Inderdaad, die lui zonder humorquote:
Nummer 52 al ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:41 schreef SHE het volgende:
even de tags erbij gezet, dan herkennen mensen het ook als slowchat![]()
Sorry ben niet zo'n ster hierin geloof ik, ik hoopte al dat ik niet de laatste zou zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:41 schreef SHE het volgende:
even de tags erbij gezet, dan herkennen mensen het ook als slowchat![]()
Valt wel mee hoor, als je maar niet rookt terwijl je zwanger bentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:43 schreef deedeetee het volgende:
OUD is levensgevaartlijkbrrr ik durf al haast niet eens te lurken laat staan posten....
![]()
Zou ik nóóit doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, als je maar niet rookt terwijl je zwanger bent![]()
![]()
![]()
Als Xena hier hart krijgt, bromt ze gewoon bij het etenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:53 schreef deedeetee het volgende:
Rauw voer ? Daar worden 't echte tijgertjes van![]()
Zeg dat wel! Ze springen ook gewoon op mijn schouders als ik voorover leun om wat te typen. Ik zit onder de krassenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:53 schreef deedeetee het volgende:
Rauw voer ? Daar worden 't echte tijgertjes van![]()
Geen droge haar op mijn hoofd die eraan denkt om in een drukke straat in Amsterdam een boom te gaan zoenenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Boomknuffelaar meld zich![]()
[afbeelding]
Nu jullie
Xena wil alleen maar naar buiten, in de regen zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |