Ja met wunna, ik zo'n kip kopen, wilde altijd al z'n kip, vind ze geweldig gewoon!!quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:25 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Verslavend is dat he, speeltjes uitzoeken
Die kip is leuk idd. Chakra heeft er ook een maar doet er helaas helemaal niets mee. Vlgs mij had Erodome ooit nog een leuk verhaal over de reactie van een van haar honden met zo'n kip.
Die is erg gaaf idd! Zo knap is dat volgens mij niet hoor. Gewoon alle onderdelen in de kubus, moet jij eens opletten hoe snel ze alles er weer uitgetrokken hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben trouwens helemaal onder de indruk van dit speeltje:
[afbeelding]
Lijkt me zoooo knap als je hond dat kan![]()
Dat is absoluut het eerste speeltje voor hondje_dynastie![]()
Dat verhaal idd! Ik heb toen voor Chakra zo'n ding gekoch in de hoop dat ze juist "moederlijk" zou gaan doen (in de hoop dat ze wat rustiger en wat socialer naar jongere honden zou worden). Nou, ze heeft er twee keer aan gesnuffeld en pakte toen d'r standaard tennisbal maar weer.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:35 schreef erodome het volgende:
[...]
Dus kip in huis, maar kip piept, wunna helemaal door het dolle heen, spontaan schijnzwanger, kip was haar puppy, ze ging er omheen liggen om te "zogen", het kippuppy werd netjes verzorgt, maar ook echt beschermt.
[...]
Stoer! Lukt het Casper en Smekkie al??quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:40 schreef Spindizzy het volgende:
De bedoeling is dat het wel andersom gaat Sprookjesbos![]()
Is dat nou geen leuke naam voor je toekomstig vlinderhondje??quote:
Neequote:Op donderdag 3 maart 2005 11:00 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Is dat nou geen leuke naam voor je toekomstig vlinderhondje??![]()
Das raar, het zijn gewoon avi filmpjesquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:48 schreef Spindizzy het volgende:
Ik kan ze niet bekijken, TinkAls ik ze heb gedownload eindigen ze op .part ipv .avi
quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:44 schreef miss_sly het volgende:
De Nobbly Wobbly is uitverkochtEn ook voorlopig niet leverbaar
Yian heeft verschillende speeltjes, en sommige zijn voor even leuk, maar eigenlijk is ie er gewoon te slim voor en wil ie wel spelen, maar dan met ons. Dus dan zijn we een half uur met zijn drieën een balletje aan het overgooien, en daarna moeten mister_d en ik nog even door terwijl Yian meekijktquote:Ik vind speelgoed kopen zo leuk! Zeker ook aangezien ik een kat heb aan wie dat niet besteed is. Ik heb wel eens wat leuk speelgoed voor Noppes gekocht, maar daar doet ze echt helemaal niets meeNoppes speelt sowieso niet echt, alleen dingetjes ergens af gooien (pennen van tafels enzo) vindt ze leuk
quote:
Mhhm, misschien wel?quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:24 schreef Spindizzy het volgende:
Purol zit toch een vrij menthollig luchtje aan? Bijt dat niet?
Neequote:Op donderdag 3 maart 2005 12:27 schreef Spindizzy het volgende:
Ik doe helemaal niks op zijn pootjesBen ik nu een heel ontaarde hondenmama of hoeft dat niet voor die kleine kippenendjes die wij nu lopen?
![]()
![]()
Chakra is ook een DH, ze is nog net niet bang voor die kale kip, maar het scheelt niet veel (zou het een herder afwijking zijn??)quote:Op vrijdag 4 maart 2005 04:00 schreef Cici het volgende:
[........]
(Geen gezicht, een grote Duitse Herder die bang is voor een kale rubberen kip)![]()
[..]
Tyson is ook DOL op sneeuw.
En dan vooral zoeken naar de sneeuwbal die hij niet kon vangen en dus uiteen splat op de grond
Om hier even bij aan te haken: weten de hondenbaasjes misschien een goed boek voor mij over hoe je kat te behandelen en ervoor te zorgen dat hij zijn 'plaatsje' in huis niet verliest? Of ben ik de enige die daarmee zitquote:
Dat imago poets ik idd wel weer op.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:33 schreef miss_dynastie het volgende:
He, wat kut sprookjesbos
Al zou ik niet eens zozeer met mijn 'image' zitten, als wel met de ongehoorzaamheid van de hond, dat lijkt me enger...
Ja wel meegelezen hoor maar ff de puf niet, spelen zoveel andere dingen op het moment.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:26 schreef Spindizzy het volgende:
Hey JoleneLang niet gezien hier...
Tussen de beesten onderling gaat het best goed. Ze laten elkaar redelijk met rust. Alleen Ukkie he... Dat blijft een sjagerijn. Nu ligt hij zo'n beetje full-time in de badkamer op een stapel handdoeken tegen de warme verwarming slapen. Ik weer niet of dat nou is omdat hij het boven niet leuk vindt of omdat het al een oude baas aan het worden is die zijn stramme lijf niet meer warm krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |