Gedver...dan is uitgebreid douchen echt heerlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 18:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga zo even lekker lang, heet douchen denk ikZeiknat geregend net
Wat vroeg al!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg zometeen visite, dus ik ben er weer weinig vanavond![]()
Krijg afkickverschijnselen
Ja, dit is niet goed Greysie!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg zometeen visite, dus ik ben er weer weinig vanavond![]()
Krijg afkickverschijnselen
Jaaaaa..quote:Op woensdag 4 november 2009 18:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedver...dan is uitgebreid douchen echt heerlijk
Jij mag nooit meer raden!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat vroeg al!
Zeker je schoonouders?
Komen ze gezellig hun kleine knullie knuffen?quote:
Ik heb nog wel kaasquote:Op woensdag 4 november 2009 18:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komen ze gezellig hun kleine knullie knuffen?![]()
Ik heb zin in een tukje
Kun je in dat topic niet zoiets antwoorden als: ik heb heterocontact geprobeerd, maar dat werd een kubisch formaatprobleem.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nieuws
Ik heb niet alleen een afwijking, maar het ligt ook nog aan mijn opvoeding.
Sorry Mam
Ja hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 18:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij mij lukte het nooit. Mijn plaatjes waren altijd te groot. Maar ik kan je kunstwerk niet zien. Ik zie een kruisje.
edit nu zie ik hem wel.
Nice maar mag het in het rood?
Dat was ook mijn gedachtequote:Op woensdag 4 november 2009 18:35 schreef nokwanda het volgende:
Juist grappig om Ferrari_rood te heten en dan een blauwe UI te hebben
In gedachte zal hij altijd bij ons blijvenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:51 schreef Ynske het volgende:
oeps, bureaustoel bij ouders is overleden
hier idemquote:Op woensdag 4 november 2009 18:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja hoorik zal er wel even aan knutselen
[..]
Dat was ook mijn gedachtemaar ik ben een beetje raar wellicht
zoiets jaquote:Op woensdag 4 november 2009 18:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
In gedachte zal hij altijd bij ons blijven
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:51 schreef nokwanda het volgende:
Kun je in dat topic niet zoiets antwoorden als: ik heb heterocontact geprobeerd, maar dat werd een kubisch formaatprobleem.
Proberen kan altijdquote:Op woensdag 4 november 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
Voor straf moet je meedoen met SS!
Opgelost!
Slotje!
Kan het proberen, toch?![]()
Deze beter? Ik heb ook een zilver paardje gekozen, staat mooierquote:Op woensdag 4 november 2009 18:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Opzich zat je met blauw niet verkeerd. Ik kies heel vaak blauw. En draag ook best veel blauwe kleding.
blijf dan maar lekker binnen!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
Volgens mij vergaat even verderop hier de hele stad Zoetermeer, zo aan de hemel te zien!
Er komt me een onweer over daar! Heel de hemel licht op steeds daar, best een eng gezicht
Ik niet, webicon waarschijnlijk dusquote:Op woensdag 4 november 2009 19:14 schreef Ynske het volgende:
Nok bij jou zie ik een UI met kerstthema
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |