Oooh ok. Agossie wat een schatje zegquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie de OP!Of aan het einde van het vorige topic!
Nokwanda moet helaas een van haar katten weg doen en denkt al jaren over een oplossing, en Morretje neemt hem![]()
![]()
* Greys pakt zakdoekje
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
MORRETJE, IK HOU VAN JE
En van jou ook Nok!
Ah hell, van jullie allemaal hier, kan er niets aan doen
* Ingetje79 krijgt hier idd natte oogjes van jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Waar is Ing nou? Of is ze ook een emo bui aan het hebben?![]()
Van een 10-jarige dochter met obesitasquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Check![]()
Geheel mee eens uiteraard![]()
Ik ga vanaaf maar ff vroeg op bed, had eiks willen wachten tot 00.00
Omdat het dan officieel 5 maart is en dan is Steef jarigquote:
Die van Heer G wordt al 35! En die is idd al vrij rimpelig als hij uit bad komtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
32![]()
En dan noem ik um een oude lul en dan geeft ie heel droog als antwoord "ja, die wordt idd ook 32"
Ik denk dat ze dat alleen maar heerlijk vindquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:19 schreef nokwanda het volgende:Mor heeft het hier zelf nog niet eens verteld.
Die ligt al lekker op een oor.
Hoop dat ik niet te overenthousiast ben.
En bedankt voor de levering van weer een geweldige visualisatiequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van Heer G wordt al 35! En die is idd al vrij rimpelig als hij uit bad komt
En idd alvast gefeliciteerd, ik ga zo naar bedje!
Tis niet te geleuven he, al dat goede nieuws!quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:50 schreef Qwea het volgende:
ja ing, gefeli
Morrie krijgt poesje![]()
Het heeft hier gesneeuwd![]()
Baloe is niet meer aan de poeperij
Nee, maar ik stel eisen. Ik wil een sony ericsson of een samsungquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Hier was vanochtend alles bevroren, maar geen sneeuw zoals gisteren en t zonnetje schijnt al heelijk nu.
Qwea heb je ook al bij Kruitvat gekeken?
Mijne komt daarvandaan, was es 17.50 in de sale en dan zat dr ook nog 12.50 beltegoed bij geloof ik.
Heb m nu al 2 jaar of zo , fijne foon.
Oh een vriendin van me vertrekt vanavond naar Engeland, morgen gaan ze met haar moeder naar Crufts, de grootste hondenshow ter wereld, want ze mag er volgend jaar showen met haar schitterende poedel.
Ik heb gewoon plaatsvervangende cruftskriebels en ze gaat alleen nog maar kijken haha.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis niet te geleuven he, al dat goede nieuws!![]()
Ing, gefeliciteerd met je hubbie!
En Morretje, nogmaals, je bent geweldig!
Baloe niet meer aan de poeperitis
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van een 10-jarige dochter met obesitas
Oh ja kijk net had je die eisen nog niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar ik stel eisen. Ik wil een sony ericsson of een samsung
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:48 schreef Ravage het volgende:
[..]dan zullen we haar maar Chipszak noemen
Mja, ik weet eigk ook niet waarom ik die eisen hebquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja kijk net had je die eisen nog niet.
Mijn enige eis is dat ie t doet en dat ie niet te snel kaput valt en daar voldoet de mijnes gelukkig primadeluxe aan.
Ravage jij ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:48 schreef Ravage het volgende:
[..]dan zullen we haar maar Chipszak noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |