SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i57.photobucket.com/albums/g231/liiszle/DSC04516.jpgBut if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
quote:Op maandag 16 november 2009 16:58 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst gekocht
[ afbeelding ]
van pink tot wijsvinger
Essence 44. Object of desire
Gosh 540 Ocean
Catrice 270 dazzling Pink
Gosh 546 Rainbow
Helaas komt t allemaal zo slecht over op fotoDie linkse van Gosh (in je tweede plaatje) heb ik ook pas gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i57.photobucket.com/albums/g231/liiszle/DSC04516.jpgnog niet gedragen.....
Afgelopen weekend een van mijn nagels afgebrokenis nu pijnlijk kort
Gedaan!quote:Op maandag 16 november 2009 13:37 schreef Daph_ het volgende:
http://www.ipetitions.com/petition/Clarins230/index.html
Petitie om Clarins 230 opnieuw uit te brengen
quote:Op maandag 16 november 2009 16:58 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst gekocht
[ afbeelding ]
van pink tot wijsvinger
Essence 44. Object of desire
Gosh 540 Ocean
Catrice 270 dazzling Pink
Gosh 546 Rainbow
Helaas komt t allemaal zo slecht over op fotoZiet er goed uit lis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i57.photobucket.com/albums/g231/liiszle/DSC04516.jpg
Lekkere felle kleurtjes.
Had vrijdag al een foto gemaakt van mijn lakjes, maar dit topic gaat zo snel houd het niet meer bij.
Deze lakjes gebruik ik het meest, staan dan ook bij me vriend. Zodra ik thuis ben maak ik een foto van de rest.All good things are wild and free.
stomme k*tschool, je slaagt daar nog met 2 vingers in je neusquote:
ohhh super gaafquote:Op maandag 16 november 2009 14:29 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
Een vlaamse papegaai. Memory lane
. Buttons, beenwarmers, gebreide truien in neonkleurtjes...
niet sexy, kleur wel,maar ben blij dat dat niet jou nagels zijnquote:Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef Sabinee het volgende:
Hahaha ik gebruik de macrostand van mijn (telefoon)camera al. Er zit geen flitser op en het knopje gaat vrij lastig, dus ik wiebel behoorlijk met mn andere hand.
Maar; een scherpe foto is wel te vinden op beautyblogs.
[ afbeelding ]
die 540 ocean? ik heb hem ook, maar voor die 6,50 euro vind ik hem echt te slecht dekkenquote:Op maandag 16 november 2009 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die linkse van Gosh (in je tweede plaatje) heb ik ook pas gekochtnog niet gedragen.....
Afgelopen weekend een van mijn nagels afgebrokenis nu pijnlijk kort
En ook niet eens even lang behhhhquote:Op maandag 16 november 2009 18:11 schreef Daph_ het volgende:
*ril* die nagels in de post van SabineBleh!
Oeh! Die Almost Black is mooi! Vind ik tenminstequote:Op maandag 16 november 2009 18:08 schreef Kleintje19 het volgende:
zo nu heb ik geen zin meer om bij te lezen, ik heb 1 van me gelnagels echt monsterlijk gestotenmaar als troost heb ik catrice almost black gekocht
Haha precies wat ik dacht. Maaaaar: de kleur is op dit plaatje het best te zien, van alle plaatjes die ik heb gevonden. Vandaarquote:Op maandag 16 november 2009 18:11 schreef Daph_ het volgende:
*ril* die nagels in de post van SabineBleh!
ruby pumps.quote:Op maandag 16 november 2009 18:43 schreef dieske87 het volgende:
En welke kleuren zijn egt must haves van china glaze???? iemand tips???
Huuu. Echt niet o.Oquote:Op maandag 16 november 2009 18:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
stomme k*tschool, je slaagt daar nog met 2 vingers in je neus
[..]
ohhh super gaaf![]()
[..]
niet sexy, kleur wel,maar ben blij dat dat niet jou nagels zijn![]()
zo nu heb ik geen zin meer om bij te lezen, ik heb 1 van me gelnagels echt monsterlijk gestotenmaar als troost heb ik catrice almost black gekocht
Ik hou eigenlijk van vanalles. Als ik tussen mijn lakjes kijk zie ik zowel donkere als lichte kleuren glitter en geen glitter.quote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef Daph_ het volgende:
Dieske wat voor kleuren vind je mooi? Hou je van cremes, shimmering of echt glitter?Ik weet er wel een aantal, maargoed ik vind glitter en roze/paars erg leuk en als je dat niks vindt dan schiet het ook niet op
Volgens mij kun je bij Enchantra betalen met iDeal. Paypal kun je ook koppelen aan je bankrekening, mocht je dat willen
Eerst zien , dan gelovenquote:Op maandag 16 november 2009 18:55 schreef es70 het volgende:
Hatsiekidee. Die stomme m Duitser zegt dat hij mijn pakje verstuurd heeft
.
Of ik maar ff feedback wil geven. Dat wordt hoogstens neutraal, positief kan 'ie shaken
.
als je echt de kleuren wilt zien kun je even op swatches van de verschillende series googlen natuurlijkquote:Op maandag 16 november 2009 18:54 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om via de site van enchantra te kiezen omdat je niet egt goed de kleur ziet. Dus ik hoor graag vanjullie wat je favouriete CG lakje is
Kleurquote:Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef Sabinee het volgende:
Hahaha ik gebruik de macrostand van mijn (telefoon)camera al. Er zit geen flitser op en het knopje gaat vrij lastig, dus ik wiebel behoorlijk met mn andere hand.
Maar; een scherpe foto is wel te vinden op beautyblogs.
[ afbeelding ]
Ik vind die metallic regenboogachtige mooi, geen idee hoe die heet (holografische?)quote:Op maandag 16 november 2009 19:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
als je echt de kleuren wilt zien kun je even op swatches van de verschillende series googlen natuurlijk
Mijn favo china glaze lakje is Let’s groove, mooie donkerpaars
ik heb daar met china glaze geen last van.quote:Op maandag 16 november 2009 19:18 schreef snkr-xxx het volgende:
Puckzzz lekker crea weer![]()
![]()
Vraagje,
Die ChinaGlaze lakjes he.. zit daar nou overal hardener in? Volgens mij kan ik niet echt bepaald hardener gebruiken, heb nu al soms dat hoekjes breken. Het breekt bij mij iig sneller dan dat het scheurt. Kunnen die CG lakken dan kwaad?
da's toch OMG?quote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind die metallic regenboogachtige mooi, geen idee hoe die heet (holografische?)
op www.nailgal.com via zoeken, scrangie.com enzo kun je swatches bekijkenquote:Op maandag 16 november 2009 18:54 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk van vanalles. Als ik tussen mijn lakjes kijk zie ik zowel donkere als lichte kleuren glitter en geen glitter.
Ik vind het lastig om via de site van enchantra te kiezen omdat je niet egt goed de kleur ziet. Dus ik hoor graag vanjullie wat je favouriete CG lakje is
Ik zag daar gisteren op eBay wat van langs komen, moment..quote:Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef Mirjam het volgende:
ik vind dat LA rockstar wel heel veel mooie lakken heeft, geen idee waar je die zou moeten bestellen
er zat bij mij 40% korting op. maar ik vind hem extreem dun, moeilijk te lakken. als in, niet goed egaal te krijgen.quote:Op maandag 16 november 2009 18:09 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die 540 ocean? ik heb hem ook, maar voor die 6,50 euro vind ik hem echt te slecht dekken
Eens.quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef snkr-xxx het volgende:
ik ben denk de enige maar ik houd soms van dunne lakjes die niet goed dekken in 1 keer![]()
Ik krijg die lak er altijd veel strakker op dan een lak die een dikkere van substantie is
hij dekt bij mij wel aardig. alleen hij is erg waterig, waardoor moeilijk te lakken, niet egaal te krijgen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef snkr-xxx het volgende:
ik ben denk de enige maar ik houd soms van dunne lakjes die niet goed dekken in 1 keer![]()
Ik krijg die lak er altijd veel strakker op dan een lak die een dikkere van substantie is
Ik heb een site gevonden! www.cherryculture.com en je kunt er alle LA Rockstar polishes bestellen *jeukt*quote:Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef Mirjam het volgende:
ik vind dat LA rockstar wel heel veel mooie lakken heeft, geen idee waar je die zou moeten bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |