Vertel je nieuws!quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah man, ik zat op de lapo te hunten. Ik dacht dan ben ik evol en zet mijn nieuws in de TT...
Sorry? Hou op zeg, je bent te goed voor deze wereld. Ik kan er echt niet mee zitten hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel je nieuws!
En ik wist niet dat je op de lapo zat te hunten, sorry
Oh nu gaat het tegen vallen hoor...quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Nou vertel je nieuws dan maar zo hoor!
It better be worth it
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sorry? Hou op zeg, je bent te goed voor deze wereld. Ik kan er echt niet mee zitten hoor![]()
[..]
Oh nu gaat het tegen vallen hoor...
Maar ik en lief gaan samenwonen
Gelukkig nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:01 schreef nokwanda het volgende:
DML.... kom op!!!!
Je bent ten huwelijk gevraagd
En de freggels gaan mee?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga naar mijn lief zijn huis verhuizen, want hij heeft een koopwoning maar geen bad
Sorry voor de bummer qua nieuws oh-oh
Thanks allemaalquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig niet?
Maar heel erg gefeliciteerd! Tof voor jullie!![]()
Freggels gaan mee, uiteraard!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En de freggels gaan mee?
Heeft hij huisdieren?
Woont ie in de buurt van waar je nu al woont?
/kruisverhoor
Ah welnee, als het goed zit, zit het goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thanks allemaal![]()
En ik vind trouwen na 8 maanden wat snel, maar dat ben ik. Hoewel zijn pa laatst zei dat hij een goede gelegenheid nodig had om de aanschaf van een mooi pak te verantwoorden.
Hebben jullie pas acht maanden iets? Voor mijn gevoel al veel langer!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thanks allemaal![]()
En ik vind trouwen na 8 maanden wat snel, maar dat ben ik. Hoewel zijn pa laatst zei dat hij een goede gelegenheid nodig had om de aanschaf van een mooi pak te verantwoorden.
Nou zo gek istie gelukkig niet volgens mij. Hij woont rechtboven mij, tis een Antilliaan ofzo. En paar maandjes terug kwam hij al s'ochtends ineens naar me toe dat 'ik geen spelletjes met hem moest spelen ofzo', en toen ik vroeg waar hij het over had was 'jaaaa dat je het weet'quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:25 schreef Greys het volgende:
Cat, fijn dat je weer boven water bent, begon me al zorgen te maken
[..]
Wat dan?
Ik heb toen ik in Rotterdam woonde ook een terror bovenbuurman gehad
Wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben zeg. Die was echt gek. Smeet af en toe midden in de nacht een stoel door de ruit van zijn balkondeur enzo als hij niet kon slapen, zat ik weer trillend als een rietje rechtop in bed
En dat was eigenlijk nog in een keurige buurt van Rotterdam
Welnee wij hadden ook dat tempo en dat gaat nu 5 jr later nog steeds primaquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thanks allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |