Vertel je nieuws!quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah man, ik zat op de lapo te hunten. Ik dacht dan ben ik evol en zet mijn nieuws in de TT...
Sorry? Hou op zeg, je bent te goed voor deze wereld. Ik kan er echt niet mee zitten hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel je nieuws!
En ik wist niet dat je op de lapo zat te hunten, sorry
Oh nu gaat het tegen vallen hoor...quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Nou vertel je nieuws dan maar zo hoor!
It better be worth it
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sorry? Hou op zeg, je bent te goed voor deze wereld. Ik kan er echt niet mee zitten hoor![]()
[..]
Oh nu gaat het tegen vallen hoor...
Maar ik en lief gaan samenwonen
Gelukkig nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:01 schreef nokwanda het volgende:
DML.... kom op!!!!
Je bent ten huwelijk gevraagd
En de freggels gaan mee?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga naar mijn lief zijn huis verhuizen, want hij heeft een koopwoning maar geen bad
Sorry voor de bummer qua nieuws oh-oh
Thanks allemaalquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig niet?
Maar heel erg gefeliciteerd! Tof voor jullie!![]()
Freggels gaan mee, uiteraard!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En de freggels gaan mee?
Heeft hij huisdieren?
Woont ie in de buurt van waar je nu al woont?
/kruisverhoor
Ah welnee, als het goed zit, zit het goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thanks allemaal![]()
En ik vind trouwen na 8 maanden wat snel, maar dat ben ik. Hoewel zijn pa laatst zei dat hij een goede gelegenheid nodig had om de aanschaf van een mooi pak te verantwoorden.
Hebben jullie pas acht maanden iets? Voor mijn gevoel al veel langer!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thanks allemaal![]()
En ik vind trouwen na 8 maanden wat snel, maar dat ben ik. Hoewel zijn pa laatst zei dat hij een goede gelegenheid nodig had om de aanschaf van een mooi pak te verantwoorden.
Nou zo gek istie gelukkig niet volgens mij. Hij woont rechtboven mij, tis een Antilliaan ofzo. En paar maandjes terug kwam hij al s'ochtends ineens naar me toe dat 'ik geen spelletjes met hem moest spelen ofzo', en toen ik vroeg waar hij het over had was 'jaaaa dat je het weet'quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:25 schreef Greys het volgende:
Cat, fijn dat je weer boven water bent, begon me al zorgen te maken
[..]
Wat dan?
Ik heb toen ik in Rotterdam woonde ook een terror bovenbuurman gehad
Wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben zeg. Die was echt gek. Smeet af en toe midden in de nacht een stoel door de ruit van zijn balkondeur enzo als hij niet kon slapen, zat ik weer trillend als een rietje rechtop in bed
En dat was eigenlijk nog in een keurige buurt van Rotterdam
Welnee wij hadden ook dat tempo en dat gaat nu 5 jr later nog steeds primaquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thanks allemaal![]()
Ik heb zo'n hekel aan van die types met een grote bekquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou zo gek istie gelukkig niet volgens mij. Hij woont rechtboven mij, tis een Antilliaan ofzo. En paar maandjes terug kwam hij al s'ochtends ineens naar me toe dat 'ik geen spelletjes met hem moest spelen ofzo', en toen ik vroeg waar hij het over had was 'jaaaa dat je het weet'![]()
En nu vanochtend kwam hij weer de trap afgestormd dat ik z'n mattie niet ben en ik geen spelletjes moet spelen en niet zo moet bonken (WTFik heb al in geen weken geklust ofzo, er is soms wel flink gebonk in de flat, maar dat komt dan ZIJN flatje, iig een verdieping boven me). Maar goed, tis typje blaffende honden bijten niet volgens mij. Vanochtend ook gewoon tegenin gegaan en gevraagd waar hij het in godsnaam over heeft en dat ik niet zit te 'bonken' ofzo
Ik rol nog eens met mijn ogenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou zo gek istie gelukkig niet volgens mij. Hij woont rechtboven mij, tis een Antilliaan ofzo. En paar maandjes terug kwam hij al s'ochtends ineens naar me toe dat 'ik geen spelletjes met hem moest spelen ofzo', en toen ik vroeg waar hij het over had was 'jaaaa dat je het weet'![]()
En nu vanochtend kwam hij weer de trap afgestormd dat ik z'n mattie niet ben en ik geen spelletjes moet spelen en niet zo moet bonken (WTFik heb al in geen weken geklust ofzo, er is soms wel flink gebonk in de flat, maar dat komt dan ZIJN flatje, iig een verdieping boven me). Maar goed, tis typje blaffende honden bijten niet volgens mij. Vanochtend ook gewoon tegenin gegaan en gevraagd waar hij het in godsnaam over heeft en dat ik niet zit te 'bonken' ofzo
Oh nee ik heb gewoon rare beelden nu.........quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik verwacht pareltjes van posts van je, gedurende het hele topic, dat snap je zeker welquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef nieslief het volgende:
TVP voor strakkies. Ben even naar school.
Mooie TT.
Dat zijn de goede berichten. Toen ik direct ging samenwonen met de vorige pakte dat wat minder goed uitquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben ook na 8 maanden samen gaan wonen, twee jaar later nog geen moment spijt van gehad
De badkamer is zo klein dat het gewoon echt niet gaat al zou ik graag willenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:07 schreef Ml-etje het volgende:
Gefeli DML!!
Ga je nog dingen veranderen in huis? (en bad aanschaffen)
Ik snap wat je wilt zeggen maar toch is het voor het gevoel een veel grotere stap, dat trouwen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:11 schreef nokwanda het volgende:
en ow well, het verschil tussen trouwen en samenwonen snap ik nooit zo goed. Als je gata samenwonen leef je toch ook als partners in een huishouding en dan is het ook handig en verstandig om dat vast te leggen. Afgezien dan van het romantische aspect.
Ik ben binnen 6 maanden getrouwd en we hebben een huis gekochtquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben ook na 8 maanden samen gaan wonen, twee jaar later nog geen moment spijt van gehad
Mensen kunnen dat als verstikkend ervaren, denk ik. Ik heb dat zelf ook niet zo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:11 schreef nokwanda het volgende:
en ow well, het verschil tussen trouwen en samenwonen snap ik nooit zo goed. Als je gata samenwonen leef je toch ook als partners in een huishouding en dan is het ook handig en verstandig om dat vast te leggen. Afgezien dan van het romantische aspect.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zijn de goede berichten. Toen ik direct ging samenwonen met de vorige pakte dat wat minder goed uit![]()
[..]
De badkamer is zo klein dat het gewoon echt niet gaat al zou ik graag willenMaar we gaan dit verkopen.
Toch voelt samenwonen nog een stukje vrijblijvenderquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:11 schreef nokwanda het volgende:
Hij zit nu 5 meter bij mij vandaan op een andere kamer hier op kantoor en ik slaap daar al bijna altijd. Met het oog op mijn freggels leek me samenwonen wel zo sociaal. Hebben die beestjes ook weer aandacht. Ik voelde me schuldig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap dat eigenlijk nooit zo, dat hokken in zo'n korte periodeSoms is het bittere noodzaak natuurlijk. Maar je 'kent' elkaar toch niet echt na 6 of 8 maandjes ofzo... En soms blijkt het dan toch goed te werken omdat uiteindelijk je goed bij elkaar past, maar soms kom je dan ook ineens allerlei irritante dingetjes van elkaar tegen enzo
Maaaar niet minder gefeliciteerd DML![]()
JIj gaat natuurlijk tot de eerste categorie behoren!
Maar ik als nuchtere koelbloedige nederlander snap dat dan weer niet zoquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben binnen 6 maanden getrouwd en we hebben een huis gekocht
Tot nu toe (okay... ik geef toe, we kennen elkaar nu 11 maanden) geen spijt van. Integendeel
Maar misschien is hij het ook niet? Denk jij dat hij het is en hij denkt dat jij het bent, blijkt het van diegene boven hem of naast jou te komen ofzo, dat gebonk. Misschien moet je dat tegen hem zeggen, dat je er ook soms last van hebt en dat jullie samen maar eens moeten investigaten wie het dan wel is. Ben je daarna misschien wél zijn mattie. Oh joy!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
En dan zeggen ze wat over mannen, al die vrouwen hier die bij 'bonken' meteen verder moeten denken.
Maar regelmatig hoor ik echt ineens een flinke knal alsof hij tegen de verwarmingsbuizen aan zit te meppen of een flink blok beton neerflikkert ofzo![]()
Maakt mij niet uit, maar dan moet hij niet komen zeiken dat ík herrie loop te maken of iets
Och ja die irritaties komen toch wel hoor maar als het goed zit kom je daar wel overheen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap dat eigenlijk nooit zo, dat hokken in zo'n korte periodeSoms is het bittere noodzaak natuurlijk. Maar je 'kent' elkaar toch niet echt na 6 of 8 maandjes ofzo... En soms blijkt het dan toch goed te werken omdat uiteindelijk je goed bij elkaar past, maar soms kom je dan ook ineens allerlei irritante dingetjes van elkaar tegen enzo
Tuurlijk kom je irritante dingetjes van elkaar tegen. Maar je bent juist eerder geneigd om die elkaar te vergeven. iedereen heeft die namelijk. En dat elkaar niet echt goed kennen... nou... als je mensenkennis hebt en je prioriteiten in een karakter kent dan hoeft dat echt het geval niet te zijn. Wat ik een van de belangrijkste dingen aan mijn man vindt, bijvoorbeeld, is dat hij een vreselijk goed hart heeft en daar ook echt gepassioneerd in is. Dat komt tot uiting in hoe hij met dieren omgaat en dat is in mijn gezinssituatie cruciaal. Verder kan hij mijn gekke gedachtensprongen volgen en dat is zeeeer zeldzaam. Dat soort dingen wist ik al vanaf de eerste ontmoeting.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
Nou Joyquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar misschien is hij het ook niet? Denk jij dat hij het is en hij denkt dat jij het bent, blijkt het van diegene boven hem of naast jou te komen ofzo, dat gebonk. Misschien moet je dat tegen hem zeggen, dat je er ook soms last van hebt en dat jullie samen maar eens moeten investigaten wie het dan wel is. Ben je daarna misschien wél zijn mattie. Oh joy!
Maar dat verlangen veranderd vanzelf. Het verlangen is inmiddels om dagelijks naast elkaar te slapen omdat het stil is in huis als de ander weer is vertrokken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik als nuchtere koelbloedige nederlander snap dat dan weer niet zo![]()
Wáárom zou je met 6 maanden trouwen, waarom geniet je niet nog ff van elkaar ontdekken, en ga je bv. samenwonen zonder te trouwen, of gewoon wat miss nog wel leuker is elkaar níet dagelijks zien, dat verlangen wat je dan houdt in het begin, het toeleven naar de dagen dat je elkaar wél ziet e.d.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar misschien is hij het ook niet? Denk jij dat hij het is en hij denkt dat jij het bent, blijkt het van diegene boven hem of naast jou te komen ofzo, dat gebonk. Misschien moet je dat tegen hem zeggen, dat je er ook soms last van hebt en dat jullie samen maar eens moeten investigaten wie het dan wel is. Ben je daarna misschien wél zijn mattie. Oh joy!
Wij zijn allebei van de categorie 'te verstandig'quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wáárom zou je met 6 maanden trouwen, waarom geniet je niet nog ff van elkaar ontdekken, en ga je bv. samenwonen zonder te trouwen, of gewoon wat miss nog wel leuker is elkaar níet dagelijks zien, dat verlangen wat je dan houdt in het begin, het toeleven naar de dagen dat je elkaar wél ziet e.d.
Ja dat toeleven is een jaar leuk maar als je ver van elkaar woont dan baal je daar op een gegeven moment giga van.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We woonden ieder aan de andere kant van het land en de tijd was er gewoon goed voor. Mijn zoon deed vorig schooljaar eindexamen en we moesten ook kiezen voor een vervolgopleiding en waar die dan zou zijn. Dus het was of nu, of over een paar jaar pas. En dat uitkijken naar de vorige keer was alleen maar ellendig en kostbaar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar je bent niet bang dat je als je dat soort verlangens direct of op zeer korte termijn gaat vervullen dat je al vrij rap in een sleur gaat komen? En het dan juist lastiger word die kleine ergenissen te vergeven oid?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar dat verlangen veranderd vanzelf. Het verlangen is inmiddels om dagelijks naast elkaar te slapen omdat het stil is in huis als de ander weer is vertrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |