weer vrolijk mee En heb weer heel wat mooie dingen langs zien komen!
En Puckzzz: wat schattig, die fimo-dingen!!

Dit zit er nu op:
Don't come closer, I might hurt you
pi_74758874
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb een site gevonden! www.cherryculture.com en je kunt er alle LA Rockstar polishes bestellen *jeukt*

Shipping is $ 17.75 voor 8 lakjes (internationaal). Soortgelijk aan Transdesign. Lakjes zijn nu maar $ 2.80 per stuk *jeuk jeuk jeuk*
pi_74759726
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Eens.
Ook eens
  maandag 16 november 2009 @ 20:31:01 #102
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74760262
Mirjam: rood met zilver is een mooie combi! Ben benieuwd naar de foto.
En wel OPI kijken maar niet kopen?! Knap hoor!

Puckzzz: Mooie fimo weer hoor! Zo klein ook!

Ik heb vanmiddag even op Scrangie haar blog zitten neuzen. Mooie series van China Glaze. Ik vind de paarse versie steeds de mooiste. Ik heb nog helemaal geen paarse lakjes! Dacht dat het mijn kleur niet zou zijn. Ga dat maar eens heroverwegen.

Nog even een knuffel voor Daph!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')