Jaweeeeeel als ie zo cheap is kan je m wel voor een paar centjes simlockvrij laten maken in zo'n heel erg wazig winkeltjequote:Op woensdag 5 maart 2008 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, ik weet eigk ook niet waarom ik die eisen hebmaar het moet iig een hi prepaid zijn. Anders kan mn abo er niet in
VAN JOU HOU IK OOK!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:48 schreef Ravage het volgende:
[..]dan zullen we haar maar Chipszak noemen
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:48 schreef Ravage het volgende:
[..]dan zullen we haar maar Chipszak noemen
Even checken..quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:22 schreef Morretje het volgende:
Prima hoor Nok, moeten nog verschillende dingen aanschaffen, kan dat weer van het lijstje..![]()
Ja, hij ligt echt als een schaap op zn kussen. En dan pak je een koekje, en dan kijkt hij echt zo van "Is die voor mij? *insert schaapface"quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:33 schreef Morretje het volgende:
Dat klinkt goed, 'schaapachtig schattig'![]()
Ik ga ook maar es werken hiero..
Ik kan eigenlijk niet meer bedenkenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:39 schreef Ravage het volgende:
[..]
Even checken..
Voer- en waterbakjes: present
Krabpaal met verstopplek: present
Speeltjes: present
Hangmat: meegeleverd
Moeten in ieder geval dus nog een kattenbak halen, en eventueel een extra kussen/mand
En natuurlijk voer en kattenbakkorrels
(en dan vergeet ik vast nog wel dingen)
Had ik al gezegd dat ik van jullie hou?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:39 schreef Ravage het volgende:
[..]
Even checken..
Voer- en waterbakjes: present
Krabpaal met verstopplek: present
Speeltjes: present
Hangmat: meegeleverd
Moeten in ieder geval dus nog een kattenbak halen, en eventueel een extra kussen/mand
En natuurlijk voer en kattenbakkorrels
(en dan vergeet ik vast nog wel dingen)
Ha.. is er een fok-user die Chipszak heet? Dan toch maar wat anders verzinnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoooi![]()
Denk niet dat Fok!ChipsZak het leuk vindt om te worden vergeleken met een vette kat![]()
En nu moet ik weer snel weg; dootje halen voor meneer Ingetje
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:07 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ha.. is er een fok-user die Chipszak heet? Dan toch maar wat anders verzinnen
Wat voor iets ongehoords heb je NOU weer geroepen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef MissBliss het volgende:
Ingetje, ik had toch gelijk gereageerd toen jij het nieuwe Muse-topic opende? Mijn reactie is weg
Ja haar officiele naam blijft natuurlijk Chippy.. Ik vermoed dat er vanzelf wel andere bijnamen zullen ontstaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef MissBliss het volgende:
Er is ook een user die ZiggyZiggyZiggy heet, ik laat me er niet door tegenhouden ofzo
Hoewel ik haar eigenlijk altijd Poes of Poezie noem.
Nou niksquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat voor iets ongehoords heb je NOU weer geroepen?
-PI| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |