Oooooh joh gewoon meedoen, ik denk dat jij dat juist heel goed kanquote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
Ooh als ik die foto's zie in OUD is het wel errug leuk
[faalangst] Alleen vind ik het altijd zo moeilijk om cadeautjes te kopenwat nou als de ontvanger het helemaal niks vindt?
[/faalangst]
Het hele idee van een cadeautje krijgen is toch al leuk. Men maakt een verlanglijstje en als je je daaraan houdt kan er heul niks mis gaan. En dan nog het raden achteraf wie wie had. Misschien kan je een hint in je gedichtje verstoppen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
[faalangst] Alleen vind ik het altijd zo moeilijk om cadeautjes te kopenwat nou als de ontvanger het helemaal niks vindt?
[/faalangst]
Dat heb ik ook! Én ik kan niet dichten én ik kan niet eens een verlanglijstje voor mezelf verzinnenquote:Op woensdag 4 november 2009 @ 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
[/faalangst]
Vanavond vast wel, degene die het doet (Shiznuts) was er gisteren ook snel bij om onder andere de mijne aan te passen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb al een aanvraag gedaan in dat topic maar ze hebben het druk denk ik
Volgens mij kunnen we allemaal niet dichten dus zorg dat het rijmt en het is al tof. En voor inspiratie voor de verlanglijst had ik dat linkje gepost. Ik ben uitgegaan van 10 euro excl. verzenden voor mijn lijstje.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Én ik kan niet dichten én ik kan niet eens een verlanglijstje voor mezelf verzinnen
Kun jij je voorstellen dat jij een cadeautje, dat met zorg uitgezocht en ingepakt, niet mooi vindt?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
[/faalangst]
Ja, dat linkje ga ik bekijken! 10 euro vind ik prima.quote:Op woensdag 4 november 2009 @ 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we allemaal niet dichten dus zorg dat het rijmt en het is al tof. En voor inspiratie voor de verlanglijst had ik dat linkje gepost. Ik ben uitgegaan van 10 euro excl. verzenden voor mijn lijstje.
Precies vrede op aarde en lief zijn voor elkaar en zoquote:Op woensdag 4 november 2009 12:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Kun jij je voorstellen dat jij een cadeautje, dat met zorg uitgezocht en ingepakt, niet mooi vindt?
Ik niet nml, het gaat toch ook voornamelijk om het idee er achter? Althans, voor mij wel.
Mja, ik kon niet slapen. Gisteren ook alquote:Op woensdag 4 november 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh ik zou ook wel een tukkie willen doen. Ronk ook een beetje voor mij?
Nou ja, ik word er niet hyper van tot nut toe.. ik kan alleen echt niks meer. Naar de wc lopen is al te veel moeite. Mn ogen flikkeren half dicht, maar slapen wil nietquote:Op woensdag 4 november 2009 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh Qwea, ik heb es een prednisonkuur gehad voor een longontsteking, ik ging echt trippen van die shit!
Ik werd zo hyper, ik ging om 1 uur 's nachts mn aquarium verschonen en stofzuigen en strijken, ik kon gewoon NIET stilzitten![]()
En mn darmen gingen helemaal doordraaien dr van ook, echt hel was dat.
Maar goed, ik flip al van 3 ibrufennetjes
Ik voel me echt zo labiel als wat ook. Ik heb al 2x liggen janken, en waarom weet ik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 12:37 schreef Morretje het volgende:
Ach Q'tje, het is ook allemaal best veel in een keer! Ik vind het niet gek dat je het moeilijk vindt, je hebt ook wel wat op je bordje nu!![]()
Vind ik helemaal niet stom, zou iedereen hebben denk ikquote:Op woensdag 4 november 2009 12:40 schreef Qwea het volgende:
Ik ben denk ik ook bang dat mensen het niet snappen, ofzo. Waaronder ook MM. Klinkt stom, maar toch.
Nou ja, weet ik veel. Dat ie me een aansteller vind ofzo door die kloten pijn. Ik weet het niet zo goedquote:Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
QkeleQ, waar ben je dan bang voor wat MM niet snapt?
Wat bedoel je dan precies, wat denk je dat ie niet zal snappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |