Ik nog nietquote:Op maandag 28 februari 2005 14:14 schreef Beaker het volgende:
Heerlijk, kan ik zo van genieten in mijn uppie lekker aan de wandel met mijn twee hondebeesten!
Wie kent dat gevoel?
Nou ik schrok me ook rot de eerste paar keer dat ik ze zo zag spelen. Toen was Smek ook nog eens veel kleiner, hij paste helemaal in Casper zijn bekquote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:19 schreef miss_sly het volgende:
T is duidelijk nog geen honden gewend, want hij zei voorzichtig dat het er toch wel erg woest uitzag en die grote was wel erg groot ten opzichte van dat kleintje
Ik vind die filmpjes fantastisch (ook lekker snel met downloaden die site btw). Viel me alleen op dat bij het stoeifilmpje op de bank je ze niet hoorde grommen en blaffen (of ligt dat aan mij?)quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:03 schreef Spindizzy het volgende:
[.......] Het gaat er af en toe nog veel ruiger aan toe met die twee compleet met gegrom en opgetrokken lippen. En toch wordt die kleine geen haartje gekrenkt. Ze zijn heelvoorzichtig met elkaar, Casper iets meer dan Smekkie
Klopt, als ze zo spelen dan grommen en blaffen ze niet. Smek is sowieso geen blaffertje tot nu toe. Heel af en toe komt er een kefje uit (heel hoog piepkefjequote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:51 schreef Sprookjesbos het volgende:
Viel me alleen op dat bij het stoeifilmpje op de bank je ze niet hoorde grommen en blaffen (of ligt dat aan mij?)
Deed die dat ook?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Grommelen noemde ik dat bij mijn vorige hond
Die hond praatte tegen alles en iedereenquote:
Ze was daar geboren en getogen en de moederhond was er ook nog. Die moederhond was erg dominant en Ayla vaarde daar niet erg wel bij. Ze stond constant onder druk met die moederhond. Komt bij dat de dochter ging studeren en de moeder 4 dagen per week 10 uur per dag zo'n beetje weg moest voor haar werk. Toen besloten ze dat het beter was voor Ayla als ze ergens zou kunnen wonen waar veel tijd voor haar was en waar ze meer kon uitgroeien tot de leuke hond die ze is, zonder die moederhond er constant op. Met pijn in hun hart, dus ik vind dat heel dapper. Het zijn leuke dames ook, die het beste voor hadden met het hondje.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Tink, ik heb geloof ik even gemist waarom Ayla bij haar vorige baasjes is weggegaan?
Of je de bak wel ff wil opruimenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:21 schreef Beaker het volgende:
Ik zal binnenkort een filmpje maken van de Bas en Joop als de voerbakken leeg zijn, Joop slaat dan met haar poot die bak de hele keuken door zodat wij zien dat hij leeg is![]()
Gebookmarked... Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:27 schreef Sprookjesbos het volgende:
Een online magazine over honden, compleet met weblogs, wandelroutes etc
Ik ook, heel erg verstandig van ze! Wel k%t dat de plaatsing dan tot twee keer toe misgaatquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Met pijn in hun hart, dus ik vind dat heel dapper. Het zijn leuke dames ook, die het beste voor hadden met het hondje.
Het is ook wel goed als ze geen trappen lopen... Omdat ik bang ben dat Smekkerd de trap naar het onderhuis afdondert bij het spelen hebben we daar nu een plank voorgemaakt. Grote voordeel daarvan is nu dat Casper ons ook niet meer 30.000 keer die trap af wil volgen (onze wc en keuken zitten in het onderhuis dus we lopen zelf flink wat keren die trap op en af. Cas wilde ons echt elke keer volgen)quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:24 schreef miss_sly het volgende:
Spin, Misu gaat om nog een belangrijke reden niet bij ons op bed slapen voorlopig: hij gaat namelijk geen trappen op! Dat vergat ik helemaal, maar dat doet ie echt niet! Dus we moeten eens kijken of we dat willen aanleren, of zo houden, want het heeft ook voordelen natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |