abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 februari 2005 @ 14:20:24 #101
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25298837
quote:
Op maandag 28 februari 2005 14:14 schreef Beaker het volgende:
Heerlijk, kan ik zo van genieten in mijn uppie lekker aan de wandel met mijn twee hondebeesten!
Wie kent dat gevoel?
Ik nog niet Smekkerd is nog te klein om ver te lopen en alleen met Casper eropuittrekken komt er ook niet van. Mutsje wil niet eens meer weg zonder de pup erbij.

Voor Smek er was liepen Casper en ik een paar uur per dag. Heerlijk vond ik dat. Lekker langs de haven slenteren, Casper aan elke boom snuffelen en ik bootjes kijken en wat wegdromen. Of naar het park, eendjes uitlachen en naar de hertjes kijken In het weekend liepen we naar mijn schoonouders toe aan de andere kant van het durrep. Flink stuk wandelen dus. Dronken we daar een kop thee en kreeg Casper een bak water en de gelegenheid om even bij te komen voor we weer teruggingen. Waren we rustig urenlang aan het lopen met hem

Ik mis die lange wandelingen behoorlijk en kan ook echt niet wachten tot Smekkerd groot is.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_25298868
Up-date

Bas en Jopie mogen vanmiddag al voor hun inenting, want die moeten ze voor 1 maart gehad hebben was ik ff vergeten
Bas krijgt dan ook zijn onderzoek

Jullie horen van mij
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_25300109
Waar vind ik de filmpjes? Of heb ik er overheen gelezen?
Beterschap gewenst aan de zieke poezen en honden.

Spin, ga je morgen naar de da? Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Ik hoop dat Casper je weer verbaasd doet staan
  maandag 28 februari 2005 @ 16:45:28 #104
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25300147
Dat hoop ik ook

De filmpjes zet ik niet hier neer omdat ze best groot zijn (10 MB) en mijn convertproggie doet het niet meer dus ik kan ze ook niet verkleinen. Zal ik je even een linkje mailen? Als iemand ze wil zien moet je maar even gillen
pi_25300333
Graag, stuurtu maar!
  maandag 28 februari 2005 @ 17:14:51 #106
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25300426
Zijn onderweg naar je yahoo-account

Heb geloof ik een geschikte plek gevonden om ze naar up te loaden zonder dat ik gezeur krijg over mijn datatraffic...
  maandag 28 februari 2005 @ 17:25:25 #107
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25300554
Whoohooo, gelukt! Oke, kan ik dus gewoon wel mijn filmpjes hier neerplempen.

Cas en Smek spelen

Ik geloof dat als je IE als browser hebt dat je eerst een ad krijgt op die link.
  maandag 28 februari 2005 @ 17:35:07 #108
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25300656
En Cas en Smek spelen tikkertje

Let vooral op hoe goed Casper luistert als ik hem roep
pi_25301044
Filmpjes zijn aan de dl
Ben benieuwd

En Xena denkt al de hele dag dat ze lid is van die Mau Mau stam
pi_25301108

Scheeeeeetig om te zien, dat wurm en die goedzakkerige Casper
pi_25301390

Harstikke leuk, Casper en Schmekkie
  Moderator maandag 28 februari 2005 @ 20:19:40 #112
5428 crew  miss_sly
pi_25301659
Wat een geweldige filmpjes Spin
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25302956
Geweldig
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 08:03:55 #114
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25307883
ik heb de filmpjes samen met luca zitten kijken. we hebben ons rot zitten lachen.
wat een lol hebben die twee samen
  Moderator dinsdag 1 maart 2005 @ 08:19:01 #115
5428 crew  miss_sly
pi_25307936
T is duidelijk nog geen honden gewend, want hij zei voorzichtig dat het er toch wel erg woest uitzag en die grote was wel erg groot ten opzichte van dat kleintje

Misu is van de site van Paws
De mevrouw had gisteren nog gebeld en maandagmiddag/avond gaan we hem halen!!De precieze tijd horen we nog.
pi_25307959
Geweldig miss_sly, nog maar ff, heb je nog wel zin in Parijs..

Kan me voorstellen dat je nu niet meer lang wil wachten.

Hoe vind Noppes de verandering van de plaats van der eten en mand?

Spindizzy, wat lief.

Lady_wrb, ik kan me voorstellen dat luca het geweldig vond.
pi_25307963
Beaker, hoe is het met Bas en Joop afgelopen?
  Moderator dinsdag 1 maart 2005 @ 08:29:39 #118
5428 crew  miss_sly
pi_25307995
jolene, hoe is het met windy? al even geen foto gezien

Noppes is een klein beetje in de war door de verandering, maar het slaat wel aan. Haar routine verandert een tikje, maar dat lijkt geen probleem op te leveren. So far, so good, zullen we maar zeggen. Het wachten is natuurlijk op de komst van Misu en hoe ze dan reageert
Zin in Parijs heb ik eigenlijk altijd, maar ach, het is nu zeker niet het belangrijkste van de week, zullen we maar zeggen
pi_25308019
Met windy, gaat het goed.
Een grote druktebol.

We waren het weekend bij W. zijn ouders geweest. w zijn mama had W een harde worst mee gegeven, alleen dit was W vergeten te vertellen. Maar Windy vond hem erg lekker...

Nou ik tel de dagen mee af...bn erg benieuwd. Komt vast wel goed met Noppes.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 09:03:09 #120
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25308250
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 08:19 schreef miss_sly het volgende:
T is duidelijk nog geen honden gewend, want hij zei voorzichtig dat het er toch wel erg woest uitzag en die grote was wel erg groot ten opzichte van dat kleintje
Nou ik schrok me ook rot de eerste paar keer dat ik ze zo zag spelen. Toen was Smek ook nog eens veel kleiner, hij paste helemaal in Casper zijn bek Het gaat er af en toe nog veel ruiger aan toe met die twee compleet met gegrom en opgetrokken lippen. En toch wordt die kleine geen haartje gekrenkt. Ze zijn heelvoorzichtig met elkaar, Casper iets meer dan Smekkie

Volgende week om deze tijd is Misu thuis
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 09:28:38 #121
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25308484
hahahaha die smekkie kleine uitdager
casper krijgt nauwelijks gelegenheid om eens op zijn gemak te plassen
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 09:31:29 #122
43556 miss_dynastie
pi_25308519
mister_d zag het gelijk bij dat filmpje, dat Cas voorzichtig is. Als die kleine op zijn rug gaat liggen, dan is het ook gelijk over. Ik zag dat natuurlijk weer niet en zat op het puntje van mijn stoel te kijken

Sinds Yian aan de pro plan en royal canin zit, miauwt ie 's nachts niet meer om eten Niet dat ie vroeger niet genoeg kreeg of zo , maar Whiskas zal wel minder voeden Anyway, we zijn er blij mee
pi_25308592
Morgen krijgt Ayla bezoek

Haar vorige eigenaresse en dochter (daar waar ze geboren en getogen is) komen na 4 maanden eens kijken hoe het met haar is. We dachten dat dat nu wel kon, ze is zo thuis hier nou.

En ik ga *NU* de sneeuw in
  dinsdag 1 maart 2005 @ 09:51:42 #124
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25308768
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 09:03 schreef Spindizzy het volgende:
[.......] Het gaat er af en toe nog veel ruiger aan toe met die twee compleet met gegrom en opgetrokken lippen. En toch wordt die kleine geen haartje gekrenkt. Ze zijn heelvoorzichtig met elkaar, Casper iets meer dan Smekkie
Ik vind die filmpjes fantastisch (ook lekker snel met downloaden die site btw). Viel me alleen op dat bij het stoeifilmpje op de bank je ze niet hoorde grommen en blaffen (of ligt dat aan mij?)
Heeft smek ook nog zo'n lief hoog kefje?? (De beaglepup van m'n buren begint nu de baard in de keel te krijgen, dus blaft nu zo ongeveer in alle tonen )
You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
  dinsdag 1 maart 2005 @ 09:58:52 #125
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25308866
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 09:51 schreef Sprookjesbos het volgende:

Viel me alleen op dat bij het stoeifilmpje op de bank je ze niet hoorde grommen en blaffen (of ligt dat aan mij?)
Klopt, als ze zo spelen dan grommen en blaffen ze niet. Smek is sowieso geen blaffertje tot nu toe. Heel af en toe komt er een kefje uit (heel hoog piepkefje ) Als Casper bij het spelen gromt dan is het ook niet echt grommen. Ik weet niet goed hoe ik het het best kan omschrijven, het is een heel zangerig geluid. Net of hij tegen Smekje praat. Het komt wel uit zijn keel en heeft het gromgeluid als basis en het gaat van laag naar hoog en weer terug met een verzuchtende toon erin maar het is geen grommen. Zal wel eens proberen het op een filmpje te krijgen

Wat leuk dat ze nog even bij Ayla op bezoek komen Is ze veel verandert in die 4 maanden?
pi_25309312
Grommelen noemde ik dat bij mijn vorige hond

Tis trouwens 5 maanden al, zag ik net. En ja, ze is behoorlijk veranderd. Veel vrijer, minder angstig, minder onderdanig. Ze loopt weer rechtop, staart omhoog, d'r oren normaal ipv angstig naar achteren. Zal leuk zijn voor hun, 't was hun bedoeling dat dit zou gebeuren. Dat ze lekker kon uitgroeien op haar eigen manier
  dinsdag 1 maart 2005 @ 10:36:17 #127
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25309366
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Grommelen noemde ik dat bij mijn vorige hond
Deed die dat ook? Tegen wie dan?

Ayla is ook al zo'n stoere dappere hond
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 10:37:19 #128
43556 miss_dynastie
pi_25309381
Tink, ik heb geloof ik even gemist waarom Ayla bij haar vorige baasjes is weggegaan?
pi_25309495
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:36 schreef Spindizzy het volgende:
Deed die dat ook? Tegen wie dan?
Die hond praatte tegen alles en iedereen
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Tink, ik heb geloof ik even gemist waarom Ayla bij haar vorige baasjes is weggegaan?
Ze was daar geboren en getogen en de moederhond was er ook nog. Die moederhond was erg dominant en Ayla vaarde daar niet erg wel bij. Ze stond constant onder druk met die moederhond. Komt bij dat de dochter ging studeren en de moeder 4 dagen per week 10 uur per dag zo'n beetje weg moest voor haar werk. Toen besloten ze dat het beter was voor Ayla als ze ergens zou kunnen wonen waar veel tijd voor haar was en waar ze meer kon uitgroeien tot de leuke hond die ze is, zonder die moederhond er constant op. Met pijn in hun hart, dus ik vind dat heel dapper. Het zijn leuke dames ook, die het beste voor hadden met het hondje.

Alleen de plaatsing was dus wat misgegaan, ze was al twee keer ergens anders geplaatst voor ze hier kwam. Maar nu is het goed, we werken er hard aan om Ayla minder angstig en meer zichzelf te laten worden en dat gaat goed
pi_25309767
Hoi

Met Bas was alles goed, die bult was inderdaad een vetbult (moet het wel in de gate blijven houden) en die wratjes zijn van de ouderdom
Hij is wel een aantal kilo aangekomen, dus dat kan er op duiden dat zijn schilklier erger is geworden, dus er is bloed afgenomen en vrijdag kan ik bellen over de uitslag Hoor ik gelijk of hij meer pillen moet gaan slikken of niet!

Joop moet 17 maart geholpen worden aan haar tandsteen, want daar heeft ze nogal last van moet haar om 13.00 uur brengen en aan het einde van de dag kan ze opgehaald worden!
Ze moeten wel voorzichtig doen met de narcose, want ze heeft een behoorlijke hartruis, maar dat is niets om ons zorgen over te maken, daar kan ze heel oud mee worden!

Ik ga zo aankleden en lekker aan de wandel in de sneeuw, vinden ze leuk
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:44:13 #131
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25310417
Hopen dat de uitslag vrijdag gewoon goed is

Kijk ze nou 's lief spelen

† In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 11:45:16 #132
43556 miss_dynastie
pi_25310434
die tanden
  dinsdag 1 maart 2005 @ 11:50:36 #133
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25310510
Ik ga die eerste gewoon ook nog even in het groot plaatsen

pi_25310560
Die tanden en zijn oog

Casper zet hem op hoor

Smekkerd, pest jij Casper is niet zo
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 11:57:20 #135
43556 miss_dynastie
pi_25310587
Hij lijkt wel bezeten, spin
Die ogen
Rilllllllllllllllllllllllllllll
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:04:06 #136
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25310674
Ziet hij er opeens niet meer zo sullig uit he Ook als hij zo is is hij zoooooo voorzichtig met Smekkerd. De ene seconde zien ze er zo uit en de volgende is het een kroelknuffel en slobberpartij geworden

Zien Saar en Daan er ook af en toe zo woest uit, Kissa?
pi_25310800
Bas en Joop wel, Spin Joop is een pittige tante en Bas echt een sulletje!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:17:23 #138
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25310912
Ja echt? Dus ik heb nog steeds normale honden?

Arme Bas heeft dus ook geen moment rust aan zijn kop? Als hij lekker wil slapen dan klimt er opeens een hond op zijn kop die absoluut niet uitkijkt waar hij zijn poten met scherpe nagels neerzet?
pi_25310966
Zoiets ja, soms heeeel soms mag Bas niet eens bij de voerbakken komen
Hij loopt op zijn dooie gemak naar de voerbak als net Joop uit haar mand rent en flink gaat staan grommen!
Bas keert zich weer om en gaat weer wat anders doen

Ik zal binnenkort een filmpje maken van de Bas en Joop als de voerbakken leeg zijn, Joop slaat dan met haar poot die bak de hele keuken door zodat wij zien dat hij leeg is
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_25311029
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:21 schreef Beaker het volgende:
Ik zal binnenkort een filmpje maken van de Bas en Joop als de voerbakken leeg zijn, Joop slaat dan met haar poot die bak de hele keuken door zodat wij zien dat hij leeg is
Of je de bak wel ff wil opruimen

Tis vandaag Nationale Complimentendag. Nou is iedereen die goed voor zijn of haar beestjes zorgt een compliment waard (bij deze ), maar Spindizzy krijgt er 1 extra. Nog nooit honden gehad en nu in 1 keer 2, waarvan 1 met een moeilijke jeugd en 1 die nogal jeugdig is. Knap
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:27:16 #141
52212 Sprookjesbos
Life 's a fairytale
pi_25311069
Op een ander forum attendeerde iemand hierop:
http://www.consumentenhond.nl/

Een online magazine over honden, compleet met weblogs, wandelroutes etc
You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:33:19 #142
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25311136
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:25 schreef Tinkerbell het volgende:

Knap
  dinsdag 1 maart 2005 @ 12:38:35 #143
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25311202
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 12:27 schreef Sprookjesbos het volgende:
Een online magazine over honden, compleet met weblogs, wandelroutes etc
Gebookmarked... Ziet er leuk uit

Mijn favoriete hondensite blijft de Natte Neuzen WebWinkel Ik lach me altijd rot om de foto's waarop de honden de artikelen demonstreren Op een dag ga ik ALLES op die site bestellen!

Hond in rugzak

Hond in duikpak

Hond met fietstassen

Hond met gympies

Hond met zonnebril

† In Memoriam † dinsdag 1 maart 2005 @ 12:43:02 #144
43556 miss_dynastie
pi_25311261
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 10:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Met pijn in hun hart, dus ik vind dat heel dapper. Het zijn leuke dames ook, die het beste voor hadden met het hondje.
Ik ook, heel erg verstandig van ze! Wel k%t dat de plaatsing dan tot twee keer toe misgaat Gelukkig kunnen ze morgen zelf zien hoe het nu met Ayla is
pi_25311295
Waah wat een monster is Casper op die foto's Spin

Miss_sly, wat leuk dat het zo goed klikte met Misu! Kan je de spanning nog wat aan?
[knufkuskroel]
Tinkerbell, ik ben het met je eens, maar ik vind dat jij ook een extra complimentje verdient, want volgens mij zorg jij ook héél goed voor Ayla. Moussy wil ik ook nog ff een veer in dr reet steken, omdat zij zielige diertjes een goed thuis geeft
[/knufkuskroel]
pi_25327081

Straks komt het bezoek . Tis uiteindelijk alleen de dochter, moeder durfde niet uit het hoge noorden te rijden nu. Ben benieuwd, ik ga haar ophalen bij de bushalte. Ik neem Ayla mee natuurlijk
  woensdag 2 maart 2005 @ 09:12:57 #147
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25327125
Veel plezier, Tink!

Her gaan we straks nog maar eens kijken of we nu wel bij de dierenarts kunnen komen
  Moderator woensdag 2 maart 2005 @ 09:24:36 #148
5428 crew  miss_sly
pi_25327277
mallemeid, ik kan bijna niet wachten tot maandag! Maar vanmiddag gaan T en ik samen bij de dierenwinkel groots inkopen doen Heb er zooooooooon zin in! Ik loop echt al lange tijd die winkel voorbij met zo'n gevoel van "ik wil daar ook inkopen doen voor onze hond" en nu kan het eindelijk!!

Spin, Misu gaat om nog een belangrijke reden niet bij ons op bed slapen voorlopig: hij gaat namelijk geen trappen op! Dat vergat ik helemaal, maar dat doet ie echt niet! Dus we moeten eens kijken of we dat willen aanleren, of zo houden, want het heeft ook voordelen natuurlijk!

Tink, wat leuk zeg, dat die mensen nog eens komen kijken. Niet onlogisch trouwens dat die moeder het nu eng vindt om te rijden. De contactmevrouw van Paws zei dat we altijd mochten mailen (en als het kan met foto's), omdat ze het altijd leuk bleven vinden iets te horen van 'hun' honden. Ben ik ook van plan om te doen, zo nu en dan
  woensdag 2 maart 2005 @ 09:31:49 #149
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25327414
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 09:24 schreef miss_sly het volgende:

Spin, Misu gaat om nog een belangrijke reden niet bij ons op bed slapen voorlopig: hij gaat namelijk geen trappen op! Dat vergat ik helemaal, maar dat doet ie echt niet! Dus we moeten eens kijken of we dat willen aanleren, of zo houden, want het heeft ook voordelen natuurlijk!
Het is ook wel goed als ze geen trappen lopen... Omdat ik bang ben dat Smekkerd de trap naar het onderhuis afdondert bij het spelen hebben we daar nu een plank voorgemaakt. Grote voordeel daarvan is nu dat Casper ons ook niet meer 30.000 keer die trap af wil volgen (onze wc en keuken zitten in het onderhuis dus we lopen zelf flink wat keren die trap op en af. Cas wilde ons echt elke keer volgen) Enige trap die hij nu oploopt is de trap naar boven en dat is maar 1 keer per dag. Cas zijn voer en waterbak staan in de woonkamer en niet in de keuken dus daarvoor hoeft hij ook de trap niet af.

Inkopen doen Leuk! Doe even een foto maken van al je nieuwe aanwinsten!
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2005 @ 09:38:31 #150
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25327511
zijn dr nog filmpjes van smekkie en casper in de sneeuw?
of eventueel foto's

doerak heeft gister voor het eerst van dr leven in de sneeuw gestaan.
ze stond te aarzelen bij de keukendeur : zal ik of zal ik niet. ik had er na een tijdje genoeg van, en gaf dr een zetje. ze is nog nooit zo snel naar binnen gerend en zat me vervolgens zeer verwijtend aan te kijken
helaas geen sneeuwpoesfoto's dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')