Ik denk dat het juist heel goed is om eerst kennis te maken met het type hond. Een kennel (of wie/waar dan ook) die dat niet op prijs stelt zou bij mij al afgekeurd zijn. Je hebt een bepaald idee over het ras, je hebt niemand in je omgeving die een soortgelijk hondje heeft, hoe kun je dan anders erachter komen of je idee over het ras klopt?!quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[........]maar hoe maf is het om langs te gaan en eerst kennis te maken met het 'type' hond in plaats van gelijk een hond mee te nemen? Zou dat kunnen of is dat raar?
Lukt niet, ik ben hier te dom voorquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:53 schreef kissa het volgende:
http://s3.youshareit.com/(...)d9d2499b17f1d9bd81e5
quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:59 schreef Spindizzy het volgende:
Mail hem maar even naar mij... Probeer ik het wel.
Dan zal het wel een lekkere kletskous zijnquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:27 schreef erodome het volgende:
Ming, ja he, mijn kruising siamees die van binnen een volle siamees is en in uiterlijk een bijna perfecte oosters korthaar.
Verslavend is dat he, speeltjes uitzoekenquote:Op woensdag 2 maart 2005 19:55 schreef miss_sly het volgende:
Ja, leek me wel zo'n goed idee
En de kip is door T met zorg uitgezocht: dat was het speeltje met het meest subtiele geluidje
Nog een paar nachtjes slapen.....
hij heeft een hele leuke gezellige bazin, dus ik ging ervanuit dat de hond ook wel leuk zou zijn !quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:19 schreef Spindizzy het volgende:
Leuk he Lady-wrbGoed van je hoor! Of is dit niet zo'n enge hond?
quote:Gisteravond bij het uitlaten stond die arme Smek tot aan zijn oorlellen in de sneeuwHij wilde zowaar vrijwillig een stuk gedragen worden. Lekker warm bij het baasje in zijn jas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |