Whoei je UI super!!!!quote:
Hier: http://forum.fok.nl/rde/usericon_managerquote:Op woensdag 4 november 2009 08:18 schreef nieslief het volgende:
Whoei je UI super!!!!
Kun je me helpen?? Ik heb nu ook zo'n mooie avator gekregen alleen ik weet niet meer hoe ik hem ook al weer wijzig.
Whoei dank je wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hier: http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager
Hello.quote:
Ow jee succes !quote:Op woensdag 4 november 2009 08:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hello.
Ik moet zo naar het consultatiebureau prikjes halen met de jongens.....
welke moeten ze hebben? Sterkte alvast!quote:Op woensdag 4 november 2009 08:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hello.
Ik moet zo naar het consultatiebureau prikjes halen met de jongens.....
Jeutje dan moet ik wel ff nadenken hoor, ze zijn nu 4 wat zou het zijn??? Laat ik die boekjes maar eens pakken is misschien wel handig dadelijk.....quote:Op woensdag 4 november 2009 08:41 schreef senesta het volgende:
[..]
welke moeten ze hebben? Sterkte alvast!
Ow.... in dat geval: ik kijk het nog even aan!quote:Op woensdag 4 november 2009 07:14 schreef MrSubtle het volgende:
Als je een of meerdere van bovenstaande symptomen hebt kun je mexicaanse griep hebben, je hoeft ze niet allemaal te hebben hoor
DKTPquote:Op woensdag 4 november 2009 08:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jeutje dan moet ik wel ff nadenken hoor, ze zijn nu 4 wat zou het zijn??? Laat ik die boekjes maar eens pakken is misschien wel handig dadelijk.....
Alles volgens mij nog eens toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 08:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jeutje dan moet ik wel ff nadenken hoor, ze zijn nu 4 wat zou het zijn??? Laat ik die boekjes maar eens pakken is misschien wel handig dadelijk.....
Ik hou de topics ook niet meer bij tegenwoordigquote:Op woensdag 4 november 2009 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Op verzoek van Hara:
[ afbeelding ]
Goedemorgen![]()
Succes Nieslief!
Gisteren een heel topic gemist geloof ik![]()
Mss zo even bijlezen met mn ontbijtje dr bij, en dan weer maandafsluiten.
Bijna klaar
quote:Op woensdag 4 november 2009 08:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Alles volgens mij nog eens toch?
Als ze bij mij DKTP kregen nam ik altijd extra een washandje mee, bij mij hadden ze daar in notime een dikke arm vanZo sneu altijd die entingen.
Nee als ik het goed zie alleen de DKTP bij 9 jaar wordt het hele spul herhaald.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Alles volgens mij nog eens toch?
Als ze bij mij DKTP kregen nam ik altijd extra een washandje mee, bij mij hadden ze daar in notime een dikke arm vanZo sneu altijd die entingen.
Mwah CB ik ga voor het meten van groei en de prikken, etc. verder doe ik er weinig mee. Ik roep al vanaf dat ze 9 maanden zijn dat er 'iets' aan de hand is en nee hoor ik was gewoon de bezorgde moeder en moet je nu eens kijken twee keer pdd-nos.... Joepie.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mijn schoonzusje haalt tegenwoordig alles bij de huisarts, CB verpestte het bij haar nogal.
Hihi ze kijken alletwee van ik zie niets meer!quote:Op woensdag 4 november 2009 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Op verzoek van Hara:
[ afbeelding ]
Goedemorgen![]()
Succes Nieslief!
Bijna klaar
Ik was ook niet populair op het CB, meerdere malen bonje gehad destijdsquote:Op woensdag 4 november 2009 08:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
mijn schoonzusje haalt tegenwoordig alles bij de huisarts, CB verpestte het bij haar nogal.
Hmm irritant is dat. Zij werd juist van alles aangepraat van logopedist tot een spraakstoornis enz.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mwah CB ik ga voor het meten van groei en de prikken, etc. verder doe ik er weinig mee. Ik roep al vanaf dat ze 9 maanden zijn dat er 'iets' aan de hand is en nee hoor ik was gewoon de bezorgde moeder en moet je nu eens kijken twee keer pdd-nos.... Joepie.
Oh ja dat ken ik wel. Ik heb ze al eens heel hard gezegd dat ze niet zelf moeten denken maar gewoon moeten overleggen met de moeder of vader. Echt mijn eerste bezoek niks geen voedingsadvies ofzo had ik die twee toch bijna veeeeeeel te weinig gegeven. Antwoord van CB ja maar we dachten dat de kinderarts dat nog deed. Mijn antwoord: je moet niet denken is niet goed voor je.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was ook niet populair op het CB, meerdere malen bonje gehad destijds![]()
Ik stond op het punt om weg te gaan toen er geschoven werd en we naar een ander CB moesten waar wel leuke mensen zaten. Dus het laatste deel was toen toch nog wel goed.
Dat hoor je echt vaak..CB hier is wel heel belabberd hoor en ook maar 1 dag per week open dus als je die dag werkt ben je in de bonus vooral als je vaak langs moet komen.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was ook niet populair op het CB, meerdere malen bonje gehad destijds![]()
Ik stond op het punt om weg te gaan toen er geschoven werd en we naar een ander CB moesten waar wel leuke mensen zaten. Dus het laatste deel was toen toch nog wel goed.
quote:Op woensdag 4 november 2009 08:53 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mijn antwoord: je moet niet denken is niet goed voor je.
Hoef je hem niet lief voor aan te kijken hoor moet 'ie gewoon voor je doen. Het stelt echt niks voor hoor die vragenlijsten. Gewoon zo'n standaard: kan hij al 3 blokjes op elkaar stapelen??quote:Op woensdag 4 november 2009 08:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat hoor je echt vaak..CB hier is wel heel belabberd hoor en ook maar 1 dag per week open dus als je die dag werkt ben je in de bonus vooral als je vaak langs moet komen.
En dan die vragenlijsten..ik geloof dat ik tegen die tijd mijn huisarts lief aankijk.
Uh nee niet die blokjes wel duplo.......quote:Op woensdag 4 november 2009 08:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoef je hem niet lief voor aan te kijken hoor moet 'ie gewoon voor je doen. Het stelt echt niks voor hoor die vragenlijsten. Gewoon zo'n standaard: kan hij al 3 blokjes op elkaar stapelen??
quote:Op woensdag 4 november 2009 08:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoef je hem niet lief voor aan te kijken hoor moet 'ie gewoon voor je doen. Het stelt echt niks voor hoor die vragenlijsten. Gewoon zo'n standaard: kan hij al 3 blokjes op elkaar stapelen??
Ik weet nog dat Samara ingeent moest worden. Die muts daar had haar geprikt en was in het entingsboekje aan het schrijven toen ze naar de assistente riep: "Welke inenting was dit ook alweer?". Dat zijn toch dingen die je nakijkt voor je gaat prikken, wat een domme muts zeg.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mwah CB ik ga voor het meten van groei en de prikken, etc. verder doe ik er weinig mee. Ik roep al vanaf dat ze 9 maanden zijn dat er 'iets' aan de hand is en nee hoor ik was gewoon de bezorgde moeder en moet je nu eens kijken twee keer pdd-nos.... Joepie.
Whahaha das niet het juiste antwquote:Op woensdag 4 november 2009 08:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Uh nee niet die blokjes wel duplo.......
Had ik ook niet gedaan hoor inenten vlak na een ziekte.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Samara ingeent moest worden. Die muts daar had haar geprikt en was in het entingsboekje aan het schrijven toen ze naar de assistente riep: "Welke inenting was dit ook alweer?". Dat zijn toch dingen die je nakijkt voor je gaat prikken, wat een domme muts zeg.
En samara heeft met 5 weken in het ziekenhuis gelegen met een virus, ze heeft aan de hartbewaking en alles gelegen, ze was echt heel erg ziek. Toen ze thuis kwam moest ze eigenlijk een paar dagen daarna ingeent worden maar dat zag ik niet zo zitten, ik wilde dat ze eerst weer een beetje bijgekomen was (en ik ook), je wil niet weten wat ik allemaal naar mijn hoofd gekregen heb toen
quote:Op woensdag 4 november 2009 08:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Samara ingeent moest worden. Die muts daar had haar geprikt en was in het entingsboekje aan het schrijven toen ze naar de assistente riep: "Welke inenting was dit ook alweer?". Dat zijn toch dingen die je nakijkt voor je gaat prikken, wat een domme muts zeg.
En samara heeft met 5 weken in het ziekenhuis gelegen met een virus, ze heeft aan de hartbewaking en alles gelegen, ze was echt heel erg ziek. Toen ze thuis kwam moest ze eigenlijk een paar dagen daarna ingeent worden maar dat zag ik niet zo zitten, ik wilde dat ze eerst weer een beetje bijgekomen was (en ik ook), je wil niet weten wat ik allemaal naar mijn hoofd gekregen heb toen
Goed leuk gesprek maar ik moet nu echt de hele boel in de kleren doen.....quote:Op woensdag 4 november 2009 08:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
1 woord; sukkels.
Jij bent de ouder, zij niet.
quote:Op woensdag 4 november 2009 08:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Goed leuk gesprek maar ik moet nu echt de hele boel in de kleren doen.....
quote:Op woensdag 4 november 2009 08:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm irritant is dat. Zij werd juist van alles aangepraat van logopedist tot een spraakstoornis enz.
Ow ja je wordt dus voor gek versleten.quote:
Maar dit zijn schooltesten he? Daar kom je niet zo makkelijk vanaf.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow ja je wordt dus voor gek versleten.
En niet meer gaan? Want dat doet schoonzus dus en die is er alleen maar beter van geworden.
Zoonlief overigens ook.
Sorry dat had ik niet door en nee die kun je dus niet skippen.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar dit zijn schooltesten he? Daar kom je niet zo makkelijk vanaf.
Ik ben er niet helemaal van op de hoogte wat ik precies moet doenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh![]()
Ik heb al 7 email adressenJullie luisteren wel allemaal heul braaf naar Greys, onder de plak allemaal?
![]()
Grappig ook om wat echte namen van mensen nu voorbij te zien komen. Keep the pm's coming people
Oja even in Feest kijken want ik had een sinthoedje aangevraagd. Bedankt Senestaquote:Op woensdag 4 november 2009 09:15 schreef senesta het volgende:
Ik ga zo de halloweenspullen maar weer opbergen![]()
Ze zijn hier alweer helemaal into sinterklaas
Kwalitatief uitermate teleurstellend.quote:
Wat is het rustigquote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef Barbaaf het volgende:
Als iedereen maar vaak genoeg opmerkt dat het rustig is, is zó het topic vol![]()
Uitstekendquote:Op woensdag 4 november 2009 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwalitatief uitermate teleurstellend.
Und mit du?
dan moet je ook harder werken dusquote:Op woensdag 4 november 2009 10:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Uitstekend. Ook ik heb maandafsluiting (wat bij ons rapportage betekent) dus het is drie keer zo druk als normaal.
Ik ben ook met mijn grafiekjes van oktober bezigquote:Op woensdag 4 november 2009 10:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Uitstekend. Ook ik heb maandafsluiting (wat bij ons rapportage betekent) dus het is drie keer zo druk als normaal.
Niet harder, slimmerquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niet harder, slimmer. Ik multitask al twee databaseopdrachten naast elkaar, dan kan ik best een beetje Fokken. Nog een taak erbij en ik zou wel eens het overzicht kwijt kunnen raken
Jouw tijd komt nog welquote:Op woensdag 4 november 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..].
En ik zit hier dan op de bank. Te twijfelen of ik nu ga douchen, of vanaaf. Of beide
Ik hoop echt vandaag klaar te zijn er mee , dan ben ik dr vanaf morgen weer wat meerquote:Op woensdag 4 november 2009 10:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben ook met mijn grafiekjes van oktober bezigcorrectie ik moet nog beginnen
![]()
Ik doe die stomme einde maand ook gewoon naast alle normale werkzaamheden, multitasken is zooooo leukquote:Op woensdag 4 november 2009 10:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niet harder, slimmer. Ik multitask al twee databaseopdrachten naast elkaar, dan kan ik best een beetje Fokken. Nog een taak erbij en ik zou wel eens het overzicht kwijt kunnen raken
IK hoop het serieus. Als dit zo door bljft gaan met alles, zie ik zelfs mijn stage somber inquote:
Ik heb het al gedaanquote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
Gewoon nog een keer, zonder terug te lezen (doe ik vanavond):
Kan iedereen die sowieso al zeker weet dat hij/zij meedoet met SS een PM naar Dizzy-Miss-Lizzy sturen met daarin je emailadres waarop je graag de verdere instructies en je lootje enzo wilt ontvangen? Hoe sneller we dat na zaterdag (liefst er voor al dus) geregeld hebben, des te eerder kunnen we daadwerkelijk lootjes trekken!
Gewoon alleen een PM met in het onderwerp 'SS' en alleen als tekst je mailadres.
Dan kan DML dat zaterdag makkelijk knippen en plakken en invoeren!![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ter inspiratie voor Secret Santa. Als je moeite hebt met je verlanglijstje kan je wellicht in dit topic uit OUD van vorig jaar inspiratie op doen.
[OUD] Secret Santa: de inhoud van de pakjes!!!
Ik heb al een aanvraag gedaan in dat topic maar ze hebben het druk denk ikquote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef Pagan het volgende:
Mogge allen.
Voor de liefhebbers nogmaals het linkje, hier kun je vragen om je ava aan te passen aan de feestdagen.
Ohhh ik zou ook wel een tukkie willen doen. Ronk ook een beetje voor mij?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef Qwea het volgende:
Ik ga slapen. En ik ben net wakkertot vanmiddag
Oooooh joh gewoon meedoen, ik denk dat jij dat juist heel goed kanquote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
Ooh als ik die foto's zie in OUD is het wel errug leuk
[faalangst] Alleen vind ik het altijd zo moeilijk om cadeautjes te kopenwat nou als de ontvanger het helemaal niks vindt?
[/faalangst]
Het hele idee van een cadeautje krijgen is toch al leuk. Men maakt een verlanglijstje en als je je daaraan houdt kan er heul niks mis gaan. En dan nog het raden achteraf wie wie had. Misschien kan je een hint in je gedichtje verstoppen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
[faalangst] Alleen vind ik het altijd zo moeilijk om cadeautjes te kopenwat nou als de ontvanger het helemaal niks vindt?
[/faalangst]
Dat heb ik ook! Én ik kan niet dichten én ik kan niet eens een verlanglijstje voor mezelf verzinnenquote:Op woensdag 4 november 2009 @ 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
[/faalangst]
Vanavond vast wel, degene die het doet (Shiznuts) was er gisteren ook snel bij om onder andere de mijne aan te passen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb al een aanvraag gedaan in dat topic maar ze hebben het druk denk ik
Volgens mij kunnen we allemaal niet dichten dus zorg dat het rijmt en het is al tof. En voor inspiratie voor de verlanglijst had ik dat linkje gepost. Ik ben uitgegaan van 10 euro excl. verzenden voor mijn lijstje.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Én ik kan niet dichten én ik kan niet eens een verlanglijstje voor mezelf verzinnen
Kun jij je voorstellen dat jij een cadeautje, dat met zorg uitgezocht en ingepakt, niet mooi vindt?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
[/faalangst]
Ja, dat linkje ga ik bekijken! 10 euro vind ik prima.quote:Op woensdag 4 november 2009 @ 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we allemaal niet dichten dus zorg dat het rijmt en het is al tof. En voor inspiratie voor de verlanglijst had ik dat linkje gepost. Ik ben uitgegaan van 10 euro excl. verzenden voor mijn lijstje.
Precies vrede op aarde en lief zijn voor elkaar en zoquote:Op woensdag 4 november 2009 12:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Kun jij je voorstellen dat jij een cadeautje, dat met zorg uitgezocht en ingepakt, niet mooi vindt?
Ik niet nml, het gaat toch ook voornamelijk om het idee er achter? Althans, voor mij wel.
Mja, ik kon niet slapen. Gisteren ook alquote:Op woensdag 4 november 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh ik zou ook wel een tukkie willen doen. Ronk ook een beetje voor mij?
Nou ja, ik word er niet hyper van tot nut toe.. ik kan alleen echt niks meer. Naar de wc lopen is al te veel moeite. Mn ogen flikkeren half dicht, maar slapen wil nietquote:Op woensdag 4 november 2009 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh Qwea, ik heb es een prednisonkuur gehad voor een longontsteking, ik ging echt trippen van die shit!
Ik werd zo hyper, ik ging om 1 uur 's nachts mn aquarium verschonen en stofzuigen en strijken, ik kon gewoon NIET stilzitten![]()
En mn darmen gingen helemaal doordraaien dr van ook, echt hel was dat.
Maar goed, ik flip al van 3 ibrufennetjes
Ik voel me echt zo labiel als wat ook. Ik heb al 2x liggen janken, en waarom weet ik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 12:37 schreef Morretje het volgende:
Ach Q'tje, het is ook allemaal best veel in een keer! Ik vind het niet gek dat je het moeilijk vindt, je hebt ook wel wat op je bordje nu!![]()
Vind ik helemaal niet stom, zou iedereen hebben denk ikquote:Op woensdag 4 november 2009 12:40 schreef Qwea het volgende:
Ik ben denk ik ook bang dat mensen het niet snappen, ofzo. Waaronder ook MM. Klinkt stom, maar toch.
Nou ja, weet ik veel. Dat ie me een aansteller vind ofzo door die kloten pijn. Ik weet het niet zo goedquote:Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
QkeleQ, waar ben je dan bang voor wat MM niet snapt?
Wat bedoel je dan precies, wat denk je dat ie niet zal snappen?
Gedaanquote:Op woensdag 4 november 2009 13:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Doe eens je email pm-en
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, weet ik veel. Dat ie me een aansteller vind ofzo door die kloten pijn. Ik weet het niet zo goed
Ja dat weet ik wel. Maar het voelt ook alsof ik hem te kort doe, ofzo. Ik weet het allemaal ook nietquote:Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat MM er ook wel begrip voor kan opbrengen dat jij nu met heel andere dingen bezig bent.
Als je een aansteller was kreeg je al die medicijnen niet, zo moet je maar denken.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, weet ik veel. Dat ie me een aansteller vind ofzo door die kloten pijn. Ik weet het niet zo goed
Nou ja, kijk... die crohn heb ik afgezien van diarree en buikpijn geen last van. Of dan weer verstopping.. maar dat doet niet pijn. Het zijn gewoon die abcessen waar ik helemaal idioot van word. Ik moet net naar de toilet, nou dat was me een geschreeuw. Ik vraag me af wanneer de politie gaat aankloppen met de vraag of ik mishandeld wordt.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je een aansteller was kreeg je al die medicijnen niet, zo moet je maar denken.
Je mag best piepen, want het is niet niets.
Ik hoop alleen echt niet dat je je leven er teveel negatief door laat beïnvloeden, want dat zou zonde zijn. Misschien te makkelijk gezegdMaar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Bijvoorbeeld Nance (die troela die met Gerard Joling samen Popstars presenteert) heeft ook Crohn en heeft daar wel al eens wat interviews over gegeven. Die heeft het nu aardig onder controle en kan er gelukkig een heel leuk leven mee hebben.
Hoop dat je als je er aan toe bent dus ook de positievere verhalen kunt vinden ipv alleen de nare scenario's.
Kus!
Het IS ook ontzettend ronduit klote.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, kijk... die crohn heb ik afgezien van diarree en buikpijn geen last van. Of dan weer verstopping.. maar dat doet niet pijn. Het zijn gewoon die abcessen waar ik helemaal idioot van word. Ik moet net naar de toilet, nou dat was me een geschreeuw. Ik vraag me af wanneer de politie gaat aankloppen met de vraag of ik mishandeld wordt.
Ik vind die crohn helemaal niet zo erg eigenlijk. Ik heb dat blijkbaar al jaaaaaren, want ik heb al jaaaaren last van mn maag, diarree, dan weer verstopt, dan weer normaal, dan buikpijn, ect. Nou, ja, ik had er niet echt veel last van.
Maar sinds die abcessenAls dat nou gewoon is wegging, dan kon ik fucking weer dingen doen. Ik durf nou amper naar de stad omdat ik A) niet weet of die dingen gaan breken B) me ranzig voel en C) ik niet fatsoenlijk kan lopen.
Ik snap dan ook echt niet dat iedereen qua dokters zo makkelijk zegt (nou ja, qua dokters.. de chirurg gistere op de SEH dan) ja niks aan te doen. Hou het maar vettig.
Ja, leuk, maar ondertussen gaat die pijn niet weg. Is er dan helemaal NIKS tegen die pijn?
Ja dat doe ik allemaal ook. Maar ook diarree doet pijn. Die abcessen zitten écht op de sluitspier. Dus zodra daar ook maar iets doorgaat, al is het lucht, dan is het al pijnlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het IS ook ontzettend ronduit klote.
Ik wou dat ik iets voor je kon doen, maar kan alleen maar zeggen dat je nog even moet doorzetten, want zoiets is helaas niet in een paar daagjes over. Probeer zoveel mogelijk de richtlijnen te volgen die je hebt gekregen en gebruik toch die zalf, ook al heb je het idee dat het nul helpt. En blijf doorgaan met die olijfolie enzo om het allemaal zo soepel mogelijk te laten gaan, zeg maar...
jaquote:Op woensdag 4 november 2009 13:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Boh, dat klinkt goed klote QStom ook dat de arts ook alleen maar zegt niks aan te doen.
Geweldig! Maak je al die pakjes zelf?quote:Op woensdag 4 november 2009 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Op verzoek van Hara:
[ afbeelding ]
Goedemorgen![]()
Succes Nieslief!
Bijna klaar
Mja, het gaat. Ik vind het zo'n moeilijke vraag tegenwoordigquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 4 november 2009 14:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, het gaat. Ik vind het zo'n moeilijke vraag tegenwoordig
De komende dagen ben ik druk en dat zorgt voor afleiding > goed dus
Al gedaan! Lijkt me zo leuk!quote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
Gewoon nog een keer, zonder terug te lezen (doe ik vanavond):
Kan iedereen die sowieso al zeker weet dat hij/zij meedoet met SS een PM naar Dizzy-Miss-Lizzy sturen met daarin je emailadres waarop je graag de verdere instructies en je lootje enzo wilt ontvangen? Hoe sneller we dat na zaterdag (liefst er voor al dus) geregeld hebben, des te eerder kunnen we daadwerkelijk lootjes trekken!
Gewoon alleen een PM met in het onderwerp 'SS' en alleen als tekst je mailadres.
Dan kan DML dat zaterdag makkelijk knippen en plakken en invoeren!![]()
![]()
Q, vertroetel je zelf ook een beetje.quote:
Weet ik helaas nog niet, ik had gehoopt dat het deze week duidelijk was, (mede daarom had ik ook niet eerder ingeschreven), maar gisteren werd duidelijk dat ik het voorlopig nog even niet weet helaas...quote:Op woensdag 4 november 2009 14:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Welke data ben je precies weg?
Oh dat is wel heel vroegquote:Op woensdag 4 november 2009 14:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Weet ik helaas nog niet, ik had gehoopt dat het deze week duidelijk was, (mede daarom had ik ook niet eerder ingeschreven), maar gisteren werd duidelijk dat ik het voorlopig nog even niet weet helaas...
In ieder geval het weekend voor kerst ben ik al weg (vanaf de 19e)
Ik heb net nog eens gebeld met KLM, maar er is nog niets te zeggen... ik denk dat ik de 19e uiterlijk nog in Nederland ben, de kans daarop schat ik zo 80%... dus die dag zou voor mij nog kunnen eventueel...quote:Op woensdag 4 november 2009 14:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel vroegIk dacht zelf aan maandag de 21ste maar dan moet het maar naar vrijdag de 18e denk ik? Heel veel eerder is niet heel leuk en wordt ook krap als we ook de post nog ruim de tijd moeten geven om het te bezorgen. Iedereen moet wel nog even lekker de tijd hebben om te shoppen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nuh, we wachten gewoon even af wat de rest vind van vrijdag 18 december? Ik heb er geen problemen mee.
Ik ben wel benieuwd wat je gaat doen waarom het zo onduidelijk is wanneer je vliegt? Ticket geboekt is toch geboekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nuh, we wachten gewoon even af wat de rest vind van vrijdag 18 december? Ik heb er geen problemen mee.
Sorry, dat wil ik prive houdenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat je gaat doen waarom het zo onduidelijk is wanneer je vliegt? Ticket geboekt is toch geboekt?
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:55 schreef ElisaB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ow.... oops... sorryquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 15:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Elies, vind de beeb dat wel goed dan?
Mij boeit het niet. Ik maak wel tijd. Alleen 19 dec is op een zaterdag he? Kan wel, maar dan moet ik even precies weten hoe laat enzo... aangezien mijn mam en mijn zwager dan jarig is. Dus dan moet ik er even omheen plannen als dat gaat lukken.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Misschien dat ik even een datumprikker rondstuur als ik alle adressen binnen heb anders?
Netjes!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:25 schreef Ynske het volgende:vanmorgen naar de opticien geweest, mn ogen zijn al 4 jaar niet meer voor of achteruit gegaan
voor?quote:
ja kijk, en die garantie kan ik dus niet gevenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:11 schreef ElisaB het volgende:
Ja hoor
Dat kan mijn beeb niet zo boeien denk ik, zolang ik maar niet zwanger terugkom
Avast !quote:Op woensdag 4 november 2009 15:33 schreef Ynske het volgende:
Q, is avira goed als virusscanner? of adviseer je wat anders?
Weet je als we nou het volgende doen. Jij doet gewoon mee met SS en als het allemaal niet lukt val ik voor je in. Sta ik zeg maar op het reservebankje. Kwestie van verlanglijstje klaarleggen en adres. Mocht jij uitvallen weet je dat snel genoeg en dan veranderen we het gewoon op die website. Degene die jou dan heeft getrokken zal dan alleen moeten afwachten of jij kunt op die datum. Volg je me nog een beetje.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik hoor het wel, en anders vind ik het totaal begrijpelijk en niet erg hoor
[..]
Sorry, dat wil ik prive houden. Ticket is nog niet geboekt, anders was het inderdaad wel duidelijk, helaas is dat niet het geval
Bijna 5 jaar zijn we samenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:46 schreef ferrari_rood het volgende:
@ Q hoelang zijn jij en MM al samen? Toen met de gekloot met mijn schouder vond ik dat ook erg voor vriendlief. Hij snapte het allemaal wel alleen hij is niet zo'n goede huisman. En als ik niks kan doen en alles pijn doet word ik ook chagrijnig is niet zo goed voor de sfeer. Dus MM zal het ook best snappen en je willen helpen met alles.
Het gaat mij niet aan, maar ik volg je iig nietquote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet je als we nou het volgende doen. Jij doet gewoon mee met SS en als het allemaal niet lukt val ik voor je in. Sta ik zeg maar op het reservebankje. Kwestie van verlanglijstje klaarleggen en adres. Mocht jij uitvallen weet je dat snel genoeg en dan veranderen we het gewoon op die website. Degene die jou dan heeft getrokken zal dan alleen moeten afwachten of jij kunt op die datum. Volg je me nog een beetje.
Tsss je bent gewoon high.....quote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bijna 5 jaar zijn we samenEn hij zal het ongetwijfeld ook wel snappen. Ik heb gewoon soms even een labiel momentje.
Dat is overigens helemaal opgeheftik zweef als een gek
dank je, geinstalleerdquote:
En je hebt msn er al afgepleurd? Heb je ook al een spyware scan gedaan met adaware of malwarebytes?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je, geinstalleerd
heb een cleaninstall gedaan, en hoopte (tegen beter weten in) dat msn weer zou gaan werkennot
al mn contactpersonen zijn er, zien mij, maar ik kan ze alleen zien als ik via bericht verzenden een adres opzoek, niet gewoon in de lijst
Ynske je UI staat klaar zag ik vanmiddagquote:Op woensdag 4 november 2009 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je, geinstalleerd
heb een cleaninstall gedaan, en hoopte (tegen beter weten in) dat msn weer zou gaan werkennot
al mn contactpersonen zijn er, zien mij, maar ik kan ze alleen zien als ik via bericht verzenden een adres opzoek, niet gewoon in de lijst
yep alle driequote:Op woensdag 4 november 2009 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je hebt msn er al afgepleurd? Heb je ook al een spyware scan gedaan met adaware of malwarebytes?
had ik gezien, maar wilde t nog wat andersquote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ynske je UI staat klaar zag ik vanmiddag
Ik vind je een lieverd, maar ik snap niets van wat je bedoeltquote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet je als we nou het volgende doen. Jij doet gewoon mee met SS en als het allemaal niet lukt val ik voor je in. Sta ik zeg maar op het reservebankje. Kwestie van verlanglijstje klaarleggen en adres. Mocht jij uitvallen weet je dat snel genoeg en dan veranderen we het gewoon op die website. Degene die jou dan heeft getrokken zal dan alleen moeten afwachten of jij kunt op die datum. Volg je me nog een beetje.
Is heel simpel hoor als jij de datum van je vertrek hoort en het komt helemaal niet uit hiero met de anderen en jij moet je terugtrekken dan mist er een lootje ergens. Dan is het of overnieuw lootjes trekken of elkaar vertellen wie wie heeft of een stand-in nemen. Moi dus. Alleen degene die jouw lootje dan heeft die moet even wachten met shoppen tot zeker is dat jij meedoet. Doe jij mee prima niks aan de hand, doe jij niet mee dan veranderen we jouw adres in mijn adres en jouw lijstje in mijn lijstje en neem ik het door jou getrokken lootje over.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind je een lieverd, maar ik snap niets van wat je bedoelt![]()
Maar het komt vast goed, laten we er maar vanuit gaan dat het vanzelf goed komt![]()
Geniaalquote:Op woensdag 4 november 2009 16:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Is heel simpel hoor als jij de datum van je vertrek hoort en het komt helemaal niet uit hiero met de anderen en jij moet je terugtrekken dan mist er een lootje ergens. Dan is het of overnieuw lootjes trekken of elkaar vertellen wie wie heeft of een stand-in nemen. Moi dus. Alleen degene die jouw lootje dan heeft die moet even wachten met shoppen tot zeker is dat jij meedoet. Doe jij mee prima niks aan de hand, doe jij niet mee dan veranderen we jouw adres in mijn adres en jouw lijstje in mijn lijstje en neem ik het door jou getrokken lootje over.
Ik zit gewoon in dubio en met twee monsters die dan ook cadeautjes willen......quote:
Yep, als je weet wanneer je gaat plannen we het de dag daarvoorquote:Op woensdag 4 november 2009 16:24 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga gewoon mijn best doen het voor zaterdag te wetenals ik alleen maar al de datum weet dan is het al voldoende toch?
ow en bij pidgin of trillian laat men de contactpersonen wel zienquote:
Hmmmmm. En als je msn nou eens in veilige modus wegpleurt? En dan hem opnieuw opstarten, een msn versie downloaden, en deze ook in safe mode installen?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow en bij pidgin of trillian laat men de contactpersonen wel zien
dus t is niet zo dat alle contactpersonen uit t account weg zijn ofzo
Nou dat lijkt me een kleine moeite voor "jouw" secret santa toch ? (ik zag in dat OUD topic dat er ook wat waren met ook pakjes voor hun monstertjes) Hoeft toch geen lego-kasteel oid te zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 16:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in dubio en met twee monsters die dan ook cadeautjes willen......
Waar is je kerstpoes?quote:
Mwah....ik had er meer van verwacht.quote:
Ooh, das mooi kutquote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mwah....ik had er meer van verwacht.
Maar goed...hij moet nog een week AB en dat zal wel niet voor niets zijn.
En volgens mij wordt hij misselijk van de Tolfedine, gistermiddag en avond alles uitgekotst.
Geen pijnstiller meer gehad en z'n eten van vandaag is binnen gebleven.
Als ie morgen niet iets fleuriger is dan ga ik weer es bellen of heen
Het gaat met mij nu uitmuntend morfine ftw. Visiotequote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met jou ook niet zo lekker he?
Geef die medicijnen eerst es een kans; je lichaam moet er enorrrrm aan wennen en daarbij is de ontsteking niet na 2 dagen weg.
En niet druk maken wat een ander er van vindt, laat ze eerst zelf maar es een darmontsteking en een bipsjesabces hebben, dan piepen ze wel anders![]()
Daar trapt ie niet inquote:Op woensdag 4 november 2009 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, das mooi kutLijkt me wel dat hij die pijnstiller nodig heeft.
Heb je ook onbeperkt eten staan? Is het een idee om die pijnstiller door een klein beetje voer te prakken en hem gedoseerd eten te geven in kleine beetjes?
Morfinequote:Op woensdag 4 november 2009 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het gaat met mij nu uitmuntend morfine ftw. Visiote
helpt allemaal niets,quote:Op woensdag 4 november 2009 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmmmmm. En als je msn nou eens in veilige modus wegpleurt? En dan hem opnieuw opstarten, een msn versie downloaden, en deze ook in safe mode installen?
Ik roep maar wat en ben alles behalve helder. Waar is mijn sletje, loveless? Die ken vast wel ook helpen![]()
Ah jouw msn is er ook mee gestopt ?quote:
"Wel okee" is wel van toepassingquote:Op woensdag 4 november 2009 16:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jeuj muizelientje. Ik miste je al. Wie gehtst?
dat hangen doet ie niet, maar idd hij laat de namen niet zienquote:Op woensdag 4 november 2009 17:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ah jouw msn is er ook mee gestopt ?
Die van mij ook 2 weken terug, kan aanmelden hij laad tot je de namen ziet zegmaar, en dan hangtieWel lekker rustig
Boh, sterkte maar weer meisquote:Op woensdag 4 november 2009 17:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Wel okee" is wel van toepassingQ is niet de enige die high is
Ik niet, gewoon een rode katermans. Instelling bij mij verkeerd?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zie 'm hoor!
Maes haar hondje nog niet!
Ja die zie ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik niet, gewoon een rode katermans. Instelling bij mij verkeerd?
Ziet iedereen mijn nieuwe avi wel?
Je bent hem aan het martelen ?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kinky X-Masquote:
Aangepast, F5 gedaan, geen verschil. Ik ga verder klooien.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja die zie ik.
Ik denk dat Nok 'm als webicon heeft en dat jij alleen usericons ziet. Dat is een instelling in je opties waarbij je aangeeft welke van de twee je voorkeur heeft.
Dat mag Strega alleen.quote:
ik zie m welquote:Op woensdag 4 november 2009 17:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Aangepast, F5 gedaan, geen verschil. Ik ga verder klooien.
[..]
Dat mag Strega alleen.
Beide geprobeerd, geen verschil helaas.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zie m wel
en heb bij mijn opties > weergave onderaan dit staan
voorkeur voor usericons omkeren? JA
Ik ga nu kijken. Was verder niet online. Zat te schilderen. En de griep is trying to get mequote:Op woensdag 4 november 2009 16:36 schreef Maes het volgende:
Nokkie heb je al even in het Kittens in aantocht-topic gekeken? Ik heb beloofd jou er naar toe te sturen
Dat was een rode Mevrouw Poesmaquote:Op woensdag 4 november 2009 17:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey, meestal zij rode katten katers, vandaar mijn aanname.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey, meestal zij rode katten katers, vandaar mijn aanname.![]()
ff Plaatje van ons spookje uit dubai.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
Als ik zou mogen roepen, dan zou ik voor het uitpakken van de SS kado's donderdag 17 december opperen.
Op een donderdag is er minder kans dat iemand 'iets' heeft dan op een vrijdag.
Is het niet te dicht bij Kerst (een week er voor dus) en dan hebben we echt ook nog genoeg tijd om te shoppen. Op zich ga je niet vier weekenden op pad om een kadootje te vinden lijkt me....
In de groep gegooid alhier, S en P zijn voor.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
Als ik zou mogen roepen, dan zou ik voor het uitpakken van de SS kado's donderdag 17 december opperen.
Is het niet te dicht bij Kerst (een week er voor dus) en dan hebben we echt ook nog genoeg tijd om te shoppen. Op zich ga je niet vier weekenden op pad om een kadootje te vinden lijkt me....
Yep, dat is Djinni. Het is een bijzondere poes en dat is ze. Als kitten meegesmokkeld (niet door ons) uit Dubai, bij Kat in Nood terechtgekomen en vandaar bij ons.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]is die van jullie?
Een spookje uit Duizend en een Poes?
Yes, Ma'am!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
17e is goed. 18e hebben we kerstdiner op werk bleek![]()
17 december uitpakken. Probeer na Sint je pakketje te versturen zodat ze ruim de tijd hebben om aan te komen.
Da wast.
Mag ik mijn Zorro terug?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey, meestal zij rode katten katers, vandaar mijn aanname.![]()
ff Plaatje van ons spookje uit dubai.
[ afbeelding ]
Juist grappig om Ferrari_rood te heten en dan een blauwe UI te hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij mij lukte het nooit. Mijn plaatjes waren altijd te groot. Maar ik kan je kunstwerk niet zien. Ik zie een kruisje.
edit nu zie ik hem wel.
Nice maar mag het in het rood?
In de wiki geknutseld bedoel je? Ja he? *even kijken gaat*quote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb de uitleg over hoe het lootjes trekken werkt in de OP van SS geknutseld. Kan men zich inlezen
Voor straf moet je meedoen met SS!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nieuws
Ik heb niet alleen een afwijking, maar het ligt ook nog aan mijn opvoeding.
Sorry Mam
Ik krijg zometeen visite, dus ik ben er weer weinig vanavondquote:Op woensdag 4 november 2009 18:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga zo even lekker lang, heet douchen denk ikZeiknat geregend net
Gedver...dan is uitgebreid douchen echt heerlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 18:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga zo even lekker lang, heet douchen denk ikZeiknat geregend net
Wat vroeg al!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg zometeen visite, dus ik ben er weer weinig vanavond![]()
Krijg afkickverschijnselen
Ja, dit is niet goed Greysie!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg zometeen visite, dus ik ben er weer weinig vanavond![]()
Krijg afkickverschijnselen
Jaaaaa..quote:Op woensdag 4 november 2009 18:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedver...dan is uitgebreid douchen echt heerlijk
Jij mag nooit meer raden!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat vroeg al!
Zeker je schoonouders?
Komen ze gezellig hun kleine knullie knuffen?quote:
Ik heb nog wel kaasquote:Op woensdag 4 november 2009 18:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komen ze gezellig hun kleine knullie knuffen?![]()
Ik heb zin in een tukje
Kun je in dat topic niet zoiets antwoorden als: ik heb heterocontact geprobeerd, maar dat werd een kubisch formaatprobleem.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nieuws
Ik heb niet alleen een afwijking, maar het ligt ook nog aan mijn opvoeding.
Sorry Mam
Ja hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 18:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij mij lukte het nooit. Mijn plaatjes waren altijd te groot. Maar ik kan je kunstwerk niet zien. Ik zie een kruisje.
edit nu zie ik hem wel.
Nice maar mag het in het rood?
Dat was ook mijn gedachtequote:Op woensdag 4 november 2009 18:35 schreef nokwanda het volgende:
Juist grappig om Ferrari_rood te heten en dan een blauwe UI te hebben
In gedachte zal hij altijd bij ons blijvenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:51 schreef Ynske het volgende:
oeps, bureaustoel bij ouders is overleden
hier idemquote:Op woensdag 4 november 2009 18:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja hoorik zal er wel even aan knutselen
[..]
Dat was ook mijn gedachtemaar ik ben een beetje raar wellicht
zoiets jaquote:Op woensdag 4 november 2009 18:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
In gedachte zal hij altijd bij ons blijven
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:51 schreef nokwanda het volgende:
Kun je in dat topic niet zoiets antwoorden als: ik heb heterocontact geprobeerd, maar dat werd een kubisch formaatprobleem.
Proberen kan altijdquote:Op woensdag 4 november 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Voor straf moet je meedoen met SS!
Opgelost!
Slotje!
Kan het proberen, toch?![]()
Deze beter? Ik heb ook een zilver paardje gekozen, staat mooierquote:Op woensdag 4 november 2009 18:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Opzich zat je met blauw niet verkeerd. Ik kies heel vaak blauw. En draag ook best veel blauwe kleding.
blijf dan maar lekker binnen!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Volgens mij vergaat even verderop hier de hele stad Zoetermeer, zo aan de hemel te zien!
Er komt me een onweer over daar! Heel de hemel licht op steeds daar, best een eng gezicht
Ik niet, webicon waarschijnlijk dusquote:Op woensdag 4 november 2009 19:14 schreef Ynske het volgende:
Nok bij jou zie ik een UI met kerstthema
at klopt dat zie je ook in haar profielquote:Op woensdag 4 november 2009 19:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik niet, webicon waarschijnlijk dus
Heb ik dat dan fout ingesteld?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef Ynske het volgende:
d
[..]
at klopt dat zie je ook in haar profiel
uploadicon is [ afbeelding ]
en webicon is [ afbeelding ]
neequote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:59 schreef Nonneke het volgende:
[..]
MorfineToen ik aan de morfine lag in het ziekenhuis was ik steeds de honden van mn bed aan het sturen
Mensen gaan heel raar naar je kijken dan
Leuke film is datquote:
GOED idee!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
Ik was ook al aan het nadenkenquote:
Maar die muziek, het gaat om de MUZIEK!quote:
Leuk dat je zo enthousiast bent!quote:
Jij ook al!quote:
He?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:56 schreef MrSubtle het volgende:
Belt hier net iemand of ik mee wil doen aan de loterij voor de schutterij (of zoiets)... dus ik zeg "oh prima hoor"... blijkt het 75 euro te kosten om deel te nemen![]()
Mooi niet dus
Ik maak zeker wel een lootje, want ik zit hier te kort, dus ik snap als anderen mij nog niet goed kennen, en ik ken zelf alle mensen nog maar zo kort dat ik een lijstje ook heel erg zou waarderenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Je hoeft toch niet een uitgebreid lijstje te maken als je dat niet kunt of wilt he?
Ik denk dat ik helemaal geen lijstje doe. Ik laat me verrassen.
Of moet het? Want dan hou ik me braaf aan de regels natuurlijk
Ik ben veel meer bezig met 'wie zal ik hebben als lootje'Whoeeeeeeee! Spannend!
Ja dat is ook wel weer zo. Ik denk dat idd iedereen braaf even drie dingetjes op zou moeten schrijven als hintje. Dan kan diegene altijd nog kijken of hij/zij uiteindelijk iets heel anders koopt of niet. Want dat mag wel toch? Je hoeft je niet persé aan het lijstje te houden?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik maak zeker wel een lootje, want ik zit hier te kort, dus ik snap als anderen mij nog niet goed kennen, en ik ken zelf alle mensen nog maar zo kort dat ik een lijstje ook heel erg zou waarderen
Aan de deur... onbekende... tis hier in het dorp/stad wel gebruikelijk dat je mee doet aan dit soort shit. Ze keken ook gewoon bijna boos dat ik meteen nee zei... "maar je kunt een auto winnen" ... Ja en?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
He?
Belde diegene aan de deur of telefonisch?
Bekende of vreemde?
Wat bizar, daar doet toch echt niemand aan mee
Nee ik hou me ook het liefst niet aan het lijstjequote:Op woensdag 4 november 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Ik denk dat idd iedereen braaf even drie dingetjes op zou moeten schrijven als hintje. Dan kan diegene altijd nog kijken of hij/zij uiteindelijk iets heel anders koopt of niet. Want dat mag wel toch? Je hoeft je niet persé aan het lijstje te houden?
aan houden niet, maar ik zou het heel tof vinden als iedereen wel iets opschrijft waar je op kunt terugvallenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Ik denk dat idd iedereen braaf even drie dingetjes op zou moeten schrijven als hintje. Dan kan diegene altijd nog kijken of hij/zij uiteindelijk iets heel anders koopt of niet. Want dat mag wel toch? Je hoeft je niet persé aan het lijstje te houden?
Nou echt, ik vind het van de zotte.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aan de deur... onbekende... tis hier in het dorp/stad wel gebruikelijk dat je mee doet aan dit soort shit. Ze keken ook gewoon bijna boos dat ik meteen nee zei... "maar je kunt een auto winnen" ... Ja en?tis fucking 75 euro! doe normaal
Dan spreken we dat gewoon af, dat iedereen minstens drie dingetjes moet opschrijven waar men van houdt!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
aan houden niet, maar ik zou het heel tof vinden als iedereen wel iets opschrijft waar je op kunt terugvallen
bij de schutterij bij ons vroeger in t dorp was t 7,50 per lot. als die bij mij aangeklopt hadden had ik ze gevraagd of ze de komma vergeten waren/verkeerd gezet haddenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aan de deur... onbekende... tis hier in het dorp/stad wel gebruikelijk dat je mee doet aan dit soort shit. Ze keken ook gewoon bijna boos dat ik meteen nee zei... "maar je kunt een auto winnen" ... Ja en?tis fucking 75 euro! doe normaal
Ik heb meerquote:Op woensdag 4 november 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan spreken we dat gewoon af, dat iedereen minstens drie dingetjes moet opschrijven waar men van houdt!
tuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb meerik weet alleen niet of het wel iets leuks is voor op de lootjes.
Mag ik het posten?
Jij krijgt gewoon een shitload pizza's of een glow in the dark comdoompakketquote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb meerik weet alleen niet of het wel iets leuks is voor op de lootjes.
Mag ik het posten?
MEXX Berlin Summer -Eau de toilette (kijkshop 9.99)quote:Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
Posten mag altijd hoor Q. Er valt nu nog niets te verraden qua wie-heeft-wie, dus laat maar zien!
Die laatste heb ik al binnenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon een shitload pizza's of een glow in the dark comdoompakket
Je kunt ook nog een paar dingen opschrijven waar je heul niet van houdt! Weet je zeker dat je dat niet krijgt..quote:Op woensdag 4 november 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan spreken we dat gewoon af, dat iedereen minstens drie dingetjes moet opschrijven waar men van houdt!
Goeie vraagquote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Goodbye het volgende:
Maaaaarrrrr, mag de lootjestrekkert ook afwijken van het lijstje? Lijkt me wel toch?
Maar ik heb meer dingen waar ik niet van hou dan andersomquote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een paar dingen opschrijven waar je heul niet van houdt! Weet je zeker dat je dat niet krijgt..
Ja!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Goodbye het volgende:
Maaaaarrrrr, mag de lootjestrekkert ook afwijken van het lijstje? Lijkt me wel toch?
Ooh, okequote:Op woensdag 4 november 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat juist een superlijstje Q! Echt!
Lekker veel keuze en het zijn dingen die je overal wel kunt kopen.
Ik zou blij zijn als ik zo'n goed lijstje kreeg van degene die ik als lootje heb!
Nou ja, kiek, als je bijvoorbeeld echt echt niet van kerststerren/-mannen/- houdt, oid, is het wel slim dat op te schrijven, denk ik dan.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik heb meer dingen waar ik niet van hou dan andersomdenk ik
Eens! Mooi lijstje. Ik ben net zo ver, maar dan voor sinterklaas (x2)quote:Op woensdag 4 november 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat juist een superlijstje Q! Echt!
Lekker veel keuze en het zijn dingen die je overal wel kunt kopen.
Ik zou blij zijn als ik zo'n goed lijstje kreeg van degene die ik als lootje heb!
Hehe, 't is me gelukt, Nok d'r rooie poes heeft nu roos.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:14 schreef Ynske het volgende:
Nok bij jou zie ik een UI met kerstthema
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hehe, 't is me gelukt, Nok d'r rooie poes heeft nu roos.
mss. Ook handig om een paar don't s op te schrijven.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk. Wij hadden een Rosmerta, kortweg Roos.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
ow, btw, ze heette wel Rosa, of kortweg Roos
Dit is een leuk topic op zichzelf vlgs mijquote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
mss. Ook handig om een paar don't s op te schrijven.
Een marsepeinen varken aan een diabetische moslim geven
De gebroeders Karamazov van Fjodor Dostojevski voor iemand met dislexy kopen
Ga zo maar door, mismatches genoeg te bedenken.
dit is leuk, hier ga ik er meer van bedenken
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
mss. Ook handig om een paar don't s op te schrijven.
Een marsepeinen varken aan een diabetische moslim geven
De gebroeders Karamazov van Fjodor Dostojevski voor iemand met dislexy kopen
Ga zo maar door, mismatches genoeg te bedenken.
dit is leuk, hier ga ik er meer van bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |