abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:31:13 #1
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25246741
Mijn laatste post uit het vorige deel:
quote:
Ik ben niet zo'n aan de lijn rukker... Ben er meer één van het hard en boos bulderen

Nee, dat tamponverhaal ligt me nog heeeeel vers in het geheugen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_25246770
Wat een lieve TT

Hard en boos bulderen doet het misschien ook goed? of kun je iets met de clickertraining?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2005 @ 10:34:34 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25246784
onze vroegere hond heeft in zijn eerste jaar ook iets van de straat opgegeten. het was waarschijnlijk vergiftigd en hij is er vreselijk ziek van geweest en hij heeft er blijvende schade aan zijn ingewanden aan overgehouden. hij is levenslang op speciaal dieet gebleven
kauwgom vond hij heerlijk. hij slikte het niet in, maar bleef er gewoon op kauwen dat was zo'n stom gezicht
de honden van tegenwoordig hebben het niet meer zo makkelijk als onze hond vroeger.
wij hadden nog een groentenboer, een ouderwetse drogist met stopflessen snoep en een bakker en een kaasboer. de hond ging altijd graag winkelen. er viel altijd wat te halen voor hem.
bij de drogist dook hij altijd onder te toonbank om de gevallen dropjes te pikken. bij de kaasboer kreeg hij altijd een stukje kaas, bij de groentenboer een appel of een mandarijn......
vroegah deed men nog aan klantenbinding
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:37:03 #4
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25246815
Nou de pest met clickertraining bij het uitlaten met twee honden is dat als je clickt voor de ene hond de ander ook op je af komt denderen om een beloning te scoren En dan gaat een click dus voor zo'n beest inhouden: click = naar het baasje gaan voor wat lekkers ipv click = Hey! ik heb iets goed gedaan en krijg straks een beloning en laat ik nu eens gaan bedenken wat ik goed heb gedaan zodat ik het nog veel vaker kan doen!

Maar mijn boze HEY! doet vaak wonderen. Bij honden én kinderen
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2005 @ 10:37:42 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_25246828
tegenwoordig krijg je kind niet eens meer een plakje worst, want dat is te duur

Rock gaat altijd vrolijk mee bodschappen doen als me iets te binnen schiet, terwijl we op onze ronde zijn. Hij mag dan altijd een boodschapje dragen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2005 @ 10:37:52 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25246833
ik heb net de beschrijving bij misu gelezen en het klinkt echt als de ideale hond.
miss-sly je bent een bofferd!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:42:24 #7
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25246895
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:37 schreef moussy het volgende:
tegenwoordig krijg je kind niet eens meer een plakje worst, want dat is te duur
Bij e laatste supermarkt waar ik werkte hoefde je je kind geen boterham tussen de middag te geven als je boodschappen ging doen. Die kwam met een volle buik weer naar buiten Alle kinderen mochten een banaantje of een appeltje pakken bij de groenteafdeling. Bij het brood was er meestal wel een krentenbol of een broodje te bietsen, bij de vleeswaren een plakje worst of kaas en ik had bij de kassa meestal wel een zak snoep open liggen om ze wat lekkers te geven.

Hier bij de dierenwinkl staat bij de ingang een bak hondenbrokken en een bak water voor alle honden die op bezoek komen En ze krijgen van alle kassajuffies altijd ook nog een koekje.
pi_25246946
Spin, ook al ben je geen rukker je kan het proberen! Joop was / is mega eigenwijs en het hielp duizendmaal beter dan een FOEI roepen

Als ik met de hondjes boodschappen doe dan springt Bas bij een bepaalde winkel op de toonbank om een koekje te scoren schaam me rot als ie dat doet, als of hij thuis niks krijgt
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_25246966
Dat klinkt gezellig Spin.
HIer is dat echt niet zo alleen nog bij een paar slagers.

Bij de dierenarts staat wel altijd water en Hills brokken..
pi_25246988
En Misu heeft ook nog eens een ontzettend lief koppie
Ik ben echt een bofferd als Misu ons morgen ook nog lieve baasjes vindt, natuurlijk!~

Een van de honden die ik in een vorige relatie had, de schotse collie Sam, had eens een door mij net bij de apotheek opgehaald pakketje van de pil opgevreten, met doosje en aluminiumpapier en alles! Ik had het in de haast even snel op tafel gelegd, want ik moest nog een boodschap doen. Toen ik terugkwam was het weg...en Sam zat me schuldbewust aan te kijken.
Ik ben er maar meteen mee naar de dierenarts gegaan, die hem iets gaf om over te geven en heb een hele tijd met een kotsende hond in een kamertje gezeten. En heel netjes kwamen er allemaal stukjes aluminium en mooie kleine wiite, gele en rode pilletjes uit (driefasenpil).
Wat was ie zielig op dat moment
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:37:54 #11
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25247623
Casper heeft mijn UPC Digital Afstandsbediening opgevreten
pi_25250432
Oh jee....nu net?

Sinds Saartje er is, molt Daan niet meer. Maar Saar sloopt werkelijk alles
Je kunt het zo gek niet bedenken of ik heb het uit haar bekkie moeten peuteren. En als ze wat te pakken heeft en ik heb het niet in de gaten, dan gaat het geheel aan flarden. Een shredder is er niets bij

Van de week liep ze met een dood vogeltje te goochelen, gelukkig buiten.....Was ik ook niet zo blij mee.

Maar, eens gaat het over

Oh ja, gisterenavond heeft ze een groot stuk piepschuim gevonden op de zolder en dat aan honderdduizend stukjes gebeten op bed
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:53:48 #13
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25250520
Ja vanochtend Hij lag op de bank en Cas had zijn Nylabone ernaast gegooid. tijden het kluiven is hij in de war geraakt denk ik Weer iets waarbij we goed op moeten letten dat we het opruimen

Taak is ermee naar de winkel geweest en die man zei dat ik UPC moet bellen en zeggen dat hij versleten is. Dan krijg ik gratis een nieuwe. Als ik zeg dat de hond hem opgevreten heeft moet ik betalen

Maar Daantje was ook een slopertje?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:55:33 #14
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25250546
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:48 schreef kissa het volgende:
Oh ja, gisterenavond heeft ze een groot stuk piepschuim gevonden op de zolder en dat aan honderdduizend stukjes gebeten op bed

Kijk als ze het versnipperen kan het me niet schelen. Dat is zo opgeruimd maar ik ben altijd zo bang dat ze het opvreten en er dood aan gaan. Ik zie altijd overal gevaar.
pi_25250734
Das mooi, dat je gratis een nieuwe krijgt

En inderdaad, het eventuele opvreten is een eng idee. Maar tot nu toe heeft ze niets naar binnen gewerkt wat schadelijk is. Ze eet niets echt op, behalve haar eten.

Daan een sloper geweest?

vrijdag 25 februari 2005 @ 15:14:14 #16
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25250799

Daantje Doe nog eens een fotootje.
pi_25251076
Tis maar goed dat dieren je never nooit niet in de zeik nemen en je de grond in willen trappen. Goddank dat er dieren zijn. (vraag maar niks verder)

Ayla is ook zo'n alles van de grond-eterd (of ging het daar al niet meer over?) Ik weet soms echt niet wat ze allemaal aan het kauwen is en meestal is het al hap-slik-weg voor ik het goed en wel in de gaten heb.
pi_25251120
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:48 schreef miss_sly het volgende:

de schotse collie Sam,
Ik heb ook een collie gehad
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2005 @ 15:36:56 #19
43556 miss_dynastie
pi_25251147
Tinkerbell, zal verder niks vragen, kan je wel zeggen dat ik het gevoel volledig herken

Spindizzy
* miss_dynastie noteert: als we ooit een hond nemen, eerst een cursus opruimen volgen
pi_25251169
Daan met pup Saar, de eerste dag.

Daan in de sneeuw.

Puppy Daantje.

pi_25251394
Wat lief Kissa..
Echt schattig
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:58:03 #22
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25251476
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:32 schreef Tinkerbell het volgende:
..................

Ayla is ook zo'n alles van de grond-eterd (of ging het daar al niet meer over?) Ik weet soms echt niet wat ze allemaal aan het kauwen is en meestal is het al hap-slik-weg voor ik het goed en wel in de gaten heb.
Hoe herkenbaar!! Omdat Chakra bijna niets mag hebben is ze er volgens mij des te alerter op om dingen van de straat te halen. Vooral de "snelle tussendoor rondjes" in de buurt zijn een ramp, met name als het net vuilnisbakkendag is geweest
Ik sta dan ook regelmatig heel fanatiek allerlei rotzooi uit d'r bek te maaien. In het bos heeft ze het een keer geflikt om een begraven schildpad o.i.d. op te vreten, daar is ze dan ook een avond goed ziek van geweest (half vergane en weer uitgekotste schildpad ziet er niet fris uit kan ik je vertellen )
You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
pi_25251714
Ik lig weer in een scheur hier in een doodstille bieb

De russeltjes van mijn vriendin, nou ja vooral de jongste, is ook zo'n vreterd. We kwamen thuis nadat we naar de optocht hadden gekeken (ja ja carnaval), de honden waren nergens te bekennen en in de woonkamer lag iets dat vakkundig aan stukjes geshred was. Zo vakkundig dat we pas na een half uur erachter kwamen dat iemand kennelijk het topje van een speer op de salontafel had laten liggen.... precies op snaaihoogte...
(groep was verkleed als Bosjesmannen, maar met 1 speertop minder dus... )

's Morgens had ik ook al 10 min met Reggie (de jongste) geworsteld om een stuk boa dat ie al smakkend naar binnen zat te werken, hele bek vol witte veertjes ('Huh, taaie kip man' zag je 'm denken)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:25:52 #24
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25251875
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:58 schreef Sprookjesbos het volgende:

(half vergane en weer uitgekotste schildpad ziet er niet fris uit kan ik je vertellen )

Dikke voor Tinkerbel...

Daan is zo'n lekkere puntoorbeer

Hoe is het met de puppyplannen van Syrena?

Verse foto's

Ik laat mezelf wel uit
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:38:48 #25
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25252051
@ Spindizzy. Ik ben helemaal verliefd op Smekkie. Op de site http://www.redeenhond.nl/ zag ik ook zo'n vreselijk lief kleintje Bijna dagelijks even gekeken, gelukkig is hij nu gereserveerd en komt hopelijk goed terecht (met Chakra is het toch niet te doen om een tweede hond erbij te hebben, (ze is te dominant en heeft in een roedel zeer slechte ervaringen opgedaan) maar iedere keer als ik naar dit pupje keek dan smolt ik.
pi_25252072
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:34 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Ik heb ook een collie gehad
omdat je dat kunt gebruiken

Sam was ontzettend mooi en heel lief en zachtaardig, een echt prinsje
Zijn maatje, Mickey, was een kruising tussen een Mechelse herder en een collie, scheetje om te zien maar niet mooi zoals Sam met onregelmatig stug haar, en veel wilder en driester, een echt straatschoffie

Hele leuke combi was het en ze waren beste maatjes!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:41:03 #27
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25252084
Die oren Dat is geen hond, das een gremlin

Blij dat hij een nieuw huisje heeft nu.
pi_25252344
Spin> we staan nog steeds op de shhh wachtlijst... maar mijn moeder zegt zowat elke dag dat ze naar het asiel wil dus ik denk dat ik haar eerdaags gewoon eens in de auto laadt.

Ondertussen hebben we al van 110 mensen te horen gekregen dat Beagles dom zijn (in de zin van niet slim) maar wel zooooooooooo lief. Tijdens het wandelen kwamen m'n ouders een man tegen met een Beagle, hij vond 'm inderdaad niet snugger, maar straaaaaalde van verliefdheid: Hij is wel écht heel lief hoor ! Schattig toch!

Maar ik wil er steeds meer eentje, een hond dan, maakt me niet uit wat het is, dom of niet, als het maar een knuffelkont is
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_25254694
Beagles zijn niet dom maar vreselijk eigenwijs en hardleers. Ze verdommen het gewoon om te gehoorzamen en gaan gewoon hun eigen gang
Nu generaliseer ik hoor, er zullen best een paar brave Beagles rondlopen op deze aardkloot....

Ik vind ze erg geinig
pi_25254769
Beagles zijn niet sullig en dom, eerder intelligent. Mits goed opgevoed zijn ze aanhankelijke, trouwe, betrouwbare honden die heel goed in een gezin passen, mits ze de ruimte en genoeg beweging hebben.

Maar niet dom! Dat maken de mensen ervan omdat ze die honden niet snappen.
pi_25254865
SC deel 8 alweer
Heerlijke verhalen weer.

Even xenaspam van vanmiddag... terwijl ik de hele dag op bed heb gelegen met die f*ucking migraine, hebben golfer en zij lekker getutteld

Zonnen in een streepje winterzon

Morgen Misu dag, heel veel succes alvast!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 19:55:03 #32
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25254922
Xenaatje
Katten weten het kleinste streepje zon altijd helemaal te benutten he In ons vorige huis lag onze vorige kat altijd op de trap van het zonnetje te genieten en ging steeds een treetje hoger liggen naarmate het later werd
pi_25255810
Xena
pi_25257159
Ik ben flieft op Daan Die oren
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_25257335
Ik ben helemaal verliefd op Smekkie . Wat staat hij toch mooi op foto's!

Was ik net overtuigd door vriendlief om een hondje in huis te nemen, heeft hij opeens weer twijfels. Met name dat een hond zo duur is (bijna net zo duur als kinderen meent meneer...)! Volgens mij valt dat best wel mee...

Anyway: dan moet ik me voorlopig maar vermaken met de vogels in de tuin. Volgens mij ben ik vriendjes geworden met een vrouwtjesmerel want sinds ik met de kou een hele appel gesneden in stukjes buiten leg, komt ze s'ochtends schooien als ze ziet als we wakker zijn en de gordijnen openschuiven. Dan gaat ze voor de keukendeur zielig kijken en kwetteren .

miss_sly: morgen is toch je kennismaking met Misu? Hopelijk is dat dé hond voor jullie .
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2005 @ 22:31:45 #36
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:35:33 #37
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25257443
Wat bijzonder, Pandorah!
pi_25257542
Dank je wel Bluezz, Pandorah, lady-wrb

Ik heb een dekentje, een zakje met hondenkoekjes, het adres en telefoonnummer en fototoestel klaarliggen! Ik vraag me af of ik erg zal slapen, maar gelukkig is T nogal koelbloedig dus die is eventueel fit genoeg om dat hele eind te rijden

Kan bijna niet wachten en ben nogal zenuwachtig...maar zelfs T zei dat het vast wel goed komt, en die is doorgaans niet van de positieve opmerkingen maar van de 'we-zien-wel-daar-kun-je-toch-niets-van-zeggen'

Wat een geweldige foto van Casper!
En Smek ziet er erg stoer uit met dat gevaarte in zijn bek

Mooie Xena in het zonnetje
pi_25257605
Miss_Sly succes morgen!!

Ik hoop zo dat dit de hond is die bij jullie past! Maar....met al dat lekkers op zak moet dat helemaal goed gaan komen

Plezierige dag morgen!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 25 februari 2005 @ 22:46:14 #40
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25257626
Gaat gewoon helemaal goedkomen, daar twijfel ik niet aan Had dit topic bijna
" Welkom Misu " genoemd maar dat had je misschien wat voorbarig gevonden
pi_25257633
Dank je wel Beakertje
pi_25257653
Ach, ik zou zo voorbarig bijna zijn, maar ben nu even te bijgelovig
Dus Kennismaken is de perfecte titel voor dit topic!

En volgende week een eigen Welkom Misu topic!!
pi_25262182
Miss_Sly, het is zaterdag...
Je mag vandaag Misu bezoeken

van alles bij je komt vast goed
  zaterdag 26 februari 2005 @ 09:25:04 #44
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25262467
Veel plezier vandaag Miss Sly!

Geef Misuutje een lekker koekje van Tante Spin.
pi_25262720
Veel plezier gewenst, Miss-Sly!
Ik duim
pi_25262774
Met zoveel positieve energie ga ik maar hopen dat het inderdaad goed komt
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 10:21:33 #47
43556 miss_dynastie
pi_25262809
miss_sly, hoop dat ik nog op tijd ben om je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier te wensen
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 10:23:56 #48
43556 miss_dynastie
pi_25262829
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:38 schreef Sprookjesbos het volgende:
gelukkig is hij nu gereserveerd en komt hopelijk goed terecht
Ja
Ik vind het alleen een beetje maf dat ze zijn naam hebben doorgestreept, maar dat zal wel aan mij liggen
pi_25263415
miss_sly: succes! en je kan vermoedelijk gelijk vertellen hoe het was!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 15:47:43 #50
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25266636
Jaaaa, heeft nu wel lang genoeg geduurd hoor. Kom 's vertellen hoe hij in het echie was
pi_25266653
de F5 knop begint hier slijtageplekken te vertonen
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 15:51:58 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25266687
ik ben helemaal hyper van nieuwsgierigheid

miss-sly vertel nou !
pi_25266705
Hyper? Wij?
pi_25267171
Miss_Sly Vertel vertel foto's foto's foto's Misu Misu Misu
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_25267658
Zooo, daar zijn we dan
Het was dik anderhalf uur heenrijden, en dus ook weer terug, we zijn 2 uur daar geweest en moesten op de terugweg nog ergens boodschappen doen

Maar hier zijn we dan!

Misu was in in het echie nog geweldiger dan op de foto
Hij is heel mooi en lief, hij luistert al, hij leeft daar bij 5 andere honden!
We hebben een stuk gewandeld met hem, en hij liep ontzettend goed mee. Grappig hoe gemakkelijk een hond om te kopen is met hondenkoekjes Hij gaat zelfs al zitten voor zijn koekje, want dat heeft hij bij de mensen waar hij nu woont geleerd. Tijdens de wandeling kwamen we bij een trapje, maar hij weigerde dat op te lopen. Het blijkt ook dat hij nergens de trap opgaat, dat is hem zo geleerd omdat ze niet wisten bij wat voor mensen hij zou komen. Hij is zoooo lief
De man van het gezin waar hij woont is ook ontzettend begaan met de honden. Wat een lieve man Hij zei wel dat hij bij het afscheid niet bij zou zijn, want dat kon hij niet aan...

Dus: ik ga zo een mailtje sturen naar de contactmevrouw dat we hem maandag over een week willen gaan ophalen!

Nog twee fotootjes van vanmiddag:

zaterdag 26 februari 2005 @ 17:33:56 #56
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25267689
Miss Sly heeft een hondje!
Misu heeft een nieuw baasje!
pi_25267704
Misu is een schatje
Geweldig dat het zo goed met jullie en hem ging!
pi_25267769

HOERAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_25267870
Liev koppie !!!
Dat gaat helemaal goed komen met nieuwe baas en hond
pi_25267930
Ik ben helemaal, totally in love

Wordt een lange wachtweek, opgeleukt met voorbereidingen, en dan komt Misu!
pi_25268015
Owh....Misu Miss_Sly & Miss_Sly-man veel geluk en een hele plezierige tijd samen met Misu

Dan wacht ik nu geduldig af op een Misu spam

Jippie

ps. succes met wachten de komende week!!!!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 18:30:25 #62
43556 miss_dynastie
pi_25268488
Misu, gefeliciteerd met je geweldige fantastische nieuwe baasjes
pi_25273161
Dit gebeurt er als je lekker door de distels hebt lopen raggen. Dan blijft je oor aan je koppie plakken

zaterdag 26 februari 2005 @ 23:22:43 #64
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25273255
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2005 @ 00:09:23 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_25274079
Misu!! Wat gaaaaaaaf en wat fijn dat het zo goed klikte!!

dat dubbel geklapte oor
pi_25274263
Wat een ontzettend leuk beestje Miss_Sly en wat goed dat het zo klikte! Super!
pi_25278227
Miss_Sly, ik lees het nu.
Helemaal geweldig...

Nog maar een klein weekje en dan komt Misu...
Ik ben zo blij

† In Memoriam † zondag 27 februari 2005 @ 09:42:29 #68
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25278526
welkom misu

gefeliciteerd miss-sly
  zondag 27 februari 2005 @ 12:10:10 #69
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25279729
Fijne verrassing gekregen van Sjonnie vanochtend Een muisje. Alleen meneer had zelf de kop en ribben opgevreten en heeft het achterlijf voor ons laten liggen. Dacht dat we afgesproken hadden dat hij cadeautjes lekker buiten zou laten liggen maar misschien vond hij het te koud om lekker in de tuin zijn muis op te vreten.
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2005 @ 14:23:20 #70
7074 moussy
kuttekop
pi_25281510
och Sjonnie, krijg je niet te eten van het vrouwtje

Hier zijne r vanmorgen vllooienpilletjes in gegaan met verse zalm ik had geen zin om bekjes open te trekken en onder de krassen uit de strijd te komen.
  zondag 27 februari 2005 @ 14:34:04 #71
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25281681
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 17:31 schreef miss_sly het volgende:

Misu was in in het echie nog geweldiger dan op de foto
Hij is heel mooi en lief, hij luistert al, hij leeft daar bij 5 andere honden!
We hebben een stuk gewandeld met hem, en hij liep ontzettend goed mee. Grappig hoe gemakkelijk een hond om te kopen is met hondenkoekjes Hij gaat zelfs al zitten voor zijn koekje, want dat heeft hij bij de mensen waar hij nu woont geleerd. Tijdens de wandeling kwamen we bij een trapje, maar hij weigerde dat op te lopen. Het blijkt ook dat hij nergens de trap opgaat, dat is hem zo geleerd omdat ze niet wisten bij wat voor mensen hij zou komen. Hij is zoooo lief
De man van het gezin waar hij woont is ook ontzettend begaan met de honden. Wat een lieve man Hij zei wel dat hij bij het afscheid niet bij zou zijn, want dat kon hij niet aan...
Wat ziet ie er lief uit
patat ftw :)
  zondag 27 februari 2005 @ 15:05:54 #72
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25282064
Moussy: gewoon voortaan bosmutsjes nemen. Die hou je een pilletje voor en ze vreten hem zo op
pi_25282669
Nog steeds griep, lijkt wel of het erger word ipv beter. Heb al een volle week niet met Ayla kunnen lopen. En ik vind het ook zielig voor haar, want ze komt nou ook niet zoveel buiten.
pi_25284862
Tink, beterschap gewenst!

Wat was het verschrikkelijk koud vandaag. Ik ben niet ver gekomen met de honden. Die snerpende oostenwind Ik wil lente, en wel NU
  zondag 27 februari 2005 @ 18:35:38 #75
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25284994
Net om 6 uur viel het hier wel mee met de kou, het waaide ook niet. Maar ik verlang al zo lang naar de lente Meestal kan ik in februari al wel een paar keer op mijn slippers naar buiten (ik HAAT schoenen nl. Loop het liefst op blote voeten) maar het lijkt wel met de week erger te worden met de kou Ayla mist niks buiten hoor Tink Laat haar maar lekker met een kluifje in haar mand liggen. Beterschap

In ander nieuws: de zindelijkheidstraining begint nu echt zijn vruchten af te werpen. Ik geloof dat het kwartje nu echt gevallen is bij Smekkerd. We hebben nog zat ongelukjes op te ruimen hoor maar dat komt omdat ik er vaak niet snel genoeg bij ben om hem buiten te zetten. Maar hij doet zijn behoeftes nu overwegend buiten
pi_25286609
Ik vrees dat het nog wel even koud blijft en de weermeneren en -mevrouwen voorspellen ook nog sneeuw......
Nu vind ik sneeuw geen probleem, maar dan heb ik er graag een zonnetje bij en een stralend blauwe lucht.
Het is bijna maart, lente dus.

Wat goed dat Schmekkerd bijna zindelijk is. Dat hij in ieder geval begrijpt wat de bedoeling is
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2005 @ 20:54:02 #77
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25286806
goed zo smekkie

hier lijkt het of doerak af en toe aanvallen van verlatingsangst heeft.
dan loopt ze maar te mauwen en dr is niks. ze heeft eten, het drinkbakje is vol en ze hoeft niet te kotsen. het enige dat ze wil is opgepakt en vastgehouden worden. dat is wel eens lastig, want dat komt niet altijd uit.
zoals vanmiddag. wij waren in puberdochter's kamer een bed in elkaar aan het zetten toen het alarm afging. ik heb dr van pure armoe mee naar boven genomen. ze houdt er absoluut niet van om buiten de huiskamer te komen, maar ze moest en zou biij me zijn. na een kwartiertje was het weer goed en is ze weer in haar doos op de eettafel gaan pitten.

raar beest

beterschap tinkerbell
pi_25294837
Tink, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt

Het komt helemaal goed met dat Smekkekind van jullie, Spin!

lady-wrb, dat miauwen om niets herken ik wel, maar ook optillen enzo is dan niet de bedoeling. Het is dan werkelijk onmogelijk erachter te komen wat mevrouw wil. Dus praten we maar even tegen haar, en als het aanhoudt negeren we het en dan houdt het op. Ach, als je doerak blij kunt maken met extra aandacht en vasthouden is het een kleine moeite, toch?

Fase 1 voor de opname van Misu in ons gezinnetje is gebeurd: We hebben al de spulletjes van Noppes op de vide gezet, zodat ze daar nu haar eigen ruimte heeft. Ze had daar al haar eigen mandje op een eigen poef, maar nu staan daar ook haar eten en drinken en de kattebak. Misu gaat de trap niet op, dus op deze manier kan ze zich volledig terugtrekken als ze daar behoefte aan heeft. Het leek ons verstandig om dat meteen te doen en neit pas volgende week, want dan legt ze niet de link tussen de komst van Misu en het verhuizen van haar spulletjes

Ik had nog een vraag, misschien iemand een tip: Misu gaat nu maar 2 keer per dagen wandelen ('s ochtends en 's avonds). De rest van de dag staat de achterdeur open en lopen die 6 honden in en uit. Ik neem aan dat ze dus ook wat plassen en misschien zelfs poepen in de achtertuin. Ik zou liever niet willen dat Misu dat bij ons ook doet. Als het niet anders kan of als ongelukje, het zij zo, maar ik wil hem aanleren om zijn behoefte te doen tijdens de wandelingen (ook meer dus dan nu). Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
  maandag 28 februari 2005 @ 09:19:55 #79
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25294875
Wil ik ook wel weten want ik heb Casper ook al eens betrapt op het doen van een plas in de tuin toen we daar aan het spelen waren... We zitten de hele lente en zomer in de tuin en ik heb liever ook niet dat dat een hondenwc is.
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 09:29:07 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_25294945
Zodra ze gaan drentelen en draaien om te poepen of plassen een brul geven, zodat ze jou aandacht geven ipv draaien en dreutelen en meteen naar buiten, na een paar keer doen ze het niet meer in de tuin.
pi_25294992

Een brul?
Dan moet ik toch nodig gaan oefenen

Maar dat werkt echt? Had ik niet gelezen dat jij zelfs je hond had geleerd wanneer hij voor een keer wel in de tuin mocht, moussy?
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 09:40:52 #82
7074 moussy
kuttekop
pi_25295042
Gewoon ff brullen dat je de aandacht krijgt, het liefste op een lage brommende toon, zodat ze goed weten dat wanneer je laag gromt iets niet mag en wanneer je hoog piept iets wel mag en leuk is!

Die oude van ons reageerde op; ga maar ff poepen. Als we naar buiten gaan was het standaard, wie moet er poepen?!

Nu is hij doof, en is het poepen vervangen door het hoog houden van de riem als hij me aankijkt. Dus als hij even in de tuin moet poepen, dan hou ik zijn riem omhoog, dan komt hij bij me en dan doe ik de achterdeur open. Dan is de boodschap duidelijk. En van de zomer komt er overdag geen riem aan te pas als we de tuin in gaan,d us poept en piest hij er niet
pi_25295425
Als ik Ayla ga uit laten loop ik altijd door de tuin (ga achterom naar buiten). Ze wil dan nog wel eens een plasje doen in de tuin, maar 1 keer 'nee' zeggen als ze aanstalten maakt is al genoeg. Ik loop dan zo snel mogelijk de tuin uit met d'r.

Net voor het eerst zelf weer met d'r gelopen, maar kon nog niet ver. 't Klamme zweet staat op mijn voorhoofd.

PS: Miss_Sly; ik zou een derde keer inbouwen ergens in de dag.
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 10:18:51 #84
7074 moussy
kuttekop
pi_25295484
Onze witte herder was ook gevoelig voor nee, maar de voddenbaal had een eigen invulling op nee

tinkerbell, schiet niet op met die griep he

Ik ontdekte net dat 1 van onze katten kloofjes in zijn kussentjes heeft au straks maar even kijken of ik er uierzalf op kan doen en dat hij het dan niet meteen er af slobbert, anders wordt het alleen maar erger.
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 10:39:33 #85
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25295736
wat vervelend voor je kat moussy. hoe komtie daar nou aan?

mijn msn doettut niet hoe kan dat nou?
  maandag 28 februari 2005 @ 10:43:29 #86
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25295789
Kun je anders niet tijdelijk een sokje om zijn poot doen, Moussy?

Vandaag is Casper 6 maanden bij ons Om het te vieren mag hij straks mee naar de dierenarts als Smek zijn laatste prikje krijgt
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 10:55:38 #87
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25295916
goh, een half jaar alweer gefeliciteerd casper
moet hij ook iets bij de dierenarts of is het alleen voor morele ondersteuning van de kleine smekkerd?

zit iedereen klaar? ik ga zo spammen
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 11:02:36 #88
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25296011
vissenspam:

doerak ligt zo lekker in het zonnetje te genieten

[ Bericht 3% gewijzigd door lady-wrb op 28-02-2005 11:10:01 ]
  maandag 28 februari 2005 @ 11:05:54 #89
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25296056
Casper moet in april voor zijn jaarlijkse inenting en omdat hij zo bang is van vreemde mensen leek het me een goed idee om hen nu een keer mee te nemen om proef te draaien zeg maar Ik had de dierenarts al verteld dat Casper nogal schuw is maar het is mijn ervaring dat veel mensen dan toch niet helemaal doorhebben hoe erg het is en dat hij ECHT niet naar ze toekomt voor een koekje. Dus dan ziet hij hetr voor zichzelf en kan hij eens rustig gaan nadenken hoe hij over twee maanden daar een prik in moet krijgen

Kom maar op met die spam
pi_25296083
Bas gaat als hij zijn inenting krijgt weer helemaal door de molen ff zijn buik en schidkldier laten nakijken en ik heb een enge bult op zijn buik ontdekt Daar ben ik niet zo blij mee
Bij Jopie moet er tandsteen weggehaald worden! Beest stinkt ontzettend uit haar bekkie

Die wigwam blijft leuk Wij hebben sinds kort geen vissen meer! Ze zijn allemaal dood!
Liggen nu netjes begraven in de tuin met ieder een eigen plantje erop geplant
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 11:11:09 #91
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25296132
als je heeeeeeeeel goed kijkt, zit er een vis in
  maandag 28 februari 2005 @ 11:14:15 #92
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25296177
Aaaaah, de oude dame in haar doosje

Als het lukt wil ik ook naar Casper zijn ogen laten kijken. Zijn rechter oog ligt veel dieper in de kas dan het andere en daar zitten ook witte vlekken in. Ik heb het idee dat hij vroeger toen hij nog zwierf daar een flinke trap tegen heeft gekregen ofzo en dat hij met dat oog wat kippig is. Hij schrikt ook vaak van dingen die opeens van rechts in beeld verschijnen.

En Bas zijn bult klinkt inderdaad heel eng
pi_25296317
Het is zacht en ik kan het bewegen HIJ vind het niet erg als ik eraan zit Dus hij heeft er geen pijn aan denk ik Daarbij komt ook dat hij allemaal wratjes heeft. Die wil ik ook na laten kijken
Dat hij wratjes krijgt op latere leeftijd (hij is 10) is wel een bekend probleem bij Fox Terriers.
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 11:23:36 #94
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25296329
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:14 schreef Spindizzy het volgende:
Aaaaah, de oude dame in haar doosje
t valt misschien niet op, maar het is iedere keer een ander doosje.
madam is kieskeurig en als het doosje eenmaal ingelegen is, is het hoog tijd voor een nieuw exemplaar.
dit is geloof ik al het derde of vierde doosje.
vriendje koopt veel op ebay-wereldwijd, dus doerak heeft keus uit dozen uit diverse landen
pi_25296354
Doerak steek je nou je tong uit naar ons
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 11:40:31 #96
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25296574
nee hoor beaker, doerak heeft een raar model onderlip
dit is haar normale gezicht
pi_25296905
Owh...... sorry Doerak was niet de bedoeling je te beledigen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 13:38:01 #98
43556 miss_dynastie
pi_25298205
Doerak, groot gelijk, lekker internationale dozen hoor

Wat eng, die bult, beaker
Wanneer moet Bas weer??

Spin, filmpjes van honden zijn veel boeiender, geloof ik Heb vandaag een halve minuut 'Yian eet zijn brokjes' opgenomen, maar ik denk niet dat het iemand kan bekoren
  maandag 28 februari 2005 @ 13:54:21 #99
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25298448
Heb alweer een nieuw filmpje "Smek maakt Casper het leven zuur"

Dierenarts is even uitgesteld tot morgen
pi_25298751
Hoi Miss_dynastie ik moet even een afspraak maken voor de inentingen en dan doen we gelijk het algehele onderzoek dus ook die bult
Ik denk zelf dat het een vet bult is, maar wil het wel graag zeker weten En Basje is al oud dus het kan vanalles zijn denk ik!

Ik hou jullie zeker op de hoogte!
Heb net ff lekker gewandeld met Bas en Joop Heerlijk, kan ik zo van genieten in mijn uppie lekker aan de wandel met mijn twee hondebeesten!
Wie kent dat gevoel?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 28 februari 2005 @ 14:20:24 #101
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25298837
quote:
Op maandag 28 februari 2005 14:14 schreef Beaker het volgende:
Heerlijk, kan ik zo van genieten in mijn uppie lekker aan de wandel met mijn twee hondebeesten!
Wie kent dat gevoel?
Ik nog niet Smekkerd is nog te klein om ver te lopen en alleen met Casper eropuittrekken komt er ook niet van. Mutsje wil niet eens meer weg zonder de pup erbij.

Voor Smek er was liepen Casper en ik een paar uur per dag. Heerlijk vond ik dat. Lekker langs de haven slenteren, Casper aan elke boom snuffelen en ik bootjes kijken en wat wegdromen. Of naar het park, eendjes uitlachen en naar de hertjes kijken In het weekend liepen we naar mijn schoonouders toe aan de andere kant van het durrep. Flink stuk wandelen dus. Dronken we daar een kop thee en kreeg Casper een bak water en de gelegenheid om even bij te komen voor we weer teruggingen. Waren we rustig urenlang aan het lopen met hem

Ik mis die lange wandelingen behoorlijk en kan ook echt niet wachten tot Smekkerd groot is.
pi_25298868
Up-date

Bas en Jopie mogen vanmiddag al voor hun inenting, want die moeten ze voor 1 maart gehad hebben was ik ff vergeten
Bas krijgt dan ook zijn onderzoek

Jullie horen van mij
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_25300109
Waar vind ik de filmpjes? Of heb ik er overheen gelezen?
Beterschap gewenst aan de zieke poezen en honden.

Spin, ga je morgen naar de da? Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Ik hoop dat Casper je weer verbaasd doet staan
  maandag 28 februari 2005 @ 16:45:28 #104
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25300147
Dat hoop ik ook

De filmpjes zet ik niet hier neer omdat ze best groot zijn (10 MB) en mijn convertproggie doet het niet meer dus ik kan ze ook niet verkleinen. Zal ik je even een linkje mailen? Als iemand ze wil zien moet je maar even gillen
pi_25300333
Graag, stuurtu maar!
  maandag 28 februari 2005 @ 17:14:51 #106
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25300426
Zijn onderweg naar je yahoo-account

Heb geloof ik een geschikte plek gevonden om ze naar up te loaden zonder dat ik gezeur krijg over mijn datatraffic...
  maandag 28 februari 2005 @ 17:25:25 #107
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25300554
Whoohooo, gelukt! Oke, kan ik dus gewoon wel mijn filmpjes hier neerplempen.

Cas en Smek spelen

Ik geloof dat als je IE als browser hebt dat je eerst een ad krijgt op die link.
  maandag 28 februari 2005 @ 17:35:07 #108
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25300656
En Cas en Smek spelen tikkertje

Let vooral op hoe goed Casper luistert als ik hem roep
pi_25301044
Filmpjes zijn aan de dl
Ben benieuwd

En Xena denkt al de hele dag dat ze lid is van die Mau Mau stam
pi_25301108

Scheeeeeetig om te zien, dat wurm en die goedzakkerige Casper
pi_25301390

Harstikke leuk, Casper en Schmekkie
  Moderator maandag 28 februari 2005 @ 20:19:40 #112
5428 crew  miss_sly
pi_25301659
Wat een geweldige filmpjes Spin
pi_25302956
Geweldig
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 08:03:55 #114
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25307883
ik heb de filmpjes samen met luca zitten kijken. we hebben ons rot zitten lachen.
wat een lol hebben die twee samen
  Moderator dinsdag 1 maart 2005 @ 08:19:01 #115
5428 crew  miss_sly
pi_25307936
T is duidelijk nog geen honden gewend, want hij zei voorzichtig dat het er toch wel erg woest uitzag en die grote was wel erg groot ten opzichte van dat kleintje

Misu is van de site van Paws
De mevrouw had gisteren nog gebeld en maandagmiddag/avond gaan we hem halen!!De precieze tijd horen we nog.
pi_25307959
Geweldig miss_sly, nog maar ff, heb je nog wel zin in Parijs..

Kan me voorstellen dat je nu niet meer lang wil wachten.

Hoe vind Noppes de verandering van de plaats van der eten en mand?

Spindizzy, wat lief.

Lady_wrb, ik kan me voorstellen dat luca het geweldig vond.
pi_25307963
Beaker, hoe is het met Bas en Joop afgelopen?
  Moderator dinsdag 1 maart 2005 @ 08:29:39 #118
5428 crew  miss_sly
pi_25307995
jolene, hoe is het met windy? al even geen foto gezien

Noppes is een klein beetje in de war door de verandering, maar het slaat wel aan. Haar routine verandert een tikje, maar dat lijkt geen probleem op te leveren. So far, so good, zullen we maar zeggen. Het wachten is natuurlijk op de komst van Misu en hoe ze dan reageert
Zin in Parijs heb ik eigenlijk altijd, maar ach, het is nu zeker niet het belangrijkste van de week, zullen we maar zeggen
pi_25308019
Met windy, gaat het goed.
Een grote druktebol.

We waren het weekend bij W. zijn ouders geweest. w zijn mama had W een harde worst mee gegeven, alleen dit was W vergeten te vertellen. Maar Windy vond hem erg lekker...

Nou ik tel de dagen mee af...bn erg benieuwd. Komt vast wel goed met Noppes.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 09:03:09 #120
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25308250
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 08:19 schreef miss_sly het volgende:
T is duidelijk nog geen honden gewend, want hij zei voorzichtig dat het er toch wel erg woest uitzag en die grote was wel erg groot ten opzichte van dat kleintje
Nou ik schrok me ook rot de eerste paar keer dat ik ze zo zag spelen. Toen was Smek ook nog eens veel kleiner, hij paste helemaal in Casper zijn bek Het gaat er af en toe nog veel ruiger aan toe met die twee compleet met gegrom en opgetrokken lippen. En toch wordt die kleine geen haartje gekrenkt. Ze zijn heelvoorzichtig met elkaar, Casper iets meer dan Smekkie

Volgende week om deze tijd is Misu thuis
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 09:28:38 #121
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25308484
hahahaha die smekkie kleine uitdager
casper krijgt nauwelijks gelegenheid om eens op zijn gemak te plassen
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 09:31:29 #122
43556 miss_dynastie
pi_25308519
mister_d zag het gelijk bij dat filmpje, dat Cas voorzichtig is. Als die kleine op zijn rug gaat liggen, dan is het ook gelijk over. Ik zag dat natuurlijk weer niet en zat op het puntje van mijn stoel te kijken

Sinds Yian aan de pro plan en royal canin zit, miauwt ie 's nachts niet meer om eten Niet dat ie vroeger niet genoeg kreeg of zo , maar Whiskas zal wel minder voeden Anyway, we zijn er blij mee
pi_25308592
Morgen krijgt Ayla bezoek

Haar vorige eigenaresse en dochter (daar waar ze geboren en getogen is) komen na 4 maanden eens kijken hoe het met haar is. We dachten dat dat nu wel kon, ze is zo thuis hier nou.

En ik ga *NU* de sneeuw in
  dinsdag 1 maart 2005 @ 09:51:42 #124
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25308768
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 09:03 schreef Spindizzy het volgende:
[.......] Het gaat er af en toe nog veel ruiger aan toe met die twee compleet met gegrom en opgetrokken lippen. En toch wordt die kleine geen haartje gekrenkt. Ze zijn heelvoorzichtig met elkaar, Casper iets meer dan Smekkie
Ik vind die filmpjes fantastisch (ook lekker snel met downloaden die site btw). Viel me alleen op dat bij het stoeifilmpje op de bank je ze niet hoorde grommen en blaffen (of ligt dat aan mij?)
Heeft smek ook nog zo'n lief hoog kefje?? (De beaglepup van m'n buren begint nu de baard in de keel te krijgen, dus blaft nu zo ongeveer in alle tonen )
  dinsdag 1 maart 2005 @ 09:58:52 #125
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25308866
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 09:51 schreef Sprookjesbos het volgende:

Viel me alleen op dat bij het stoeifilmpje op de bank je ze niet hoorde grommen en blaffen (of ligt dat aan mij?)
Klopt, als ze zo spelen dan grommen en blaffen ze niet. Smek is sowieso geen blaffertje tot nu toe. Heel af en toe komt er een kefje uit (heel hoog piepkefje ) Als Casper bij het spelen gromt dan is het ook niet echt grommen. Ik weet niet goed hoe ik het het best kan omschrijven, het is een heel zangerig geluid. Net of hij tegen Smekje praat. Het komt wel uit zijn keel en heeft het gromgeluid als basis en het gaat van laag naar hoog en weer terug met een verzuchtende toon erin maar het is geen grommen. Zal wel eens proberen het op een filmpje te krijgen

Wat leuk dat ze nog even bij Ayla op bezoek komen Is ze veel verandert in die 4 maanden?
pi_25309312
Grommelen noemde ik dat bij mijn vorige hond

Tis trouwens 5 maanden al, zag ik net. En ja, ze is behoorlijk veranderd. Veel vrijer, minder angstig, minder onderdanig. Ze loopt weer rechtop, staart omhoog, d'r oren normaal ipv angstig naar achteren. Zal leuk zijn voor hun, 't was hun bedoeling dat dit zou gebeuren. Dat ze lekker kon uitgroeien op haar eigen manier
  dinsdag 1 maart 2005 @ 10:36:17 #127
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25309366
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Grommelen noemde ik dat bij mijn vorige hond
Deed die dat ook? Tegen wie dan?

Ayla is ook al zo'n stoere dappere hond
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 10:37:19 #128
43556 miss_dynastie
pi_25309381
Tink, ik heb geloof ik even gemist waarom Ayla bij haar vorige baasjes is weggegaan?
pi_25309495
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:36 schreef Spindizzy het volgende:
Deed die dat ook? Tegen wie dan?
Die hond praatte tegen alles en iedereen
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Tink, ik heb geloof ik even gemist waarom Ayla bij haar vorige baasjes is weggegaan?
Ze was daar geboren en getogen en de moederhond was er ook nog. Die moederhond was erg dominant en Ayla vaarde daar niet erg wel bij. Ze stond constant onder druk met die moederhond. Komt bij dat de dochter ging studeren en de moeder 4 dagen per week 10 uur per dag zo'n beetje weg moest voor haar werk. Toen besloten ze dat het beter was voor Ayla als ze ergens zou kunnen wonen waar veel tijd voor haar was en waar ze meer kon uitgroeien tot de leuke hond die ze is, zonder die moederhond er constant op. Met pijn in hun hart, dus ik vind dat heel dapper. Het zijn leuke dames ook, die het beste voor hadden met het hondje.

Alleen de plaatsing was dus wat misgegaan, ze was al twee keer ergens anders geplaatst voor ze hier kwam. Maar nu is het goed, we werken er hard aan om Ayla minder angstig en meer zichzelf te laten worden en dat gaat goed
pi_25309767
Hoi

Met Bas was alles goed, die bult was inderdaad een vetbult (moet het wel in de gate blijven houden) en die wratjes zijn van de ouderdom
Hij is wel een aantal kilo aangekomen, dus dat kan er op duiden dat zijn schilklier erger is geworden, dus er is bloed afgenomen en vrijdag kan ik bellen over de uitslag Hoor ik gelijk of hij meer pillen moet gaan slikken of niet!

Joop moet 17 maart geholpen worden aan haar tandsteen, want daar heeft ze nogal last van moet haar om 13.00 uur brengen en aan het einde van de dag kan ze opgehaald worden!
Ze moeten wel voorzichtig doen met de narcose, want ze heeft een behoorlijke hartruis, maar dat is niets om ons zorgen over te maken, daar kan ze heel oud mee worden!

Ik ga zo aankleden en lekker aan de wandel in de sneeuw, vinden ze leuk
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:44:13 #131
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25310417
Hopen dat de uitslag vrijdag gewoon goed is

Kijk ze nou 's lief spelen

† In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 11:45:16 #132
43556 miss_dynastie
pi_25310434
die tanden
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:50:36 #133
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25310510
Ik ga die eerste gewoon ook nog even in het groot plaatsen

pi_25310560
Die tanden en zijn oog

Casper zet hem op hoor

Smekkerd, pest jij Casper is niet zo
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 11:57:20 #135
43556 miss_dynastie
pi_25310587
Hij lijkt wel bezeten, spin
Die ogen
Rilllllllllllllllllllllllllllll
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:04:06 #136
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25310674
Ziet hij er opeens niet meer zo sullig uit he Ook als hij zo is is hij zoooooo voorzichtig met Smekkerd. De ene seconde zien ze er zo uit en de volgende is het een kroelknuffel en slobberpartij geworden

Zien Saar en Daan er ook af en toe zo woest uit, Kissa?
pi_25310800
Bas en Joop wel, Spin Joop is een pittige tante en Bas echt een sulletje!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:17:23 #138
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25310912
Ja echt? Dus ik heb nog steeds normale honden?

Arme Bas heeft dus ook geen moment rust aan zijn kop? Als hij lekker wil slapen dan klimt er opeens een hond op zijn kop die absoluut niet uitkijkt waar hij zijn poten met scherpe nagels neerzet?
pi_25310966
Zoiets ja, soms heeeel soms mag Bas niet eens bij de voerbakken komen
Hij loopt op zijn dooie gemak naar de voerbak als net Joop uit haar mand rent en flink gaat staan grommen!
Bas keert zich weer om en gaat weer wat anders doen

Ik zal binnenkort een filmpje maken van de Bas en Joop als de voerbakken leeg zijn, Joop slaat dan met haar poot die bak de hele keuken door zodat wij zien dat hij leeg is
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_25311029
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:21 schreef Beaker het volgende:
Ik zal binnenkort een filmpje maken van de Bas en Joop als de voerbakken leeg zijn, Joop slaat dan met haar poot die bak de hele keuken door zodat wij zien dat hij leeg is
Of je de bak wel ff wil opruimen

Tis vandaag Nationale Complimentendag. Nou is iedereen die goed voor zijn of haar beestjes zorgt een compliment waard (bij deze ), maar Spindizzy krijgt er 1 extra. Nog nooit honden gehad en nu in 1 keer 2, waarvan 1 met een moeilijke jeugd en 1 die nogal jeugdig is. Knap
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:27:16 #141
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25311069
Op een ander forum attendeerde iemand hierop:
http://www.consumentenhond.nl/

Een online magazine over honden, compleet met weblogs, wandelroutes etc
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:33:19 #142
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25311136
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:25 schreef Tinkerbell het volgende:

Knap
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:38:35 #143
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25311202
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:27 schreef Sprookjesbos het volgende:
Een online magazine over honden, compleet met weblogs, wandelroutes etc
Gebookmarked... Ziet er leuk uit

Mijn favoriete hondensite blijft de Natte Neuzen WebWinkel Ik lach me altijd rot om de foto's waarop de honden de artikelen demonstreren Op een dag ga ik ALLES op die site bestellen!

Hond in rugzak

Hond in duikpak

Hond met fietstassen

Hond met gympies

Hond met zonnebril

† In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 12:43:02 #144
43556 miss_dynastie
pi_25311261
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Met pijn in hun hart, dus ik vind dat heel dapper. Het zijn leuke dames ook, die het beste voor hadden met het hondje.
Ik ook, heel erg verstandig van ze! Wel k%t dat de plaatsing dan tot twee keer toe misgaat Gelukkig kunnen ze morgen zelf zien hoe het nu met Ayla is
pi_25311295
Waah wat een monster is Casper op die foto's Spin

Miss_sly, wat leuk dat het zo goed klikte met Misu! Kan je de spanning nog wat aan?
[knufkuskroel]
Tinkerbell, ik ben het met je eens, maar ik vind dat jij ook een extra complimentje verdient, want volgens mij zorg jij ook héél goed voor Ayla. Moussy wil ik ook nog ff een veer in dr reet steken, omdat zij zielige diertjes een goed thuis geeft
[/knufkuskroel]
pi_25327081

Straks komt het bezoek . Tis uiteindelijk alleen de dochter, moeder durfde niet uit het hoge noorden te rijden nu. Ben benieuwd, ik ga haar ophalen bij de bushalte. Ik neem Ayla mee natuurlijk
  woensdag 2 maart 2005 @ 09:12:57 #147
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25327125
Veel plezier, Tink!

Her gaan we straks nog maar eens kijken of we nu wel bij de dierenarts kunnen komen
  Moderator woensdag 2 maart 2005 @ 09:24:36 #148
5428 crew  miss_sly
pi_25327277
mallemeid, ik kan bijna niet wachten tot maandag! Maar vanmiddag gaan T en ik samen bij de dierenwinkel groots inkopen doen Heb er zooooooooon zin in! Ik loop echt al lange tijd die winkel voorbij met zo'n gevoel van "ik wil daar ook inkopen doen voor onze hond" en nu kan het eindelijk!!

Spin, Misu gaat om nog een belangrijke reden niet bij ons op bed slapen voorlopig: hij gaat namelijk geen trappen op! Dat vergat ik helemaal, maar dat doet ie echt niet! Dus we moeten eens kijken of we dat willen aanleren, of zo houden, want het heeft ook voordelen natuurlijk!

Tink, wat leuk zeg, dat die mensen nog eens komen kijken. Niet onlogisch trouwens dat die moeder het nu eng vindt om te rijden. De contactmevrouw van Paws zei dat we altijd mochten mailen (en als het kan met foto's), omdat ze het altijd leuk bleven vinden iets te horen van 'hun' honden. Ben ik ook van plan om te doen, zo nu en dan
  woensdag 2 maart 2005 @ 09:31:49 #149
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25327414
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:24 schreef miss_sly het volgende:

Spin, Misu gaat om nog een belangrijke reden niet bij ons op bed slapen voorlopig: hij gaat namelijk geen trappen op! Dat vergat ik helemaal, maar dat doet ie echt niet! Dus we moeten eens kijken of we dat willen aanleren, of zo houden, want het heeft ook voordelen natuurlijk!
Het is ook wel goed als ze geen trappen lopen... Omdat ik bang ben dat Smekkerd de trap naar het onderhuis afdondert bij het spelen hebben we daar nu een plank voorgemaakt. Grote voordeel daarvan is nu dat Casper ons ook niet meer 30.000 keer die trap af wil volgen (onze wc en keuken zitten in het onderhuis dus we lopen zelf flink wat keren die trap op en af. Cas wilde ons echt elke keer volgen) Enige trap die hij nu oploopt is de trap naar boven en dat is maar 1 keer per dag. Cas zijn voer en waterbak staan in de woonkamer en niet in de keuken dus daarvoor hoeft hij ook de trap niet af.

Inkopen doen Leuk! Doe even een foto maken van al je nieuwe aanwinsten!
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 09:38:31 #150
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25327511
zijn dr nog filmpjes van smekkie en casper in de sneeuw?
of eventueel foto's

doerak heeft gister voor het eerst van dr leven in de sneeuw gestaan.
ze stond te aarzelen bij de keukendeur : zal ik of zal ik niet. ik had er na een tijdje genoeg van, en gaf dr een zetje. ze is nog nooit zo snel naar binnen gerend en zat me vervolgens zeer verwijtend aan te kijken
helaas geen sneeuwpoesfoto's dus.
pi_25327602
Bas en Joop willen niet meer ind e sneeuw, terwijl ze het altijd zo leuk vonden blijven ze nu liever binnen en hun mandje bij de kachel Zou dat de leeftijd zijn

Bas en Joop
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 10:14:36 #152
43556 miss_dynastie
pi_25328145
Ik geef Bas en Joop groot gelijk

Even jullie advies graag?? Mister_d en ik willen dus graag een hondje, een vlinderhondje zelfs, maar nu ben ik nog nooit iemand met zo'n hond tegengekomen. Ik heb een hele leuke kennel gevonden, die in principe gewoon geopend zijn en zo, maar hoe maf is het om langs te gaan en eerst kennis te maken met het 'type' hond in plaats van gelijk een hond mee te nemen? Zou dat kunnen of is dat raar ?
  woensdag 2 maart 2005 @ 10:17:22 #153
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25328181
Les 1 bij het aanschaffen van een puppy: als ze meer dan 1 ras hebben is het een broodfokker en is het vragen om ellende. Volgens mij zijn deze gasten ook regelmatig bij Kassa en Radar geweest.

Je moet op zoek gaan naar een fokker die SPECIFIEK! vlinderhondjes fokt. Dat is iemand met hart en liefde voor het ras en dat is iemand die je er veel meer over kan vertellen.
  woensdag 2 maart 2005 @ 10:22:53 #154
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25328279
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[........]maar hoe maf is het om langs te gaan en eerst kennis te maken met het 'type' hond in plaats van gelijk een hond mee te nemen? Zou dat kunnen of is dat raar ?
Ik denk dat het juist heel goed is om eerst kennis te maken met het type hond. Een kennel (of wie/waar dan ook) die dat niet op prijs stelt zou bij mij al afgekeurd zijn. Je hebt een bepaald idee over het ras, je hebt niemand in je omgeving die een soortgelijk hondje heeft, hoe kun je dan anders erachter komen of je idee over het ras klopt?!
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 10:24:25 #155
43556 miss_dynastie
pi_25328304
Zie, ik weet ook niks over honden
Deze valt dus hartstikke af, dat sowieso.
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:15:12 #156
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25329228
Zo, net even geregeld dat ik vanmiddag vrij ben. Lekker met Chakra het bos en de neeuw in
Dat wordt nat worden, sneeuwballen gooien, sneeuwhappen, en sneeuwpoppen aanvallen!
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:16:22 #157
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25329250
Neem je fototoestel mee, Sprookjesbos! Veel plezier.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 11:17:33 #158
43556 miss_dynastie
pi_25329271
Leuk sprookjesbos!! Have fun
  woensdag 2 maart 2005 @ 11:59:37 #159
37769 erodome
Zweefteef
pi_25329985
Wat een sneeuwpret mensen!!!

Ik heb me kapot gelachen met de honden, de katten vinden het maar niks, die liggen mokkig te kijken binnen, sneeuw, he bah dat is koud en nat

Alleen net bij het terugkomen naar huis even iets wat een beetje minder was, ze hebben zout gestrooid op de stoep, sam wilde ineens niet meer vooruit, pijn aan zijn poten, met veel moeite hem toch zover gekregen weer in beweging te komen, snel in de sneeuw gezet, toen ging het wel richting huis, thuis zijn voetzooltjes ingesmeerd met rescue creme, maar hij ligt nogsteeds met zijn pootjes onder hem gevouwen en kijkt een beetje sneu, arme sam...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 2 maart 2005 @ 12:01:14 #160
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25330021
Ja dat zout schijnt vreselijk te branden he! Ben er al steeds voor op de uitkijk.
  woensdag 2 maart 2005 @ 12:06:27 #161
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25330128
Aj, zout / pekel. Daar had ik idd nog even niet bij stilgestaan. Straks voordat ik op pad ga de hondenpoten maar even insmeren met vaseline. Ik moet een paar "hoofdwegen" over voordat ik in het bos ben en daar wordt flink gestrooid (vooral omdat de koningin er ook nog wel eens overheen rijdt is het zo ongeveer de eerste weg in Den Haag die sneeuwvrij gemaakt wordt)
pi_25332645
Hier ligt een pak sneeuw van een cm of 30
Dolle pret met de honden gehad!

woensdag 2 maart 2005 @ 15:19:01 #163
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25332677
Die tweede foto! Heb je mazzel dat je geen witte hondjes hebt anders had je ze niet meer teruggevonden

Ik had wat pics in het Dieren In De Sneeuw topic gezet
pi_25332828
Ik zal ff kijken...
Ik heb ook nog een filmpje, maar ik weet niet hoe ik het hier moet neerzetten.
Interesse? Het is een flink aantal mb's.
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:36:33 #165
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25332889
Jaaaa zien!

HIER kun je het naar toe uploaden. Dat heb ik ook gedaan met mijn filmpjes. Vul bij Recipient's Email Address: gewoon je eigen mailadres in en dan plemp je het linkje hier neer

Nog eventjes een heel blije en dartele Casper Mijn stoere vent
pi_25333023
Ik lees zo ff bij voor ontopic enzo, maar wilde even melden dat het bezoek ontzettend leuk was.

Ayla herkende haar nog wel, liep meteen op d'r af toen ze de bus uit stapte. Was heel gezellig, veel over Ayla gehad en chocolademelk gedronken met slagroom en croissantjes gegeten. Ze was heel blij dat Ayla een fijn huisje heeft en ze vond haar ook wat rustiger geworden
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:50:49 #167
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25333044
Wat goed, Tink. Zal voor jou ook wel een lekker gevoel zijn
pi_25333064
Ayla vind het ook geweldig in de sneeuw. Omdat ik vanmorgen in mijn hoofd bezig was met het bezoek was ik de camera vergeten. Maar als er morgen nog hetzelfde pak ligt neem ik hem wel mee natuurlijk.
pi_25333969
Fijn Tink, dat het een leuke middag was
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 17:38:56 #170
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25333972
* lady-wrb verheugt zich er al op, want er valt alleen maar bij
pi_25334200
quote:
Lukt niet, ik ben hier te dom voor
  woensdag 2 maart 2005 @ 17:58:33 #173
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25334227
Kissa... filmpje doet het niet. Als ik hem aanzet istie gelijk klaar

Wil Daan en Saar zien dartelen
  woensdag 2 maart 2005 @ 17:59:11 #174
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25334238
Mail hem maar even naar mij... Probeer ik het wel.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 17:59:34 #175
43556 miss_dynastie
pi_25334246
dacht al dat het aan mij lag
pi_25334498
wat een lieve diertjes allemaal!

Mijn moeder belde net, Bas was helemaal los gegaan in de sneeuw
Hij kan het nog

Jopie niet, natte voeten he
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_25334550
Leuke foto's kissa
De hond van mijn ouders is ook helemaal dol op sneeuw, ben vandaag lekker met dr naar buiten gegaan, was zó leuk!

Ik vind het zo stoer dat Casper gewoon losloopt!

Erodome, gaat het al weer wat beter met Sam?
pi_25334671
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 17:59 schreef Spindizzy het volgende:
Mail hem maar even naar mij... Probeer ik het wel.

Ik heb hem al opgestuurd, hoop ik....maar yahoo weigert mij toegang tot mijn eigen account. Ik kan het niet controleren.

woensdag 2 maart 2005 @ 18:59:11 #179
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25334992
Kissa's Filmpje

Daan staat daar maar en Saartje dartelt als een kalfje om haar hen: "SNEEUW! Kom spelenspelenspelenspelen! Komdan! Kom dan! Kom dan!!"

Ze lijkt wel een beetje op Donkey uit Shrek: "Pick me! Pick me! " Doet Smekkerd ook altijd
pi_25335188
Bedankt Spin
Hè, gelukkig, er is iets wel gelukt vandaag ....ik heb een filmpje opgestuurd
  Moderator woensdag 2 maart 2005 @ 19:29:18 #181
5428 crew  miss_sly
pi_25335423
Zometeen even filmpje kijken, maar vast even showen wat we voor Misu gekocht hebben vanmiddag!

Mand is gekocht met de hoop op een innige vriendschap tussen Misu en Noppes zodat ze samen in de mand kunnen

Noppes vond het speelgoed, en dan met name het balletje, superinteressant!

Verder nog een riem, hondekoekjes en twee buffelhuidjesachtige dingen

Ik ga nog op die ene site eea bestellen: die leuke kong met die kleurtjes, een droogdoek, en dat boekje voor clickertraining en een clicker.

Nou, dan zijn we volgens mij wel redelijk voorbereid op de komst van onze huisgenoot
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:36:32 #182
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25335535
Coool! Zo'n mand gaan wij ook kopen voor ze. Hij heeft al een kong zie ik... En een flossie

Wat is dat blauwe ding? Een kruikje?
  Moderator woensdag 2 maart 2005 @ 19:44:51 #183
5428 crew  miss_sly
pi_25335659
Handschoen/borstel! Ik wil hem zo snel mogelijk aanleren dat er geborsteld en gekamd en drooggewreven wordt, want dat is goed voor hem en daar blijft het huis langer schoon bij

Ja, die kong kon ik niet laten liggen Ik denk dat we misschien sommige dingen best goedkoper hadden kunnen kopen als we ons best hadden gedaan, maar het was zo leuk om in die winkel gewoon alles bij elkaar te zoeken wat we hebben wilden
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:51:41 #184
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25335750
Ik kan echt niet wachten tot mijn kongen ein-de-lijk binnenzijn Je hebt een extra stevige genomen zie ik...
  Moderator woensdag 2 maart 2005 @ 19:55:42 #185
5428 crew  miss_sly
pi_25335805
Ja, leek me wel zo'n goed idee
En de kip is door T met zorg uitgezocht: dat was het speeltje met het meest subtiele geluidje
Nog een paar nachtjes slapen.....
pi_25335813
Mooie spulletjes voor Misu!

Die blote kip
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:13:07 #187
37769 erodome
Zweefteef
pi_25336907

Dit is zo uitzonderlijk dat ik er echt gelijk een foto van moest maken en het moest delen, ming en vleertje, mijn 2 meiden, samen, tegen elkaar aan zelfs, zonder boos te worden(ming op vleer dan ), ze hebben zo een paar uur gelegen zonder 1 probleem.......
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:15:48 #188
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25336964

Wat een mooitje die grijze.
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:27:17 #189
37769 erodome
Zweefteef
pi_25337176
Ming, ja he, mijn kruising siamees die van binnen een volle siamees is en in uiterlijk een bijna perfecte oosters korthaar.
Ze stal mijn hart zodra ik haar zag, in een asiel werken heeft zo zijn voordelen, ze was al van mij voordat ze de quarantaine uitmocht

Dit is trouwens odie, mijn held op sokken, wild geboren, echte buitenkat, maar met een heel klein hartje...

En dit is moppie(ja zo heette hij al, we noemen hem meestal mopper

Dat zijn mijn 2 katten mannen, mooi in evenwicht, 2 dames en 2 heren
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:31:07 #190
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25337241
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 21:27 schreef erodome het volgende:
Ming, ja he, mijn kruising siamees die van binnen een volle siamees is en in uiterlijk een bijna perfecte oosters korthaar.
Dan zal het wel een lekkere kletskous zijn Mopper vind ik ook ontzettend leuk... Heeft een beetje lang haar he?
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:48:23 #191
37769 erodome
Zweefteef
pi_25337493
Ja ze is een ontzettende kletskous, beter gezegd een zeurmiep
Moppie heeft geen langer haar, hij is gewoon lekker pluizig en de wintervacht zit er goed op he...
  woensdag 2 maart 2005 @ 21:51:47 #192
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25337536
Ja prachtig... Ik hou van wintervachtjes Worden het van die lekkere pluizige bontmutsjes van
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 22:58:28 #193
43556 miss_dynastie
pi_25338353
Wat een schatjes

Miss_sly, lekker he, shoppen voor je lieverd Yian wordt maandag twee, dus ik moet ook nog een en ander voor hem kopen
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 09:10:43 #194
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25342625
wat een leuke spullen miss-sly
heerlijk he, je dier verwennen
doerak taalt niet meer naar speelgoed en een mand heeft ze nooit kunnen waarderen.
t is echt zo'n oud tevreden omaatje. ze is gelukkig met kleine dingen: een plakje worst, een stukje vlees dat "per ongeluk" van mijn bord valt, een avondje schoot hangen
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 09:13:16 #195
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25342660
ik heb zonet met de buurhond in de sneeuw gespeeld
de buuv vond dat ze wel genoeg in de sneeuw had gelopen en daar was hondlief het niet zo mee eens
en toen heb ik de honneurs even waargenomen en lekker sneeuwballen staan gooien waar de hond met de gekste sprongen achterna rende
  donderdag 3 maart 2005 @ 09:19:55 #196
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25342736
Leuk he Lady-wrb Goed van je hoor! Of is dit niet zo'n enge hond?

Gisteravond bij het uitlaten stond die arme Smek tot aan zijn oorlellen in de sneeuw Hij wilde zowaar vrijwillig een stuk gedragen worden. Lekker warm bij het baasje in zijn jas
pi_25342742
Gisteren heerlijk gewandeld in de sneeuw met Bas en Joop, Bas heb ik ff lekker los laten lopen (mag bij ons niet, krijg je een bekeuring!!??)

Hij ging helemaal uit zijn pan
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 3 maart 2005 @ 09:25:04 #198
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25342789
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 19:55 schreef miss_sly het volgende:
Ja, leek me wel zo'n goed idee
En de kip is door T met zorg uitgezocht: dat was het speeltje met het meest subtiele geluidje
Nog een paar nachtjes slapen.....
Verslavend is dat he, speeltjes uitzoeken
Die kip is leuk idd. Chakra heeft er ook een maar doet er helaas helemaal niets mee. Vlgs mij had Erodome ooit nog een leuk verhaal over de reactie van een van haar honden met zo'n kip.
  donderdag 3 maart 2005 @ 09:27:26 #199
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25342811
Door het verhaal van Erodome durf ik niet zo'n kip te kopen Nu zijn mijn honden mannetjes en geen vrouwtjes maar Casper is nu al zo'n beschermende grote broer. Laten we zijn vadergevoelens maar niet verder aanwakkeren

Ik zit nog steeds op mijn bestelde speeltjes te wachten. Rekening is ondertussen wel betaald ( ) maar met die sneeuw werkt de postbode niet erg mee
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 09:44:18 #200
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25343039
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 09:19 schreef Spindizzy het volgende:
Leuk he Lady-wrb Goed van je hoor! Of is dit niet zo'n enge hond?
hij heeft een hele leuke gezellige bazin, dus ik ging ervanuit dat de hond ook wel leuk zou zijn !
quote:
Gisteravond bij het uitlaten stond die arme Smek tot aan zijn oorlellen in de sneeuw Hij wilde zowaar vrijwillig een stuk gedragen worden. Lekker warm bij het baasje in zijn jas

ik zie het helemaal voor me
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 10:03:16 #201
43556 miss_dynastie
pi_25343287
Ik ben trouwens helemaal onder de indruk van dit speeltje:

Lijkt me zoooo knap als je hond dat kan
Dat is absoluut het eerste speeltje voor hondje_dynastie
pi_25343705
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 09:25 schreef Sprookjesbos het volgende:

[..]

Verslavend is dat he, speeltjes uitzoeken
Die kip is leuk idd. Chakra heeft er ook een maar doet er helaas helemaal niets mee. Vlgs mij had Erodome ooit nog een leuk verhaal over de reactie van een van haar honden met zo'n kip.
Ja met wunna, ik zo'n kip kopen, wilde altijd al z'n kip, vind ze geweldig gewoon!!

Dus kip in huis, maar kip piept, wunna helemaal door het dolle heen, spontaan schijnzwanger, kip was haar puppy, ze ging er omheen liggen om te "zogen", het kippuppy werd netjes verzorgt, maar ook echt beschermt.

Dat was erg vervelend, want de andere honden dachten leuk piepbeestje, op ten duur wunna even naar buiten in de tuin, doh zit aan de kip, kip piept, wunna komt als een wilde naar binnen en klapt vervaarlijk grauwend tegen doh aan die heel stom keek zo van nou ja zeg!!!

Toen de kip maat verwijdert aangezien er ook nog een kind in huis loopt die die kip ook erg leuk vond...
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:38:42 #203
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25343753
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben trouwens helemaal onder de indruk van dit speeltje:
[afbeelding]
Lijkt me zoooo knap als je hond dat kan
Dat is absoluut het eerste speeltje voor hondje_dynastie
Die is erg gaaf idd! Zo knap is dat volgens mij niet hoor. Gewoon alle onderdelen in de kubus, moet jij eens opletten hoe snel ze alles er weer uitgetrokken hebben
(andersom gaat inderdaad niet lukken denk ik )
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:40:38 #204
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25343770
De bedoeling is dat het wel andersom gaat Sprookjesbos
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:54:01 #205
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25343958
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:35 schreef erodome het volgende:

[...]
Dus kip in huis, maar kip piept, wunna helemaal door het dolle heen, spontaan schijnzwanger, kip was haar puppy, ze ging er omheen liggen om te "zogen", het kippuppy werd netjes verzorgt, maar ook echt beschermt.
[...]
Dat verhaal idd! Ik heb toen voor Chakra zo'n ding gekoch in de hoop dat ze juist "moederlijk" zou gaan doen (in de hoop dat ze wat rustiger en wat socialer naar jongere honden zou worden). Nou, ze heeft er twee keer aan gesnuffeld en pakte toen d'r standaard tennisbal maar weer.
(bij Chackra gaat er niets boven d'r tennisbal, soms wel eens lastig als je ergens loopt en iemand is met een hond en een balletje aan het spelen. Volgens haar zijn nl. alle tennisballen in deze heeele wereld haar eigendom )
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 10:54:56 #206
43556 miss_dynastie
pi_25343974
Ik droom 's nachts al van een vlinderhondje... terwijl ik zo'n beestje eigenlijk nog nooit in het echt heb gezien, dus misschien maak ik me allerlei rare veronderstellingen En hier in de straat heb je natuurlijk bijna alle rassen, behalve vlinderhondjes En naar het asiel durf ik niet

miss_sly, misschien een beetje een brutale vraag, maar wat kost bij jullie de hondenuitlaatservice?
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:55:40 #207
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25343984
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:40 schreef Spindizzy het volgende:
De bedoeling is dat het wel andersom gaat Sprookjesbos
Stoer! Lukt het Casper en Smekkie al??
(ik zat me net af te vragen wat Smek d'r oorspronkelijke naam ook al weer was. Gebruiken jullie die nog wel eens, en waar luistert ze het beste naar??)
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 10:56:06 #208
43556 miss_dynastie
pi_25343993
Nero
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:57:51 #209
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25344013
Casper en Smekkie hebben nog geen puzzel. Wil er wel een voor ze kopen ooit

Smek heette eerst Nero maar dat krijg ik echt mijn bek niet uit Hij luistert heel goed naar Smek, Smekje, Smekkie, Smekkerdje... Alles dat begint met Smek.
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:00:41 #210
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25344054
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Nero
Is dat nou geen leuke naam voor je toekomstig vlinderhondje??
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 11:04:38 #211
43556 miss_dynastie
pi_25344126
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 11:00 schreef Sprookjesbos het volgende:

[..]

Is dat nou geen leuke naam voor je toekomstig vlinderhondje??
Nee
Vannacht in mijn droom heette ie Egidius...
maar misschien heeft het hondje al een naam natuurlijk, dat had Yianneke ook in verband met stamboom, dat moet je voor een x aantal weken aangeven, misschien is dat met honden ook zo Voor Yian had ik zelf Florian bedacht, in België noemden ze hem I-jan en wij hebben er I-jun van gemaakt... overigens past zijn tweede naam (Robbe) echt perfect bij em en die zou als roepnaam niet misstaan
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:08:57 #212
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25344188
Egidius is oke Ik ga voortaan al mijn beesten naar Harry Potter karakters vernoemen Net als Harrie en Smekkie Ik wil nog een hond die ik Sirius kan noemen.
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 11:11:04 #213
43556 miss_dynastie
pi_25344216
Een grote zwarte lobbes
Neem je ook nog een ratje, Peter ??
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:12:02 #214
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25344229
Schurfie!
pi_25344625
Mooie spulletjes Miss-Sly
Mooie katten Ero

[ Bericht 59% gewijzigd door Tinkerbell op 03-03-2005 12:00:36 ]
  Moderator donderdag 3 maart 2005 @ 11:44:04 #216
5428 crew  miss_sly
pi_25344750
De Nobbly Wobbly is uitverkocht En ook voorlopig niet leverbaar
Dat vond ik het allerleukste stuk speelgoed dat ik had gezien en omdat ze dat in de dierenwinkel niet hadden, heb ik dat meteen 's avonds op internet besteld. Helaas....

Ik vind speelgoed kopen zo leuk! Zeker ook aangezien ik een kat heb aan wie dat niet besteed is. Ik heb wel eens wat leuk speelgoed voor Noppes gekocht, maar daar doet ze echt helemaal niets mee Noppes speelt sowieso niet echt, alleen dingetjes ergens af gooien (pennen van tafels enzo) vindt ze leuk

Miss_d, is geen brutale vraag hoor
Wij gaan naar Care for Dogs: www.carefordogs.nl
Kun je alles zo zien!
  donderdag 3 maart 2005 @ 11:48:00 #217
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25344809
Ik kan ze niet bekijken, Tink Als ik ze heb gedownload eindigen ze op .part ipv .avi
pi_25344949
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 11:48 schreef Spindizzy het volgende:
Ik kan ze niet bekijken, Tink Als ik ze heb gedownload eindigen ze op .part ipv .avi
Das raar, het zijn gewoon avi filmpjes

Even loeren wat ik kan doen
pi_25345077
Hier dan. Maar let op, de download begint direct.

Hier begint het met dat ze zit te poepen :

Ayla

En deze:

Ayla twee

Ik ben ontzettend verkouden, dus let niet op hoe ik klink
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:12:26 #220
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25345163
Ayla Moet zo lachen bij dat eerste filmpje dat elke keer als ze langs je rent ze je zo " " aankijkt
Wat een leuke meid is het Ik wou dat Csper zo goed luisterde als je hem riep
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 12:21:29 #221
43556 miss_dynastie
pi_25345301
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 11:44 schreef miss_sly het volgende:
De Nobbly Wobbly is uitverkocht En ook voorlopig niet leverbaar
quote:
Ik vind speelgoed kopen zo leuk! Zeker ook aangezien ik een kat heb aan wie dat niet besteed is. Ik heb wel eens wat leuk speelgoed voor Noppes gekocht, maar daar doet ze echt helemaal niets mee Noppes speelt sowieso niet echt, alleen dingetjes ergens af gooien (pennen van tafels enzo) vindt ze leuk
Yian heeft verschillende speeltjes, en sommige zijn voor even leuk, maar eigenlijk is ie er gewoon te slim voor en wil ie wel spelen, maar dan met ons. Dus dan zijn we een half uur met zijn drieën een balletje aan het overgooien, en daarna moeten mister_d en ik nog even door terwijl Yian meekijkt Tis dus niet dat ie niet speels is of zo Ben benieuwd hoe dat met het hondje is (als ie er ooit komt en zo ).
quote:
Wij gaan naar Care for Dogs: www.carefordogs.nl
Kun je alles zo zien!
pi_25345313
Hihi, en ze was niet eens echt in vorm vandaag

Ik heb geen rescue meer en ook geen vaseline. Zou ik ook Purol op d'r pootjes kunnen smeren?
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 12:22:24 #223
43556 miss_dynastie
pi_25345314
Tink, je klint wat verkouden, maar das niet erg
Ik sprak het in mijn hoofd uit als Eeyla, maar het moet dus Aila zijn, oké. Ze luistert veel beter dan Casper, die doet gewoon lekker arrogant zijn kop omhoog en hoort lekker niks, nanana
pi_25345340
Ik zeg altijd Aylala
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:24:04 #225
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25345341
Purol zit toch een vrij menthollig luchtje aan? Bijt dat niet?
pi_25345369
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:24 schreef Spindizzy het volgende:
Purol zit toch een vrij menthollig luchtje aan? Bijt dat niet?
Mhhm, misschien wel?

Toch maar even loeren of ik echt geen vaseline meer heb dan.
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:27:48 #227
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25345407
Ik doe helemaal niks op zijn pootjes Ben ik nu een heel ontaarde hondenmama of hoeft dat niet voor die kleine kippenendjes die wij nu lopen?

pi_25345439
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:27 schreef Spindizzy het volgende:
Ik doe helemaal niks op zijn pootjes Ben ik nu een heel ontaarde hondenmama of hoeft dat niet voor die kleine kippenendjes die wij nu lopen?

Nee

Ik wil het alleen doen omdat ze net op de met pekel bestrooide weg liep en een jankje gaf. En daarna was het ook over met de pret.
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:31:26 #229
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25345477
Oh gelukkig. Heb hier nog geen pekel gezien. Had al wel Taak gewaarschuwd dat hij Cas moest dragen als het op de straat lag
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 15:00:41 #230
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25347337
zou sneeuw honden vrolijk maken? ik heb vandaag alleen maar blije en enthousiaste honden gezien.
itt katten, die heb ik vandaag niet niet eens gezien, die zitten vast voor de kachel
  donderdag 3 maart 2005 @ 15:03:30 #231
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25347367
Mijn honden worden HEEL vrolijk van sneeuw
pi_25347372
De meeste honden zijn dol op sneeuw en vinden het echt een feest idd...
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 15:05:49 #233
43556 miss_dynastie
pi_25347394
ik denk dat het voor de honden een soort pretpark is nu
Katten vinden er niks aan, de mijne niet in elk geval
pi_25356376
Ayla
pi_25356406
Xien wil nu dus écht niet meer op het balkon met die kou en bergen sneeuw
Terwijl ze per avond zo'n 17 keer probeert ons te bewegen de deur open te maken en er zo'n 9 keer echt uitgaat voor 3 seconden
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 00:42:03 #236
43556 miss_dynastie
pi_25356510
Dat herken ik wel bluezz... Yian zit nu ook bij de deur te janken... heb hem vandaag zelfs aangemoedigd door hem buiten neer te zetten, maar hij sprintte naar binnen en ging kwaad boven zitten,dus geen succes
pi_25356526
Broertje van Xena dus
pi_25358718
Mijn hond, Tyson, staat wel ergens foto's van hem hier op Fok, heeft ook zo'n kale kip.

Maar hij wil er NIX van weten.
Zodra ik met dat ding in zijn buurt komt, draait hij zich om.

(Geen gezicht, een grote Duitse Herder die bang is voor een kale rubberen kip)

En die hondenbakken met standaard die hier gepost was, heeft Tyson ook, heel handig, je kan met een clipje heel handig de bakken vastzetten.

Veel succes iig met Misu.

En Ero, dank je voor de tip over het zout.
Zal mijn moeder erover waarschuwen.
(Tyson woont bij mijn moeder, was familiehond, ik mocht hem niet meenemen toen ik uit huis ging, en oooooooooooh wat mis ik hem vaak.
Toen gingen mijn ouders scheiden, zusjes gingen bij mijn pa wonen en nu heeft mijn ma Tyson lekker voor zich alleen )

Tyson is ook DOL op sneeuw.
En dan vooral zoeken naar de sneeuwbal die hij niet kon vangen en dus uiteen splat op de grond

Edit: Toch maar even 3 foto's van Tyson bijgevoegd. (als jullie niet erg vinden ) (3 kwart Duitse Herder, 1 kwart Dobermann, age 9)
Dit was van 25 febr 2005, was ik jarig en mijn ma kon geen mooier leenkado geven dan Tyson. (Mijn ma aan de tompouce en Tyson kreeg 3 broodjes met smeerworst )

[ Bericht 12% gewijzigd door Cici op 04-03-2005 04:20:25 ]
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 07:53:49 #239
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25359073
wat istie mooi cici
en dat grijs om zn neus, hij is al op leeftijd he?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:02:46 #240
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25359490
Wat een mooierd... Ik vind dat altijd zo ontzettend aandoenlijk die oude hondenkoppies met die grijze bekkies
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:18:31 #241
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25359664
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 04:00 schreef Cici het volgende:
[........]
(Geen gezicht, een grote Duitse Herder die bang is voor een kale rubberen kip)

[..]
Tyson is ook DOL op sneeuw.
En dan vooral zoeken naar de sneeuwbal die hij niet kon vangen en dus uiteen splat op de grond
Chakra is ook een DH, ze is nog net niet bang voor die kale kip, maar het scheelt niet veel (zou het een herder afwijking zijn??)
Dat met de neus wroeten in de sneeuw, zo van "waar is die sneeuwbal nou gebleven ", schitterend is dat hé.
pi_25359692
Cici, hij is prachtig, ik kan me voorstellen dat je hem mist.

Miss_Sly, nog maar drie nachtjes slapen joepie en doordat je naar Parijs gaat, gaat het nog sneller..
Joepie, ben zo benieuwd hoe het zal gaan...

Windy, vind de sneeuw ook te koud en ze vond ons niet grappig, ze heeft daarna de hele avond met haar voetzooltjes tegen de verwarming aangelegen....

Hoe gaat het bij Spindizzy, tussen de katten en de honden..
Al iets beter??
  Moderator vrijdag 4 maart 2005 @ 09:25:52 #243
5428 crew  miss_sly
pi_25359749
Leuk al die verhalen en foto's en films van dieren in de sneeuw
Helaas vindt Noppes er ook niet veel aan, dus geen geinige foto's hier. Ik hoop dat Misu het leuker vindt!
Inderdaad jolene, nog 3 nachtjes 2 in Parijs, dus dat gaat snel voorbij! Ik ben ook reuzebenieuwd, maar ik ben ervan overtuigd dat ze aan elkaar zullen wennen. of ze vriendjes worden zien we nog wel
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:26:56 #244
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25359764
Hey Jolene Lang niet gezien hier...

Tussen de beesten onderling gaat het best goed. Ze laten elkaar redelijk met rust. Alleen Ukkie he... Dat blijft een sjagerijn. Nu ligt hij zo'n beetje full-time in de badkamer op een stapel handdoeken tegen de warme verwarming slapen. Ik weer niet of dat nou is omdat hij het boven niet leuk vindt of omdat het al een oude baas aan het worden is die zijn stramme lijf niet meer warm krijgt.
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 09:31:24 #245
43556 miss_dynastie
pi_25359809
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:25 schreef miss_sly het volgende:
of ze vriendjes worden zien we nog wel
Om hier even bij aan te haken: weten de hondenbaasjes misschien een goed boek voor mij over hoe je kat te behandelen en ervoor te zorgen dat hij zijn 'plaatsje' in huis niet verliest? Of ben ik de enige die daarmee zit Yian is nu zo lief, zo volgzaam, ik noem em altijd gekscherend mijn hondje , zou dat behouden kunnen blijven of helemaal niet...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:32:18 #246
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25359822
Woensdag heb ik de hele middag lekker met Chakra in het bos in de sneeuw gespeeld, helemaal fantastisch (helaas geen foto's, ik vond het wat eng om behalve de hond ook de camera mee naar het bos te nemen e.e.a. in combinatie met glad-, natheid, en vocht) Aan het eind van de middag waren we allebei door en door koud, nat en moe.

Diezelfde hond die woensdag nog zo lief was heeft me gistermiddag straal voor schut gezet
De sneeuw was natuurlijk niet vers meer, het had gevroren en dus was het overal spekglad...
Ik was onderweg met Chakra naar het park, loopt er een paar meter voor ons een kat door de sneeuw. Chakra en katten dat gaat dus echt niet samen, neem daarbij dat het hier een vreselijk onopgevoede neurotische hond betreft en je kunt wellicht het plaatje enigszins voor je zien. Ik ben dus door de hond de halve wijk doorgesleurd, glijdend en wel. Heb nu overal blauwe plekken en schaafwonden, mijn ego is danig beschadigd evenals mijn reputatie hier in de buurt
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 09:33:30 #247
43556 miss_dynastie
pi_25359837
He, wat kut sprookjesbos
Al zou ik niet eens zozeer met mijn 'image' zitten, als wel met de ongehoorzaamheid van de hond, dat lijkt me enger...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:45:05 #248
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25359980
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:33 schreef miss_dynastie het volgende:
He, wat kut sprookjesbos
Al zou ik niet eens zozeer met mijn 'image' zitten, als wel met de ongehoorzaamheid van de hond, dat lijkt me enger...
Dat imago poets ik idd wel weer op.
Dat Chakra vrij ongehoorzaam en neurotisch is vind ik zelf ook wel eens eng. Binnenshuis luistert ze gelukkig wel goed, en als ze los in het bos loopt ook. Het probleem doet zich vooral voor als ze aangelijnd is (sleuren, naar andere honden, fietsers, en <héél irritant> de gekleurde medemens blaffen) en als er katten in de buurt zijn. In het begin hebben we wel eens geprobeert om haar in de buurt los te laten lopen maar dat was een regelrechte ramp (veel katten) en daarbij levensgevaarlijk omdat ze helemaal geen besef heeft van het gevaar van het verkeer

Ik heb m'n vriend al regelmatig voorgesteld om met haar naar cursus te gaan, maar op de een of andere manier stelt hij dat iedere keer weer uit (vanavond maar weer een keer bespreken, met verwijzing naar mijn blauwe plekken en schaafwonden)
pi_25360463
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:26 schreef Spindizzy het volgende:
Hey Jolene Lang niet gezien hier...

Tussen de beesten onderling gaat het best goed. Ze laten elkaar redelijk met rust. Alleen Ukkie he... Dat blijft een sjagerijn. Nu ligt hij zo'n beetje full-time in de badkamer op een stapel handdoeken tegen de warme verwarming slapen. Ik weer niet of dat nou is omdat hij het boven niet leuk vindt of omdat het al een oude baas aan het worden is die zijn stramme lijf niet meer warm krijgt.
Ja wel meegelezen hoor maar ff de puf niet, spelen zoveel andere dingen op het moment.

Misschien is dat wel de rede voor Ukkie, hoe oud is ie nu??
pi_25360476
Sprookjesbos, dat is schrikken..
Hoe reageerde de hond totaal niet op je?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 10:37:58 #251
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25360733
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:21 schreef jolene het volgende:
Sprookjesbos, dat is schrikken..
Hoe reageerde de hond totaal niet op je?
Hoe ze niet op me reageerde? Nou niet dus
Een paar meter voor ons liep een kat, en het beest was blijkbaar in een treiterbui want ze bleef steeds in de buurt (achterom kijken om te zien of de hond nog steeds volgde enzo) Natuurlijk had ik Chakra op sommige momenten wel in bedwang. (stilstaan, hond laten zitten, bestraffend toespreken etc) maar zodra ik het weer probeerde was de kat weer interessanter dan ik en begonnen we weer van voren af aan
pi_25360922
Mmm, moeilijk hoor, ik zou het plan voor een cursus toch doorzetten
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 11:03:11 #253
43556 miss_dynastie
pi_25361198
Sprookjesbos, ik ben heel wreed, maar moet er stiekem (heeeeel stiekem) wel een beetje om lachen Krijg er een soort slapstick achtig idee bij Word maar boos

Ik heb vannacht weer gedroomd over een hondje Ditmaal had het hondje kindjes gekregen met Yian
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:08:37 #254
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25361310
Ooooh dat gesleur doet Casper tegenwoordig als hij een andere hond ziet! Meneer heeft nu leren spelen dus spelen zal hij! Al moet hij het vrouwtje het hele dorp doorsleuren
  vrijdag 4 maart 2005 @ 12:55:25 #255
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25362543
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Sprookjesbos, ik ben heel wreed, maar moet er stiekem (heeeeel stiekem) wel een beetje om lachen Krijg er een soort slapstick achtig idee bij Word maar boos
Miss_D, je bent wreed Maar ach, jij lacht tenminste nog stiekem, er kwamen gistermiddag zelfs mensen de kroeg uit lopen om te kijken hoe ik met hond en al door de buurt glibberde .
Gelukkig kon ik op sommige momenten er zelf ook de humor wel van inzien hoor, maar als ik gierend van de lach de hond probeer te corrigeren heeft dat natuurlijk nog veel minder nut.
quote:
Ik heb vannacht weer gedroomd over een hondje Ditmaal had het hondje kindjes gekregen met Yian

Oeh, vraag me af wat Freud daarvan zou zeggen. Weet je nog hoe de puppykittens (pitty's?) eruitzagen in je droom?
  Moderator vrijdag 4 maart 2005 @ 13:14:17 #256
5428 crew  miss_sly
pi_25362787
miss_d, wat droom jij rare dingen
Sprookje, ik zal niet lachen, ok? Niet stiekem en niet hardop Ik weet nog niet hoe Misu gaat zijn, dus ik ben maar liever voorzichtig ;P

Wij gaan naar Parijs, even de dagen tot we Misu mogen ophalen op een prettige manier wegtikken! Geniet van het weekend en jullie lieve diertjes en tot zondagavond/maandag!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 13:17:18 #257
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25362829
Veel plezier Miss Sly!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 14:28:18 #258
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25363701
Het mag buiten dan wel koud zijn, binnen is er Casper om lekker tegenaan te kruipen:
pi_25363790
Ach dat smekkie toch, wat is het toch een foto-model, hij heeft echt the looks

En sprookjesbos wat een ramp, en wat voel je je dan voor schut staan kan ik me zo voorstellen. Ik zou zéker op cursus gaan, voor er echt ongelukken gebeuren
pi_25364165
Ik zal dan ook nog een raad geven op je rolschaatsen (zo heette die dingen vroeger) met een hond kan ook niet goed gaan.
Als ze een kat zien en over een hekkie springen of je moet zelf heel goed kunnen springen
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 15:06:41 #261
43556 miss_dynastie
pi_25364224
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 12:55 schreef Sprookjesbos het volgende:
Miss_D, je bent wreed Maar ach, jij lacht tenminste nog stiekem, er kwamen gistermiddag zelfs mensen de kroeg uit lopen om te kijken hoe ik met hond en al door de buurt glibberde .
Gelukkig kon ik op sommige momenten er zelf ook de humor wel van inzien hoor, maar als ik gierend van de lach de hond probeer te corrigeren heeft dat natuurlijk nog veel minder nut.
Nee, dat had ik dan weer niet gedaan, had gekeken of ik je had kunnen helpen
quote:
Oeh, vraag me af wat Freud daarvan zou zeggen. Weet je nog hoe de puppykittens (pitty's?) eruitzagen in je droom?
Hoodje van Yian, met vlinderhondoortjes, gevlekt lijfje, staart van Yian

Ter verdediging wil ik zeggen dat het hele mooie hoka's waren
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 15:08:54 #262
43556 miss_dynastie
pi_25364267
miss_sly, veel plezier meid

Smekje, die oogjes
pi_25366116
Sprookjesbos, ik zou inderdaad nog maar eens praten over een gehoorzaamheidscursus. Dit gedoe is waardeloos.

Miss-Sly, veel plezier in Parijs!

Hokaatjes

Casper en Schmekkerd
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:06:28 #264
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25366681
Zo, ik heb Chakra net heel subtiel teruggepakt
Vanmiddag was d'r eerste maal met Carnibest. Omdat het spul op kamertemperatuur geserveerd dient te worden heb ik het uit de koelkast gehaald, in d'r bak gedaan, bak op het aanrecht gezet........
En toen was het tijd om uit te gaan Resultaat was een hond die piepend tussen keuken en voordeur heen en weer rende!
Eenmaal buiten bleef ze steeds achterom kijken met zo'n blik van "ik wil terug, daar staat wat lekkers". We waren de hoek nog niet om of mevrouw had aan al haar "verplichtingen" voldaan en keek me aan met zo'n blik van "nu gaan we toch zeker wel naar huis he? ". (nee dus)
Waarschijnlijk speelt het feit dat het hier weer sneeuwt ook mee, maar Chak was de rest van de wandeling de meest brave hond die je je kunt voorstellen. Totdat de voordeur weer in zicht was natuurlijk, want ze hoorde vlgs mij d'r etensbak uit de keuken naar d'r roepen.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:40:45 #265
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25367144
Ja Chakra, dat krijg je er nou van
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 21:20:47 #266
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25369597
ik ben natuurlijk veel te laat, maar in ieder geval veel plezier in parijs toegewenst miss sly!
en doe voorzichtig (ik weet niet of jullie met de auto gaan)
normaal gaan leuke dingen heel snel voorbij, maar nu je zo uitkijkt naar misu zal dat weekend wel eindeloos lang duren
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 21:33:05 #267
43556 miss_dynastie
pi_25369812
Chakra
Dat doe je dus ook noooooooooooit meer, je weet nu dat baasje je pest

Mijn mooie menneke
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:34:21 #268
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25369838
Wow! Yian is mooooi
pi_25371210
Lief!
Wat een prachtige ogen
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:34:03 #270
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25372134
Ik heb nog een filmpje. Helaas een beetje donker maar als je de size op double zet is het allemaal best te volgen

Battle of the flostouw

Oja... En Smekkerd heeft net met zijn pootje omhoog gepiest 15 weekjes oud
pi_25372592
Ik kan het filmpje niet zien

Hoera!! Voor Schmekkerd....hij kan piesen met een poot omhoog
( das erg jong)
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 00:40:38 #272
43556 miss_dynastie
pi_25373585
Casper Mietje Je laat je toch niet op je kop zitten door zo'n beestje
Die verslagen oogjes
pi_25374349
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 07:53 schreef lady-wrb het volgende:
wat istie mooi cici
en dat grijs om zn neus, hij is al op leeftijd he?
Dank je wel.

En dat grijze???
Dat had die al toen die 3 jaar was ofzo.
Hij was nog jong en werd al grijs.

Maar hij is in zijn doen en laten nog erg jong hoor, hij zit ook nog vaak als een puppy, dus 2 poten naast zijn kont, je weet wel, de puppy zit
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:02 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een mooierd... Ik vind dat altijd zo ontzettend aandoenlijk die oude hondenkoppies met die grijze bekkies
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:18 schreef Sprookjesbos het volgende:

[..]

Chakra is ook een DH, ze is nog net niet bang voor die kale kip, maar het scheelt niet veel (zou het een herder afwijking zijn??)
Dat met de neus wroeten in de sneeuw, zo van "waar is die sneeuwbal nou gebleven ", schitterend is dat hé.
Ja, en maar zoeken, hahaha.

[ Bericht 16% gewijzigd door Cici op 05-03-2005 01:16:14 ]
  zaterdag 5 maart 2005 @ 09:28:19 #274
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25376711
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Die verslagen oogjes
Wil je het nog erger hebben?

After The Battle

Echt, je hebt nog nooit een hond zo sip zien kijken

Wat stom dat hij het bij jou niet doet Kissa...
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 10:00:05 #275
43556 miss_dynastie
pi_25376901

Casje toch
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 10:30:00 #276
7074 moussy
kuttekop
pi_25377186
Ik kan de filmpjes niet ziehien met WMP wat moet ike r voor downloaden?

[heel erg ot] The Eye was het toch spin?[/heel erg ot]
  zaterdag 5 maart 2005 @ 10:34:23 #277
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25377224
Op http://www.apple.com kun je Quicktime downloaden. Daarmee kun je ze bekijken.

Ja The Eye... brrrrr klotefilm.
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 10:39:08 #278
7074 moussy
kuttekop
pi_25377270
Er is een the eye 2 zag ik net, heb ze allebei nog niet gezien, maar ga vanavond eerst the grudge kijken

En even quicktime downloaden
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 10:43:17 #279
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25377312
zijn dr ook foto's van een ingesneeuwd smekkie ?

en dat met een poot omhoog plassen, is dat net zoiets als een jongetje dat staand moet leren plassen?
(ik bedoel, moeten ze dat ook leren? )
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 10:43:37 #280
43556 miss_dynastie
pi_25377319
The eye 2 is ook leuk hoor
Anders, maar heel leuk.
The grudge is ook leuk, kijk je Ju-On of de Amerikaanse versie mous?
  zaterdag 5 maart 2005 @ 10:48:31 #281
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25377372
De meeste honden worden tussen de 6 en 12 maanden geslachtsrijp. Dit betekent dat ze nageslacht kunnen produceren. Dit is echter op deze leeftijd niet slim. Ze zijn nog niet uitgegroeid en zelf nog kind. Rond deze tijd gaan de pups ook "puberen".

Reuen worden als ze geslachtsrijp zijn wat zekerder van zichzelf, gaan met de poot omhoog plassen en worden "macho".

Teken van patserigheid dus. Al plaste hij vanochtend weer gewoon staand hoor
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 10:48:56 #282
7074 moussy
kuttekop
pi_25377377
Ze moeten hun evenwicht zien te houden, maar voor de rest zit het er "in" lady-wrb

Miss D, weet nog niet, moet nog testen
  zaterdag 5 maart 2005 @ 10:52:31 #283
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25377408
Brechtje moet altijd heel hard lachen als ze Casper met poot omhoog ziet plassen... Geen idee waarom het zo lollig is voor kinderen maar ze vindt het lolliger dan de gemiddelde grap over poep
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 10:56:20 #284
43556 miss_dynastie
pi_25377441
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 10:48 schreef moussy het volgende:
Miss D, weet nog niet, moet nog testen

pi_25378239
Wat een sneeuw nog steeds, er is al weer meer bijgevallen.

En ik maar roepen tegen Ayla 'Op de stoep blijven, op de stoep'!
Alsof het arme beest het verschil kan zien tussen de stoep en de straat
pi_25379219
Mijn vader komt net naar me toe met een papiertje.
"Deze dagen zou je eventueel vrij moeten nemen voor bij de hond te zijn als wij weg gaan"

Het komt steeds dichterbij !! Hier offer ik GRAAG mijn vrije dagen voor op (heb er toch veel te veel) En van aanstaande schoonbroer hebben we al een boek van Marin Gaus te leen, had ie van Martin zelf gekregen (aanstaande schoonbroer studeert in april af als dierenarts).

Mijn zus krijgt volgende week haar eerste eigen huisdier, een vogeltje (Okkie). We gaan nog dier-minded worden haha.

Overigens mogen er gerust een boel 'beesten in de sneeuw' foto's komen hoor !
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 13:30:18 #287
43556 miss_dynastie
pi_25379377
Leuk syrena

Ik heb weer over hondjes gedroomd vannacht
Vannacht ging de bel en stond mijn vader (die op dit moment toch alweer 4 1/2 jaar dood is) voor de deur met een hondje
'Hier heb je em, zorg er goed voor. En als jullie er een keer niet zijn, pas ik er wel op.'
'Maar papa, gaat dat dan niet moeilijk als je toch al vier jaar dood....'
'Kop dicht, niks mee te maken, ik pas er op. Hier heb je em.'
En weg was hij....
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 13:33:09 #288
43556 miss_dynastie
pi_25379417
quote:
[b]Op zaterdag 5 maart 2005 13:17 Overigens mogen er gerust een boel 'beesten in de sneeuw' foto's komen hoor !
Sneeuwfoto's?? Echt niet

Oh, shit, de deur zit dicht... nou ja, eentje dan, en dan wil ik weer naar binnen hoor

En o ja, dit is Charlotte:

Carlijntjefoto's komen nog
pi_25380666
Hihi, Yian in de sneeuw ! Lief!
Ik heb ook ergens een foto van Okkie, maar daar heeft ie nog maar drie veren ofzo, en ziet ie er een beetje eng uit... Hopelijk heeft ze 'm op 19 maart al, dan gaan we naar Utrecht, dan wil ik wel even poseren met vogeltje.

Ik droom ook al maaaaanden steeds dat we al een hond hebben. In elke droom wordt er wel ergens gepoept (1x zat ie van kop tot staart onder...). Het zijn wel altijd Russeltjes waar ik van droom, alleen toen ik droomde dat ie op de vensterbank zat was het meer een Beagle-achtige beestje.
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 19:56:15 #290
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25384995
casper toch, wat zie je dr sip uit joh !
  zaterdag 5 maart 2005 @ 19:58:45 #291
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25385042
Ik had mijn neefje (2½ jaar) aan de telefoon en die zat het filmpje te kijken van Cas en Smek die op de bank aan het stoeien waren maar hij herkende het niet helemaal als spelen. "Nee! Niet hondje opeten! "

zondag 6 maart 2005 @ 07:36:44 #292
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25392279
Miss Sly: Nog één nachtje slapen!
pi_25401944
Morgen een fijne dag gewenst Miss-Sly
pi_25402768
We kunnen deze nog ff volmaken (hierna nog 7 posts), dan beginnen we een nieuwe met 'Welkom Misu'
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 22:37:21 #295
7074 moussy
kuttekop
pi_25403014
nog 6
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 22:38:50 #296
7074 moussy
kuttekop
pi_25403043
Ik heb Smek en Cas gezien ze hebben het wel heel erg leuk samen he
pi_25403102
quote:
Op zondag 6 maart 2005 22:38 schreef moussy het volgende:
Ik heb Smek en Cas gezien ze hebben het wel heel erg leuk samen he
Op het filmpje?

Laatste filmpje kan ik niet zien
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 22:42:18 #298
7074 moussy
kuttekop
pi_25403109
Weet iemand hoe zout aangegeven staat in dierenvoer? Volgens mn moeder met natrium, volgens mij anders, maar ik weet ff niet meer wat. Want op geen enkel blikje of zak staat hier natrium, maar het zit er wel degelijk in.
pi_25403281
Ik zou ook natrium gezegd hebben.
pi_25403304
Geen idee, in ieder geval help ik nu wel mee tot het volposten

Oh enneh de vakantie hier in Huize Anton Pieck is voorbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')