haha...Bij mijn ouders tegenover is en kinderboerderij en die schapen werden vaak "gemerkt" met blauwe verf, zodat ze geschoren werden ofzo. Ik dacht dat de ram dat gedaan had! Dus dat die ram keihard die schapen van achteren had geramd en dat daar die blauwe plekken van kwamenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:10 schreef _Led_ het volgende:
Dat het werkwoord 'rammen' daadwerkelijk van het dier 'ram' is afgeleid
bij de ram hangt er een stempelkussen bij de kloten, als de schaap dan gedekt is is de kont gekleurt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:16 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
haha...Bij mijn ouders tegenover is en kinderboerderij en die schapen werden vaak "gemerkt" met blauwe verf, zodat ze geschoren werden ofzo. Ik dacht dat de ram dat gedaan had! Dus dat die ram keihard die schapen van achteren had geramd en dat daar die blauwe plekken van kwamen
jij bent echt goedquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:24 schreef OmeBikkelaar het volgende:
[..]
bij de ram hangt er een stempelkussen bij de kloten, als de schaap dan gedekt is is de kont gekleurt.
Oh...quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:08 schreef Coco98 het volgende:
Dat "ontelbaar" geen getal is., maar iets aanduidt dat niet te tellen is.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:26 schreef starwhores het volgende:
Dat Star Wors sterrenoorlogen betekent
Sorry, maar "Star Wors" betekent niet "sterrenoorlogen".quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:26 schreef starwhores het volgende:
Dat Star Wors sterrenoorlogen betekent
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sorry, maar "Star Wors" betekent niet "sterrenoorlogen".
Wat dan wel, kneus?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sorry, maar "Star Wors" betekent niet "sterrenoorlogen".
"Wors" bestaat niet.quote:
Ik ben geen hij, ik ben een zijquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:56 schreef NekoKoneko het volgende:
Misschien bedoelt hij wel gewoon Star Wars? Nee, vast niet
In het Engels betekent het oorlogen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:51 schreef Misan het volgende:
in het Zuid-Afrikaans betekent wors worst
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef starwhores het volgende:
[..]
Ik ben geen hij, ik ben een zij
Wel een ninja-edit.quote:
Ja en op datingsites is ook iedereen een geil blond wijfquote:
Jawel, het geslacht in je profiel is bindendquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:15 schreef starwhores het volgende:
[..]
Ja en op datingsites is ook iedereen een geil blond wijf![]()
wat daar staat hoeft nog niet te kloppen
Dat dacht ik ook en mn moeder pest me daar nog steeds wel eens mee! Dat ik een keer gezegd heb: 'Dat is appelstroop uit Rins."quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:58 schreef mista het volgende:
ik dacht altijd dat 'Rinse appelstroop' appelstroop uit Rins was, een dorp of stad.
vond het al raar dat alle merken appelstroop daar vandaan kwamen.
blijkt dat 'rinse' en bijvoegelijk naamwoord is voor 'lichtelijk zuur'
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:05 schreef Darkestrah het volgende:
Ik dacht vroeger dat je, als je bijvoorbeeld op de Nintendo zat te spelen, dat er daadwerkelijk een medewerker van Nintendo tegen me zat te spelen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef starwhores het volgende:
[..]
In het Engels betekent het oorlogen.
Of toch wel, want de naam komt stiekem uit het Fransquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:15 schreef OmeBikkelaar het volgende:
Owjah, weet niet oftie al langs gekomen is, maar het spelletje Patience op de pc, spreek je niet uit als "pa-sjans", maar is het Engelse woord voor geduld.
Het wordt wel op z'n Frans uitgesproken, hoor. In Engelse versies van Windows heet het spelletje niet eens patience, maar Solitaire.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:15 schreef OmeBikkelaar het volgende:
Owjah, weet niet oftie al langs gekomen is, maar het spelletje Patience op de pc, spreek je niet uit als "pa-sjans", maar is het Engelse woord voor geduld.
You could fool me:quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef starwhores het volgende:
[..]
Ik ben geen hij, ik ben een zij
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:22 schreef starwhores het volgende:
ik heb hem in het echt ontmoet en ze handtekening![]()
hij was veel aardiger dan op tv!!!
zet hier foto's van jij en je idool
doeixxx
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:27 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
You could fool me:
jij en je idool
[..]
dat ik echt zoooo lang gedachtquote:Op woensdag 11 november 2009 02:23 schreef 2cv het volgende:
Vroeger dacht ik dat een rekenmachine berekeningen niet berekende, maar dat alle mogelijke sommen in een geheugen in de rekenmachine stonden. Ik vond het echt zo ontzettend knap dat ze al die ontelbare sommen al uitgerekend hadden en de antwoorden in zo'n klein dingetje gestopt hadden.
Er staat me bij dat één of ander tv-programma hier een geintje over gemaakt heeft. Het water achter het kindje werd blauw terwijl ie helemaal niet in het water had geplast. Maar ja, dat wist de badmeester natuurlijk niet.. Nog zie ik het jongetje voor me, met dikke tranen omdat ie echt niet in het water had geplast...quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:51 schreef tesssssssss het volgende:
De badmeester zei tegen mij dat als ik in water zou plassen mijn plas, blauw zou worden en iedereen het zou zien, door een stofje in het water....ik was klein maar ik heb dat heel lang geloofd hoor.....![]()
Die rechter ben ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:27 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
You could fool me:
jij en je idool
[..]
Kutkloon. Jij bent het.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:49 schreef starwhores het volgende:
[..]
Die rechter ben ik.
Die gozer links is m'n idool, kneus.
Bij ons was juist de bedoeling dat je een schrik reactie ofzo met je ogen knipperde ofzo had...quote:Op donderdag 12 november 2009 21:31 schreef wimjongil het volgende:
Die grap van:
Ben je bang voor je vader en moeder? En dan richting het gezicht van het slachtoffer slaan.
Die snapte ik nooit, totdat ik dinsdag opeens doorhad dat als je bijna wordt geslagen, je met je hoofd knikt, en dus instemt met de vraag.
Toen het nummer/de clip van RHCP uitkwam, vertelde m'n broer uiterst mysterieus dat hij wist waarom het zo heette. Toen ik vroeg waarom, bleef hij mysterieus.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:17 schreef NekoKoneko het volgende:
Waarom dan?
Goed nummer trouwensmaar een kutserie
AHA! leuk om te wetenquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Toen het nummer/de clip van RHCP uitkwam, vertelde m'n broer uiterst mysterieus dat hij wist waarom het zo heette. Toen ik vroeg waarom, bleef hij mysteries.
Ik heb er een hele tijd niet meer aan gedacht, maar kwam er via een opmerking van iemand anders, over de serie Californication, achter.
serieus?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:48 schreef Bragi het volgende:
Ik kom er vandaag achter dat Heintje Davids een vrouw was.
Ik vergis me vooral omdat ik altijd heb gedacht dat Heintje een jongensnaam wasquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:17 schreef Frollo het volgende:
Heintje Davids was inderdaad een vrouw, ben ik ook pas op mijn 25e achter gekomen of zo.
De reden dat veel mensen zich hierin vergissen is omdat er in ongeveer dezelfde periode (jaren 60) ook een Heintje Simons populair was, en dat is wel een man.
Aha. Ik kom er nu dus achter dat Heintje Davids niet een Duits jongetje met een zonnebril en een liedje over z'n moeder was (Heintje Davids + Heintje Simons + Heinoquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:17 schreef Frollo het volgende:
Heintje Davids was inderdaad een vrouw, ben ik ook pas op mijn 25e achter gekomen of zo.
De reden dat veel mensen zich hierin vergissen is omdat er in ongeveer dezelfde periode (jaren 60) ook een Heintje Simons populair was, en dat is wel een man.
Idd ja, die hebben we ook nog!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Aha. Ik kom er nu dus achter dat Heintje Davids niet een Duits jongetje met een zonnebril en een liedje over z'n moeder was (Heintje Davids + Heintje Simons + Heino).
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:37 schreef vuilcontainer het volgende:
Dat er niet uit alle eieren kuikentjes kwamen.....
Speelde Nico Dijkshoorn vaak in de zandbak?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:35 schreef HoneyPop het volgende:
Ik had als kleuter een vriendje met een spraakgebrek, hij kon -el niet uitspreken:
appel - appowl
hobbel - hobbol
dus toen hij marroko zei, nam ik dus aan dat het eigenlijk Marokkel was.
Die fout heeft er bij mij nog heel lang ingezeten..
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:10 schreef Dj_unkie het volgende:
dat de wereld voor kleuren tv ook gewoon kleur had
http://www.youtube.com/user/UnknownWW2InColor#p/f/4/kowbXGifALUquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:56 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
![]()
soms kan ik nog steeds niet geloven dat de tweede wereldoorlog in kleur was.
Haha, die is leuk!quote:Op woensdag 11 november 2009 02:23 schreef 2cv het volgende:
Vroeger dacht ik dat een rekenmachine berekeningen niet berekende, maar dat alle mogelijke sommen in een geheugen in de rekenmachine stonden. Ik vond het echt zo ontzettend knap dat ze al die ontelbare sommen al uitgerekend hadden en de antwoorden in zo'n klein dingetje gestopt hadden.
Ja en lelijk vooral, daarom wilde ik zulke overhemden nooitquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:30 schreef Fredo55 het volgende:
Dat zou wel een heel raar zakje zijn.![]()
!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:31 schreef wimjongil het volgende:
Die grap van:
Ben je bang voor je vader en moeder? En dan richting het gezicht van het slachtoffer slaan.
Die snapte ik nooit, totdat ik dinsdag opeens doorhad dat als je bijna wordt geslagen, je met je hoofd knikt, en dus instemt met de vraag.
Bestaat er een F14 dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:02 schreef OmNomNom het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat als je Shift+F2 doet, dat dat F14 is... blijkbaar..
Ik weet nog toen Schindlers' List in de maak was, ik hoopte dat hij in kleur zou zijn omdat ik wilde weten hoe de wereld er toen uit zag in kleur, maar helaasquote:Op zaterdag 14 november 2009 02:56 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
![]()
soms kan ik nog steeds niet geloven dat de tweede wereldoorlog in kleur was.
Je weet in ieder geval hoe rode jasjes eruit zagen toenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik weet nog toen Schindlers' List in de maak was, ik hoopte dat hij in kleur zou zijn omdat ik wilde weten hoe de wereld er toen uit zag in kleur, maar helaas
jazeker. Op mijn werk gebruik ik de toetsen tot en met f18quote:
Nee, ik werk met een systeem dat DesktopCCC heet, en de F-toetsen zijn voor verschillende toevoegingen. Zo kun je met F18 bijvoorbeeld een andere regelmatig bestuurder aan een autoverzekering toekennen en met F8 een aanvullende zorgverzekering kiezenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:09 schreef G-NiLES het volgende:
wat doe je dan? Werk je met Wordperfect 5.1 ofzo? Met zo'n kartonnen strip over je F-toetsen?
Damn, daar kom ik nu pas achter dan.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef Foxio het volgende:
Hehe ik heb altijd gedacht dat Jeaninne de Bolle en Octaaf de Bolle van Samson en Gert, man en vrouw waren. Vandaar de zelfde achternaam, het samen werken in 1 winkel. Daarbij was er nooit een vader in de buurt, en zien ze er allebei oud uit.
En ik dacht er nooit aan waarom octaaf nou Moeke zei, k dacht dat dit een bijnaampje was. Daarbij dacht ik dat Octaaf altijd naar Jeaninne luisterde omdat die gewoon de bitch was.
Schijnen ze dus moeder en zoon te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |