abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25345369
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:24 schreef Spindizzy het volgende:
Purol zit toch een vrij menthollig luchtje aan? Bijt dat niet?
Mhhm, misschien wel?

Toch maar even loeren of ik echt geen vaseline meer heb dan.
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:27:48 #227
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25345407
Ik doe helemaal niks op zijn pootjes Ben ik nu een heel ontaarde hondenmama of hoeft dat niet voor die kleine kippenendjes die wij nu lopen?

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_25345439
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:27 schreef Spindizzy het volgende:
Ik doe helemaal niks op zijn pootjes Ben ik nu een heel ontaarde hondenmama of hoeft dat niet voor die kleine kippenendjes die wij nu lopen?

Nee

Ik wil het alleen doen omdat ze net op de met pekel bestrooide weg liep en een jankje gaf. En daarna was het ook over met de pret.
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:31:26 #229
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25345477
Oh gelukkig. Heb hier nog geen pekel gezien. Had al wel Taak gewaarschuwd dat hij Cas moest dragen als het op de straat lag
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 15:00:41 #230
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25347337
zou sneeuw honden vrolijk maken? ik heb vandaag alleen maar blije en enthousiaste honden gezien.
itt katten, die heb ik vandaag niet niet eens gezien, die zitten vast voor de kachel
  donderdag 3 maart 2005 @ 15:03:30 #231
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25347367
Mijn honden worden HEEL vrolijk van sneeuw
pi_25347372
De meeste honden zijn dol op sneeuw en vinden het echt een feest idd...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 15:05:49 #233
43556 miss_dynastie
pi_25347394
ik denk dat het voor de honden een soort pretpark is nu
Katten vinden er niks aan, de mijne niet in elk geval
pi_25356376
Ayla
pi_25356406
Xien wil nu dus écht niet meer op het balkon met die kou en bergen sneeuw
Terwijl ze per avond zo'n 17 keer probeert ons te bewegen de deur open te maken en er zo'n 9 keer echt uitgaat voor 3 seconden
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 00:42:03 #236
43556 miss_dynastie
pi_25356510
Dat herken ik wel bluezz... Yian zit nu ook bij de deur te janken... heb hem vandaag zelfs aangemoedigd door hem buiten neer te zetten, maar hij sprintte naar binnen en ging kwaad boven zitten,dus geen succes
pi_25356526
Broertje van Xena dus
pi_25358718
Mijn hond, Tyson, staat wel ergens foto's van hem hier op Fok, heeft ook zo'n kale kip.

Maar hij wil er NIX van weten.
Zodra ik met dat ding in zijn buurt komt, draait hij zich om.

(Geen gezicht, een grote Duitse Herder die bang is voor een kale rubberen kip)

En die hondenbakken met standaard die hier gepost was, heeft Tyson ook, heel handig, je kan met een clipje heel handig de bakken vastzetten.

Veel succes iig met Misu.

En Ero, dank je voor de tip over het zout.
Zal mijn moeder erover waarschuwen.
(Tyson woont bij mijn moeder, was familiehond, ik mocht hem niet meenemen toen ik uit huis ging, en oooooooooooh wat mis ik hem vaak.
Toen gingen mijn ouders scheiden, zusjes gingen bij mijn pa wonen en nu heeft mijn ma Tyson lekker voor zich alleen )

Tyson is ook DOL op sneeuw.
En dan vooral zoeken naar de sneeuwbal die hij niet kon vangen en dus uiteen splat op de grond

Edit: Toch maar even 3 foto's van Tyson bijgevoegd. (als jullie niet erg vinden ) (3 kwart Duitse Herder, 1 kwart Dobermann, age 9)
Dit was van 25 febr 2005, was ik jarig en mijn ma kon geen mooier leenkado geven dan Tyson. (Mijn ma aan de tompouce en Tyson kreeg 3 broodjes met smeerworst )

[ Bericht 12% gewijzigd door Cici op 04-03-2005 04:20:25 ]
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 07:53:49 #239
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25359073
wat istie mooi cici
en dat grijs om zn neus, hij is al op leeftijd he?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:02:46 #240
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25359490
Wat een mooierd... Ik vind dat altijd zo ontzettend aandoenlijk die oude hondenkoppies met die grijze bekkies
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:18:31 #241
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25359664
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 04:00 schreef Cici het volgende:
[........]
(Geen gezicht, een grote Duitse Herder die bang is voor een kale rubberen kip)

[..]
Tyson is ook DOL op sneeuw.
En dan vooral zoeken naar de sneeuwbal die hij niet kon vangen en dus uiteen splat op de grond
Chakra is ook een DH, ze is nog net niet bang voor die kale kip, maar het scheelt niet veel (zou het een herder afwijking zijn??)
Dat met de neus wroeten in de sneeuw, zo van "waar is die sneeuwbal nou gebleven ", schitterend is dat hé.
You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
pi_25359692
Cici, hij is prachtig, ik kan me voorstellen dat je hem mist.

Miss_Sly, nog maar drie nachtjes slapen joepie en doordat je naar Parijs gaat, gaat het nog sneller..
Joepie, ben zo benieuwd hoe het zal gaan...

Windy, vind de sneeuw ook te koud en ze vond ons niet grappig, ze heeft daarna de hele avond met haar voetzooltjes tegen de verwarming aangelegen....

Hoe gaat het bij Spindizzy, tussen de katten en de honden..
Al iets beter??
  Moderator vrijdag 4 maart 2005 @ 09:25:52 #243
5428 crew  miss_sly
pi_25359749
Leuk al die verhalen en foto's en films van dieren in de sneeuw
Helaas vindt Noppes er ook niet veel aan, dus geen geinige foto's hier. Ik hoop dat Misu het leuker vindt!
Inderdaad jolene, nog 3 nachtjes 2 in Parijs, dus dat gaat snel voorbij! Ik ben ook reuzebenieuwd, maar ik ben ervan overtuigd dat ze aan elkaar zullen wennen. of ze vriendjes worden zien we nog wel
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:26:56 #244
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25359764
Hey Jolene Lang niet gezien hier...

Tussen de beesten onderling gaat het best goed. Ze laten elkaar redelijk met rust. Alleen Ukkie he... Dat blijft een sjagerijn. Nu ligt hij zo'n beetje full-time in de badkamer op een stapel handdoeken tegen de warme verwarming slapen. Ik weer niet of dat nou is omdat hij het boven niet leuk vindt of omdat het al een oude baas aan het worden is die zijn stramme lijf niet meer warm krijgt.
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 09:31:24 #245
43556 miss_dynastie
pi_25359809
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:25 schreef miss_sly het volgende:
of ze vriendjes worden zien we nog wel
Om hier even bij aan te haken: weten de hondenbaasjes misschien een goed boek voor mij over hoe je kat te behandelen en ervoor te zorgen dat hij zijn 'plaatsje' in huis niet verliest? Of ben ik de enige die daarmee zit Yian is nu zo lief, zo volgzaam, ik noem em altijd gekscherend mijn hondje , zou dat behouden kunnen blijven of helemaal niet...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:32:18 #246
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25359822
Woensdag heb ik de hele middag lekker met Chakra in het bos in de sneeuw gespeeld, helemaal fantastisch (helaas geen foto's, ik vond het wat eng om behalve de hond ook de camera mee naar het bos te nemen e.e.a. in combinatie met glad-, natheid, en vocht) Aan het eind van de middag waren we allebei door en door koud, nat en moe.

Diezelfde hond die woensdag nog zo lief was heeft me gistermiddag straal voor schut gezet
De sneeuw was natuurlijk niet vers meer, het had gevroren en dus was het overal spekglad...
Ik was onderweg met Chakra naar het park, loopt er een paar meter voor ons een kat door de sneeuw. Chakra en katten dat gaat dus echt niet samen, neem daarbij dat het hier een vreselijk onopgevoede neurotische hond betreft en je kunt wellicht het plaatje enigszins voor je zien. Ik ben dus door de hond de halve wijk doorgesleurd, glijdend en wel. Heb nu overal blauwe plekken en schaafwonden, mijn ego is danig beschadigd evenals mijn reputatie hier in de buurt
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 09:33:30 #247
43556 miss_dynastie
pi_25359837
He, wat kut sprookjesbos
Al zou ik niet eens zozeer met mijn 'image' zitten, als wel met de ongehoorzaamheid van de hond, dat lijkt me enger...
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:45:05 #248
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25359980
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:33 schreef miss_dynastie het volgende:
He, wat kut sprookjesbos
Al zou ik niet eens zozeer met mijn 'image' zitten, als wel met de ongehoorzaamheid van de hond, dat lijkt me enger...
Dat imago poets ik idd wel weer op.
Dat Chakra vrij ongehoorzaam en neurotisch is vind ik zelf ook wel eens eng. Binnenshuis luistert ze gelukkig wel goed, en als ze los in het bos loopt ook. Het probleem doet zich vooral voor als ze aangelijnd is (sleuren, naar andere honden, fietsers, en <héél irritant> de gekleurde medemens blaffen) en als er katten in de buurt zijn. In het begin hebben we wel eens geprobeert om haar in de buurt los te laten lopen maar dat was een regelrechte ramp (veel katten) en daarbij levensgevaarlijk omdat ze helemaal geen besef heeft van het gevaar van het verkeer

Ik heb m'n vriend al regelmatig voorgesteld om met haar naar cursus te gaan, maar op de een of andere manier stelt hij dat iedere keer weer uit (vanavond maar weer een keer bespreken, met verwijzing naar mijn blauwe plekken en schaafwonden)
pi_25360463
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:26 schreef Spindizzy het volgende:
Hey Jolene Lang niet gezien hier...

Tussen de beesten onderling gaat het best goed. Ze laten elkaar redelijk met rust. Alleen Ukkie he... Dat blijft een sjagerijn. Nu ligt hij zo'n beetje full-time in de badkamer op een stapel handdoeken tegen de warme verwarming slapen. Ik weer niet of dat nou is omdat hij het boven niet leuk vindt of omdat het al een oude baas aan het worden is die zijn stramme lijf niet meer warm krijgt.
Ja wel meegelezen hoor maar ff de puf niet, spelen zoveel andere dingen op het moment.

Misschien is dat wel de rede voor Ukkie, hoe oud is ie nu??
pi_25360476
Sprookjesbos, dat is schrikken..
Hoe reageerde de hond totaal niet op je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')