abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25266653
de F5 knop begint hier slijtageplekken te vertonen
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 15:51:58 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25266687
ik ben helemaal hyper van nieuwsgierigheid

miss-sly vertel nou !
pi_25266705
Hyper? Wij?
pi_25267171
Miss_Sly Vertel vertel foto's foto's foto's Misu Misu Misu
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_25267658
Zooo, daar zijn we dan
Het was dik anderhalf uur heenrijden, en dus ook weer terug, we zijn 2 uur daar geweest en moesten op de terugweg nog ergens boodschappen doen

Maar hier zijn we dan!

Misu was in in het echie nog geweldiger dan op de foto
Hij is heel mooi en lief, hij luistert al, hij leeft daar bij 5 andere honden!
We hebben een stuk gewandeld met hem, en hij liep ontzettend goed mee. Grappig hoe gemakkelijk een hond om te kopen is met hondenkoekjes Hij gaat zelfs al zitten voor zijn koekje, want dat heeft hij bij de mensen waar hij nu woont geleerd. Tijdens de wandeling kwamen we bij een trapje, maar hij weigerde dat op te lopen. Het blijkt ook dat hij nergens de trap opgaat, dat is hem zo geleerd omdat ze niet wisten bij wat voor mensen hij zou komen. Hij is zoooo lief
De man van het gezin waar hij woont is ook ontzettend begaan met de honden. Wat een lieve man Hij zei wel dat hij bij het afscheid niet bij zou zijn, want dat kon hij niet aan...

Dus: ik ga zo een mailtje sturen naar de contactmevrouw dat we hem maandag over een week willen gaan ophalen!

Nog twee fotootjes van vanmiddag:

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 26 februari 2005 @ 17:33:56 #56
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25267689
Miss Sly heeft een hondje!
Misu heeft een nieuw baasje!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_25267704
Misu is een schatje
Geweldig dat het zo goed met jullie en hem ging!
pi_25267769

HOERAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_25267870
Liev koppie !!!
Dat gaat helemaal goed komen met nieuwe baas en hond
pi_25267930
Ik ben helemaal, totally in love

Wordt een lange wachtweek, opgeleukt met voorbereidingen, en dan komt Misu!
pi_25268015
Owh....Misu Miss_Sly & Miss_Sly-man veel geluk en een hele plezierige tijd samen met Misu

Dan wacht ik nu geduldig af op een Misu spam

Jippie

ps. succes met wachten de komende week!!!!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2005 @ 18:30:25 #62
43556 miss_dynastie
pi_25268488
Misu, gefeliciteerd met je geweldige fantastische nieuwe baasjes
pi_25273161
Dit gebeurt er als je lekker door de distels hebt lopen raggen. Dan blijft je oor aan je koppie plakken

zaterdag 26 februari 2005 @ 23:22:43 #64
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25273255
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2005 @ 00:09:23 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_25274079
Misu!! Wat gaaaaaaaf en wat fijn dat het zo goed klikte!!

dat dubbel geklapte oor
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_25274263
Wat een ontzettend leuk beestje Miss_Sly en wat goed dat het zo klikte! Super!
pi_25278227
Miss_Sly, ik lees het nu.
Helemaal geweldig...

Nog maar een klein weekje en dan komt Misu...
Ik ben zo blij

† In Memoriam † zondag 27 februari 2005 @ 09:42:29 #68
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25278526
welkom misu

gefeliciteerd miss-sly
  zondag 27 februari 2005 @ 12:10:10 #69
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25279729
Fijne verrassing gekregen van Sjonnie vanochtend Een muisje. Alleen meneer had zelf de kop en ribben opgevreten en heeft het achterlijf voor ons laten liggen. Dacht dat we afgesproken hadden dat hij cadeautjes lekker buiten zou laten liggen maar misschien vond hij het te koud om lekker in de tuin zijn muis op te vreten.
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2005 @ 14:23:20 #70
7074 moussy
kuttekop
pi_25281510
och Sjonnie, krijg je niet te eten van het vrouwtje

Hier zijne r vanmorgen vllooienpilletjes in gegaan met verse zalm ik had geen zin om bekjes open te trekken en onder de krassen uit de strijd te komen.
  zondag 27 februari 2005 @ 14:34:04 #71
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25281681
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 17:31 schreef miss_sly het volgende:

Misu was in in het echie nog geweldiger dan op de foto
Hij is heel mooi en lief, hij luistert al, hij leeft daar bij 5 andere honden!
We hebben een stuk gewandeld met hem, en hij liep ontzettend goed mee. Grappig hoe gemakkelijk een hond om te kopen is met hondenkoekjes Hij gaat zelfs al zitten voor zijn koekje, want dat heeft hij bij de mensen waar hij nu woont geleerd. Tijdens de wandeling kwamen we bij een trapje, maar hij weigerde dat op te lopen. Het blijkt ook dat hij nergens de trap opgaat, dat is hem zo geleerd omdat ze niet wisten bij wat voor mensen hij zou komen. Hij is zoooo lief
De man van het gezin waar hij woont is ook ontzettend begaan met de honden. Wat een lieve man Hij zei wel dat hij bij het afscheid niet bij zou zijn, want dat kon hij niet aan...
Wat ziet ie er lief uit
patat ftw :)
  zondag 27 februari 2005 @ 15:05:54 #72
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25282064
Moussy: gewoon voortaan bosmutsjes nemen. Die hou je een pilletje voor en ze vreten hem zo op
pi_25282669
Nog steeds griep, lijkt wel of het erger word ipv beter. Heb al een volle week niet met Ayla kunnen lopen. En ik vind het ook zielig voor haar, want ze komt nou ook niet zoveel buiten.
pi_25284862
Tink, beterschap gewenst!

Wat was het verschrikkelijk koud vandaag. Ik ben niet ver gekomen met de honden. Die snerpende oostenwind Ik wil lente, en wel NU
  zondag 27 februari 2005 @ 18:35:38 #75
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25284994
Net om 6 uur viel het hier wel mee met de kou, het waaide ook niet. Maar ik verlang al zo lang naar de lente Meestal kan ik in februari al wel een paar keer op mijn slippers naar buiten (ik HAAT schoenen nl. Loop het liefst op blote voeten) maar het lijkt wel met de week erger te worden met de kou Ayla mist niks buiten hoor Tink Laat haar maar lekker met een kluifje in haar mand liggen. Beterschap

In ander nieuws: de zindelijkheidstraining begint nu echt zijn vruchten af te werpen. Ik geloof dat het kwartje nu echt gevallen is bij Smekkerd. We hebben nog zat ongelukjes op te ruimen hoor maar dat komt omdat ik er vaak niet snel genoeg bij ben om hem buiten te zetten. Maar hij doet zijn behoeftes nu overwegend buiten
pi_25286609
Ik vrees dat het nog wel even koud blijft en de weermeneren en -mevrouwen voorspellen ook nog sneeuw......
Nu vind ik sneeuw geen probleem, maar dan heb ik er graag een zonnetje bij en een stralend blauwe lucht.
Het is bijna maart, lente dus.

Wat goed dat Schmekkerd bijna zindelijk is. Dat hij in ieder geval begrijpt wat de bedoeling is
  † In Memoriam † zondag 27 februari 2005 @ 20:54:02 #77
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25286806
goed zo smekkie

hier lijkt het of doerak af en toe aanvallen van verlatingsangst heeft.
dan loopt ze maar te mauwen en dr is niks. ze heeft eten, het drinkbakje is vol en ze hoeft niet te kotsen. het enige dat ze wil is opgepakt en vastgehouden worden. dat is wel eens lastig, want dat komt niet altijd uit.
zoals vanmiddag. wij waren in puberdochter's kamer een bed in elkaar aan het zetten toen het alarm afging. ik heb dr van pure armoe mee naar boven genomen. ze houdt er absoluut niet van om buiten de huiskamer te komen, maar ze moest en zou biij me zijn. na een kwartiertje was het weer goed en is ze weer in haar doos op de eettafel gaan pitten.

raar beest

beterschap tinkerbell
pi_25294837
Tink, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt

Het komt helemaal goed met dat Smekkekind van jullie, Spin!

lady-wrb, dat miauwen om niets herken ik wel, maar ook optillen enzo is dan niet de bedoeling. Het is dan werkelijk onmogelijk erachter te komen wat mevrouw wil. Dus praten we maar even tegen haar, en als het aanhoudt negeren we het en dan houdt het op. Ach, als je doerak blij kunt maken met extra aandacht en vasthouden is het een kleine moeite, toch?

Fase 1 voor de opname van Misu in ons gezinnetje is gebeurd: We hebben al de spulletjes van Noppes op de vide gezet, zodat ze daar nu haar eigen ruimte heeft. Ze had daar al haar eigen mandje op een eigen poef, maar nu staan daar ook haar eten en drinken en de kattebak. Misu gaat de trap niet op, dus op deze manier kan ze zich volledig terugtrekken als ze daar behoefte aan heeft. Het leek ons verstandig om dat meteen te doen en neit pas volgende week, want dan legt ze niet de link tussen de komst van Misu en het verhuizen van haar spulletjes

Ik had nog een vraag, misschien iemand een tip: Misu gaat nu maar 2 keer per dagen wandelen ('s ochtends en 's avonds). De rest van de dag staat de achterdeur open en lopen die 6 honden in en uit. Ik neem aan dat ze dus ook wat plassen en misschien zelfs poepen in de achtertuin. Ik zou liever niet willen dat Misu dat bij ons ook doet. Als het niet anders kan of als ongelukje, het zij zo, maar ik wil hem aanleren om zijn behoefte te doen tijdens de wandelingen (ook meer dus dan nu). Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
  maandag 28 februari 2005 @ 09:19:55 #79
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25294875
Wil ik ook wel weten want ik heb Casper ook al eens betrapt op het doen van een plas in de tuin toen we daar aan het spelen waren... We zitten de hele lente en zomer in de tuin en ik heb liever ook niet dat dat een hondenwc is.
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 09:29:07 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_25294945
Zodra ze gaan drentelen en draaien om te poepen of plassen een brul geven, zodat ze jou aandacht geven ipv draaien en dreutelen en meteen naar buiten, na een paar keer doen ze het niet meer in de tuin.
pi_25294992

Een brul?
Dan moet ik toch nodig gaan oefenen

Maar dat werkt echt? Had ik niet gelezen dat jij zelfs je hond had geleerd wanneer hij voor een keer wel in de tuin mocht, moussy?
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 09:40:52 #82
7074 moussy
kuttekop
pi_25295042
Gewoon ff brullen dat je de aandacht krijgt, het liefste op een lage brommende toon, zodat ze goed weten dat wanneer je laag gromt iets niet mag en wanneer je hoog piept iets wel mag en leuk is!

Die oude van ons reageerde op; ga maar ff poepen. Als we naar buiten gaan was het standaard, wie moet er poepen?!

Nu is hij doof, en is het poepen vervangen door het hoog houden van de riem als hij me aankijkt. Dus als hij even in de tuin moet poepen, dan hou ik zijn riem omhoog, dan komt hij bij me en dan doe ik de achterdeur open. Dan is de boodschap duidelijk. En van de zomer komt er overdag geen riem aan te pas als we de tuin in gaan,d us poept en piest hij er niet
pi_25295425
Als ik Ayla ga uit laten loop ik altijd door de tuin (ga achterom naar buiten). Ze wil dan nog wel eens een plasje doen in de tuin, maar 1 keer 'nee' zeggen als ze aanstalten maakt is al genoeg. Ik loop dan zo snel mogelijk de tuin uit met d'r.

Net voor het eerst zelf weer met d'r gelopen, maar kon nog niet ver. 't Klamme zweet staat op mijn voorhoofd.

PS: Miss_Sly; ik zou een derde keer inbouwen ergens in de dag.
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 10:18:51 #84
7074 moussy
kuttekop
pi_25295484
Onze witte herder was ook gevoelig voor nee, maar de voddenbaal had een eigen invulling op nee

tinkerbell, schiet niet op met die griep he

Ik ontdekte net dat 1 van onze katten kloofjes in zijn kussentjes heeft au straks maar even kijken of ik er uierzalf op kan doen en dat hij het dan niet meteen er af slobbert, anders wordt het alleen maar erger.
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 10:39:33 #85
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25295736
wat vervelend voor je kat moussy. hoe komtie daar nou aan?

mijn msn doettut niet hoe kan dat nou?
  maandag 28 februari 2005 @ 10:43:29 #86
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25295789
Kun je anders niet tijdelijk een sokje om zijn poot doen, Moussy?

Vandaag is Casper 6 maanden bij ons Om het te vieren mag hij straks mee naar de dierenarts als Smek zijn laatste prikje krijgt
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 10:55:38 #87
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25295916
goh, een half jaar alweer gefeliciteerd casper
moet hij ook iets bij de dierenarts of is het alleen voor morele ondersteuning van de kleine smekkerd?

zit iedereen klaar? ik ga zo spammen
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 11:02:36 #88
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25296011
vissenspam:

doerak ligt zo lekker in het zonnetje te genieten

[ Bericht 3% gewijzigd door lady-wrb op 28-02-2005 11:10:01 ]
  maandag 28 februari 2005 @ 11:05:54 #89
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25296056
Casper moet in april voor zijn jaarlijkse inenting en omdat hij zo bang is van vreemde mensen leek het me een goed idee om hen nu een keer mee te nemen om proef te draaien zeg maar Ik had de dierenarts al verteld dat Casper nogal schuw is maar het is mijn ervaring dat veel mensen dan toch niet helemaal doorhebben hoe erg het is en dat hij ECHT niet naar ze toekomt voor een koekje. Dus dan ziet hij hetr voor zichzelf en kan hij eens rustig gaan nadenken hoe hij over twee maanden daar een prik in moet krijgen

Kom maar op met die spam
pi_25296083
Bas gaat als hij zijn inenting krijgt weer helemaal door de molen ff zijn buik en schidkldier laten nakijken en ik heb een enge bult op zijn buik ontdekt Daar ben ik niet zo blij mee
Bij Jopie moet er tandsteen weggehaald worden! Beest stinkt ontzettend uit haar bekkie

Die wigwam blijft leuk Wij hebben sinds kort geen vissen meer! Ze zijn allemaal dood!
Liggen nu netjes begraven in de tuin met ieder een eigen plantje erop geplant
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 11:11:09 #91
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25296132
als je heeeeeeeeel goed kijkt, zit er een vis in
  maandag 28 februari 2005 @ 11:14:15 #92
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25296177
Aaaaah, de oude dame in haar doosje

Als het lukt wil ik ook naar Casper zijn ogen laten kijken. Zijn rechter oog ligt veel dieper in de kas dan het andere en daar zitten ook witte vlekken in. Ik heb het idee dat hij vroeger toen hij nog zwierf daar een flinke trap tegen heeft gekregen ofzo en dat hij met dat oog wat kippig is. Hij schrikt ook vaak van dingen die opeens van rechts in beeld verschijnen.

En Bas zijn bult klinkt inderdaad heel eng
pi_25296317
Het is zacht en ik kan het bewegen HIJ vind het niet erg als ik eraan zit Dus hij heeft er geen pijn aan denk ik Daarbij komt ook dat hij allemaal wratjes heeft. Die wil ik ook na laten kijken
Dat hij wratjes krijgt op latere leeftijd (hij is 10) is wel een bekend probleem bij Fox Terriers.
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 11:23:36 #94
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25296329
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:14 schreef Spindizzy het volgende:
Aaaaah, de oude dame in haar doosje
t valt misschien niet op, maar het is iedere keer een ander doosje.
madam is kieskeurig en als het doosje eenmaal ingelegen is, is het hoog tijd voor een nieuw exemplaar.
dit is geloof ik al het derde of vierde doosje.
vriendje koopt veel op ebay-wereldwijd, dus doerak heeft keus uit dozen uit diverse landen
pi_25296354
Doerak steek je nou je tong uit naar ons
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 11:40:31 #96
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25296574
nee hoor beaker, doerak heeft een raar model onderlip
dit is haar normale gezicht
pi_25296905
Owh...... sorry Doerak was niet de bedoeling je te beledigen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2005 @ 13:38:01 #98
43556 miss_dynastie
pi_25298205
Doerak, groot gelijk, lekker internationale dozen hoor

Wat eng, die bult, beaker
Wanneer moet Bas weer??

Spin, filmpjes van honden zijn veel boeiender, geloof ik Heb vandaag een halve minuut 'Yian eet zijn brokjes' opgenomen, maar ik denk niet dat het iemand kan bekoren
  maandag 28 februari 2005 @ 13:54:21 #99
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25298448
Heb alweer een nieuw filmpje "Smek maakt Casper het leven zuur"

Dierenarts is even uitgesteld tot morgen
pi_25298751
Hoi Miss_dynastie ik moet even een afspraak maken voor de inentingen en dan doen we gelijk het algehele onderzoek dus ook die bult
Ik denk zelf dat het een vet bult is, maar wil het wel graag zeker weten En Basje is al oud dus het kan vanalles zijn denk ik!

Ik hou jullie zeker op de hoogte!
Heb net ff lekker gewandeld met Bas en Joop Heerlijk, kan ik zo van genieten in mijn uppie lekker aan de wandel met mijn twee hondebeesten!
Wie kent dat gevoel?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')