Jaweeeeeel als ie zo cheap is kan je m wel voor een paar centjes simlockvrij laten maken in zo'n heel erg wazig winkeltjequote:Op woensdag 5 maart 2008 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, ik weet eigk ook niet waarom ik die eisen hebmaar het moet iig een hi prepaid zijn. Anders kan mn abo er niet in
VAN JOU HOU IK OOK!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:48 schreef Ravage het volgende:
[..]dan zullen we haar maar Chipszak noemen
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:48 schreef Ravage het volgende:
[..]dan zullen we haar maar Chipszak noemen
Even checken..quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:22 schreef Morretje het volgende:
Prima hoor Nok, moeten nog verschillende dingen aanschaffen, kan dat weer van het lijstje..![]()
Ja, hij ligt echt als een schaap op zn kussen. En dan pak je een koekje, en dan kijkt hij echt zo van "Is die voor mij? *insert schaapface"quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:33 schreef Morretje het volgende:
Dat klinkt goed, 'schaapachtig schattig'![]()
Ik ga ook maar es werken hiero..
Ik kan eigenlijk niet meer bedenkenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:39 schreef Ravage het volgende:
[..]
Even checken..
Voer- en waterbakjes: present
Krabpaal met verstopplek: present
Speeltjes: present
Hangmat: meegeleverd
Moeten in ieder geval dus nog een kattenbak halen, en eventueel een extra kussen/mand
En natuurlijk voer en kattenbakkorrels
(en dan vergeet ik vast nog wel dingen)
Had ik al gezegd dat ik van jullie hou?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:39 schreef Ravage het volgende:
[..]
Even checken..
Voer- en waterbakjes: present
Krabpaal met verstopplek: present
Speeltjes: present
Hangmat: meegeleverd
Moeten in ieder geval dus nog een kattenbak halen, en eventueel een extra kussen/mand
En natuurlijk voer en kattenbakkorrels
(en dan vergeet ik vast nog wel dingen)
Ha.. is er een fok-user die Chipszak heet? Dan toch maar wat anders verzinnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoooi![]()
Denk niet dat Fok!ChipsZak het leuk vindt om te worden vergeleken met een vette kat![]()
En nu moet ik weer snel weg; dootje halen voor meneer Ingetje
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:07 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ha.. is er een fok-user die Chipszak heet? Dan toch maar wat anders verzinnen
Wat voor iets ongehoords heb je NOU weer geroepen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef MissBliss het volgende:
Ingetje, ik had toch gelijk gereageerd toen jij het nieuwe Muse-topic opende? Mijn reactie is weg
Ja haar officiele naam blijft natuurlijk Chippy.. Ik vermoed dat er vanzelf wel andere bijnamen zullen ontstaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef MissBliss het volgende:
Er is ook een user die ZiggyZiggyZiggy heet, ik laat me er niet door tegenhouden ofzo
Hoewel ik haar eigenlijk altijd Poes of Poezie noem.
Nou niksquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat voor iets ongehoords heb je NOU weer geroepen?
-PI
Jep, en mijn reactie op jou is ook weg + de post waarin ik mij excuseerde voor de TT.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef MissBliss het volgende:
Ingetje, ik had toch gelijk gereageerd toen jij het nieuwe Muse-topic opende? Mijn reactie is weg
Gaat het lukken haar zelf op te halen of moet de F&F SC carpool brigade in actie komen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:58 schreef Morretje het volgende:Schetig he.. En dat bedenkt ie echt helemaal allenig, want hij zit in Den Haag... en we hebben het er nog niet eens echt over gehad..
Alles voor de dieren maar jemig dan nog praat je zo niet over je oudersquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:04 schreef Qwea het volgende:
Wat een smerige teringtyfus ouders heb ik toch ook.
Hebben die kutmongolen de kleden op de vloer eruit gegooid terwijl de DA zei dat baloe juist kleden moest hebben. Stel kutidioten
Nee? Dat zie je toch? Mijn ouders deugen nergens na. Altijd al zo geweest en dat zal helaas ook altijd zo blijvenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Alles voor de dieren maar jemig dan nog praat je zo niet over je ouders
Nee je kind schoppen en de hond verwaarlozen geeft wel pas zeker?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:17 schreef Greys het volgende:
Dizzy, dat douchen kan je beter doen ná het sporten heur![]()
* Greys duikt weg voor Dizzy's deegroller...
Q, ik snap dat je kwaad bent omdat je zielsveel van die Dikke houdt, maar zo spreken over je ouders geeft geen pas èn helpt je helaas geen steek verder
* Greys geeft Q een hug...quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee je kind schoppen en de hond verwaarlozen geeft wel pas zeker?
Dat gaat misschien wel lukken, hoewel een F&F SC carpool brigade natuurlijk heul gezellig is!! Maar volgens mij wil Nok haat liever brengen, zodat ze kan zien waar ze gaat wonen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gaat het lukken haar zelf op te halen of moet de F&F SC carpool brigade in actie komen?
Ik heb ze ook net in het echt lens gescholden. Pas nadat ik te horen kreeg dat ik een hoer wasquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys geeft Q een hug...
Nee natuurlijk, dat gaat ook nergens over. We weten dat je ouders geen 'doorsnee liefhebbende ouders' zijn en dat ze er een nogal aparte visie op nahouden. En logisch dat je kwaad bent, maar jezelf helemaal laten gaan en ze hier lens schelden, daar heb je echt niets aan.
Als Nok haar liever wil brengen is er alsnog een flink rondje Nederland nodig volgens mij, want Nok heeft zelf geen vervoer anders dan het OVquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat gaat misschien wel lukken, hoewel een F&F SC carpool brigade natuurlijk heul gezellig is!! Maar volgens mij wil Nok haat liever brengen, zodat ze kan zien waar ze gaat wonen...
Mjah, ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen. Wat een nare toestand daarquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze ook net in het echt lens gescholden. Pas nadat ik te horen kreeg dat ik een hoer wasdat wel
![]()
Maar wat zeggen je ouders dan? Dat het onzin is van zijn stramheid ofzo? Of geloven ze wel dat hij wat heeft?quote:Wat moet ik nou met Dikkie?Als hij normaal loopt kan hij best op het laminaat. Alleen hij loopt niet altijd normaal
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:34 schreef nokwanda het volgende:
Echt een kwestie van: wanneer de nood het hoogst is, want het wordt hier wel met de dag erger.
Heb Chip net in haar oortje gefluisterd, ton ze bijme op schoot zat, dat ze gaat verhuizen naar mensen die ze helemaal voor zichzelf alleen heeft
Voelt wel dubbel hoor. Ik zal haar missen. Ze is wel 4 jaar hier geweest. Maar het gaat echt steeds slechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |