bij de schutterij bij ons vroeger in t dorp was t 7,50 per lot. als die bij mij aangeklopt hadden had ik ze gevraagd of ze de komma vergeten waren/verkeerd gezet haddenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aan de deur... onbekende... tis hier in het dorp/stad wel gebruikelijk dat je mee doet aan dit soort shit. Ze keken ook gewoon bijna boos dat ik meteen nee zei... "maar je kunt een auto winnen" ... Ja en?tis fucking 75 euro! doe normaal
Ik heb meerquote:Op woensdag 4 november 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan spreken we dat gewoon af, dat iedereen minstens drie dingetjes moet opschrijven waar men van houdt!
tuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb meerik weet alleen niet of het wel iets leuks is voor op de lootjes.
Mag ik het posten?
Jij krijgt gewoon een shitload pizza's of een glow in the dark comdoompakketquote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb meerik weet alleen niet of het wel iets leuks is voor op de lootjes.
Mag ik het posten?
MEXX Berlin Summer -Eau de toilette (kijkshop 9.99)quote:Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
Posten mag altijd hoor Q. Er valt nu nog niets te verraden qua wie-heeft-wie, dus laat maar zien!
Die laatste heb ik al binnenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon een shitload pizza's of een glow in the dark comdoompakket
Je kunt ook nog een paar dingen opschrijven waar je heul niet van houdt! Weet je zeker dat je dat niet krijgt..quote:Op woensdag 4 november 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan spreken we dat gewoon af, dat iedereen minstens drie dingetjes moet opschrijven waar men van houdt!
Goeie vraagquote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Goodbye het volgende:
Maaaaarrrrr, mag de lootjestrekkert ook afwijken van het lijstje? Lijkt me wel toch?
Maar ik heb meer dingen waar ik niet van hou dan andersomquote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een paar dingen opschrijven waar je heul niet van houdt! Weet je zeker dat je dat niet krijgt..
Ja!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Goodbye het volgende:
Maaaaarrrrr, mag de lootjestrekkert ook afwijken van het lijstje? Lijkt me wel toch?
Ooh, okequote:Op woensdag 4 november 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat juist een superlijstje Q! Echt!
Lekker veel keuze en het zijn dingen die je overal wel kunt kopen.
Ik zou blij zijn als ik zo'n goed lijstje kreeg van degene die ik als lootje heb!
Nou ja, kiek, als je bijvoorbeeld echt echt niet van kerststerren/-mannen/- houdt, oid, is het wel slim dat op te schrijven, denk ik dan.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik heb meer dingen waar ik niet van hou dan andersomdenk ik
Eens! Mooi lijstje. Ik ben net zo ver, maar dan voor sinterklaas (x2)quote:Op woensdag 4 november 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat juist een superlijstje Q! Echt!
Lekker veel keuze en het zijn dingen die je overal wel kunt kopen.
Ik zou blij zijn als ik zo'n goed lijstje kreeg van degene die ik als lootje heb!
Hehe, 't is me gelukt, Nok d'r rooie poes heeft nu roos.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:14 schreef Ynske het volgende:
Nok bij jou zie ik een UI met kerstthema
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hehe, 't is me gelukt, Nok d'r rooie poes heeft nu roos.
mss. Ook handig om een paar don't s op te schrijven.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Ik denk dat idd iedereen braaf even drie dingetjes op zou moeten schrijven als hintje. Dan kan diegene altijd nog kijken of hij/zij uiteindelijk iets heel anders koopt of niet. Want dat mag wel toch? Je hoeft je niet persé aan het lijstje te houden?
Hoe is het mogelijk. Wij hadden een Rosmerta, kortweg Roos.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
ow, btw, ze heette wel Rosa, of kortweg Roos
Dit is een leuk topic op zichzelf vlgs mijquote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
mss. Ook handig om een paar don't s op te schrijven.
Een marsepeinen varken aan een diabetische moslim geven
De gebroeders Karamazov van Fjodor Dostojevski voor iemand met dislexy kopen
Ga zo maar door, mismatches genoeg te bedenken.
dit is leuk, hier ga ik er meer van bedenken
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
mss. Ook handig om een paar don't s op te schrijven.
Een marsepeinen varken aan een diabetische moslim geven
De gebroeders Karamazov van Fjodor Dostojevski voor iemand met dislexy kopen
Ga zo maar door, mismatches genoeg te bedenken.
dit is leuk, hier ga ik er meer van bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |