quote:Ik ben niet zo'n aan de lijn rukker... Ben er meer één van het hard en boos bulderen
Nee, dat tamponverhaal ligt me nog heeeeel vers in het geheugen![]()
Bij e laatste supermarkt waar ik werkte hoefde je je kind geen boterham tussen de middag te geven als je boodschappen ging doen. Die kwam met een volle buik weer naar buitenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:37 schreef moussy het volgende:
tegenwoordig krijg je kind niet eens meer een plakje worst, want dat is te duur![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:48 schreef kissa het volgende:
Oh ja, gisterenavond heeft ze een groot stuk piepschuim gevonden op de zolder en dat aan honderdduizend stukjes gebeten op bed
Hoe herkenbaar!! Omdat Chakra bijna niets mag hebben is ze er volgens mij des te alerter op om dingen van de straat te halen. Vooral de "snelle tussendoor rondjes" in de buurt zijn een ramp, met name als het net vuilnisbakkendag is geweestquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:32 schreef Tinkerbell het volgende:
..................
Ayla is ook zo'n alles van de grond-eterd (of ging het daar al niet meer over?) Ik weet soms echt niet wat ze allemaal aan het kauwen is en meestal is het al hap-slik-weg voor ik het goed en wel in de gaten heb.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:58 schreef Sprookjesbos het volgende:
(half vergane en weer uitgekotste schildpad ziet er niet fris uit kan ik je vertellen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |