Avast !quote:Op woensdag 4 november 2009 15:33 schreef Ynske het volgende:
Q, is avira goed als virusscanner? of adviseer je wat anders?
Weet je als we nou het volgende doen. Jij doet gewoon mee met SS en als het allemaal niet lukt val ik voor je in. Sta ik zeg maar op het reservebankje. Kwestie van verlanglijstje klaarleggen en adres. Mocht jij uitvallen weet je dat snel genoeg en dan veranderen we het gewoon op die website. Degene die jou dan heeft getrokken zal dan alleen moeten afwachten of jij kunt op die datum. Volg je me nog een beetje.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik hoor het wel, en anders vind ik het totaal begrijpelijk en niet erg hoor
[..]
Sorry, dat wil ik prive houden. Ticket is nog niet geboekt, anders was het inderdaad wel duidelijk, helaas is dat niet het geval
Bijna 5 jaar zijn we samenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:46 schreef ferrari_rood het volgende:
@ Q hoelang zijn jij en MM al samen? Toen met de gekloot met mijn schouder vond ik dat ook erg voor vriendlief. Hij snapte het allemaal wel alleen hij is niet zo'n goede huisman. En als ik niks kan doen en alles pijn doet word ik ook chagrijnig is niet zo goed voor de sfeer. Dus MM zal het ook best snappen en je willen helpen met alles.
Het gaat mij niet aan, maar ik volg je iig nietquote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet je als we nou het volgende doen. Jij doet gewoon mee met SS en als het allemaal niet lukt val ik voor je in. Sta ik zeg maar op het reservebankje. Kwestie van verlanglijstje klaarleggen en adres. Mocht jij uitvallen weet je dat snel genoeg en dan veranderen we het gewoon op die website. Degene die jou dan heeft getrokken zal dan alleen moeten afwachten of jij kunt op die datum. Volg je me nog een beetje.
Tsss je bent gewoon high.....quote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bijna 5 jaar zijn we samenEn hij zal het ongetwijfeld ook wel snappen. Ik heb gewoon soms even een labiel momentje.
Dat is overigens helemaal opgeheftik zweef als een gek
dank je, geinstalleerdquote:
En je hebt msn er al afgepleurd? Heb je ook al een spyware scan gedaan met adaware of malwarebytes?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je, geinstalleerd
heb een cleaninstall gedaan, en hoopte (tegen beter weten in) dat msn weer zou gaan werkennot
al mn contactpersonen zijn er, zien mij, maar ik kan ze alleen zien als ik via bericht verzenden een adres opzoek, niet gewoon in de lijst
Ynske je UI staat klaar zag ik vanmiddagquote:Op woensdag 4 november 2009 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je, geinstalleerd
heb een cleaninstall gedaan, en hoopte (tegen beter weten in) dat msn weer zou gaan werkennot
al mn contactpersonen zijn er, zien mij, maar ik kan ze alleen zien als ik via bericht verzenden een adres opzoek, niet gewoon in de lijst
yep alle driequote:Op woensdag 4 november 2009 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je hebt msn er al afgepleurd? Heb je ook al een spyware scan gedaan met adaware of malwarebytes?
had ik gezien, maar wilde t nog wat andersquote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ynske je UI staat klaar zag ik vanmiddag
Ik vind je een lieverd, maar ik snap niets van wat je bedoeltquote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet je als we nou het volgende doen. Jij doet gewoon mee met SS en als het allemaal niet lukt val ik voor je in. Sta ik zeg maar op het reservebankje. Kwestie van verlanglijstje klaarleggen en adres. Mocht jij uitvallen weet je dat snel genoeg en dan veranderen we het gewoon op die website. Degene die jou dan heeft getrokken zal dan alleen moeten afwachten of jij kunt op die datum. Volg je me nog een beetje.
Is heel simpel hoor als jij de datum van je vertrek hoort en het komt helemaal niet uit hiero met de anderen en jij moet je terugtrekken dan mist er een lootje ergens. Dan is het of overnieuw lootjes trekken of elkaar vertellen wie wie heeft of een stand-in nemen. Moi dus. Alleen degene die jouw lootje dan heeft die moet even wachten met shoppen tot zeker is dat jij meedoet. Doe jij mee prima niks aan de hand, doe jij niet mee dan veranderen we jouw adres in mijn adres en jouw lijstje in mijn lijstje en neem ik het door jou getrokken lootje over.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind je een lieverd, maar ik snap niets van wat je bedoelt![]()
Maar het komt vast goed, laten we er maar vanuit gaan dat het vanzelf goed komt![]()
Geniaalquote:Op woensdag 4 november 2009 16:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Is heel simpel hoor als jij de datum van je vertrek hoort en het komt helemaal niet uit hiero met de anderen en jij moet je terugtrekken dan mist er een lootje ergens. Dan is het of overnieuw lootjes trekken of elkaar vertellen wie wie heeft of een stand-in nemen. Moi dus. Alleen degene die jouw lootje dan heeft die moet even wachten met shoppen tot zeker is dat jij meedoet. Doe jij mee prima niks aan de hand, doe jij niet mee dan veranderen we jouw adres in mijn adres en jouw lijstje in mijn lijstje en neem ik het door jou getrokken lootje over.
Ik zit gewoon in dubio en met twee monsters die dan ook cadeautjes willen......quote:
Yep, als je weet wanneer je gaat plannen we het de dag daarvoorquote:Op woensdag 4 november 2009 16:24 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga gewoon mijn best doen het voor zaterdag te wetenals ik alleen maar al de datum weet dan is het al voldoende toch?
ow en bij pidgin of trillian laat men de contactpersonen wel zienquote:
Hmmmmm. En als je msn nou eens in veilige modus wegpleurt? En dan hem opnieuw opstarten, een msn versie downloaden, en deze ook in safe mode installen?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow en bij pidgin of trillian laat men de contactpersonen wel zien
dus t is niet zo dat alle contactpersonen uit t account weg zijn ofzo
Nou dat lijkt me een kleine moeite voor "jouw" secret santa toch ? (ik zag in dat OUD topic dat er ook wat waren met ook pakjes voor hun monstertjes) Hoeft toch geen lego-kasteel oid te zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 16:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in dubio en met twee monsters die dan ook cadeautjes willen......
Waar is je kerstpoes?quote:
Mwah....ik had er meer van verwacht.quote:
Ooh, das mooi kutquote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mwah....ik had er meer van verwacht.
Maar goed...hij moet nog een week AB en dat zal wel niet voor niets zijn.
En volgens mij wordt hij misselijk van de Tolfedine, gistermiddag en avond alles uitgekotst.
Geen pijnstiller meer gehad en z'n eten van vandaag is binnen gebleven.
Als ie morgen niet iets fleuriger is dan ga ik weer es bellen of heen
Het gaat met mij nu uitmuntend morfine ftw. Visiotequote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met jou ook niet zo lekker he?
Geef die medicijnen eerst es een kans; je lichaam moet er enorrrrm aan wennen en daarbij is de ontsteking niet na 2 dagen weg.
En niet druk maken wat een ander er van vindt, laat ze eerst zelf maar es een darmontsteking en een bipsjesabces hebben, dan piepen ze wel anders![]()
Daar trapt ie niet inquote:Op woensdag 4 november 2009 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, das mooi kutLijkt me wel dat hij die pijnstiller nodig heeft.
Heb je ook onbeperkt eten staan? Is het een idee om die pijnstiller door een klein beetje voer te prakken en hem gedoseerd eten te geven in kleine beetjes?
Morfinequote:Op woensdag 4 november 2009 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het gaat met mij nu uitmuntend morfine ftw. Visiote
helpt allemaal niets,quote:Op woensdag 4 november 2009 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmmmmm. En als je msn nou eens in veilige modus wegpleurt? En dan hem opnieuw opstarten, een msn versie downloaden, en deze ook in safe mode installen?
Ik roep maar wat en ben alles behalve helder. Waar is mijn sletje, loveless? Die ken vast wel ook helpen![]()
Ah jouw msn is er ook mee gestopt ?quote:
"Wel okee" is wel van toepassingquote:Op woensdag 4 november 2009 16:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jeuj muizelientje. Ik miste je al. Wie gehtst?
dat hangen doet ie niet, maar idd hij laat de namen niet zienquote:Op woensdag 4 november 2009 17:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ah jouw msn is er ook mee gestopt ?
Die van mij ook 2 weken terug, kan aanmelden hij laad tot je de namen ziet zegmaar, en dan hangtieWel lekker rustig
Boh, sterkte maar weer meisquote:Op woensdag 4 november 2009 17:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Wel okee" is wel van toepassingQ is niet de enige die high is
Ik niet, gewoon een rode katermans. Instelling bij mij verkeerd?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zie 'm hoor!
Maes haar hondje nog niet!
Ja die zie ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik niet, gewoon een rode katermans. Instelling bij mij verkeerd?
Ziet iedereen mijn nieuwe avi wel?
Je bent hem aan het martelen ?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik niet, gewoon een rode katermans. Instelling bij mij verkeerd?
Ziet iedereen mijn nieuwe avi wel?
Kinky X-Masquote:
Aangepast, F5 gedaan, geen verschil. Ik ga verder klooien.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja die zie ik.
Ik denk dat Nok 'm als webicon heeft en dat jij alleen usericons ziet. Dat is een instelling in je opties waarbij je aangeeft welke van de twee je voorkeur heeft.
Dat mag Strega alleen.quote:
ik zie m welquote:Op woensdag 4 november 2009 17:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Aangepast, F5 gedaan, geen verschil. Ik ga verder klooien.
[..]
Dat mag Strega alleen.
Beide geprobeerd, geen verschil helaas.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zie m wel
en heb bij mijn opties > weergave onderaan dit staan
voorkeur voor usericons omkeren? JA
Ik ga nu kijken. Was verder niet online. Zat te schilderen. En de griep is trying to get mequote:Op woensdag 4 november 2009 16:36 schreef Maes het volgende:
Nokkie heb je al even in het Kittens in aantocht-topic gekeken? Ik heb beloofd jou er naar toe te sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |