quote:Ik ben niet zo'n aan de lijn rukker... Ben er meer één van het hard en boos bulderen
Nee, dat tamponverhaal ligt me nog heeeeel vers in het geheugen![]()
Bij e laatste supermarkt waar ik werkte hoefde je je kind geen boterham tussen de middag te geven als je boodschappen ging doen. Die kwam met een volle buik weer naar buitenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:37 schreef moussy het volgende:
tegenwoordig krijg je kind niet eens meer een plakje worst, want dat is te duur![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:48 schreef kissa het volgende:
Oh ja, gisterenavond heeft ze een groot stuk piepschuim gevonden op de zolder en dat aan honderdduizend stukjes gebeten op bed
Hoe herkenbaar!! Omdat Chakra bijna niets mag hebben is ze er volgens mij des te alerter op om dingen van de straat te halen. Vooral de "snelle tussendoor rondjes" in de buurt zijn een ramp, met name als het net vuilnisbakkendag is geweestquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:32 schreef Tinkerbell het volgende:
..................
Ayla is ook zo'n alles van de grond-eterd (of ging het daar al niet meer over?) Ik weet soms echt niet wat ze allemaal aan het kauwen is en meestal is het al hap-slik-weg voor ik het goed en wel in de gaten heb.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:58 schreef Sprookjesbos het volgende:
(half vergane en weer uitgekotste schildpad ziet er niet fris uit kan ik je vertellen)
quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:38 schreef Sprookjesbos het volgende:
gelukkig is hij nu gereserveerd en komt hopelijk goed terecht
Wat ziet ie er lief uitquote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:31 schreef miss_sly het volgende:
Misu was in in het echie nog geweldiger dan op de foto
Hij is heel mooi en lief, hij luistert al, hij leeft daar bij 5 andere honden!
We hebben een stuk gewandeld met hem, en hij liep ontzettend goed mee. Grappig hoe gemakkelijk een hond om te kopen is met hondenkoekjesHij gaat zelfs al zitten voor zijn koekje, want dat heeft hij bij de mensen waar hij nu woont geleerd. Tijdens de wandeling kwamen we bij een trapje, maar hij weigerde dat op te lopen. Het blijkt ook dat hij nergens de trap opgaat, dat is hem zo geleerd omdat ze niet wisten bij wat voor mensen hij zou komen. Hij is zoooo lief
De man van het gezin waar hij woont is ook ontzettend begaan met de honden. Wat een lieve manHij zei wel dat hij bij het afscheid niet bij zou zijn, want dat kon hij niet aan...
t valt misschien niet op, maar het is iedere keer een ander doosje.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:14 schreef Spindizzy het volgende:
Aaaaah, de oude dame in haar doosje
Ik nog nietquote:Op maandag 28 februari 2005 14:14 schreef Beaker het volgende:
Heerlijk, kan ik zo van genieten in mijn uppie lekker aan de wandel met mijn twee hondebeesten!
Wie kent dat gevoel?
Nou ik schrok me ook rot de eerste paar keer dat ik ze zo zag spelen. Toen was Smek ook nog eens veel kleiner, hij paste helemaal in Casper zijn bekquote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:19 schreef miss_sly het volgende:
T is duidelijk nog geen honden gewend, want hij zei voorzichtig dat het er toch wel erg woest uitzag en die grote was wel erg groot ten opzichte van dat kleintje
Ik vind die filmpjes fantastisch (ook lekker snel met downloaden die site btw). Viel me alleen op dat bij het stoeifilmpje op de bank je ze niet hoorde grommen en blaffen (of ligt dat aan mij?)quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:03 schreef Spindizzy het volgende:
[.......] Het gaat er af en toe nog veel ruiger aan toe met die twee compleet met gegrom en opgetrokken lippen. En toch wordt die kleine geen haartje gekrenkt. Ze zijn heelvoorzichtig met elkaar, Casper iets meer dan Smekkie
Klopt, als ze zo spelen dan grommen en blaffen ze niet. Smek is sowieso geen blaffertje tot nu toe. Heel af en toe komt er een kefje uit (heel hoog piepkefjequote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:51 schreef Sprookjesbos het volgende:
Viel me alleen op dat bij het stoeifilmpje op de bank je ze niet hoorde grommen en blaffen (of ligt dat aan mij?)
Deed die dat ook?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Grommelen noemde ik dat bij mijn vorige hond
Die hond praatte tegen alles en iedereenquote:
Ze was daar geboren en getogen en de moederhond was er ook nog. Die moederhond was erg dominant en Ayla vaarde daar niet erg wel bij. Ze stond constant onder druk met die moederhond. Komt bij dat de dochter ging studeren en de moeder 4 dagen per week 10 uur per dag zo'n beetje weg moest voor haar werk. Toen besloten ze dat het beter was voor Ayla als ze ergens zou kunnen wonen waar veel tijd voor haar was en waar ze meer kon uitgroeien tot de leuke hond die ze is, zonder die moederhond er constant op. Met pijn in hun hart, dus ik vind dat heel dapper. Het zijn leuke dames ook, die het beste voor hadden met het hondje.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Tink, ik heb geloof ik even gemist waarom Ayla bij haar vorige baasjes is weggegaan?
Of je de bak wel ff wil opruimenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:21 schreef Beaker het volgende:
Ik zal binnenkort een filmpje maken van de Bas en Joop als de voerbakken leeg zijn, Joop slaat dan met haar poot die bak de hele keuken door zodat wij zien dat hij leeg is![]()
Gebookmarked... Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:27 schreef Sprookjesbos het volgende:
Een online magazine over honden, compleet met weblogs, wandelroutes etc
Ik ook, heel erg verstandig van ze! Wel k%t dat de plaatsing dan tot twee keer toe misgaatquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Met pijn in hun hart, dus ik vind dat heel dapper. Het zijn leuke dames ook, die het beste voor hadden met het hondje.
Het is ook wel goed als ze geen trappen lopen... Omdat ik bang ben dat Smekkerd de trap naar het onderhuis afdondert bij het spelen hebben we daar nu een plank voorgemaakt. Grote voordeel daarvan is nu dat Casper ons ook niet meer 30.000 keer die trap af wil volgen (onze wc en keuken zitten in het onderhuis dus we lopen zelf flink wat keren die trap op en af. Cas wilde ons echt elke keer volgen)quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:24 schreef miss_sly het volgende:
Spin, Misu gaat om nog een belangrijke reden niet bij ons op bed slapen voorlopig: hij gaat namelijk geen trappen op! Dat vergat ik helemaal, maar dat doet ie echt niet! Dus we moeten eens kijken of we dat willen aanleren, of zo houden, want het heeft ook voordelen natuurlijk!
Ik denk dat het juist heel goed is om eerst kennis te maken met het type hond. Een kennel (of wie/waar dan ook) die dat niet op prijs stelt zou bij mij al afgekeurd zijn. Je hebt een bepaald idee over het ras, je hebt niemand in je omgeving die een soortgelijk hondje heeft, hoe kun je dan anders erachter komen of je idee over het ras klopt?!quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[........]maar hoe maf is het om langs te gaan en eerst kennis te maken met het 'type' hond in plaats van gelijk een hond mee te nemen? Zou dat kunnen of is dat raar?
Lukt niet, ik ben hier te dom voorquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:53 schreef kissa het volgende:
http://s3.youshareit.com/(...)d9d2499b17f1d9bd81e5
quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:59 schreef Spindizzy het volgende:
Mail hem maar even naar mij... Probeer ik het wel.
Dan zal het wel een lekkere kletskous zijnquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:27 schreef erodome het volgende:
Ming, ja he, mijn kruising siamees die van binnen een volle siamees is en in uiterlijk een bijna perfecte oosters korthaar.
Verslavend is dat he, speeltjes uitzoekenquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:55 schreef miss_sly het volgende:
Ja, leek me wel zo'n goed idee
En de kip is door T met zorg uitgezocht: dat was het speeltje met het meest subtiele geluidje
Nog een paar nachtjes slapen.....
hij heeft een hele leuke gezellige bazin, dus ik ging ervanuit dat de hond ook wel leuk zou zijn !quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:19 schreef Spindizzy het volgende:
Leuk he Lady-wrbGoed van je hoor! Of is dit niet zo'n enge hond?
quote:Gisteravond bij het uitlaten stond die arme Smek tot aan zijn oorlellen in de sneeuwHij wilde zowaar vrijwillig een stuk gedragen worden. Lekker warm bij het baasje in zijn jas
Ja met wunna, ik zo'n kip kopen, wilde altijd al z'n kip, vind ze geweldig gewoon!!quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:25 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Verslavend is dat he, speeltjes uitzoeken
Die kip is leuk idd. Chakra heeft er ook een maar doet er helaas helemaal niets mee. Vlgs mij had Erodome ooit nog een leuk verhaal over de reactie van een van haar honden met zo'n kip.
Die is erg gaaf idd! Zo knap is dat volgens mij niet hoor. Gewoon alle onderdelen in de kubus, moet jij eens opletten hoe snel ze alles er weer uitgetrokken hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben trouwens helemaal onder de indruk van dit speeltje:
[afbeelding]
Lijkt me zoooo knap als je hond dat kan![]()
Dat is absoluut het eerste speeltje voor hondje_dynastie![]()
Dat verhaal idd! Ik heb toen voor Chakra zo'n ding gekoch in de hoop dat ze juist "moederlijk" zou gaan doen (in de hoop dat ze wat rustiger en wat socialer naar jongere honden zou worden). Nou, ze heeft er twee keer aan gesnuffeld en pakte toen d'r standaard tennisbal maar weer.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:35 schreef erodome het volgende:
[...]
Dus kip in huis, maar kip piept, wunna helemaal door het dolle heen, spontaan schijnzwanger, kip was haar puppy, ze ging er omheen liggen om te "zogen", het kippuppy werd netjes verzorgt, maar ook echt beschermt.
[...]
Stoer! Lukt het Casper en Smekkie al??quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:40 schreef Spindizzy het volgende:
De bedoeling is dat het wel andersom gaat Sprookjesbos![]()
Is dat nou geen leuke naam voor je toekomstig vlinderhondje??quote:
Neequote:Op donderdag 3 maart 2005 11:00 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Is dat nou geen leuke naam voor je toekomstig vlinderhondje??![]()
Das raar, het zijn gewoon avi filmpjesquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:48 schreef Spindizzy het volgende:
Ik kan ze niet bekijken, TinkAls ik ze heb gedownload eindigen ze op .part ipv .avi
quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:44 schreef miss_sly het volgende:
De Nobbly Wobbly is uitverkochtEn ook voorlopig niet leverbaar
Yian heeft verschillende speeltjes, en sommige zijn voor even leuk, maar eigenlijk is ie er gewoon te slim voor en wil ie wel spelen, maar dan met ons. Dus dan zijn we een half uur met zijn drieën een balletje aan het overgooien, en daarna moeten mister_d en ik nog even door terwijl Yian meekijktquote:Ik vind speelgoed kopen zo leuk! Zeker ook aangezien ik een kat heb aan wie dat niet besteed is. Ik heb wel eens wat leuk speelgoed voor Noppes gekocht, maar daar doet ze echt helemaal niets meeNoppes speelt sowieso niet echt, alleen dingetjes ergens af gooien (pennen van tafels enzo) vindt ze leuk
quote:
Mhhm, misschien wel?quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:24 schreef Spindizzy het volgende:
Purol zit toch een vrij menthollig luchtje aan? Bijt dat niet?
Neequote:Op donderdag 3 maart 2005 12:27 schreef Spindizzy het volgende:
Ik doe helemaal niks op zijn pootjesBen ik nu een heel ontaarde hondenmama of hoeft dat niet voor die kleine kippenendjes die wij nu lopen?
![]()
![]()
Chakra is ook een DH, ze is nog net niet bang voor die kale kip, maar het scheelt niet veel (zou het een herder afwijking zijn??)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 04:00 schreef Cici het volgende:
[........]
(Geen gezicht, een grote Duitse Herder die bang is voor een kale rubberen kip)![]()
[..]
Tyson is ook DOL op sneeuw.
En dan vooral zoeken naar de sneeuwbal die hij niet kon vangen en dus uiteen splat op de grond
Om hier even bij aan te haken: weten de hondenbaasjes misschien een goed boek voor mij over hoe je kat te behandelen en ervoor te zorgen dat hij zijn 'plaatsje' in huis niet verliest? Of ben ik de enige die daarmee zitquote:
Dat imago poets ik idd wel weer op.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:33 schreef miss_dynastie het volgende:
He, wat kut sprookjesbos
Al zou ik niet eens zozeer met mijn 'image' zitten, als wel met de ongehoorzaamheid van de hond, dat lijkt me enger...
Ja wel meegelezen hoor maar ff de puf niet, spelen zoveel andere dingen op het moment.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:26 schreef Spindizzy het volgende:
Hey JoleneLang niet gezien hier...
Tussen de beesten onderling gaat het best goed. Ze laten elkaar redelijk met rust. Alleen Ukkie he... Dat blijft een sjagerijn. Nu ligt hij zo'n beetje full-time in de badkamer op een stapel handdoeken tegen de warme verwarming slapen. Ik weer niet of dat nou is omdat hij het boven niet leuk vindt of omdat het al een oude baas aan het worden is die zijn stramme lijf niet meer warm krijgt.
Hoe ze niet op me reageerde? Nou niet dusquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:21 schreef jolene het volgende:
Sprookjesbos, dat is schrikken..
Hoe reageerde de hond totaal niet op je?
Miss_D, je bent wreedquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Sprookjesbos, ik ben heel wreed, maar moet er stiekem (heeeeel stiekem) wel een beetje om lachen![]()
Krijg er een soort slapstick achtig idee bij
![]()
![]()
![]()
Word maar boos
![]()
quote:Ik heb vannacht weer gedroomd over een hondjeDitmaal had het hondje kindjes gekregen met Yian
![]()
![]()
Nee, dat had ik dan weer niet gedaan, had gekeken of ik je had kunnen helpenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:55 schreef Sprookjesbos het volgende:
Miss_D, je bent wreedMaar ach, jij lacht tenminste nog stiekem, er kwamen gistermiddag zelfs mensen de kroeg uit lopen om te kijken hoe ik met hond en al door de buurt glibberde
.
Gelukkig kon ik op sommige momenten er zelf ook de humor wel van inzien hoor, maar als ik gierend van de lach de hond probeer te corrigeren heeft dat natuurlijk nog veel minder nut.
Hoodje van Yian, met vlinderhondoortjes, gevlekt lijfje, staart van Yianquote:Oeh, vraag me af wat Freud daarvan zou zeggen. Weet je nog hoe de puppykittens (pitty's?) eruitzagen in je droom?
Dank je wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:53 schreef lady-wrb het volgende:
wat istie mooi cici
en dat grijs om zn neus, hij is al op leeftijd he?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:02 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een mooierd... Ik vind dat altijd zo ontzettend aandoenlijk die oude hondenkoppies met die grijze bekkies![]()
Ja, en maar zoeken, hahaha.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:18 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Chakra is ook een DH, ze is nog net niet bang voor die kale kip, maar het scheelt niet veel (zou het een herder afwijking zijn??)
Dat met de neus wroeten in de sneeuw, zo van "waar is die sneeuwbal nou gebleven", schitterend is dat hé.
Wil je het nog erger hebben?quote:
Sneeuwfoto's?? Echt nietquote:[b]Op zaterdag 5 maart 2005 13:17 Overigens mogen er gerust een boel 'beesten in de sneeuw' foto's komen hoor !
Op het filmpje?quote:Op zondag 6 maart 2005 22:38 schreef moussy het volgende:
Ik heb Smek en Cas gezienze hebben het wel heel erg leuk samen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |