dat zal idd best, ik wil bad kitty ook nog maar kan je vertellen die zal wel hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:37 schreef Linnie20v het volgende:
IBTL
Ik heb dezelfde help-de-glitters-gaan-er-niet-vanaf-lak als atlantis!!!!!!!!!!!!!
Die preppy pink is ook van de glitter collectie van CG en net zo erg volgens mij!!!
Ik heb nu 4 nagels schoonmoet zo de trein in dus dat gaat charmant staan
als eerste congratsquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
Dankjewel allemaal!
Het is een nieuwe functie (op dit moment bestaat die dus nog niet) waarvoor men mij het geschikste vond. We gaan over op het CRM systeem. dus het zal voor iedereen nieuw zijn. Ik krijg de verantwoordelijkheid over de gehele commerciele tak.Heb er zin in, is weer een hele nieuwe uitdaging!
en dat met mijn gekke haar, nagels, kleding en tattoos
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:55 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
onder konad nailart en dan onder overige accesoires.
http://www.konadnail.nl/c-399441/overige-accesoires/
denk alleen dat ie niet door de brievenbus past , het is best een dik flesje
Nodig niet maar het is wel handig. Je hoeft gewoon veel minder voorzichtig met je nagels te zijn en nagellak blijft veel langer zitten. Niet dat ik daar gebruik van heb gemaakt want ik wissel nog steeds bijna dagelijks van lak.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:06 schreef Kleintje19 het volgende:
MiMu, ik vind je nagels er wel heul mooi uitzien, volgens mij heb jij dan ook helemaal geen gel nodig wel onwijs balen!
hoe doe je dat???????????????quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef -ladybird- het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Edit: Cool trouwens nu ik hem goed zie![]()
![]()
Ja hoor... *jaloers is*quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:14 schreef -ladybird- het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Edit: Cool trouwens nu ik hem goed zie![]()
![]()
Da's een hele fraaie collectie zeg!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:13 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
dit is mijn china glaze collectie. ben van alles aan het proberen om de foto's erop te krijgen, maar ik krijg alleen maar linkjes. ik snap er geen fluit van.
@puckzzz gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef buzzwheedle het volgende:
ik geloof dat ik hem ga begrijpen, dus zo, alleen nu nog wat kleiner
[ afbeelding ]
ik heb toen ik weer begon met nagelen eerst al het oude opgemaakt en daarna in een klap een megabestelling geplaatst bij transdesign. ben er ook errug blij mee
Da's al beter dan het was, toch?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef Mirjam het volgende:
m'n nagellak zit nu bijna 48 uur, en het zit redelijk goed.
de tips zijn hier en daar een beetje afgesleten, en net chipte er een stukje van m'n wijsvinger, verder zit het nog (redelijk) prima.
Leuk topcoatje is dat hè?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef babyfeet het volgende:
oeh wat veel en mooi ook. die lakjes.
ik heb het deze keer lekker makkelijk gehouden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yupquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da's al beter dan het was, toch?
mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef babyfeet het volgende:
oeh wat veel en mooi ook. die lakjes.
ik heb het deze keer lekker makkelijk gehouden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geld dat ook voor mij?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:42 schreef Mirjam het volgende:
oh, ff een tipje voor het plaatsen van foto's;
als je ze ff resized naar 610 pixels breed, passen ze precies in de forum layout en laden ze lekker snel uit
voor iedereenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:45 schreef babyfeet het volgende:
[..]
Geld dat ook voor mij?want dan probeer ik er voortaan aan te denken
Nagellak verwijderen, werkt veel beter en fijner dan watten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:42 schreef babyfeet het volgende:
wat wil je doen dan met dat vilt kan me er even niks bij voorstellen eigenlijk.
was internet al aan het afstruinen maar kon niks vinden.
maar ik denk dat je dat toch moet halen bij de hobby winkel.
het is inderdaad een leuk topcoatjehad hem nog niet gebruikt
jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:51 schreef Lindytje het volgende:
@ Mirjam [sukkelvraag] betekent het als er geen rode stippellijntjes om je foto heen verschijnen, dat ie klein genoeg is? [/sukkelvraag]
Haha, zou je zoiets niet op de markt bij een stoffenkraam kunnen kopen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nagellak verwijderen, werkt veel beter en fijner dan watten.
Ik ben hier bij de hobbywinkel geweest maar die vroeg 1,25 voor een velletje van 20x30.![]()
Ik wil per meter! Veel! Goedkoop!
Dat ligt niet aan jou, ik heb het ook steedsquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:00 schreef snkr-xxx het volgende:
Durf het bijna niet te vragen, maar ligt het nou aan mij dat Fok er niet uitziet of wordt de CSS maar voor de helft ingeladen ofzo?
ik vind 'm wel mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Happily ever after, seche basecoat, twee laagjes lak en seche vite.
De kleur is in het echt donkerder dan op de foto, maar beter dan dit wordt het niet. Oh en wat me tegenvalt: ik had 'm iets paarser verwacht door de swatches
Hij is in het echt donkerder dan op de foto, maar ik hoop dat ie in daglicht wat paarser is.. De shimmer (paarsachtig) is wel mooi trouwensquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind 'm wel mooi
groot flesje zeg, of lijkt dat maar zo?
Misschien wel in Groningen maar hier op de markt hadden ze alleen kleine velletjes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:01 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha, zou je zoiets niet op de markt bij een stoffenkraam kunnen kopen?![]()
quote:En is dat hetzelfde als de bovenkant van een stukje pleister? want dat heb ik wel eens geprobeerd maar werkte bij mij niet zo super?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |