Ach mijn ma spoort niet. Ze vind zichzelf heel erg zielig omdat ze longemfyceem en astma heeft. En daarom moesten de kleden weg ( en natuurlijk omdat ik dr even flink de waarheid heb verteld nadat ze me een hoer noemde. Ze wil mij straffen, maar betrekt daar Baloe dus in). En die kleden moesten er dus uit omdat baloe zn haren daarop kwamen en dat was wel zoooooo slecht. En daar kon ze dood aan gaan. Nee, maar roken, terwijl dat juist nadrukkelijk is verboden van de dokter, dat doet ze wel. Dat ze daar dood aan kan gaan zal dr een rotzorg zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen. Wat een nare toestand daar![]()
[..]
Maar wat zeggen je ouders dan? Dat het onzin is van zijn stramheid ofzo? Of geloven ze wel dat hij wat heeft?
Serieus, mijn foxje tuft wel. Ik vind autorijden leuk. Er passen 4 mensen in dus vecht dan onderling maar uit wie er mee heen en terug gaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Nok haar liever wil brengen is er alsnog een flink rondje Nederland nodig volgens mij, want Nok heeft zelf geen vervoer anders dan het OVIk weet niet of ze iemand heeft die haar kan brengen, anders alsnog de carpool brigade via Den Haag, Nijmegen, Zwolle, Nijmegen, Den Haag
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach mijn ma spoort niet. Ze vind zichzelf heel erg zielig omdat ze longemfyceem en astma heeft. En daarom moesten de kleden weg ( en natuurlijk omdat ik dr even flink de waarheid heb verteld nadat ze me een hoer noemde. Ze wil mij straffen, maar betrekt daar Baloe dus in). En die kleden moesten er dus uit omdat baloe zn haren daarop kwamen en dat was wel zoooooo slecht. En daar kon ze dood aan gaan. Nee, maar roken, terwijl dat juist nadrukkelijk is verboden van de dokter, dat doet ze wel. Dat ze daar dood aan kan gaan zal dr een rotzorg zijn.
En Baloe had maar gewoon pech.![]()
idioten
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Vergeten we Friesland niet?![]()
Tis voor mij buiten de spits maar een dik half uur rijden naar Morretje.
Lijkt nu net alsof we onszelf massaal uitnodigen bij M en R
19, en ja, dat is iets wat ik heel graag wil en we ook per direct zouden doen/willen. Er zijn echter 2 kleine probleempjes.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Qwee, hoe oud ben je? Is het geen optie om met MM te gaan samenwonen?
Ja!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Helloooooooooooooooo
Ziggy nog kaploos?
Ja. MM heeft een eigen flatquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:54 schreef Greys het volgende:
MB, om de positive vibes naar Ziggy te sturen, ga ik even de OP aanpassen
Q, woont MM wel op zichzelf?
Als jullie dan de kosten kunnen delen van de huur/hypotheek en boodschappies enzo dan moet dat van jullie gezamenlijk inkomen dus wel kunnen, als hij ook alleen daar kan wonen. Toch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. MM heeft een eigen flat
Hallo, hij is strax al 30
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:48 schreef Greys het volgende:
Lizzy, dan zijn we wel een hele dag onderweg he?
Maar laten we eerst even afwachten wat Nok d'r eigen ideeën erover zijn.
Naar Artis gaat niemand, maar naar Morretje.....
Rare jongens, die SC-ers![]()
Nee, dat zou idd opzich kunnen. Alleen Baloe gaat dus ook mee. MM werkt van 08:30 tot 17:00. Hij gaat om 07:15 weg en is dus om 18u thuis.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jullie dan de kosten kunnen delen van de huur/hypotheek en boodschappies enzo dan moet dat van jullie gezamenlijk inkomen dus wel kunnen, als hij ook alleen daar kan wonen. Toch?
En hij wil ook wel samenwonen dus?
Kan je je studie daar dan niet voortzetten? Mensen verhuizen wel vaker, toch? Dan hoeven studies toch niet de prullenbak in? Of ben ik er al te lang uit en zie ik iets over het hoofd?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
We kunnen beter komen kijken van de zomer ofzo, hoe het met Chip gaat. En dan meteen bbq-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |