Hoe ze niet op me reageerde? Nou niet dusquote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:21 schreef jolene het volgende:
Sprookjesbos, dat is schrikken..
Hoe reageerde de hond totaal niet op je?
Miss_D, je bent wreedquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Sprookjesbos, ik ben heel wreed, maar moet er stiekem (heeeeel stiekem) wel een beetje om lachen![]()
Krijg er een soort slapstick achtig idee bij
![]()
![]()
![]()
Word maar boos
![]()
quote:Ik heb vannacht weer gedroomd over een hondjeDitmaal had het hondje kindjes gekregen met Yian
![]()
![]()
Nee, dat had ik dan weer niet gedaan, had gekeken of ik je had kunnen helpenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:55 schreef Sprookjesbos het volgende:
Miss_D, je bent wreedMaar ach, jij lacht tenminste nog stiekem, er kwamen gistermiddag zelfs mensen de kroeg uit lopen om te kijken hoe ik met hond en al door de buurt glibberde
.
Gelukkig kon ik op sommige momenten er zelf ook de humor wel van inzien hoor, maar als ik gierend van de lach de hond probeer te corrigeren heeft dat natuurlijk nog veel minder nut.
Hoodje van Yian, met vlinderhondoortjes, gevlekt lijfje, staart van Yianquote:Oeh, vraag me af wat Freud daarvan zou zeggen. Weet je nog hoe de puppykittens (pitty's?) eruitzagen in je droom?
Dank je wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:53 schreef lady-wrb het volgende:
wat istie mooi cici
en dat grijs om zn neus, hij is al op leeftijd he?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:02 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een mooierd... Ik vind dat altijd zo ontzettend aandoenlijk die oude hondenkoppies met die grijze bekkies![]()
Ja, en maar zoeken, hahaha.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:18 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Chakra is ook een DH, ze is nog net niet bang voor die kale kip, maar het scheelt niet veel (zou het een herder afwijking zijn??)
Dat met de neus wroeten in de sneeuw, zo van "waar is die sneeuwbal nou gebleven", schitterend is dat hé.
Wil je het nog erger hebben?quote:
Sneeuwfoto's?? Echt nietquote:[b]Op zaterdag 5 maart 2005 13:17 Overigens mogen er gerust een boel 'beesten in de sneeuw' foto's komen hoor !
Op het filmpje?quote:Op zondag 6 maart 2005 22:38 schreef moussy het volgende:
Ik heb Smek en Cas gezienze hebben het wel heel erg leuk samen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |